Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

La pbn e 100ron

La metrotehnica 101ron :beerchug:

Despre provenienta celor original nu am nici cea mai vaga idee oricum sunt spare parts orig deci ... ma intreb daca italienii fac pt. vag asha ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta iti zic ca senzorul asta e o loterie, am avut 3 diferiti pana acum si fiecare a avut cate o hiba ... asa ca te sfatuiesc sa il cumperi pe cel mai ieftin si sa speri ca tine :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca nu merita sa dai bani pe el. Se pare ca sunt probleme cu acest senzor sau au fost timp de 10 ani cel putin! La urma urmei nu e dezastru de complicat sa il schimbi, asa ca ....:beerchug:

Eu personal nu am schimbat nici macar garnitura de cauciuc pe care se apasa senzorul si tot etanseaza. Am desfacut si pus la loc de 3 ori inainte - din diferite motive. Asa ca parerea mea e ca s epoate schimba doar senzorul si refolosi garnitura.

Uita-te bine ca il gasesti ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK

O sa vad intai trebuie sa il localizez si sa ma uit la contacte ... si oi mai vedea eu ...

... cineva care ar sthi unde e, la A4, ar ajuta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am vazut ca toata lumea da vina pe senzor, nu s-ar putea ca termostatul sa nu fie ok, so fie blocat deschis de exemplu. am si eu o problema similara si nu sunt convins ca senzorul e de vina.

pareri?

multumesc!

Modificat de Feri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema similara cu cine? Descrie putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema similara cu cine? Descrie putin.

pai pornesc motorul, urca temperatura lichidului racire la normal(90), apoi scade la minimum, sta asa, apoi mai urca la 90 grade, , iar coboara, si istoria se repeta. Daca umblu in oras, sta mai mult la 90 de grade, dar in afara orasului sta mai mult la minim, nu stiu cat e minimum, daor vad ca acul din bord coboara la minimum(pozitia in care e si cu motorul rece, inainte de pornire).

Deci intrebarea mea este care e probleme, senzorul(defect sau contact prost) sau termostatul, ca pana la urma asta regleaza, senzorul doar masoara.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face saltul relativ repede in timp, atunci sigur e senzorul. Daca face mai incet, ar fi sanse sa fie termostatul de vina, mai ales daca zici ca e oarecum corelat si cu condus in oras sau mers afara... Daca faci un test cu VAG-COM ul e o sansa mare sa iti dai seama daca ai probleme la senzor, e foarte probabil sa fie inregistrata o eroare. Eu as zice 90% sigur ca e senzorul sau contactele cu el.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns!

Am cumparat un cablu ODB2 cand il primesc o sa verific cu vag-com. E posibil sa gasesc o versiune vag-com mai noua ca release 409 de la ross tech?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde l-as putea lua? : :rolleyes:

10x, l-a, gasit la ross tech

eu m-am uitat doar dupa versiunea freeware(409) mai devreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O eroare de genul urmator e mai probabila sa fie generata de senzor mai degraba decit de fire?

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

LE: un motor pe benzina

Modificat de claudiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Parerea mea e ca in situatia asta ar putea fi senzorul cel mai probabil, insa nu e exclus sa ai fara probleme de contact la borne, desi nu prea vad cum....

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca in situatia asta ar putea fi senzorul cel mai probabil, insa nu e exclus sa ai fara probleme de contact la borne, desi nu prea vad cum....

Am schimbat senzolrul si totul e ok. Indicatorul de pe bord mu mai face figuri, constant pe 90 (dupa ce s-a incalzit).

Multumesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut si va cer o mana de ajutor pe subiectul asta.

La masina din semnatura ceasul din bord nu-mi mai indica temperatura. Am deschis manualul Haynes si acolo am gasit sonda responsabila, cea de sub furtunul ce duce in motor pentru lichidul de racire (e si aici o nelamurire, la magazin imi aratau sonda de deasupra furtunului). Am verificat empiric daca senzorul e dus (am conectat direct pe motorul cald firul pentru temperatura si acul imi arata corect). Bun, m-am dus cu sonda veche in magazin, n-am gasit decat un echivalent de la Meyle (100 Ron), l-am montat si surpriza: imediat dupa pornire acul urca direct la 100* in cateva secunde si ramane acolo, indiferent daca e motorul rece dimineata sau dupa 100 km. Mufa are o singura pozitie la conectarea pe sonda, sa fie cablurile inversate pe noua sonda ? Din ce am citit aici vad ca e important ca temperatura sa fie redata corect asa ca vreau sa remediez problema. Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

NU am inteles deloc cum ai facut testul cand ai atins motorul si ti-a indicat corect. ca sa iti indice corect trebuia sa pornesti motorul cu senzorul scos, nu doar cu mufa scoasa. Daca ai facut scurt pe motor cu o paarte din senzor, nu vad cum ar fi putut sa iti indice corect. Oare ai alt senzor de temperatura decat cred eu? Ai o poza sau ceva part number ca sa ma lamuresc si eu? .

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a deschis nimeni capsula senzorului din curiozitate?Ma intreb daca nu e posibil ca termistori din capsula sa li se dezlipeasca un piciorus?Spun asta pt ca la mine daca misc mai tare de mufa senzorului, bordul ind temp motorului,apoi dupa un timp 0, misc mufa si OK.Am inspectat mufa si senzorul,e ok.Nici urma de rugina sau altceva care sa intrerupa contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat o poza cu sonda de temperatura de care vorbesc eu (cod 034919369 C). La mine e sub furtunul mai gros care vine de la radiator (pe dreapta cum stai cu fata la motor) si intra in blocul motor. Se vede si codul piesei. Eu am gasit un echivalent de la Meyle exact pentru sonda asta.

Testul l-am facut asa cum indica cei din manualul Haynes: am dus firul pentru temperatura din mufa direct pe blocul motor cald si acul mi-a urcat pana la 60 grade. Asa poti verifica daca e dus senzorul sau ai doar un scurt pe firul pana in bord.

post-5870-1179390474_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Hmmm... foarte interesant senzorul asta G62... Oare el sa fie de vina si la mine ca la cald turatia scade pe la 800 de rot/min? Inainte sa fie asa, statea pe la 830 si oscila 20-30 de rotatii in jurul acestei valori. Pana la urma s-a dus de tot. Interesant e ca daca sant in miscare cu masina si schimbatorul la punctul mort, ramane la 830 ralantiul. Cum opresc in loc, scade la 800. Ce legatura sa aiba cu viteza? Al doilea termistor din capsula e ok. Imi indica bine temperatura la ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Cand esti in miscare, o parte din ansamblul ambreiajului si CV este antrenata de miscarea rotilor, iar cand esti pe loc aceasta sarcina este preluata de motor prin urmare creste turatia.

@seaman: La ce pret ai gasit sonda la Meyle? Ai grija sa se potriveasca mufa, sunt 2 modele unul rotunjit si unul patrat, aparent sunt la fel. Inainte sa o schimbi curata temeinic mufa si contactele de pe sonda, foarte frecvent apar defecte cauzate de coroziune sau contacte imperfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jams: am luat sonda de la Meyle cu 100 ron, pe cutia ei se specifica in clar ca este echivalentul celei originale de pe masina. Mufa se cupleaza perfect, exista in ghidaj acolo asa ca nu o poti cupla decat intr-o singura pozitie. Am curatat bine tot ce trebuie. Acuma insa am observat ceva interesant: am dus pe rand fiecare din cele trei fire direct pe blocul motor cald, cu contactul pus, si am obsevat ca am doua fire care excita acul din bord. In interiorul mufei sunt specificate clar cele trei fire: T (temperatura lichid) C (pentru A/C) si un +. Si inca o chestie: cand cautam sonda prin magazine, un tip a zis ca asta nu-i doar o sonda, in plus declanseaza si ventilatorul de pe radiator. Si acum am vazut ca radiatorul nu mai declanseaza. Sunt cele doua legate sau au cauze independente ? Aveti ceva idei sau deja trebuie sa caut un electrician priceput ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele de pe radiator au sonda separat,incoltul de jos sub baterie,care le cupleaza cind lichidul de racire a ajuns la o anumita temperatura.DECI, nu cred sa aiba o legatura sonda schimbata de tine cu ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Cand scurtcircuitezi pe motor acel senzor, practic inlocuiesti cu rezistenta zero, mai putin de 60 grade presupun ca nu poate indica pe bord, deci de aia vezi 60.

Testul asta spune doar daca nu e intrerupt. Mai mult, nu spune. Masurati cu ohmetrul.

seaman, ventilatorul de la a/c e facut sa porneasca la doua turatii dferite din cate stiu eu, una cand merge a/c si motorul nu e foarte "cald" si a doua cand se supraincalzeste si atunci ajuta si el la racire. Cele doua sunt independente. Din cate stiu eu fix in radiator in dreapta jos cum te uiti la masina e termocontactul care il face sa porneasca oricum atunci cand e "prea cald" lichidul de racire.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat dar nu am gasit. Daca e informatia asta pe undeva rog pe cineva mai breaz ca mine la cautat sa dea un link.

Deci:

Am inteles ca G2 ar da informatia pentru ceasul de bord si G62 pentru IC. La mine a aparut urmatoarea problema : Pe bord, acul sta linistit la 90 grd. (ochiometric). Pe climatronic (care din ce am citit, ia informatia de la alt senzor), temperatura creste si pana la 110 grade!. Daca temperatura indicata de climatronic trece de 107 grade, se vede o usoara crestere si pe bord. DE unde aceasta diferenta? De cand cu chiptuning-ul, am luat in considerare informatiile de pe climatronic, ca fiind mai exacte decat cele de pe bord. Acum pe care sa o cred??? Nu este normal ca cei doi senzori sa dea valori apropiate?

Problema de crestere de temperatura este, probabil, de la al doilea ventilator (mai mic) care se pare ca nu cupleaza.

O alta intrebare, cam offtopic: de ce scade temperatura pe climatronic atat de vertiginos (de la 110 la 90 - in maxim 2 min) in momentul cand dau drumul la caldura la maxim?

Ah, si btw, nu apare nici o eroare la scanare cu VAG-COM sau aparatul de reprezentanta (nu stiu cum i-o fi zicand)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Am inteles ca G2 ar da informatia pentru ceasul de bord si G62 pentru IC.

Gresit! G2 da informatie pentru IC(ceas) si G62 da informatie pentru ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!