Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

1-defectul e intermitent,adica senzorul de temp apa masoara uneori bine,alteori prost(pur aleator)

2-cind masoara prost,ecu modifica cantitatea de carburant injecatata,memoreaza defectul,amestecul aer-carburant isi schimba proportiile(poate astronomic),motorul nu poate sa-l arda eficient(depinde de o groaza de factori:sarcina,turatie,presiuni si temperaturi aer si carburant,talpa,etc),si catalizatorul urla la tine ca strici atmosfera planetei,tu nu-l auzi si el se razbuna aprinzindu-ti becul din bord

3-cind tu resetezi eroarea, toate revin la normal pina la urmatoarea data cind senzorul va masura prost...and again...

4-cam astea ar putea fi legaturile dintre "engine coolant temp sensor"INTERMITENT si "emission workshop"

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... it makes sense. Ce nu inteleg e ca si eu am avut exact aceeasi eroare (de multe ori, pana am schimbat senzorul) si cu toate astea nu mi-a aparut niciodata mesajul "emission workshop". O fi versiunea de comp. (mai noua) motivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se pare ca si pe mine ma lasa G62-ul asta. Simptomele sunt: uneori martorul de bujii incandescente se stinge foarte greu, iar alte ori la relanti turatia imi creste pana la 1100 de rotatii dupa care se intoarce la 900. Cele 2 simptome nu sunt corelate.

De asemenea imi apare si eroarea respectiva in VAG-COM. Cipos mi-a spus de prima data cand mi-a facut scanarea acum cateva luni ca o sa am probleme cu el, dar abia la ceva timp dupa asta am inceput sa le sesizez.

Am mai facut ceva: am inceput sa urmaresc canalul 51 din meniul climatronicului care uneori imi arata temperatura corect, iar alte ori o buseste: ori ramane la o valoare fixa gen 14 sau 18 ori nu imi arata nimic.

As vrea si eu o recomandare: merita efortul sa ma uit la contacte si sa incerc sa vad daca il pot repara sau e mai bine sa ma duc si sa imi iau unul nou.

Multumesc.

Modificat de bj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu verificare si curatare contacte tine cam rar... Am incercat si eu, le-am curatat, 2 sapt nu a mai dat eroare si apoi acelasi drac... L-am schimbat si nu a mai dat nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa vreo trei luni in care m-am tot chinuit sa fac senzorul G 62 sa mearga constant, am reusit sa-l fac sa mearga ........la gunoi. La mine senzorul arata asa nu asa.

Mergea cu intermitente, uneori doar cateva minute, alteori chiar cateva zile.

La senzorul nou am masurat rezistenta si am obtinut cca 1650 ohmi.

Din curiozitate l-am masurat si pe cel vechi si am obtinut vreo 1900 ohmi, dar numai pentru 2 din cele 4 picioruse, probabil doar unul din cei 2 senzori incorporati.

Stie cineva cat de cat exact cam cat ar trebui sa fie rezistenta la un senzor nou?

Am posibilitatea sa mai masor fiindca m-am ales dintr-o greseala si cu un senzor verde pe care trebuie sa-l marit.(70 RON)

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am primit niste informatii. Le postez poate sunt de folos.

Macar atunci cand cumparati unul nou puteti sa-l verificati si sa vedeti daca e in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu la Motormania Ploiesti gasesti acest senzor cu 60 ron . La care ami adaugi instalarea care nu e asa de greu . It atasez o poza pe care am primit-o si eu de la Sauroi cu locatia exacta a acestui senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat acest senzor acum cateva zile. La fel aveam eraore la VAG , pe bord nu zicea nimic, iar cand porneam UNEORI martorul de la bujii se stingea ff greu.

La mine e verde cu 4 pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Joi, acum 2 saptamani mi-a aparut din senin eroarea asta "emissions workshop" insotita de un beep si aprinderea unui martor galben, acela de gaze parca, la cum arata. Am fost la intalnire si mi-a sters Dragos eroarea.

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

La fix o saptamana s-a repetat figura, iar mi-a aparut acel mesaj. Am mers la un prieten, am sters mesajul de eroare :

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

si apoi toate bune si frumoase vreo 2 zile. Astazi de dimineata aceelasi mesaj, insotit de un beep "emissions workshop". Am mers prin oras vreo 2 ore, am oprit de mai multe ori, de fiecare data cand porneam motorul beep-ul cu mesajul. Stresant ! Am fost sa imi cumpar distributie si filtre si ulei si daca tot am ajuns am zis sa iau si senzorul asta tampit G62. Am inteles ca au fost ceva probleme cu ele (cele de culoare neagra) si VW a rezolvat problema, cele bune au culoare verde. Am luat unul, destul de scump (90 Ron). Cand am ajuns in fata blocului am oprit motorul si de curiozitate am dat o cheie. Ledul nu s-a mai aprins si nici mesaj nu a mai dat !!! Imi venea sa dau cu ea in pom. Am facut o tura cu ea, am oprit de cateva ori, nimic !

Stie ca trebuie sa il schimb:)) , deaia face asa.

Am inteles ca sunt simptomele de duca:). Curatatul e o solutie temporara, deaia am preferat sa il iau. O sa il schimb saptamana viitoare cand schimb distributia.

In noaptea de anul nou acelelasi afisaj descris mai sus , mam cam speriat pt.ca in cartea de bord scrie ca semnul aprins tot timpul inseamna sonda lambda defecta , dupa 3 ore semnalul dispare .

Dupa 3 zile aceleasi probleme si iar dupa 3 zile .

Pe 9.01 am fost la service si au detectat eroare la senzorul de temperatura , schimbat cu 123.2 lei senzorul de culoare verde, 15 lei manopera , 55 lei testarea .Au trecut 2 zile si nu a mai aparut , sper sa o tina asa

Modificat de mardistrans
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inainte sa va luati un senzor nou e foarte usor sa il masurati cu un Ohmetru!!

De cele mai multe ori nu face contact mufa pe el ca e ruginita si senzorul/senzorii nu sunt defecti! Din cate tin minte ambii senzori (ca de fapt sunt doi unul langa altul) sunt niste termistori cu rezistenta variabila (care daca nu gresesc scade cu temperatura).

Incercati motor rece rece si usor cald, vedeti daca se schimba valoarea rezistentei. Logic ma gandesc ca nu se pot decalibra, asa ca daca isi schimba rezistenta sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa va luati un senzor nou e foarte usor sa il masurati cu un Ohmetru!!

De cele mai multe ori nu face contact mufa pe el ca e ruginita si senzorul/senzorii nu sunt defecti! Din cate tin minte ambii senzori (ca de fapt sunt doi unul langa altul) sunt niste termistori cu rezistenta variabila (care daca nu gresesc scade cu temperatura).

Incercati motor rece rece si usor cald, vedeti daca se schimba valoarea rezistentei. Logic ma gandesc ca nu se pot decalibra, asa ca daca isi schimba rezistenta sunt ok.

Treaba cu masuratul nu este valabila in acest caz. Se pare ca la acest senzor a fost o problema de design, cu o conexiune INTERNA care devenea slabita in timp sau poate chiar senzorul in sine (principalul factor de "imbatrinire" componentelor electrice si electronice este ciclul racire-incalzire care afecteaza in principal contactele cu terminalele exterioare). La mine a inceput sa se "zbenguie" (de la valoarea data la zero, aleatoriu) din ce in ce mai des pina abia se mai ridica cite putin, rar de tot (asta in decurs de 6-9 luni - mi-a fost lene sa il schimb cu toate ca schimbarea dureaza vreo citeva minute si nu se pierde aproape de loc lichid de racire daca esti cit de cit indeminatic). Ce este bine (din cite se stie) este ca problema apare numai la senzorul care da semnal "ceasului de la bord" celalalt fiind neafectat (sint doi senzori in acelasi corp).

Deci daca il masori la doua temperaturi diferite si masuratorile sint bune dar (de obicei) nimeresti doua conditii de masurare la care contactul intern este bun, nu poti fi sigur ca senzorul este bun.

Treaba cu "mufa ruginita": avind in vedere constructia mufelor de conectare folosite de senzor si cel de pe cablul electric sint sanse FOARTE MICI sa ai contacte oxidate si/sau slabite!

Si pina la urma este 10-15$ (vreo juma' de milion, cred, cu tot cu garnitura si clipul de securizare, clip de care e nevoie doar in cazul in care tragi prea tare de cel de pe masina si il rupi)

post-3834-1169523577_thumb.jpg

Eu l-am schimbat pe al meu (motor ALH pe Jetta):

<cu motorul NEAPARAT RECE!!!>

-te uiti care e principiul de cuplare al mufelor de pe masina (cum se scot si se pun la loc si care este mecanismul de blocare, daca nu ma insel este acelasi ca la MAF si nu numai)

-scoti mufa din senzor (daca nu poti, mai ia un prieten cu tine care nu e total a-tehnic si scoti senzorul cu mufa conectata, ulterior ajutorul tau o decupleaza de pe senzorul scos din motor)

-pui garnitura noua pe senzorul nou (se poate pune intr-un singur fel)

-scoti clipul (siguranta) de plastic daca l-ai rupt pe cel de pe masina il ai pe cel nou cumparat cu aces scop

post-3834-1169522837_thumb.jpg

post-3834-1169525122_thumb.jpg

-rotesti senzorul de citeva ori ca sa fi sigur ca nu e intepenit in lacasul lui

-tragi de el ca sa il scoti (iese relativ usor) si in momentul in care a iesit bagi repede degetul sau pui palma ca sa astupi locul sa nu curga mult lichid de racire.

-te uiti la senzorul scos daca are garnitura pe el

-daca nu o are, bagi un deget (exact ca la (in)....... :D ) si scoti garnitura care a ramas in locasul unde a fost senzorul

-pui noul senzor (verifica daca are garnitura noua pe el inainte sa il pui)

-eventual il rotesti ca sa fie in aceeasi positie cu cel vechi si sa fie usor sa pui mufa la loc fara sa o rotesti in fire ca sa nu "stresezi" firele "obisnuite" in pozitia anterioara

-il "securizeri" cu clipul

-conectezi mufa la senzor

-stergi cu o cirpa toata zona senzorului de eventuale urme de antigel

-pornesti motorul si "casti ochiu'" sa nu curga lichidu' pe undeva

-"dai o tura " sa vezi cum "misca acu'"

Mi-e mi-a luat cam doua minute toata treaba asta inclusiv cu scosul garniturii ramase in motor si am piedut f. putin lichid de racire (nu a fost nevoie sa completez)

Daca plasticul din corpul sau este negru trebuie schimbat cu noul design cu plastic de culoare verde (conectorul este rotunjit).

post-3834-1169524936_thumb.jpg

Daca plasticul e albastru (conectorul este patrat) se inlocuieste cu unul identic

post-3834-1169524626_thumb.jpg

Modificat de NYC_TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu masuratul nu este valabila in acest caz.....

Treaba cu "mufa ruginita": avind in vedere constructia mufelor de conectare folosite de senzor si cel de pe cablul electric sint sanse FOARTE MICI sa ai contacte oxidate si/sau slabite!

Astea sunt parerile tale.

Din cate stiu eu cel verde care e modelul mai nou are mai putine probleme decat cel negru! Da, asa e sunt doi senzori care trimit citirile unul spre bord si unul spre ECU. Presupun ca AMBII dau alerta temperatura lichid racire cand unul din ei nu functioneaza. NU sunt sigur. Ca sa fiu si mai sincer, CRED, repet CRED ca daca citirile dintre cei doi senzori nu sunt apropiate, apare din nou o alerta de alerta a temperaturii de lichid de racire.As fi curios sa stiu daca e asa sau nu. Cu VAG ul se citeste doar temperatura data de senzorul care trimite valoarea la ECU, nu?

Ce mai pot sa te asigur e ca daca te uiti FOARTE atent chiar in ultima ta fotografie, o sa vezi ca mufa MAMA. repet MAMA! care se introduce in mufa tata de pe senzor e cea care se corodeaza. Si e practic foarte greu sa o cureti in interior. NU intra decat un ac sau un varf de pila poate... Daca iti fac o poza sa vezi cum arata mufa la mine atunci o sa spui ca m-am aflat intre acele "sanse MICI" care au facut sa se corodeze. Cred ca pinii sunt din aliaj pe baza de cupru in senzor, insa in cablu am impresia ca contin fier, deoarece coroziunea parea sa fie gen rugina.

Te intreb ceva, ai scos tu senzorul ala si l-ai masurat cu Ohmetrul si iti arata cand in sus cand in jos valoarea?

Te intreb asta pentru ca din experienta mea, un senzor dupa cum am spus e un TERMISTOR care NU SE MISCA. TOt ce face prin urmare e sa isi schimbe valoarea rezistentei. Mult mai probabil este sa pierzi contactul fizic, mecanic, cu acel termistor si sa ai citiri de rezistenta infinita! Ma rog, nu exclud ca e posibil sa se intample intern datorita schimbarilor de temperatura, insa e rar.Tu ai avut ceva erori de alerta temperatura la bord cand aveai problema cu indicatorul pe bord sarind in sus si in jos?

Am uitat sa zic ca cei de la Audi de la reprezentanta mi-au spus hotarat SCHIMBA SENZORUL, ca "chiar azi am mai schimbat unul la cineva si se strica des", atunci cand le-am spus ce patesc. Sunt sigur ca se intampla si asta. EU am fost aproape sigur ca la mine nu e de vina senzorul asa ca am cerut un senzor nou la ei in reprezantanta, am masurat (imi dusesem cu mine un ohmetru, ca ma gandisem ca acolo se va ajunge) valoarea rezistentei si am tras concluzia ca e ok al meu.

Si a fost. mufa era corodata rau in schimb.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. la mine da "Short to ground" eroare.Cum verific daca traseul este intrerupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal si cel mai usor ar fi sa bagi mufa in gol intr-un senzor bun cu motorul rece ca atunci temperatura e aceeasi cu atmosferica. Daca iti da acelasi lucru e de la mufa+fire. Daca nu, e senzorul. Poate ai noroc si te lasa cineva sa incerci un senzor nou in gol, fara sa il montezi pe masina. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cato ai zis ca ai masurat 1900-1600 ohmi. PERFECT cam acolo se invart valorile la rezistente la temperatura camerei. Daca masori afara, atunci pot sa creasca peste 2000 ohmi. Parca este o diferenta de aprox 500 ohmi intre valorile celor doi senzori. sa nu credeti ca trebuie sa fie identice si sa concluzionati ca unul e defect!!!

Am studiat putin problema si se genereaza eroare si pentru G2 si pentru G62 la scanare. Nu fusesem sigur. Cineva pe forum sustinea ca doar pentru G62.

Da, ECU ia in considerare doar ce zice G62 insa si G2 genereaza eroare la scanare.

Eroarea pentru G2

Eroarea pentru G62

Mai ales cei care aveti senzori verzi, nu negri, sfatul meu este sa MASURATI inainte sa inlocuiti. Pe plan vertical sunt lamelele celor doi senzori fata de santul care exista in mufa de plastic mama/tata. Daca nu va ies bine valorile, deabia atunci faceti cum zice NYC_TDI si gata.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal si cel mai usor ar fi sa bagi mufa in gol intr-un senzor bun cu motorul rece ca atunci temperatura e aceeasi cu atmosferica. Daca iti da acelasi lucru e de la mufa+fire. Daca nu, e senzorul. Poate ai noroc si te lasa cineva sa incerci un senzor nou in gol, fara sa il montezi pe masina. :lol:

am cumparat senzor nou cel verde si tot aceeeasi eroare. este posibil sa fie din traseu sau din fire nu? unde este mufa de la Ecu ? se poate prin verificarea continuitatii pe fire??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie clar scurt circuit pe fire. Mergi pe fire incet incet si vezi daca nu cumva sunt strangulate undeva FIZIC.

Doua merg la ecu!. Insa traseul e mai complicat putin :) ...

Uita-te ca din cate inteleg eu din schema electrica pe care o am, cele cu alb NU merg la ECU. Celelalte doua merg, daca ai 4. Mai spune ne ce ai reusit...spor!

Verifica a 100000-a oara sa nu cumva sa ai scurt in mufa (la mama mai tare,tata e pe senzor care zici ca e nou) ca probablilitatea e mult mai mare acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata ma duc la electrician. vreau sa stiu daca cumva firul care duce la ECU este direct si nu prin legaturi. M-am uitat pe acolo am vazut ceva banda izoler sper sa nu fie vreo improvizatie. Din cate am vazut eu era niste fire Alb , alb-maro si nu mai stiu exact dar stiu sigur ca sunt cu patru fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, atunci acolo poate e buba daca ai vazut banda izolatoare :Driver: Unul merge SIGUR la ecu direct. celalalt presupun ca la fel, dar nu sunt sigur. Ce ti-am zis de firele cu alb ramane valabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat astazi. Un surub trecea exact printr-un manunchi de fire care ducea la ECu . Surubul era de la Sirena . Nu mai da eroare! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari! Bine ca ai gasit ce era!

Mda.. in cazul in care cineva infige suruburi intre fire... mai fac si scurt :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu cel verde care e modelul mai nou are mai putine probleme decat cel negru! Da, asa e sunt doi senzori care trimit citirile unul spre bord si unul spre ECU. Presupun ca AMBII dau alerta temperatura lichid racire cand unul din ei nu functioneaza. NU sunt sigur. Ca sa fiu si mai sincer, CRED, repet CRED ca daca citirile dintre cei doi senzori nu sunt apropiate, apare din nou o alerta de alerta a temperaturii de lichid de racire.As fi curios sa stiu daca e asa sau nu. Cu VAG ul se citeste doar temperatura data de senzorul care trimite valoarea la ECU, nu?

Interesanta intrebarea. Daca o sa am timp o sa sap putin cu Vag-ul. Este posibil ca ambii senzori sa fie cititi separat in module separate. Asta depinde e ECU si de soft.

Daca o sa mai imi pice in mina vre-un senzor care cit de cit "merge" o sa il verific referitor la parametrii celor doi termistori (identici sau nu).

Ce mai pot sa te asigur e ca daca te uiti FOARTE atent chiar in ultima ta fotografie, o sa vezi ca mufa MAMA. repet MAMA! care se introduce in mufa tata de pe senzor e cea care se corodeaza. Si e practic foarte greu sa o cureti in interior. NU intra decat un ac sau un varf de pila poate... Daca iti fac o poza sa vezi cum arata mufa la mine atunci o sa spui ca m-am aflat intre acele "sanse MICI" care au facut sa se corodeze. Cred ca pinii sunt din aliaj pe baza de cupru in senzor, insa in cablu am impresia ca contin fier, deoarece coroziunea parea sa fie gen rugina.

Este f. posibil sa se corodeze. Dar asta depinde si de calitatea mufelor (plasticului), a papucilor, locul de asamblare (EU vs Mexic vs pe unde se mai fac), a conditiilor atmosferice si exerioare (sare iarna si praful romanesc) in care se conduce masina, a intretinerii masinii (spalarea motorului, lichide curse pe sau in mufe cu ocazia reparatiilor, etc.)

Am vazut masina "de Toronto" (Canada), de Arizona, de Florida si de NY. Este diferenta mare intre rece-umed, cald-uscat, cald-umed si respectiv rece-cald umed. La a mea (Jetta 2002 TDi) absolut toate mufele de exterior (motor si in afara cabinei), pe care le-am desfacut, aratau impecabil: se poate vedea pe orice pin (mufa tata) culoarea si urmele lasate de papuc. Referitor la papuc: (a mea a fost asambalta in Mexic) si daca, sa zicem, Jose care tocmai regla masina sau clestele de "papucit" (crimper) a "cascat ochiu'" dupa "derrieru si inaintarea" lu' Juanita care tocmai trecea... :) si a strins surubul de regaj mai mult sau mai putin decit era necesar, atunci exista posibilitatea ca papucul sa fie putin slabit ("mama sa fie mai larga f. f. putin decit ar trebui); in timp o sa inceapa sa se miste si locul de contact (zgirietura) va deveni oxidata putin cite putin pina la"victoria finala".

Pt curatat mufele mama sint diverse spray-uri, mai mult sau mai putin eficiente in fuctie de gradul de oxidare al papucilor sau pinilor. Pt a se curata cel mai simplu este sa se scoata papucul din mufa, lucru care nu este imposibil. Exista asa numite scule de exctractie specifice fiecarui tip de papuc si mufa dar la care , de obicei, nu ai acces. In schimb daca ai ideea cum arata (se vede) mufa si papucul (mai exact sistemul de securizare - blocare in mufa) cu un ac sau o surubelnita de ceasornicarie sau un tub sau o penseta pilita la grosimea respectiva se poate extrage pinul sau papucul din mufa destul de usor.

De preferat este sa se schimbe papucul daca contaminarea (oxidarea) este prea mare. Pilindu-l se curata oxidul dar vei avea cuprul (sau ce material este) curat fara nici un coating (placare cu material antioxidant) si deci in timp se va oxida din nou si mult mai rapid.

Am vazut diferente de calitatea f. mari intre diverse subansambluri si manopera in functie de locul de asamblare: comparatie intre Germania, EU, N america si S America. (Bineinteles ca neamtul ii neamt! Aici (US) un "VW de Wolfsburg" era cu 2-3k $ mai mult < si merita!> decit unul identic ca motor, dotari, etc. dar asamblat in afara Germaniei)

Te intreb ceva, ai scos tu senzorul ala si l-ai masurat cu Ohmetrul si iti arata cand in sus cand in jos valoarea?

Al meu era "mort" cind l-am scos (open = conexiune intrerupta interior). Si dupa citeva ore testat industrial (camera speciala cu vibratii si variatii de temperatura bruste si lente intre -20C si 80C) tot intrerupt arata. Ar fi trebuit sa il schimb cind inca mai "misca" si poate testele imi confirmau un contact interior imperfect sau defect de material al termistorului. Terminalele de test au fost sudate (lipite) si citite diferential pt a fi sigur de calitatea conexiunilor

Te intreb asta pentru ca din experienta mea, un senzor dupa cum am spus e un TERMISTOR care NU SE MISCA. TOt ce face prin urmare e sa isi schimbe valoarea rezistentei. Mult mai probabil este sa pierzi contactul fizic, mecanic, cu acel termistor si sa ai citiri de rezistenta infinita! Ma rog, nu exclud ca e posibil sa se intample intern datorita schimbarilor de temperatura, insa e rar.Tu ai avut ceva erori de alerta temperatura la bord cand aveai problema cu indicatorul pe bord sarind in sus si in jos?

Normal ca termistorul " nu se misca" (nu are contacte in miscare).

post-3834-1170494580_thumb.jpg

Nu am avut check engine light daca la asta te referi. Doar "ceasul" isi facea de cap. La scanarea cu VAG mi se pare ca a aparut eroarea la scanarea clusterului (nu mai stiu unde si la ce grup era si e prea frig acum sa-i trag o scanare ca sa spun exact)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oi fi stiind si eu cum functioneaza un termistor mai ales daca ti-am atras atentia ca mecanic nu se intampla nimic in senzor :angry: si ca nu e exclusa posibilitatea unui contact fizic pe mufa senzorului. Ce e adevarat e ca o incalzire=dilatare si o racire=contractare, deci exista o oarecare miscare mecanica ce ar putea rupe contactul.

Vezi ca am dat doua linkuri cuiva cu erorile care sunt generate de cei doi senzori(ca de fapt sunt 2), G2 si G62 parca in alt topic pe tema asta.

AMBII genereaza eroare care poate fi gasita cu VAG com ul. Eu ma gandeam ca poate cand e detectata o diferenta intre ce zice fiecare s-ar putea inregistra o eroare. M-am documentat si ambii genereaza eroare.

E foarte usor sa apara coroziune pe mufa mama. In zonele geografice mai umede si hai sa iti mai spun un secret, sunt multi care isi spala motorul o gramada!!! Normal ca poate nu la o masina de 2-3 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Utile informatzii ... dar mai vreau una ... am un A4 din 2003 si evident ca am gasit eroarea intermitenta ... are cineva idee unde e localizat vinovatu la mine pe bloc/motor ????

Volksparts 90ron prov. Danemarca

Karma 62ron prov. Italia

Ala original de care e unde e facut mai bine zis?

Modificat de DraKu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!