Jump to content

"STOP - Kuhlmittel Prufen" sau "STOP - Check Coolant" afisat pe display


DeathRipple
 Share

Postare recomandată

problema cred ca s-a rezolvat.mai aveam din iarna un bidon de antigel si am completat pana la maxim.vad ca acum tace..pt cat timp nu stiu, insa va tin la curent si va multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • sinucigasu

    9

  • Turbocip

    7

Asa cum ti-am zis,fa-ti timp intr-o seara si vino la o intalnire cand vine cineva cu un VAG-COM.Dar intereseaza-te pe forum inainte.Chiar daca deocamdata ai rezolvat problema pentru moment nu te costa nimic o testare(poate o bere la cine vine cu vag-comul :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasul de expansiune are si el un detector de nivel. Acolo sunt niste contacte, poate unul din ele da rateuri. Daca zici ca nivelul e normal, si dupa completare l-ai adus pe maxim, nu vad de ce n-ai merge cu masina, inclusiv maine seara la intalnirea de la Polivalenta. Oricum,. tine un ochi pe indicatorul de temperatura.

Modificat de mack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stau cu ochii pe temperatura ...tot timpul urmaresc indicatiile bordului...m-am uitat in vas si am vazut ca, contactele nu sunt chiar curate..ma gandesc ca e posibil sa fie de la asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Circuitul de la senzor de inchide prin antigelul din borcan .

Daca acele contacte ( lamele ) din vasul de expansiune , ale senzorului nu sunt curate => nu fac contact cu lichidul , nu se inchide ciruitul si atunci ECU considera ca ele sunt in aer , deci ca nu e antigel in vas .

Curata acele contacte si daca senzorul e ok , n-o sa mai ai probleme . :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci si BC-ul sa vorbeasca in engleza, altfel cine stie ce mesaj iti mai apare si stai si :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt curate insa fac contact partial ..deci acum este ok...cum realizez bord computer in engleza..banuiesc ca din vag com corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum? ar fi frumos sa spui tuturor...ca doar asta-i rostul forumului,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu o surubelnita sa cureti lamelele. Cu grija doar freci surubelnita de lamela, s-ar putea sa fie oxidate sau murdare si sa nu mai indice corect. Mie dupa o asemeanea operatiune nu mi s-a mai aprins si nu am completat cu antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata am completat..daca mai face figuri merg in continuare pe operatiunea de curatare a contactelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am completat cu antigel si nu a mai facut figuri.de asemenea am inteles ca trebuie curatate lamelele in caz ca sunt oxidate sau cu depuneri...daca nu se rezolva nici asa inseamna ca e mai grav un pic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum? ar fi frumos sa spui tuturor...ca doar asta-i rostul forumului,nu?

Cum adica cum ? Am completat cu antigel G12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi dimineata cand pornesc masina, imediat dupa pornire mi-a aparut mesajul STOP pe cb! Si a inceput sa scrie diverse lucruri in lb germana. Am lasat motorul pornit cam un min sa incerc sa descifrez ce scrie si ce martor e aprins dar nu am reusit. Am oprit motorul si l-am repornit iar imediat si masina a mers normal tot restul zilei. nu mi-a mai aparut nimic .Am facut cateva poze pe care le si atasez in speranta ca ma puteti ajuta.

prima data mi-a aparut : STOP dupa asta : KUHLLMITTEL PRUFEN si dupa : BETRIEBS ANLEITUNG si dupa incepeau iar de la capat. martorul era acesta. Multumesc anticipat. Sper sa nu fi postat gresit am dat search dar nu am gasit exact problema mea.

post-15644-1192483948_thumb.jpg

post-15644-1192483999_thumb.jpg

Modificat de mutu109
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichid racire sub minim sau temperatura prea mare. Verifica si ar fi bine sa citesti un pic manualul masinii, in cazul in care il ai si e intr-o limba pe care o cunosti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am manualul in lb romana, e in germana. Si trebuie sa completez eu? Sau trebuie mers la service? Daca o pot face si singur unde trebuie sa completez si cu ce? Temperatura prea mare cred ca e exclus, ca era dimineata , deci masina nu era pornita de cel putin 10-12 ore si afara era destul de frig vreo 5-7 grade daca nu mai putin. Am uitat sa spun ca saptamana trecuta am fost la revizie cu ea la PBN .Banuiesc ca verifica si asta la revizie nu?Daca mai merg cu ea asa cateva zile pana ajung la service ce se poate intampla? Ce riscuri sunt?

Modificat de mutu109
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martor de la lichidul de racire.

Verifica daca este sub nivel in borcanul de expansiune (este un borcan rotund alb cu lichid roz in el si capac albastru) si completeaza tu cu niste lichid de racire DAR ATENTIE SA FIE G12 (de exemplu 1 litru de lichid racire Aral G12 ajunge in jur de 20 ron), desfaci capacul cu motorul oprit si completezi pana la linia de maxim.

Daca nivelul nu este la minim sau sub minim atunci...sper ca te-ai uitat si la acul indicator de temperatura, e posibil sa-ti fiarba "apa" in motor.

Aia la service verifica doar ce-i pui tu sa verifice.

E important sa completezi TU si IMEDIAT (iar daca dupa ceva vreme verifici iar si vezi ca a scazut nivelul la lichid mergi in service sa verifice daca pierde pe undeva lichid)

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi. Maine ma uit la nivelul lichidului de racire, m-am uitat si azi dar nu foarte atent pentru ca nu stiam daca ma uit unde trebuie ...dar parca nu era trecut de minim ,era cam cu un cm peste nivelul minim.Ma uit maine mai atent. La acul de temperatura nu m-am uitat dar nici nu m-am gandit ca poate fi de acolo ptr ca ,repet : masina am pornit-o dimineata , deci dupa o stationare de cel putin 10-12 ore. Nu vad cum sa fiarba apa instantaneu!? Oricum am mers si azi toata ziua cu masina si nu mi-a mai facut figura asta dar oricum, maine chiar daca nivelul nu este chiar sub minim o sa completez pana la maxim !? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza pana la maxim!

daca pornesti motorul nivelul lichidului de racire mai scade din vasul de expansiune ca incepe sa fie circulat prin motor...si poate atunci ajunge la sub nivel!

(completezi cu motorul oprit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Maine caut mai mult ca azi am fost in toate benzinariile si in Carrefour si nu am gasit G12 . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Maine caut mai mult ca azi am fost in toate benzinariile si in Carrefour si nu am gasit G12 . :icon_thumright:

Salut, nu mai cauta prin benzinarii, vorbeste cu Alex - Volksman, este un anunt la prestari servicii.

are magazin in Militari

are pret bun si calitate

recomand G12 HEPU la 250 ron (parca) bidonul de 1,5 l

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta ar trebui sa ne duca cu gandul la un termostat blocat, care nu permite repartitia apei pana la senzorii de initiere ai ventilatoarelor.

La altceva mai rau, nu indraznesc sa na gandesc (gen garnitura de quloasa sau pompa de apa ineficienta, desi nu e gaura in cer...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am patit si eu aceeasi treaba la masina din semnatura azi dimineata.

Cand am vazut STOP si apoi ceva de genul Check Coolant Liquid, bineinteles ca am oprit motorul, am deschis capota si m-am uitat la nivelul lichidului de racire. Era peste minim, cam cu 1 cm. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc in prima benzinarie si sa cumpar antigel.

Nu stiam ca trebuie obligatoriu de un anumit tip... asa ca am luat de care aveau acolo la Petrom.

Pe el scrie asa:

Antigel Concentrat

R22 - Lichidul este nociv in caz de inghitire

S2 - A nu se lasa la indemana copiilor

S46 - In cazul in care se inghite lichidul .....

Specificatii si aprobari: BS 6580

Si alte chestii pe care le consider neinteresante.

Mentionez ca am pus cca 150 ml din el.

De asemenea mentionez ca mesajul a disparut de pe bord imediat dupa ce am verificat nivelul din vas, adica la a doua pornire a motorului si inainte de a pune antigelul.

In seara asta, cam dupa 7 ore, motorul era rece, nu a mai aparut mesajul cand am pornit motorul.

Vroiam sa stiu la ce sa ma astept: se poate intampla ceva grav din cauza acestui antigel pe care l-am folosit eu?

Asta pentru ca am observat aici ca toata lumea spune sa nu se puna nimic altceva in vas decat antigel G12.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu e un capat de tara ca ai pus alt tip de antigel (prea putin ca sa afecteze blocul motor) si in orice caz nu stiu cit lichid din vas ajunge prin matele masinii :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!