Jump to content

"STOP - Kuhlmittel Prufen" sau "STOP - Check Coolant" afisat pe display


DeathRipple
 Share

Postare recomandată

Sarmele se observa dupa ce desfaci capacul vasului de expansiune (cu motorul rece). Operatiunea se face cu mufa de pe borcan scoasa si fara contact. Cu varful surubelnitei (surubelnita lata) se parcurge finut lungimea sarmelor incercand sa le cureti fara a le deteriora (ca si cum ai vrea sa le zgarii usor). Nu necesita scoaterea vasului si nici golirea lichidului de racire. Daca nu da rezultate probabil ca e altceva (lichid de racire sub nivel , siguranta ventilator racire - astea cel putin sunt in cartea tehnica primele lucruri ce trebuie verificate la aceasta alerta). Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • sinucigasu

    9

  • Turbocip

    7

Pe viitor putem da search. Aici TOPIC CLOSET

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de sarmele alea si lipsa antigelului, mai stie cineva si alte cauze?

asa cum spuneam si aici

http://vwforum.ro/index.php?showto...;hl=temperatura

am si eu o asemenea prob si inca nu am timp sa ma duc la dealer sa verific. la ce sa ma pregatesc cand ajung acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns ieri la dealer. cine zicea ca masina nu are suflet? normal, cand am plecat catre dealer numai facea nici un zgomot sau semnal. nimic. tacea chitic. parca de frica. am ajuns la dealer, normal, nici o eroare pe tester. :) si eu care vroiam sa o rezolv... in fine, am mai completat niste antigel concentrat (ca mi-a Mr Mecanic ca poate e prea scazut nivelu') si vad ca acum nu mai face. sa fie intr-un ceas bun :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

&laurentiuD daca cumva este vorba de T-ul ala care leaga radiatorul de ulei, chiulasa si pompa de apa (parca) ala e o GROAZA de bani la reprezentanta. Da , asa e de scump, in jur de 2.5 mil+.M-as mira sa il faca altcineva.

Mi-a pleznit si mie si am pierdut tot lichidul de racire. Poti sa improvizezi partea dreapta de furtun, insa restul au forme asa de ciudate ca nu se poate sa le schimbi usor fara sa stea tensionat. Mie mi-a luat peste trei ore pe frig, e drept, la -2 grade sa schimb acel furtun(sau furtunuri ca sunt 3 de fapt). Am facut treaba azi noapte si a fost cea mai nasoala operatiune din cate am facut vreodata la vreo masina. Accesul la el e imposibil!

Ce am patit eu este ca dupa ce am completat cu lichid de racire si apa, la vreo 40-50 secunde dupa ce pornesc motorul mi se aprinde martorul de temperatura/nivel lichid de racire. De fapt blinkaie, nu sta aprins. Poate sta daca las mai mult motorul sa mearga, insa l-am oprit imediat.

Ma gandesc ca daca am lichid de racire in vasul de expansiune si temperatura imi e joasa la motor (deabia il pornesc) presupun ca e ceva legat de senzorul din vas,nu? A stat fara lichid vreo 2 zile, o fi ruginit...? Intrebarea mea e urmatoarea, credeti ca flash-at ( oprit/pornit/oprit rosu) la acel martor inseamna altceva decat stat aprins rosu? Presupun ca sau e temperatura sau e nivelul, la altceva nu e conectat acel martor din bord. nu?

Oare Vag ar putea gasi un raspuns, un cod de eroare stocat?

Atasez acel furtun si va precizez ca e foarte neplacut sa-l schimbi.

@flore_claudiu stii cumva ce valoare aproximativa trebuie sa aiba rezistenta atunci cand e lichid de racire in vas si conduce? Stie fratele tau cumva? Mersi

post-7602-1166660301_thumb.jpg

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sambata 16.XII. am schimbat distributia la masina. Totul ok pana duminica la amiaza cand dau sa pornesc, fac cam 10 m cu masina si apare STOP check coolant- service manual,cam tot ce s-a descris mai sus. Sun mecanicu o zis sa umblu la mufa, miscat pe acolo ceva nu s-a mai aprins. Antigelu este la nivel , verificat proprietati arata -40 grade. Acum ceea ce este ciudat la mine este ca imi face doar odata pe zi(dimineata). Pornesc motorul se aprinde , opresc motorul -nu mai apare. OOOkkkkk, azi dimineata am facut vreo 500 m ca nu a vrut sa dispara imediat, am oprit si a disparut.

Sa incerc sa pun apa in vasul de antigel, daca pe aparat arata ca rezista la -40 grade?

Apa de la robinet ii bine daca pun?

Alte solutii??

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu sunt un mare cunoscator, sfatul meu este sa NU puneti apa sau altceva in antigel.

Motivul pentru care imi permit sa sfatuiesc este ca imi amintesc cand mi-am cumparat masina mi-au spus cei de la reprezentanta ca in nici un caz sa nu pun nimic in antigelul G12 (in afara de respectivul untigel). De fapt (cam) aceeasi concluzie reiese si din postarile colegilor mei de mai sus.

Dar de ce sa puneti apa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa are proprietati de racire mult mai bune decat antigelul si e bine sa o amesteci cu el!!Solutia cea mai buna pentru motor ar fi apa + inhibitor. Inhibitorul nu face altceva decat sa opreasca reactia dintre metalele diferite care sunt in contact cu lichidul de racire din circuit, indiferent ce e. Poti sa diluezi antigelul atata cat vrei tu si cat crezi ca nu prezinta risc de inghet in zona geografica unde locuiesti. Sa spun altfel, e inutil sa ai in circuit de racire lichid care rezista pana la -40 grade cand tu stii ca iarna nu coboara sub -20.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Cauza alertei la mine s-a datorat oxidarii celor doua sarme din vasul de expansiune. Aceste sarme trebuie sa faca contact prin intermediul lichidului de racire. Masurate la varfurile ce intra in mufa exterioara , cu testerul , de catre fratele meu , ele indicau o anumita rezistenta. Dupa ce a inceput sa le zgarie usor cu varful unei surubelnite au inceput sa arate la masurare alte valori. De atunci in urmatoarele dimineti nu a mai aparut alerta. Explicatia fratelui meu a fost ca sarmele se oxideaza in timp si nu mai fac contact perfect prin lichid dand astfel valori nerecunoscute de computer (dau valori ca si cand nu ar avea lichid de racire) aparand astfel alerta. Daca se lasa motorul sa mearga un timp ele 9sarmele) se incalzesc si se dilata , aparand fisuri in stratul de oxid depus pe ele , de aceea la urmatoarele porniri in aceeasi zi nu mai apare semnalul de alerta. In concluzie , remediul in situatii similare cu a mea consta in curatarea celor doua sarme din vas sau schimbarea vasului de expansiune (ca masura radicala) deoarece ele sunt incorporate in acesta si nu pot fi schimbate separat.

Multumesc tuturor celor care mi-au deschis intr-un fel s-au altul ochii cu sfaturile lor.

Aceeasi rezolvare si la mine, am dat cu o surubelnita peste sarme,(nu am apasat foarte tare) si supriza: dimineata nici un brad de craciun la bord :Driver: , fericire pe mine.

Sfat pt cine mai pateste: inainte de schimbare vas sau alte dracii incercati cu surubelnita , s-ar putea sa scapati ff ieftin.

Modificat de doni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau verificati antigelul. nivelul lui si pana la ce temp rezista. eu am avut aceast prob, am completat cu putin antigel si am scapat de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o bora 1.9 tdi din 2002 si am probleme cu acul din bord care indica temperatura lichidului de racire. Se mai itampla ca atunci cand e motorul cald sa nu urce deloc o perioada si apoi sa urce direct la 90 sau ca acul sa coboare la 0 desi motorul are ore bune de functionare si arata 90 d grade ori sa nu urce deloc cand pornesc masina si merg cu ia in jur d 20 30 km.

M-ar putea ajuta cineva cu o explicatie si o metoda de aremedia problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa cauti putin pe forum si gaseai raspunsul la problema. E simplu: senzorul de temperatura de la motor. Se schimba si se remediaza problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba ceva fa si o scanare VAG-COM, fiind o problema electronica programul iti va zice cu exactitate care e aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o bora 1.9 tdi din 2002 si am probleme cu acul din bord care indica temperatura lichidului de racire. Se mai itampla ca atunci cand e motorul cald sa nu urce deloc o perioada si apoi sa urce direct la 90 sau ca acul sa coboare la 0 desi motorul are ore bune de functionare si arata 90 d grade ori sa nu urce deloc cand pornesc masina si merg cu ia in jur d 20 30 km.

M-ar putea ajuta cineva cu o explicatie si o metoda de aremedia problema?

Verifica si contactele senzorului; sa nu fie oxidate ->contact imperfect. Dupa cum spui, putin probabil sa fie "dus" senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dus senzorul care indica in bord si nu cel care indica la ECU( oricum ambele sunt incastrate impreuna), pe VAG_COM nu iti indica nimik. Eu unul asa am patit. NIci o eroare si acul facea ce vroia el. in jur de 100 RON e un senzor nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volksman la magazin senozrul e 400 mii lei vechi adica 40 ron. :vinemosul:

Mi se pare un pret mai mult decat bun. Vezi ca are montat pe el un inel. (e galben sau negru).

Cand faci comanda e bine sa ii stii culoarea . !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare! La volksman acum vreo luna si jumatate cand l-am schimbat era 95 RON. Si are colierul verde acum. Inainte era negru. Are doi senzori in el. S-ar putea sa nu vorbim de acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dus senzorul care indica in bord si nu cel care indica la ECU( oricum ambele sunt incastrate impreuna), pe VAG_COM nu iti indica nimik. Eu unul asa am patit. NIci o eroare si acul facea ce vroia el. in jur de 100 RON e un senzor nou.

e ciudat ce zici tu...stiam ca oricum sunt 2 coduri de eroare privitoare la defectarea lui G 62...oricum,e de schimbat fara doar si poate,influenteaza mult comportamentul motorului si caracteristicile de funct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU chiar. Depinde care din ele e stricat. Cei doi senzori (unul merge la IC si unul la ECu) sunt incastrati in aceeasi carcasa. Cazul meu cand nu mergea ok cel care mergea la IC, nu imi dadea nici o eroare. Cazul cand e cel care merge la ECU banuiesc ca apare eroare si influenteaza mersul masinii. Cel care merge la IC nu influenteaza cu nimik, doar ca e enervant acul ala cum face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul cand e stricat cel care merge la ECU prima data oscileaza puternic ralantiul deoarece ECU nu mai stie daca e cald sau rece motorul si regleaza ralantiul aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus masina pe tester si nu da vriun cod de eroare ma gandesc sa nu fie cum spuneati contactele la senzor oxidate sau senzorul in sine

Oricum la 40 ron o sa il schimb ,dar dupa sarbatori,va tin la curent

Multumesc mult pt lamuriri

UN AN NOU FERICIT TUTUROR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca masina functioneaza normal duar ca acul o ia razna ,deci probabil ca senzorul de la ECU e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volksman la magazin senozrul e 400 mii lei vechi adica 40 ron. ;)

Mi se pare un pret mai mult decat bun. Vezi ca are montat pe el un inel. (e galben sau negru).

Cand faci comanda e bine sa ii stii culoarea . !!!

Senzorul de Golf 4 e 95 RON la Volksman, schimbat acum 2 saptamani si rezolvat problema. Atentie cand il cumparati: exista 2 tipuri de mufe pe golf 4, una "rotunjita" la un capat si cealalta patrata. Verificati tipul de mufa de pe masina inainte sa cumparati senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!