Jump to content

Probleme instalatie spalare faruri


Dany06
 Share

Postare recomandată

o sa trebuiasca sa extragi cu ceva, bucata care a ramas in interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, asta ma interesa. Credeti ca pot sa fac asta fara sa demontez bara? Cred ca am cum sa apuc bucata ramasa si in momentul de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu strici, mai mult.... incearca, dar cu grija. Daca nu merge, jos bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezultatul încercării. duza se schimbă relativ ușor dacă ai răbdare, un clește mic pentru fire electrice (probabil există și vreo sculă specială, dar eu asta am avut la îndemână) și o șurubelniță pentru a o debloca din capătul de pompă. Durează maxim 5 minute și nu a fost nevoie să dau bara jos. Nu am reușit, însă, să îmi dau seama de o metodă sigură de a-i pune căpăcelul: acesta are niște urechiușe în care intră duza, însă nu știu dacă să încerc să forțez lucrurile - având în vedere că plasticul capacului pare cam rigid și mă tem să nu se rupă urechiușele respective - sau există vreo altă metodă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa faci, decat sa-l presezi, ca sa intre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am sa pun și eu o întrebare poate stupida. De curând am achiziționat o jetta 2008 și nu merg spălatoarele la faruri. Pe tester mi a ieșit releu și aici vine problema... Unde se afla mai exact? Lângă baterie sau în st la volan?,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga, sub volan. E aceeasi platforma ca la golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU releul este problema, ci siguranta de alimentare. CAre se arde din cauza pompei blocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Dacă nu vă este cu supărare, eu aş avea o întrebare mai..ciudată: se poate ca spălătoarele de faruri să fie doar de.."formă"?

Nu am numai acel plastic acoperitor, ci duzele în sine, care ies dacă trag un pic de ele.

INSĂ, căutând siguranța 36, NU am găsit nimic. Adică locul acela aferent siguranței este gol, fără nicio instalație electrică. Am încercat să pun o siguranță de 20A acolo, degeaba, intră în gol, fiindcă nu are în ce altceva :)

 

Deci, se poate să fie acele duze doar de formă?! De ce s-ar mai fi chinuit neamțul să instaleze duze doar de "estetică" şi nu ptr funcționalitate? Maşina este un Golf V din 2008.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 motorase pe vas ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta nu m-am uitat, sincer. Din ce citisem pe forum, văzând că la mine nu au mers niciodată, am căutat acea siguranță. Și surpriză, locul 36 este gol-goluț :) Am să mă uit să văd dacă am acele 2 motorașe, sper că o să știu la ce mă uit, că nu excelez în domeniu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai eroare pe 09 centrala electrica, dacă acestea nu merg? La long coding e bifat cu spălător faruri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Habar nu am, nu am vcds, nu mă pricep la astfel de lucruri. Nici la rezervor nu îmi dau seama dacă sunt 2 motoraşe. Ştiu doar că acele stropitori există în format fizic, am tras de ele în afară, iar la siguranța 36 nu există legătură electrică. Eram curios dacă a mai întâmpinat cineva o asemenea ciudățenie, mira-m-aş să fi pus neamțul un set de duze ptr spălare faruri aşa doar ca să fie nefuncționale..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a fost schimbata bara si a gasit cu spalatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

☺️

La aceeasi concluzie am ajuns si eu. Norocul meu ca acum pot schimba farurile normale cu cele cu lupa fara sa imi maraie vreun baiet vesel ca nu am spalator de far la ele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Postez si eu aici ca nu am vazut vreun topic cu problema mea. Deci cand apas maneta sa dau cu lichid pe parbriz se aude pompa ca merge dar din pacate nu stropeste deloc. La inceputul primaverii mi s-a crapat o bucata din furtun cam in dreptul vasului de antigel si am taiat o bucata de circa 5 cm si am inlocuit-o cu un furtun transparent si am observat ca nici pana acolo nu ajunge lichidul, deci ma gandesc ca daca este infundat, portiunea e intre vas si vasul de antigel. Acuma am mai auzit ca as putea sa il desfund la o vulcanizare si sa dea cu compresorul niste aer, dar am auzit asta doar la duze.  Este posibil sa fac asa si cu bucata aia intre pompa si improvizatia mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune lichid, tine maneta de actionare a lichidului de parbriz mai mult timp si vezi pe unde curge sub masina. Daca ai lichid in vas si pompa merge iar furtunul nu este continuu, teoretic ar trebui sa curga pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu curge pe nicaieri...Am tinut maneta cateva minute si nu e nici o pata sub masina si pe langa asta, vasu e aproape plin deoarece il umplusem cam cu o zi inainte sa se intample aceasta problema si am consumat doar cativa ml pentru ca am dat de vreo 2 ori pe parbriz si azi a mai curs putin deoarece am scos cele 2 furtunase din pompa si a curs putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca problema este de la pompa din vas. Incearca sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca aceasta se aude ca functioneaza? Se aude bazaitul ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa demontezi si sa ajungi direct la vasul cu lichid de parbriz. Scoate furtunasul din motor (pompa) si actioneaza maneta. Vezi ce face. Asa o sa stii sigur daca este din pompa sau de pe furtunase. Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, 

Ma ajutați vă rog să identific releul pentru stropitori faruri, din poză? 

 

IMG_20200620_192139.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dreapta, cel care are H langa el...404

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru informații ??

Oare se poate verifica dacă e dus releu? Că pe tester nu-mi da nici o eroare, iar pompa și siguranța 36 le-am verificat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

cu aparat de masura.

scoti releul,il alimentezi de pe baterie cu doua fire cu plus si minus pe piciorusele 1 si 2 (cele care sint paralele) si masori cu aparatul de masura daca ai continuitate intre piciorusele 3 si 5.

intre 3 si 4 ai continuitate daca nu este alimentat.

in montajul de la spalatoare se folosesc contactele 3 si 5 (contactul normal deshis, care se inchide cind dai comanda de actionare pompa).

este drept ca niste contacte interne uzate excesiv ale releului nu pot fi depistate foarte bine la aparatul de masura, era bine ca in loc de aparat sa faci un montaj cu consumator gen bec dar daca arata continuitate pe aparat releul ar fi bun.

releul vad ca primeste comanda cu minus din multifunction control module, pe un fir alb/negru, trebuie verificat asta daca releul e bun.

Modificat de alinfa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!