Jump to content

"STOP - Kuhlmittel Prufen" sau "STOP - Check Coolant" afisat pe display


DeathRipple
 Share

Postare recomandată

Asa cum s-a mai scris pe formum in multe topic-uri, daca pe vasul de expansiune este specificat G12, nu e pus la mishto, este o chestie serioasa de au scris-o aia acolo tomnai sa nu pui altceva....Asta G12 e o norma , in general fara silicati inseamna si nu iti face mare lucru doar ca iti poate ataca carniturile de la radiator si furtunele cu apa care racesc motorul ...E o norma a fabricantului care garanteaza ca daca bagi din ala nu iti f**i mashina si nu e el responsabil ca tu nu ai respectat norma si ai pus din ala verde...

Multi spuneau ca e musai urgent sa te duci la service si sa schimbi antigelu din instalatie si sa pui g12!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • sinucigasu

    9

  • Turbocip

    7

Doar ca ii scria "kuhlmittelstand" impreuna, pentru ca asa-i corect. Spunei si lui sa verifice nivelul lichidului de racire.

kuhlmittelstand=nivel lichid racire. Scuze pentru raspunsul intarziat, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, si n-am vazut pana acum acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Tocmai am cumparat Golful din semnatura din Germania si o problema minora a aparut la indicatorul lichidului de racire: nu totdeauna imi indica corect temperatura. Din cand in cand, cand motorul este cald, martorul imi indica ca motorul este rece urmand ca sa-si revina dupa ceva vreme si tot asa... Mentionez ca nu am probleme cu racirea motorului si nici cu nivelul lichidului de racire. Banuiesc ca senzorul de temperatura are un defect, dar nu stiu sigur. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multi au avut aceasta problema. Da-i un search si te lamuresti. Un senzor ii undeva la 70 de ron. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Eu la un AVF... am schimbat senzorul (Facet) si nu mai dadea defectul.

Mie imi indica "corect" in bord... dar imi genera o eroare referitor la senzorul temp lichid racire.

"eftin" !!! :vaidecapulmeu:

post-8072-1198667019_thumb.jpg

Modificat de piratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit-o si eu, am dat cu masina intr-o groapa, mai mare cei drept, ca doar e :lol: , si temperatura apei a scazut la 0. Dupa 2 secunde a crescut la 70, apoi dupa 2, 3 km a ajuns la 90. Este prima oara cand mi se intampla. Cu vag-com-ul nicio eroare, toate instrumentele merg, sa fie senzorul de la temperatura, sau din cauza gropi, s-a produs ceva la el?? Ma gandeam la vreun contact ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Un coleg cu un G4 motor 2.0 pe benzina are urmatoarea problema dupa schimbartea termostatului: Nu i se mai aprinde martorul de CHECK COOLANT in bord in momentul in care vasul de expansiune este gol. Am scos si mufa din 'senzor', am pornit motorul si nimic ... nu aprare nici un mesaj de eroare, totul pare ok. Banuiesc un scurt pe undeva, dar imi este frica sa pun multimetrul pentru a nu strica ceva la instrumentele de bord in timpul masuratorii. Ce ne sfatuiti?

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am patit si eu la fel. STOP Kuhlmittel Prufen. Problema a aparut, ca nicicum nu a vrut sa porneasca masina dupa ce a stat 5 zile sub zapada de la munte. Baterie moarta. Totusi nu inteleg de ce apare scris atat de mare Stop. Chiar daca nu ar mai fi lichid de racire in borcan, ar trebui sa-i deie drumul la ambele ventilatoare si sa te avertizeze cumva mai finut, ca asa te cam sperie. Indiferent, nu am mai oprit motorul ca nu mai aveam unde sa imping masina ca sa o pornesc, dar avertizarea a disparut dupa aprox doua minute, si nu a mai reaparut.

Precizez ca am avut lichid in borcan, tot timpul verific, insa niciodata nu am completat de un an jumate de cand am masina.

OT. Vi se pare normal ca o baterie de abia trei luni sa fie moarta dupa 5 zile de neincarcare? Afara au fost maxim -12 grade noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e normal; nici la dacie nu prea patesti asa; cauze posibile: ai consumatori multi ( ex: sistem audio woofer+statie+min 4 boxe, etc si /sau faruri ceata) sau ai avut ghinionul unui scurt pe undeva;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce legatura are subwooferul si consumatorii cu senzorul de nivel din vasul expansiune.

Cea mai simpla solutie -> schimbarea vasului de expansiune, pe original este cam 40ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am lipit toate cele 3 topic-uri care aveau acelasi subiect ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceeasi eroare si rezolvata foarte simplu cu o crenguta de grosimea degetului mic am curatat lamelele metalice ale martorului din vasul de antigel si eroarea a disparut concluzia este ...ceva depunere pe acele lamele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,am masina din semnatura din februarie anul acesta si tot timpul a fost la nivel antigelul,am mai mers cu viteza (180-200) dar pe distante mici-5-6 km si acum 2 zile am fost dus intors la constanta numai 200km/h constant si nici o problema nici la dus si nici la intors,azi diminineata (22.09.2008) pornesc motorul si dupa 5 secunde apare: Kahlimittel Prufen-STOP si s-a aprins senzorul de apa de pe bord.Ma dau jos,apa cu 2 degete sub nivelul minim.

Acum vin intrebarile: Poate sa scada nivelul din cauza mersului fortat(5800 rot/min).

M-am uitat sub masina si nici urma de antigel pierdut pe undeva,totul perfect uscat,furtunele uscate,radiatoarele uscate.Am lasat-o cu motorul pornit si m-am uitat sub ea,absolut nimic,am oprit motorul si am revenit (iarasi nimic).

Astept parerile voastre,mersi.

Modificat de hbogdan
Incepand de astazi, conform art. 4 din Regulament, se interzice postarea vitezelor ilegale.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai si ulei in borcanul de expansiune. Ca daca ai e garnitura de la chiulasa.

Si sa o urci cu motorul rece pe un elevator. Atunci ar trebui sa vezi daca ai un por in circuitul de racire.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este ca din sticla,nu are bule si nici alte urme(de antigel) si nici in vas nu este altceva in afara de antigel.M-am uitat sub ea si nici urma sa fi curs pe undeva(nici pete sau urme mai vechi).

Am completat ieri si am mers vreo 3 ore si am si turat-o pe la 4-5000 turatii si azi cand am verificat era la acelasi nivel de ieri(si la cald si la rece)

O sa mai verific sambata dimineata,pana atunci o sa mai parcurg 200 km si in mod normal daca pierde ar trebui sa mai scada nivelul.

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Verifica daca nu cumva pierde pe la caloriferul de caldura. Sau incearca sa observi daca pierde cand sistemul de climatizare este pe cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers in dimineata asta cu caldura data drumul si este acelasi nivel in vasul de expansiune.

Treaba ar fi alta,unde e caloriferul de caldura?

in masina,sub bord?

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voodoo: anul trecut, la inceputul sezonului rece, intr-o dimineata am primit avertismentul asta, lichidul fiind sub minim. Am cumparat "zama" rosie si niste apa pt a o dilua putin si am completat la nivel. Dupa citeva drumuri destul de lungi (mii km) iar scadea nivelul, in asa fel incit am completat de vreo 3 4 ori daca nu ma lasa memoria. Bineinteles ca la imbinarile de pe circuit nu era nici o urma de lichid. Intr-o zi, rasfat masina sa o duc la o revizie la reprezentanta unde printre altele analizeaza si lichidul de racire din vasul de expansiune. Ma anunta ca e prea slaba concentratia (desi eu completasem cu un amestec ce rezista la temperaturi destul de joase, mai joase chiar ca cele inregistrate la MCiuc), scot o parte din lichid si completeaza la loc.

De atunci am facut citeva zeci de mii de km, inclusiv trecut peste vara (temperaturi ridicate) si nivelul n-a mai miscat de la maxim. Bineinteles, toti km astia au fost parcursi cu viteza apropiata de cea legala, chiar si atunci cind ma grabeam :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Treaba ar fi alta,unde e caloriferul de caldura?

in masina,sub bord?

Caloriferul/radiatorul asta, este pozitionat in bordul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca imi curgea radiatorul de caldura trebuia sa fie apa in masina sau sa mi se abureasca geamul cand dadeam drumul la caldura.

Iese din discutie si varianta aceasta in cazul acesta.

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Avand aceasi problema cu martorul rosu din bord, pot spune ca am urmarit toate cele 9 pagini si am fost atent la mai multe chestii printre care si data de postare. Am observat urmatoarele: in lunile calde nimeni nu a postat nimic.

Concluzie: 1. cum da un pic frigul se pare ca se oxideaza lamelele din vasul de expansiune si trebuie curatate cu un lemn ceva(sau inlocuit vasul).

2. Odata cu venirea frigului toti dam drumul si sistemului de incalzire si aici este normal, parerea mea, sa scada nivelul lichidului G12 in vas.

La mine a mai aparut o problema: pica apa sub fulia de jos a motorului(foarte putina-5 picaturi in 10 minute). Inca nu am apucat sa curat acele lamele din vas dar deseara anunt cum sta treaba.

Mentionez ca se aprinde becul la prima pornire(la rece), G12 este la nivel max.

Ma gandesc si la pompa de apa, dar din cate stiu eu la ultimul schimb de distributie a fost schimbata (2000-3000Km).

Daca ma mai poate sfatui cineva cu ceva este bine venit sfatul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Odata cu venirea frigului toti dam drumul si sistemului de incalzire si aici este normal, parerea mea, sa scada nivelul lichidului G12 in vas.

1. corect

2. nu are nici o legatura pornirea caldurii cu scaderea nivelului deoarece lichidul circula tot timpul prin caloriferul de incalzire, chiar si atunci cand comanda e data la rece si AC pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam mai sus am incercat sa curat lamelele vasului dar la Passat nu este posibil acest lucru.

Am facut un mic scurt in mufa de la vas si normal ca se stinge becul - masina merge in parametrii normali, apa nu sare de 90 si nici nu pierde apa, face si un pic de presiune pe instalatiea de racire deci este bine aerisita.

Problema mea este ce se poate intampla sau daca acea mufa care intra in vas este in legatura si cu altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel senzor trimite informatii doar la IC, nicaieri altundeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema cu mesajul Check Coolant de destul de simplu de rezolvat. In timp se depune pe acel senzor din vas un strat fin de "mazga". Se curata relativ usor. Eu in momentul cand am schimbat antigelul am si curatat sistemul si am ramas surprins de cate depuneri aveam. La un moment dat se vor pune in timp si pe lamele. Cineva era mirat ca are antigel nou si lamelele ii sunt murdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!