Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Am cumparat astazi senzorul si ma duk sa il skimb. o sa va comunik procedura . In ceea ce priveste pretul a fost de 550k . O sa ii fak si o poza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat astazi senzorul si ma duk sa il skimb. o sa va comunik procedura . In ceea ce priveste pretul a fost de 550k . O sa ii fak si o poza .

Gata schimbat . Se schimba f usor NU am pierdut decat 100grame de antigel cel mult . Insa surpriza ... Si cel nou arata tot 33gr . Intrand in miezul problemei mai adank am descoperit pe pinul 3 al mufei o rezistenta de 2k care micsora valoarea temp de la 80 la 30 gr . Scos rezistenta si aratat temp normal . Acum sunt fericitul posesor al unei sonde de temperatura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

97LIR: te rog sa-mi zici si mie unde este pozitionat la tine acest senzor, sa stiu unde-l caut si la mine. Ce forma are ? Are o parte metalica si o parte din PVC? Este montat cumva pe un furtun situat intre capacul superior al motorului (cel de deasupra cu sigla) si partea dinspre parbriz a compartimentului motor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un prieten cu o bora 1.6 si are probleme cu senzorul de temp din bord. Uneori are mici oscilatii (in sensul ca scade temp., dupa care isi revine). Unde e acest senzor? ma gandesc ca nu face contact bine in mufa. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre cum arata - vezi ca l-a descris vtoderoiu mai sus.

Unde este - cum te uiti la motor, bagi mana in partea dreapta a motorului spate-jos ( spre parbriz).

o sa incerc sa pun o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am descris senzorul pt diesel, omul zice ca are motor de 1.6 = benzina. Cu siguranta arata si este pozitionat diferit fata de dieselul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si senzorul meu face imi probleme.

Uneori trebuie sa ating putin mufa si acul sare imediat la 90 gr.

Am verificat pinii de la mufa si.......................

Acolo sunt 4 pini si fiecare are 2 mici lamele. Daca pun voltmetrul pe fiecare lamela in parte la una din cele 8 imi arata ca nu ajunge curent.

Aceasta sa fie problema oare? Daca da cum pot sa scot firul din mufa sa vad daca nu cumva e intrerupt? Eu am tras usor de el, dar mi-a fost frica sa nu se rupa.

Daca nu aceasta e problema cum as putea verifica daca senzorul e bun sau nu?

Am inteles ca nu e greu de schimbat, dar totusi exista "pierderi colaterale" (de la 100 pana la 1500 ml de antigel depinde de indemanare si iuteala, ma gandesc eu). Oare pierderile nu ar fi mult mai mici daca in momentul schimbarii senzorului masina ar sta in panta cu botul in jos?

Voi cum ati reusit sa nu "udati" cu antigel pinii noului senzor atunci cand l-ati montat?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum am dat de thread-ul asta, am postat si la GIV. Am aceasi pb cu indicatul aiurea in bord, dar pe motor totul e normal. Logica imi spune ca daca la motor ajunge informatia corecta, buba nu e in senzor,ci pe traseul catre IC. Daca a mai solutionat careva pb altfel decat schimbat sonda, sau poate sa furnizeze instructiuni despre cum se desface ansabmlul pt curatare, as fi recunoscator. (motor ALH)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori in aceeasi piesa . Se poate intampla sa se strice senzorul pentru motor sau cel pentru bord, curatarea contactelor rareori da rezultate, de cele mai multe ori trebuie schimbat cu totul (vreo 60 ron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut si eu aceeasi problema(SK O1 110CP 2002) la o scanare cu VAG-COM am detectat-o.Am inlocuit senzorul(60RON) si pot spune ca este o diferenta mare.Explicatia pe care a dat-o alexrosiu a fost super ok.Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dar la un ASV?

Aveti o poza, ceva?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Golf IV costul unui asemenea senzor este de 100 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e situata sonda asta la un ALH?

Raspunsul se afla pe prima pagina:

NU, nu e acelasi senzor... G62 este senzorul temp lichidului de racire si se afla pe blocul motor, are 4 pini. Senzorul de nivel din vasul de expansiune este altul... Eu am schimbt la PoRo G62-ul, 120 RON parca, adica senzor+manopera+testare. Senzorul a fost vreo 800k si ceva... (nu am factura sa ma uit acum)

Cum te uiti la blocul motor, e pe partea dinspre parbriz parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata schimbat . Se schimba f usor NU am pierdut decat 100grame de antigel cel mult . Insa surpriza ... Si cel nou arata tot 33gr . Intrand in miezul problemei mai adank am descoperit pe pinul 3 al mufei o rezistenta de 2k care micsora valoarea temp de la 80 la 30 gr . Scos rezistenta si aratat temp normal . Acum sunt fericitul posesor al unei sonde de temperatura .

Rezistenta aia a montat-o cel dinaintea ta pt ca motorul sa porneasca mai bine la cald. Sint curios, dupa ce ai eliminat-o pornirea la cald nu a devenit greoaie? Oricum a exagerat cu rezistenta de 2Kohm si 30 de grade C temperatura .

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a inceput sa oscileze, dupa 150 km arata ba 80, ba 90, ramanand mai mult timp la 90 decat la 80!

e cumva pe duca?

Modificat de silcos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da-ti si mie a rog un cod de piesa pt ALH la sonda asta, va rog. Sunt in Bonn la Auto teile, si astia ma aburesc ca sunt doua variante si nu sunt in stare sa imi spuna care e buna dupa VIN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Northman, sunt 2 coduri deoarece VW a schimbat designul senzorului fiindca primele (negre) cadeau f des. Spune-i sa ti-l dea pe cel verde, conform Audiworld.com codul e 059-919-501-A. Iti mai trebuie si O ring Seal: N-903-168-02 si Plastic retaining clip: 032-121-142 . Din cate stiu eu e aceeasi piesa si pe Golf, Passat, A4 etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum si l-am cumparat de la volksparts.

Puneti va rog o poza, ceva. Am inteles "pe blocul motor, in dreapta", dar totusi, unde este ca eu nu il vad pe cel vechi.

A mai intrebat cineva, ce se intampla daca mergi cu el defect. Am vazut creste turatia la relanti, ECU considera ca este foarte frig afara si porneste socul. Altceva?

Modificat de florentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca semnalul este implauzibil, ECU considera ca lichidul de racire are 80 gr C (parca mai era scris pe undeva asta), indiferent ca el are 15 gr sau 100gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joi, acum 2 saptamani mi-a aparut din senin eroarea asta "emissions workshop" insotita de un beep si aprinderea unui martor galben, acela de gaze parca, la cum arata. Am fost la intalnire si mi-a sters Dragos eroarea.

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

La fix o saptamana s-a repetat figura, iar mi-a aparut acel mesaj. Am mers la un prieten, am sters mesajul de eroare :

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

si apoi toate bune si frumoase vreo 2 zile. Astazi de dimineata aceelasi mesaj, insotit de un beep "emissions workshop". Am mers prin oras vreo 2 ore, am oprit de mai multe ori, de fiecare data cand porneam motorul beep-ul cu mesajul. Stresant ! Am fost sa imi cumpar distributie si filtre si ulei si daca tot am ajuns am zis sa iau si senzorul asta tampit G62. Am inteles ca au fost ceva probleme cu ele (cele de culoare neagra) si VW a rezolvat problema, cele bune au culoare verde. Am luat unul, destul de scump (90 Ron). Cand am ajuns in fata blocului am oprit motorul si de curiozitate am dat o cheie. Ledul nu s-a mai aprins si nici mesaj nu a mai dat !!! Imi venea sa dau cu ea in pom. Am facut o tura cu ea, am oprit de cateva ori, nimic !

Stie ca trebuie sa il schimb:)) , deaia face asa.

Am inteles ca sunt simptomele de duca:). Curatatul e o solutie temporara, deaia am preferat sa il iau. O sa il schimb saptamana viitoare cand schimb distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul cu "emissions workshop" nu cred ca are nici o legatura cu senzorul de temperatura. Eu aveam senzorul defect si singura eroare imi aparea in VAG-CoM , pe bord nu imi aparea nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a cumpara senzorul , puteai sa faci si o verificare a contactelor (de pe tot circuitul senzorului). Daca buba este de la contacte?! :blink: - caci defctul era parca...intermitent. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut dus senzorul G62 si nu imi aparea nici o eroare pe bord, decat pe vag-com. Poate o fi mai noua a ta, dar tot nu vad ce legatura ar avea senzorul temperaturii lichidului de racire stricat cu "emissions workshop" ?! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare aiurea, dar cand scanez cu VAGCOM singura eroare care apare este aceasta:

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Si se pare ca apare tot mai des.

Dar ideea e ca mie imi sta ledul acela de pe ceasul din dreapta care in carte zice ca ar fi ceva de emisii gaze. Sta aprins galben inainte de a da cheie, impreuna cu ledurile de la baterie si ulei, dupa ce dau cheie el ramane aprins restul se sting si imi da acel mesaj pe computer insotit de un beep, si ramane asa ledul aprins. mesajul dispare.

Dupa ce sterg mesajul de eraore cu vagcom, se stinge ledul si vreo cateva zile nu mai am probleme.

Oricum e clar ca o problema e la senzorul asta G62, asta e sigur. Ca e o problema de contacte sau o problema cu el asta e altceva. Dar nu inteleg de ce atunci cand sterg eroarea asta nu mai apare mesajul cu "emissions workshop".

Nu stiu unde sa ma uit dupa acest senzor la motor, am cautat pe site, nimeni nu a pus nici o poza:(, doar indicatii. Oricum nu e bine sa ramai cu un astfel de senzor defect deoarece e cel ce da mesaje fix la ECU pentru ca ceasul de temeperatura de pe bord functioneaza corect, cel putin asa cred eu. :(

Intrebare: daca tot apare acest mesaj de eroare "emissions workshop" unde as putea sa-l vad stocat? Pentru ca la engine nu apare decat ce v-am zis mai sus, ca regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!