Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

... sau din ECU....

 

Ce mi se pare straniu ca si concidenta e faptul ca in vara am avut ulei in antigel si a trebuit sa inlocuiesc termoflotul+curatare instalatie.

 

Nu stiu daca a afectat cu ceva acest lucru, dar faptul ca din nou probleme este pe acelasi circuit(cel de racire), ma face sa ma intreb. Daca este din ECU, singura solutie este inlocuirea? Sau se poate juca cineva din resoftare?

G83, senzorul de la baza radiatorului se duce tot in ecu.

 

Si daca le deconectez pe amandoua, am vreo sansa de a obtine valoarea default de -40? Sau e inutil sa incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura, nu ai de ce sa resoftezi. Trebuie verifica daca e o problema hardware - se probeaza cu altul intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura, nu ai de ce sa resoftezi. Trebuie verifica daca e o problema hardware - se probeaza cu altul intai.

 

M-am gandit la probarea cu alt G62, dar dindata ce cu el deconectat nu intervine valoarea default, am crezut ca senzorul in sine poate fi exclus ca problematic. Nici nu stiu ce sa mai cred. La fel ca si AlBundy, mecanicul cu care lucrez mi-a spus ca i se pare extrem de stranie anomalia. 

 

Avand in vedere pretul unui senzor, il voi inlocui, dar nu ma astept la minuni :P

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probezi cu alt ECU...la asta m-am referit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA cealalta de care vorbesc eu, am probat cu alt ecu si face la fel .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vb cu Bogdan.

 

Voi incerca si cu alt ECU dar defectul pe care il am eu e tare similar cu ce povesteste Al Bundy...Multumesc la amandoi pentru recomandari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - doar ca nu uita, unul are ECU EDC15... al tau EDC17. Nu sunt aceelasi lucru, chiar daca defectul este similar, cauza si rezolvarea s-ar putea sa nu aibe legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un detaliu pe care am uitat sa-l mentionez. Cu releul original de pe masina am primit in cateva randuri eroarea:

 

001668 - Glow Plug Control Module (J179) 
               P0684 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 171282 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.03.15
                    Time: 07:00:46
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 207 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 9.80 V
                    Temperature: 10.8°C
                    Bin. Bits: 01110000
                    Time: 1.98 s
                    Temperature: 10.8°C
 
Apoi l-am inlocuit cu unul nou(Bosch nu Beru, asa cum este cel original) si aparent si asta nou da aceeasi eroare, fapt care ma face sa cred ca problema este in alta parte. Putin probabil sa fi nimerit chiar asa, un releu nou stricat. 
Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am inteles corect de la mecanic, s-a incercat cu un ECU nou si problema tot persista.

 

In vara am schimbat termoflotul deoarece scapa ulei in antigel. Prin zona termoflotului, sau pe circuitul din zona lui exista vreun senzor asupra caruia s-ar interveni in momentul schimbarii lui? Incep sa le iau prin eliminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, cam greu cu telefonul fara fir... tu ii zici la mecanic... el zice ca a facut poate...s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, cam greu cu telefonul fara fir... tu ii zici la mecanic... el zice ca a facut poate...s.a.m.d.

 

Pana cand am ajuns eu sa-i sugerez ideea, el deja incercase. Deci ECU poate fi eliminat din problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sa traga cele doua firele de la ECU la G62 direct - sa faca bypass peste instalatia masinii - altceva nu are ce sa influenteze cu ECU bun, senzor bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testat din nou astazi cu un alte ECU EDC 17 si cu g62 decuplat indica -40, cum ar trebui. Deci aparent problema e din ECU. O resoftare l-ar ajuta?

Cum poate sa apara pe ECU o asemenea problema prin care nu interpreteaza semnal corect de la un senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pam-pam... pai cand am zis eu... ai zis ca mecanicul a verificat... se pare ca nu.

e posibil - trebuie incercat - daca nu vrea, atunci inlocuit ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles eu gresit de la mecanic atunci :P. Vina mea! Din curiozitate, cat ajunge un ECU nou? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou e f. scump - la mana a doua, zic in jurul la 200 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super. In prima instanta mecanicul mi-a spus ca nu prea ai ce repara la el. Inteleg ca e vorba de un chip care interpreteaza semnalele de la senzor, iar daca acesta este fizic dus, nici o resoftare nu va rezolva problema. Il voi inlocui, dar mi se pare absolut inacceptabil ca la o masina de 6 ani sa pice ECU asa de simplu. E prima masina din 5 la care am problema de genul.

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, de ce sa nu fie acceptabil? a iesit din garantie, ce mai vrei de la ea :).

A, ca nu mai e ca pe vremuri, asta e alta mancare de peste.

Vezi cand vine limp mode ce distractie va fi, mai ales pt buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa spun...! Azi voi incerca resoftarea ECU sa vad daca se rezolva ceva astfel. Daca nu, ECU nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minutes ago, GABIVVX said:

vrei sa spui ECU sh nu nou.

Hai sa pun problema asa....ECU functional in parametri normali!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a incercat resoftare dar nu a mers. Din cate inteleg(si sunt profan deci voi folosi cuvinte simple) temperatura de la G62 este intepretata de 2 componente din ECU. Una vede temperaturile de peste 9 grade, alta sub 9 grade. La ECU-ul meu componenta care se uita la sub 9 grade e stricata iremediabil. Asadar ECU nu vede decat peste 9 grade.

Deci ramane sa iau alt ECU si resoftare.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, alt ECU si adaptat pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de un sfat. Am gasit ECU insa este cel pentru motorul de 143. Tipul care mi se ocupa de adaptare imi spune ca il poate face sa functioneze pe masina mea, dar motorul va avea din acel moment 143 CP, al meu fiind cel de 110 CP. Exista vreun risc major daca merg pe pastrarea acestui ECU de 143? O diferenta pe care eu o stiu intre 110 si 143 este galeria de admisie. La mine este din plastic, la 143 este in aluminiu. Dar mai departe nu stiu daca imi pun alte componente in pericol. Multumesc!

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!