Jump to content

Audi A4 Avant


mpa@tuninggarage

Postare recomandată

aici nu se transforma o dacie 1310 in porshe ci doar se pune o caroserie de porshe pe o dacie 1310. Sa nu facem confuzii...

Link către comentariu
  • Replies 583
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mpa@tuninggarage

    169

  • B_U_T

    22

  • Ice_2k

    20

  • JonDoe2

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

on topic !

felicitari pt curajul de a devora masina :) sper sa iasa mai draguta si mai naravasa decit te astepti

off topic !

oameni buni , nu va certati in aria asta !

Link către comentariu
de abia astept sa o vad terminata. sigur va iesi ceva frumos

:ceuameni: nu inteleg de ce li se permite unora sa faca tot felul de afirmatii la adresa planului lui mpa. chiar nu inteleg fratilor care-i treaba voastra. atat timp cat face pe banii lui si nu pe ai vostri putea sa transfome "in spatele blocului" o dacie 1300 in porsche. :blink:

Atata timp cat "proiectul" l-a facut public,e si treaba fiecaruia care acceseaza topicul si este interesat de aceasta masina,nu admir ideea,admir curajul si banii bagati in masina asta..pasiunea e pasiune..n-ai ce sa-i faci... sper sa nu fiu carcotas dar nu stiu cum se va prezenta masina asta cat s-a taiat/sudat la ea la un posibil impact(Doamne Fereste!)dar asta ramane de vazut,sa arate bine conteaza mai mult,nu...?

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Sper sa te lamureasca filmuletul asta cam ce rol are tabla pe o masina in cazul unui impact sever:

Atata timp cat tot ce a fost schimbat a fost schimbat pe panou si pe OEM, se poate considera ca masina e la fel de buna ca iesita din fabrica in termeni de siguranta. Daca buseam aripa si o use si le schimbam, afectam siguranta masinii?

Cand ne referim la calitatea lucrari mai inteleg carcoteli (si acolo poate nedreptatite), dar la siguranta e de-a dreptul amuzant sa zici ca prin schimbarea unor panouri de tabla moarta afectezi siguranta.

Zici ca am dat jos tabla si am lipit carton cu scotch.

Link către comentariu

Discutiile in acest topic au degenerat mult. Din respect pentru initiatorul topicului si pentru banii si pasiunea investite nu voi inchide topicul, insa avertizez pe cei care prefera sa comenteze off-topic ca vor fi sanctionati.

Link către comentariu

Pasiunea o inteleg si e chiar de admirat ca are atata vointa (nu mai vorbim de bani). Singura problema care este din punctul meu de vedere este ca atunci cand masina va fi gata, daca se respecta planul, va arata exact ca un RS4. Ce se intampla cand se opreste la semafor si isi da lumea seama ca se aude motorul cam "ciudat" pt un RS4: este ceva de genul celor care isi cumpara un Golf 5 tdi si ii pune kitul exterior de R32. Cam nasol, dar asta e doar parerea mea, adica eu daca as intalni masina asta la semafor, nu m-as gandi la pasiunea omului si mai mult la tot un fel de "wannabe"....Mult succes in continuare.

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Da. Asta e ok. Ce s-ar intampla daca ne-am intalni la semafor? Pai probabil ca ti-as zice ca mi-am facut primul RS4 la consum din Romania, primul RS4 Avant din Romania. Apoi dupa ce am rade amandoi de faptul ca e diesel, te-as ruga sa mai dai vreo doua ture de Magheru si m-as intoarce cu Polo-ul lu' mama daca as vedea ca ai ganduri asa serioase. Atunci se poate vedea cu certitudine daca cineva e Wannabe sau Allreadyis

Pe de alta parte. Daca as fi vrut sa am "RS4" postam aici direct ca l-am cumparat. Nu cred ca ma suspecteaza cineva ca vreau sa ma laud cu un "RS4". Am avut masini care meritau lauda, sper sa mai am, dar nu imi place fenomenul. Prefer sa fiu eu ala interesant la o intalnire, nu sa ma reprezinte masina.

Deci in concluzie va fi badgeless. Sper sa gasesc o modalitate frumoasa sa scot si sigla din grila.

Link către comentariu

Stau, citesc si ma minunez. Ma minunez pentru ca vad cat de multi "reisari" exista intr-o tara cu nici 300 de km de autostrada si cu nici un circuit de viteza pentru masini deschis publicului larg. "Reisari" ahtiati dupa cifrele magice dinainte de cuvintele "cai-putere", si care uita ca o masina poate reprezenta mai mult decat aceste cifre. Cred ca sunt suficiente exemple de masini aici pe forum, masini in care s-au investit si bani, si pasiune si care totusi nu exceleaza la capitolul CP.

Cu alte cuvinte, ma bucur sa vad ca mai exista si persoane rationale pe acest forum, persoane care nu alearga dupa "jjdemii" de cai-putere si cu toate astea investesc suficienta pasiune si bani in masinile lor.

Multa bafta in continuare, MPA!!!

PS: finalmente, pe ce putere mizezi la TDI ? mergi pe injectoarele stock sau te-ai gandit si la o schimbare ?

Modificat de mircea1380
Link către comentariu

@mircea1380 Esti sigur ca stii sensul cuvantului "reisar"? :vaidecapulmeu: Nu de alta dar se cam bat cap in cap afirmatiile tale :)

Link către comentariu
@mircea1380 Esti sigur ca stii sensul cuvantului "reisar"? :) Nu de alta dar se cam bat cap in cap afirmatiile tale :(

Din cate stiu eu, reisar = racer (eng.) = pilot/participant la curse. Daca m-am inselat asupra sensului, mea culpa. Eu am pus cuvantul special intre ghilimele pentru a face referire la aceia care se considera piloti si vorbesc de sute de cai putere, dar ei nu sunt in stare sa-si stapaneasca bolizii la 30 km/h sau sa faca o parcare laterala.

In fine, ce incercam eu sa subliniez este ca o masina nu trebuie sa aiba hergelii intregi de cai sub capota pentru a fi totusi realizari deosebite (vezi de ex. Polo-urile lui Michael_9N si al lui Bebee).

Link către comentariu

Asta cu badgeless este o idee ok pt a evita diferitele neintelegeri de genul celor la care m-am referit eu. Nici nu am pus la indoiala faptul ca puteai sau nu sa-ti iei RS4 direct, este exact treaba ta ce faci cu banii. Eu doar ti-am subliniat un fenomen (nu cu rautate) care cred ca il intelegi.

Iar apropo de Polo, daca esti chiar convins ca ai vrea sa faci asta, spune-mi cand si unde si ne intalnim (eu mereu am ganduri serioase in "acele" conditii)

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Pai cuvantul care ma defineste in ultimul timp relativ la masini e: rabdare. Deci ca sa pot sa zic ceva de Polo tot rabdare trebuie sa zic. E desfacut saracul si nu cred ca o sa se remonteze singur. Dar te trec acolo pe guest list si cand va fi de party te anunt data si ora dansului.

Nu vreau neintelegeri de aia va fi un badgeless RS4 look, pentru moment undeva pe la 200 cp. Mai departe depinde de evolutia motorinei ca , carburant si de gargaunii din capul meu. Tot ce pot sa zic e ca daca nu o sa mai imi surada vreodata ideea de diesel la masina asta, va deveni benzina si quattro.

Link către comentariu

Felicitari mpa pentru proiectul inceput. Sper sa il termini cat mai repede si sa te bucuri de ea.

PS: cand iese de la vopsit pune niste poze cu ea sa o admiram si noi :)

Bafta in continuare.

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Pai promit sa mai pun poze si pana intra la vopsit.

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Sa incepem cu finisajele. La fatada am folosit numai materiale de buna calitate Baumit seria profesional, un strat de polistiren si fibra de sticla pentru izolatie, o amorsa si vopsea lavabila in 3 straturi.....

P7210036.jpg

P7210037.jpg

P7210038.jpg

P7210039.jpg

P7210040.jpg

P7210041.jpg

Link către comentariu

Atasament interesant

look down.

nu te lasi pana nu o faci ca in poza :P

Link către comentariu

Ce sa zic...admir proiectul si urmaresc evolutia lui.Imi vine sa te intreb daca nu ai nevoie de ajutor... :D

Multa bafta!

Link către comentariu

Acum am inteles ce vrei sa zici.Credeam ca vrei sa il faci s4 de pe b6 si ma gandeam la ce trebuie atatea modificari.Multa bafta in continuare

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Well ajutor as avea nevoie.

1. Imi e destul de greu sa gasesc jante la ET29

2. Sunt 90% convins de culoarea de pe 911 dar pana la 100% mai e ceva drum.

Link către comentariu

Pana la urma sper sa te hotarasti in favoarea culorii de pe 911... e cea mai frumoasa nuanta de albastru dintre toate.

Bafta in continuare... sunt convins ca o sa iasa ceva deosebit!

Link către comentariu

Nu pui jantele originale de RS4? Atunci de ce te mai chinui atat cu caroseria?

Link către comentariu

pe rs4 nu sunt jantele pe 9x19 255 35 cu et de 29? probabil et29 sunt jantele de rs4 nu?

dar totusi daca nu isi pune jante de rs4 care e faza nu trebuia sa fac caroseria asa daca nu are jante de rs4?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!