Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

adica pe la busonu vasului de expansiune?iti doresc si eu din tot sufletul!:)

auziti,p-utin off,chiulasele fisurate se sudeaza..si tin??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o veste buna si o veste rea.

Vestea rea e ca capacul nou nu are nici un efect. Tot la fel scapa.

Vestea buna:

Am mers 45 km pana la Ludus. Cand am pornit din mures am verificat antigelul era la maxim, capacul nou era pus totul e ok. Cand am ajuns la ludus antigelul era intre min si max vasul de antigel era uscat si curat. M-am dus in treaba mea si dupa jumate de ora am venit sa verific inca odata nivelul, surpriza mea e ca era sub minim de data asta desi masina statea pe loc, se si vede in poza ca e sub minim. Sub masina fix unde e vasul de expansiune o balta de antigel (motorul era cald). Am observat ca pe masura ce se raceste motorul tot mai putn scapa antigel. (De aceea mie numai dimineata imi arata check water level, pt ca dupa ce mergeam la drum si o lasam sa stea, antigelul se scurgea).

AM pus si 1 poza. Am dat masina cu 1 m mai in spate sa pot face poza.

Am vorbit cu florin dupa la telefon. A zis sa o turez pe loc si sa stau sa vad daca da apa afara din vas. Daca iese apa afara e chiulasa. Am turato dar nimic, apa e la acelasi nivel.

@Doctorul, cei de la skoda mi-au dat 1 an garantie la chiulasa.

post-8363-0-26611200-1306568764_thumb.jp

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema ca tine o patesc si eu ... presiune mare in instalatie si ulei in antigel :( si la fel ca a ta, nici a mea nu arunca afara daca turez pe loc fara capac .... doar atunci cand fortez ... cam toti mecanicii mi'au spus ca am garnitura de chiulasa dusa... sau in cel mai rau caz chiulasa ovalizata... saptamana viitoare mi'am facut programare la mecanic sa ma ocup de ea ... spre rusinea mea problema asta o am de vreo 2 luni ... si am tot mers pe risc cu ea ... imi arunca antigelul afara doar cand o fortam un pic mai tare:( parerea mea sa iti cauti un mecanic bun si sa te apuci de treaba ;) bafta

Modificat de Andyyreyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da a mea nu vad sa arunce antigel afara. A mea uite ce balta are sub ea cand masina sta pe loc de 30 min. Cand sta pe loc cu motorul oprit antigelul scade la nivel, adica pe undeva curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Din pacate, cred ca e garnitura/chiulasa corodata la amandoi.

Pe loc nu e suficient de fortat motorul pentru a baga compresia in instalatia de racire.

Daca antigelul iese doar pe la supraplin, e singura explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de ce balta aia? Pe unde iese? Ca nu pe la borcan, borcanul e uscat. A mea pierde mai mult cand sta pe loc vad, cu motorul oprit, aproape ca vizibil scade nivelul de antigel cand e motorul oprit.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are sub borcan o supapa de supraplin (sau cam asa cv ) pentru a da afara in caz de presiune prea mare.. pentru a nu se sparge borcanul .. capacul are o garnitura cu o supapa in el .. si cand e presiune prea mare se declanseaza aia si apa va iesi pe gaura de sub borcan ... ma scuzi daca nu am fost destul de explicit :D. .. cel mai bn desfaci borcanul si te uiti la ''stutul'' ala ca sa intelegi despre ce e vorba ... de acolo ai vazut tu balta sub masina ;)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ETO..poate exista o explicatie la treaba ca iti pierge cand masina sta pe loc;in timpul mersului tot ce e componenta de plastic se dilata de la caldura,cand motorul se raceste posibil sa ai o garnitura ceva care se strange si iti pierde pe langa ea lichid.Mai verifica cu motorul pornit si cu ochii pe furtunul de retur care iti intra in vasul de expansiune volumul lichidului care intra in vas,daca iti pare prea mic sau deloc vezi ca s-ar putea sa ai o duza pe furtun care se infunda.Stiu asta de la un ford galaxy...sharan identic cu 1.9 ds,era prea mare presiunea in circuitul de racire pt ca accea duza era infundata.Totusi poate vezi locul de unde iti curge antigelul e destul de mare pata si cu siguranta trebuie sa vezi pe unde iti pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Foarte corect Andrei.

Eto, ca sa vezi daca iti curge pe la supraplin, vezi ca este acel orificiu de scurgere sub vasul de expansiune, undeva in dreptul capacului. Introdu o batista de hartie acolo si verific-o dupa ce constati ca a scazut nivelul. Daca sunt urme roz pe batista, e clar ca e garnitura/chiulasa. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa fac o precizare. Cand am ajuns la ludus am deschis capota si am desfacut si busonul vasului de expansiune. Automat s-a eliberat presiunea. Dupa am inchis capota inapoi si am venit sa verific dupa 30 min si era balta sub masina fix in locul vasului.

Dar nu inteleg din moment ce eu am eliberat presiunea din instalatie de ce continua sa scape pe la supapa. Asta in cazul in are scapa pe acolo si nu pe altundeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Baga un furtunas la stutul de sub vasul de expansiune si la capat pui un bidonas de juma de l. Asa vezi exact daca pe acolo curge, si cat curge in mers, cat curge in stationare. Si eu am avut chiulasa fisurata, dar la mine baga antigelul in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma e chiulasa sau garnitura de chiulasa si vw si skoda au zis la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si intreb si io ca prostu,de ce trebuie garnituri de injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca, citez: "In manualul de reparatii scrie ca de fiecare data cand umblii la injectoare se inlocuiesc si garniturile"

Mai multe nu ma intrebati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Dar cine a zis de garnituri la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis, dai cu o pagina in urma si vezi. Asa mi-au zis cei de la skoda, de la vw numa azi vad devizu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Probabil pentru refacerea planeitatii si pentru a testa chiulasa daca rezista la presiune si nu are fisuri. Atunci da. Se pun oring-uri noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

o intrebare.....e adevarat ca daca ai nivelul scazut la antigel ti se aprinde martorul de la bujii? (am vazut pe un topic de cateva zile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, aia se face in mod sigur, imi trimit ciuloasa la testat si (doamne fereste!!!) reparat. Asta e, nu e nimic, noi sa fim sanatosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cristi, nu e adevarat. Ti se aprinde martorul de nivel antigel sau iti scrie pe BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti scrie pe BC automat se aprinde si pe bord, asta numai in cazul in care nu ai maxidot, atunci iti scrie numai pe maxidot.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

daca schimb senzorul de temperatura si pierd antigel,cand completez inapoi trebuie sa fac aerisire la radiator?(auzeam la unii si altii)...sau pur si simplu bag in vasul de expansiune pana merge la max.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Se aeriseste singura instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca schimb senzorul de temperatura si pierd antigel,cand completez inapoi trebuie sa fac aerisire la radiator?(auzeam la unii si altii)...sau pur si simplu bag in vasul de expansiune pana merge la max.?

si verifici dupa ce se incalzeste motorul si mergi cu ea, daca e la nivel sau nu, dupa ce deschide termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

astazi mi'am vazut si eu in sfarsit problema cu pierderea de antigel :icon_thumright: :Driver: ...era garnitura de chiulasa arsa in vreo 3-4 locuri:D... cu ocazia asta am schimbat si kitul de distributie+pompa de apa ... m'a dus toata afacerea 9 mil piesele(garnitura chiulasa, kit distributie, cele 2 curele de la alternator plus clima, pompa de apa, antigel) plus 5 mil manopera mecanicului :) ... neavand contact prea mult cu mecanicii de cand am masina( o jumatate de an) crede'ti ca mi'a luat convenabil 5 mil manopera? :-? :D

acum s'a schimbat situatia :X... altfel toarce... altfel se calca ... uhh:>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!