Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Intri pe Engine / Login. Bagi codul 12233 apoi in Adaptation si intri pe canalul 12.

Acolo ai timpul cat actioneaza bujiile. Stock e valoarea 32768.

Iti recomand sa scazi pana pe la minim 32700.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta modificare este la timpul de aprindere al bujiilor sau temperatura de la care cupleaza(pe mine ma intereseaza sa cupleze bujiile pana pe la 12-13 grade)?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta setare iti creste si temperatura la care vor lucra bujiile de incalzire.

Alta nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - decat sa modifici hartile ECU. Nu are rost - rezolva problema care o ai....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dupa amiaza aceasta temperatura pe bord 4 gr aceleasi simptome nu a venit curent pe bujiile incandescente decat dupa pornire timp de aproape 3 min iar pe cgp-uri nimic si aveam  scoasa si mufa din g62 .ce sa fie?o sa incerc cand o fi temperatura si mai mica cu mufa pusa poate nu sunt aceleasi valori pe bord cu ce primeste ecu.mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si releul in ce stare e. Se pare ca nu ai postglow acum. 

Poti face si urmatoarea verificare: cu un bec de 12V. Scoti mufa de la g62. Un fir de la becul de 12 V il bagi in fisa de curent si celalalt fir la masa masinii. Pui contactul si ar trebui sa se aprinda becul , apoi pornesti masina si timp de aprox 2 minute inca trebuie sa lumineze becul.

Asta inseamna ca releul lucreaza. Daca nu se aprinde nicicum becul atunci trebuie inlocuit/reparat releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai explic inca o data ce am facut-am luat 3 fire la bord-unul de la bujiile de pornire si 2 de la cele de preincalzire antigel si le-am pus la 3 leduri,astazi cand la bord imi indica 4gr am scos mufa de la g62 am pus contactul sa aprins spirala in bord 0,5 s ledul meu nu sa aprins  deci nu aveam curent pe bujiile de pornire,a pornit putin mai greu sa aprins imediat dupa pornire ledul bujiilor si am asteptat pana sa stins circa 3min, dar cele 2 de la preincalzire antigel nu sau aprins deloc cei drept nu am asteptat mult dupa ce sa stins cel de la bujiile  pornire.Deci la mine nici cu mufa scoasa de la g62 nu mi-a venit curent la bujii decat imediat dupa pornire circa 3 min(evident tot cu mufa scoasa).Acum cateva zile la 8g pe bord acelasi lucru cu mufa cuplata(a venit curent 3min numai dupa pornire).mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul are 2 faze : postglow si afterglow. La tine nu merge postglow. Asa ca fa bine si verifica releul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce ar consta aceasta verificare?


"pop cristian November 2010 Flag

 
* bogdan2000 ai avut dreptate releul 109 a fost de vina
am fost harnic si cumparat releul 109 cu 75 de lei de la reprezentanta si in 5 minute un electrician a gasit defectul in releul meu pe care l-a si rezolvat, deci acum am doua relee unul de rezerva
problema a fost o lipitura rece si misc area in placa a piciorului care trebuia sa dea plus, dc am inteles bine
bafta"     Am gasit asta pe un alt forum,este posibil si la mine?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibilitati sunt o mie. Depinde de tine sa le elimini,

Ti-am scris mai sus cum sa testezi releul. Daca nu merge releul atunci scoate=l si uitate la el, poate are lipituri reci cum ai zis si tu.

Ti-am scris si mai sus " releul trebuie reparat/inlocuit".  Treci la treaba.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 019 GF
   Component: 1,9l R4 EDC 0200SG  1434
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 02325
   WAUZZZ4B62N072546     AUZ7Z0A1974887
1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
            P1256 - 35-00 - -
Readiness: N/A

 

Inseamna ca e dus G62-ul sau e sansa mare sa fie fir intrerupt? Cum as putea testa firul? Un senzor OEM e 140RON la reprezentanta si nu i-as da aiurea daca nu e cazul. mersi

 

PS: Temperatura de pe Instruments e cu 4 grade mai mica decat cea de pe Engine

Modificat de ioio_viola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca reusesti sa masori ambele temperaturi, e un contact slab in mufa. Mai rar se rupe firul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu o sa fie bani aruncati - da, verifica mufa, da-i un spray de contacte.... daca eroare nu dispare, alt senzor. Poti cumpara Hella (care este OE) sau OEM.... Hella e un pic mai ieftin.

 

daca alegi OEM - atunci sa iti cumperi si clema de fixare plus oringul.... sa nu ai surprize la demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi, o sa incerc o curatare cu wd40, dar ma gandesc ca e dus senzorul fiindca in ultima vreme am si un consum exorbitant. 13 in oras fata 9-10 cat aveam inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur - ai toate informatiile necesare acum, alegerea e a ta - cu privire la ce si cand cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl.revin(in forta)(glumeam)azi diminata ora 5,-1g am pus contactul ,acelasi lucru bujiile incandescente sau cuplat sub o secunda. am scos mufa de la g62 tot la fel, am pus rapid de vreo 6 ori contactul am dat la electromotor a pornit relativ usor doar ca la pornire sa turat o fractiune de secunda putin mai mult ca de obicei(probabil mufa de la g62 scoasa a fost de vina)ledul de la bujii sa aprins instant si a tinut aproximativ 3min iar cele de incalzirea auxiliara CGP nu sau arins deloc(precizez mufa G62 scoasa).Dl. ar putea fi de vina legarea celor 3 leduri ca in schema de mai jos?sa de o informatie eronata ECU"?precizez ca legarea firelor am facuto dezinzoland putin firele langa fisele bujiilor chiar la cele incandescente erau 2 fire si m-am legat numai de unul la intimplare( poate ar fi trebuit sa ma leg de  firele care vine de la ECU si da cuplare releelor). multumesc.post-39181-0-35856800-1385660489_thumb.j precizari  BP-bujii incandescente BP-bujii preincalzire.

Modificat de c.iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu faptul ca ai pus tu leduri acolo. Alea CGP o sa porneasca dupa 1-2 minute de functionare daca nu ai multi consumatori in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce nu raman bujiile mai mult pornite daca scoti mufa de la G62...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ce valoare ai pe Engine, Adaptari - la timpul de lucru al bujiilor.


 


scoate mufa de la g62 inainte sa pui contactul prima oara - daca tot asa face, verifica cu VCDS-ul, ,in campurile de masura de pe Engine, valorile temp lichidului de racire - compara cu temp exterioara si vezi daca e corecta ori nu.


 


alfel, poate ECU nu lucreaza cum trebuie.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy-CGP-urile nu au pornit deloc-am cuplat manual releele si a venit curent la ele.           

Florin-VCDS-ul l-am pus acum 2 ani cand am activat tempomatul de atunci nu am mai umblat la nimic este posibil sa se modifice timpi de lucru al bujiilor?curios lucru ca se cupleaza instantaneu dupa pornire si tine circa 3min iar CGP-ul nimic nici cu G62 cuplat nici decuplat.mersi.                                                                   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.... e posibil ca problema sa fie hardware... dar am zis sa postezi, sa eliminam asta din calcul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa pun inca VCDS-ul, dar din ce in ce mai rau,astazi la -1g cu mufa g62 cuplata,, cupla releul o fractiune de secunda ledul nici nu avea timp sa se mai aprinda(cel montat de mine),si nu sa mai cuplat nici dupa ce apornit motorul cum facea acum 2-3 zile, iar cele de preincalzire(CGP) nu sau cuplat niciodata.din pacate nu am incercat si cu mufa g2 scoasa cred ca maine dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un baiat(electrician) de la reprezentanta  Skoda de  aici de la noi i-am explicat simptomele mele(incandescentele cupleaza si se decupleaza imediat cand pun contactul iar dupa pornire cupleaza circa 3min indiferent daca am mufa G62 pusa sau nu, iar CGP nici un semn) si mi-a zis ca este din calculatorul motorului si nu se repara(nici cu VCDS), caci ar mai fi intilnit asemenea probleme,rezolvarea fiind montarea altui releu cu temporizare cred ca din acelea cum erau pe diselurile mai vechi care tineau cam 15s.Cred ca mai bine ar fi sa tai firul care vine de la calculator la releu(dar nu stiu cum se da comanda releului 103 prin pinul85 masa sau pinul86 plus?)si deci printr-un mic butonas amplasat undeva mai discret  sa -i dau minus sau plus releului, la fel si celui de la CGP si aici numai celui care le cupleaza pe toate 3.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, toate comenzile releelor se dau pe minus, deci tai firul si dai masa. Iar la CGP trebuie sa dai la ambele relee, unul cupleaza o bujie si celalalt pe celelalte 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!