Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Daca pun  un releu cu temporizare de pe la golfurile 2 ar fi buna schema facuta de mine?mentionez ca vreau sa las instalatia originala cu releul 103 decat ca pe pinul 85 care vine cu masa din ecu si din temporizare sa pun 2 diode pt ca sa am si afterglow functie pe care ecu inca o face.Nu stiu insa unde as lega pinul T de la temporizare?cred ca undeva la g62 dar la care fir(culoare)?pt a nu se cupla releul si cand motorul este cald la fel ca la golfurile mai vechi.dilema am si care este firul de la demaror care vine pe pin 50,si pinul L care este ledul de control l-as lega la firul care duce la mufa bord pt led, binenteles sa pun 2 diode 1n4001atat pe firul original cat si pe cel de la releu meu pt a nu se influenta una cu alta(deci in mufa de la bord care este pinul care aprinde ledul spirala?).La CGP cred ca raman la varianta cu microintrerupator cupland cele 2 relee manual dupa pornire si cand este absolut necesar.Sper ca nu am plictisit cu problema mea.Mersi.post-39181-0-32550400-1386321412_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt a rezolva problema mea am mai facut 2 scheme dar am cateva enigme:1.la ce pin-uri de la G62 sa ma leg sa-mi faca cuplarea sub o anumita temperatura la releul cu temporizare(pinul T) iar pt CGP-uri sa-mi decupleze cand atinge o anumita temperatura.2.la ce fir de la electromotor trebuie sa pun pin50.3.nu stiu daca din releul cu temporizare pe  pinul L vine -sau+ ca sa ma pot lega si la ledul din bord(eventual pun un releu).toate acestea vreau sa le fac( acele diode pe ECU) in cazul in care isi "revine" EC, sa pot reveni la normal.In eventualitatea ca nu pot gasi ce doresc la G62 in acele scheme pot pune 2termistoare pe furtunul de caldura ca sa imi preia acele mase(-) care sa imi actioneze cele 2relee?Multumesc.

post-39181-0-12118600-1386448577_thumb.j

post-39181-0-18956400-1386448587_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte să te apuci de treaba asta nu ar fi mai bine să pui vagcom-ul cu ţi-a zis şi Florin şi să vezi care este treaba? Dacă tot ai vorbit cu tipul de la Skoda, de ce nu s-a uitat şi cu testerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

inseriaza o rezistenta de 2kohmi pe firul care lai taiat si nu iti mai trebuie releul de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul e din ''Posted 07.12.2013 @ 21:36''.Cred ca de atunci colegul nostru si-a rezolvat problema, dar o fi uitat  :icon_confused:  sa posteze rezolvarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

 

Imi poate spune cineva unde se gaseste senzorul G62 la VW Touran 1.9 AVQ 2004?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La masina din semnatura am niste probleme la pornirea la rece. Am eliminat cam toate cauzele mai evidente(bujii, baterie, releu bujii, motorina) si acum am ajuns la G62. Daca il deconectez si pornesc masina e nevoie neaparat sa-l reconectez sau pot merge cu el deconectat in cazul in care el este de vina?

 

Aceeasi intrebare si pentru G83.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti merge cu el asa deoarece creste consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti merge cu el asa deoarece creste consumul.

 

Multumesc. Are rost sa testez si G83-ul daca este decalibrat? Acesta influenteaza pornirea sau doar G62-ul comunica cu ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi nu l-ai vizualizat cu VCDS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a dat eroare pe niciunul dar inteleg ca pot fi decalibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta te intreaba colegul. Nu l.ai vizualizat in Vcds? acolo vezi niste temperaturi si poti face niste aproximatii in functie de temp ambianta, temperatura motorului, etc si iti dai seama daca e bun sau nu senzorul.

Exemplu : afara sunt 0 grade, ambii senzori trebuie sa arate aprox 0 grade.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am access la VCDS si in momentul in care am fost la scanare nu i-am acordat atentie. Singurul mod in care il pot verifica pana la VCDS este manual :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai cum sa-l verifici manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai cum sa-l verifici manual.

 

Am citit ca prin deconectarea lui G62 masina considera ca automat afara sunt -40 de grade si baga multa motorina in motor. La asta ma refeream. O sa ii dau si o scanare sa ii vad valorile. Multam! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA g62 asa e, la g81 nu ai cum aplica aceeasi solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Intreb si aici, poate am o rata de succes mai mare:

 

Cu G62 cuplat imi da o valoare de 9 grade. Cu el decuplat ar trebui sa-mi spuna -40(din cate inteleg). Nu, imi spune tot 9. Aveti vreo idee ce poate fi? Vreun scurt pe undeva?

 

Ca si info, in vara am schimbat distributia(reverificata acum, e totul pus la punct, fara probleme) si kitul de ambreiaj(volant+disc). E posibil pe aici sa mai fie vreun senzor care sa fi fost afectat in timpul schimbarii? Tot in vara am schimbat si termoflotul pentru ca se fisurase si scapa ulei in antigel. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal. ECU substituie valoarea care nu o mai primeste de la senzor, cu una default - ca sa poti utiliza masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal. ECU substituie valoarea care nu o mai primeste de la senzor, cu una default - ca sa poti utiliza masina

 

Merci Florin. Pai tocmai asta nu face. Cu senzorul decuplat ar tb sa imi dea valoare de -40. El imi da 9 in continuare, ca si cum senzorul ar fi cuplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit in celalalt post.

 

scoate-i mufa dimineata sau dupa mai multe ore de stationare.... inainte sa pui contactul pt prima oara - si vezi dupa aia daca baga valoarea default

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu anomalia asta la un G4, am scris despre asta in topicul cu probleme bujii, dar nu am gasit rezolvare pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit in celalalt post.

 

scoate-i mufa dimineata sau dupa mai multe ore de stationare.... inainte sa pui contactul pt prima oara - si vezi dupa aia daca baga valoarea default

 

Multumesc mult. O sa incerc!

 

G83-ul are vreo comunicare direct la ECU? Adica defectarea lui poate comunica ceva eronat la ECU sau G83 nu comunica cu ECU?

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu anomalia asta la un G4, am scris despre asta in topicul cu probleme bujii, dar nu am gasit rezolvare pana acum.

 

Da, mi-a confirmat mecanicul ca a incercat ce sugera Florin mai sus, dar nimic. Tin minte ca si eu am facut proba cu G62 decuplat peste noapte si la fel mi-a facut, nu a luat valoarea default de -40, desi masina a stat cu senzorul decuplat 10 ore.

 

Poate fi ceva din centrala masinii? Sau poate da vreun scurt pe undeva care sa impiedice luarea valorii default?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sau din ECU....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G83, senzorul de la baza radiatorului se duce tot in ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!