Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

inseamna ca toate masinile sint proaste atunci, ....da-mi un ex. de masina care nu se strica pana la 200000 km, poate una japoneza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toate masinile se strica, dar nu ramai in drum. De ex...cate motoare ALH,ASV,AGR,AFN ai vazut cu blocul spart, cu radiatorul de motorina sa fie spart ? Cate G4,O1,B5,B5.5 ai vazut sa aibe stricat ceva la lumini (xenon)? Ca pica ceva la trenul de rulare nu pun, dar ce am citit pe aici ma face sa nu ma mai apropii de VW.Din pacate vroiam un GV 4motion (vreau neaparat o masina 4x4) dar cred ca ma voi orienta spre altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate masinile se strica, dar nu ramai in drum. De ex...cate motoare ALH,ASV,AGR,AFN ai vazut cu blocul spart, cu radiatorul de motorina sa fie spart ? Cate G4,O1,B5,B5.5 ai vazut sa aibe stricat ceva la lumini (xenon)? Ca pica ceva la trenul de rulare nu pun, dar ce am citit pe aici ma face sa nu ma mai apropii de VW.Din pacate vroiam un GV 4motion (vreau neaparat o masina 4x4) dar cred ca ma voi orienta spre altceva.

Exagerezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest loc, unde tin sa subliniez ca sunt doar cateva pers care se plang de masina, ii fac si pe altii sa isi piarda increderea in marca respectiva. Ca la unul i-a crapat radiatorul, la altul nu mai merge sistemul afs.... Asta se intampla la toate clasele de masini. Dar asta nu inseamna ca trebuie generalizat!!!!! Iar daca din cele spuse aici, voi trageti concluzia ca noi vrem sa facem passatul o super masina, inseamna ca nu ati inteles! Eu doar vreau sa spun faptul ca nu trebuie generalizat!! Sunt cazuri izolate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok....B6 este o super masina. Ea nu se strica si cei ce scriu pe acest topic exagereaza. Las oameni sa citeasca topicul si sa-si faca o parere.Eu unul mi-am format deja parerea mea.

dintzauru: imi place raspunsul tau....dar ai ceva argumente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok....B6 este o super masina. Ea nu se strica si cei ce scriu pe acest topic exagereaza. Sunt un invidios si imi doresc o masina ca a ta. Las oameni sa citeasca topicul si sa-si faca o parere.

Ai inteles gresit. Cum am scris mai sus, nu asta vreau sa zic, pt ca stiu ca nu este o masina perfecta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok....B6 este o super masina. Ea nu se strica si cei ce scriu pe acest topic exagereaza. Sunt un invidios si imi doresc o masina ca a ta. Las oameni sa citeasca topicul si sa-si faca o parere.dintzauru: imi place raspunsul tau....dar ai ceva argumente?
Tu nu ai vazut G4 si O1 stricate inainte de 200000km?uita-te mai bine....iti dai seama ca nu am cum sa-ti demonstrez...dar te poti uita pe acest forum la O1 sau G4....ce zici? Ei scriu acolo ca au probleme?imi pare bine ca tu nu ai avut nici un fel de probleme...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumea cand citeste acest topic trebuie sa inteleaga ca B6 are probleme, poate de copilarie, dar ele sunt prezente. Exista boli din astea si la alte modele de ex din curtea mea: pica geamurile in usa , bucsele pe fata de conceptie proasta, se murdareste admisia etc...dar niciuna nu te lasa pe drum si nu iti pune siguranta in pericol. Ceea ce citesc aici ma face sa cred ca am intrat pe un topic de pe reno.ro si citesc despre M2. Inteleg ca unele dintre probleme sunt normale, dar sunt unele pe care nu le pot trece cu vederea. Daca se plangea toata lumea de un scartait, de bucse , de materiale era de bine, dar cand deja de nou nu iti merge corect BC-ul, ai pori in blocul motor, AFS pica in prostie, radiatorul de motorina se sparge, chiulase proaste,unora chiar le patineaza ambreiajul si multe altele....nu le poti accepta.

Sper sa intelegi rationamentul meu, si mai ales dezamagirea mea, pentru ca GV 4 motion are acelasi motor, tren de rulare cu B6. Din pacate nici eu nu prea am alte optiuni.

dintzauru: si eu am avut probleme la 30k mi s-a stricat o maneta de semnalizare,si la 50k un rulment pe spate. Toate in garantie si fara imobilizare in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am spus ca nu ai dreptate , ci doar ca exagerezi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa discuti cu oameni din afara acestui forum! Daca s-a intamplat la 2 sau 3 pers acelasi lucru, nu trebuie generalizat! Si sunt curios daca toti sunt posesori de b6 sau sunt inscrisi aici doar pt anti-reclama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci....Mama Omide e unul dintre cei care se plang de masina si avea inital o SO1, apoi vine alxrro care tot SO1 avea etc. Multi au schimbat masina si erau de mult pe forum. Din pacate mai stiu doar 2 oameni in afara forumului care au B6 si unul chiar se plange de el (dar el e genul motorina,cheie,talpa) asa ca nu puneam baza in ce zice el. Celalalt este tatal meu care are doar 20.000km cu un B6 2.0 TDI 4 motion si nu are nici o problema pana acum in afara de zdranganituri si alti greierasi dar in comparatie cu alte masini dinainte vandute toate la peste 200.000km asta cica a inceput prematur cu plansul.

P.S. eu sunt inscris doar pentru anti-reclama si nu sunt posesor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact..m-ati prins...sunt inscris doar pt antireclama...in realitate sunt angajat la dacia si conduc un logan dci de 65 cp tunat pana la 165 cp si sistem AFS pe manivela ....

Toate problemele spuse de mine sunt inventate...in realitate nici nu stiu cum arata masina asta pe afara...

M-ati prins..ma duc sa ma predau la OTV...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la faza "se incinge treba". Vezi de asta am deschis eu un topic cu posesori care nu au probleme la Passat B6 si a fost inchis. He he he. Faceti antireclama he he he. Ce tare e faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate esta este purul adevar, VW nu mai face masini cum facea pe vremuri. Se poate ca vremurile sa se fii schimbat DAR calitatea de ce a trebuit sa se schimbe? De ce la Avensis nu sunt asemenea probleme desi sunt comparabile ca pret. Se poate sa fie vorba de bolile tineretii DAR deja au trecut doi ani de cind a aparut si nu ar trebui sa mai fie probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la faza "se incinge treba". Vezi de asta am deschis eu un topic cu posesori care nu au probleme la Passat B6 si a fost inchis. He he he. Faceti antireclama he he he. Ce tare e faza.

Inca nu este inchis... eu pot as postez acolo linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina se strica... dar marea problema este ca o masina sufera mai mult din partea reputatiei proaste create in folclor.

B6-le o fi o masina buna, dar in ochii potentialilor cumparatori nu mai este ceea ce se intelegea la coltul blocului sau a pietei prin "Passat frate". Asa ca nu ma mira cererea redusa pe piata SH.

Din pacate cei care au de suferit o sa fie posesorii care o sa scape mai greu de masina sau o sa piarda mai mult la revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca orice masina se strica, si in plus eu cumpar masina sa nu se strice.Ori masina are defecte si hibe ascunse...ori suntem noi toti ghinionisti .

Sistemul asta de faruri adaptive nu functioneaza intotdeauna , la mine la doar 40 000 km sa stricat a 4 oara....inadmisibil pt. un passat.

Eu doresc rezolvarea acestor probleme , si mai clar daca se strica o data pai se repara si gata, nu mi se spune ca asa sunt unele sisteme se strica de mai multe ori.Explicatie puierila si nelalocul iei : pai domnu' xenoanele astea adaptive au un computer si un sistem de parghii deci se pot strica de mai multe ori.......Dar cand l-am pus pe masina ca optionala nu mi sa zis ca se strica des sau rar, ci am platiti si am asteptat 3 luni sa vina masina .

Porsche vrea doar sa vanda masini nu i intereseaza sa si le repare, nu isi maresc service-urile ca sa rezolve problemele aparute la modelel si marcile lor .

As mai zice eu mai multe dar ma abtin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni si curajosi in ale exprimarii, acum xxx ani cand au aparut acele masini care rezista chiar pana in ziua de azi si inca unele le mai vezi prin trafic, erau super simple mai bine zis fara electronica. Acuma conduceti niste masini care aproape ca iti prepara mancarea in timp ce conduci si pana acasa iti spala si hainele s le mi si calca. Masinile din ziua de azi au atata electronica incat e greu de vazut in 2 sau 3 ani errorile pe care masina le va da in timp. Eu stiu ca nu e o scuza ce zic eu dar asa e electronica si tot ce tine de ea. Ganditi-va la infinitatea de posibilitati ca masina sa dea o erroare si dupa aia mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate unele probleme sunt reale, dar o groaza din ele sunt cauzate tocmai de soferi...

eu pana acum nu am avut nici o problema, Doamne-ajuta, tot ce am facut la masina in cei 4000 de km de pana acum a fost sa ii adaug lichid de spalare parbriz si motorina - atentie, o spun pentru a nu stiu cata oara, daca aveti filtru DPF si 170 cp, obligatoriu EURO5...

de ce insist?... pentru ca in weekend am mai gasit o mostra de un conducator auto care desi avea filtru DPF, nu va pune NICIODATA (citez) Euro 5, pentru ca motorina e prea uscata pentru motor, conform spuselor sefului de service de la Pitesti... bineinteles, se plange in paralel ca odata la nu stiu cate zile tot trebuie sa iasa cu masina pentru regenerare...

atata idiotenie mai rar... poate cineva ar trebui sa-i explice respectivului SEF de service ca TOATA motorina din Vestul Europei corespunde DEJA normelor Euro 5, sau daca nu chiar toata cam la fiecare statie gasesti motorina de genul... in conditiile astea, toate Passaturile ar trebui sa fie varza in Europa, pentru ca motorina asta "uscata" distruge motorul...

Mde... buna zicala (adaptata)... unde nu-i cap... vai de p..ortofel...

in fine... cazul meu, 4000 de km, doar motorina euro5 rompetrol, nu mi s-a aprins becul de DPF nici macar o data...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vechiul Passat a avut (si are) punctele lui slabe, asta nu ma impiedica sa afirm in continuare ca atata timp cat te obisnuiesti cu unele defecte si inveti sa le eviti, ramane o masina excelenta, fiabila si comfortabila. As enumera problemele legate de turbina, senzori sau articulatie fata.

Singurul lucru care m-ar pune pe ganduri la B6 e ca orice defect "minor" gen problema de soft sau senzor stricat ar putea scoate din buzunarul proprietarilor sute de euro dupa ce masina iese din garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca ar avea vreo importanta, dar in Vestul Europei motorina nu e sigur TOATA euro5. TOATA e euro4, iar in general lumea nu baga euro5, care e mai scumpa, decat daca chiar au masini euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adso, am specificat asta: "sau daca nu chiar toata cam la fiecare statie gasesti motorina de genul" :)

si chiar daca passatul b6 nu are scris e5 pe talon, filtrul DPF ii cam confera acest statut dpdv al motorinei pe care o cere... din pacate dpdv al buzunarului nostru...

Modificat de cocomic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cocomic> 85% pun euro4(de la petrom), merg destul de mult in bucuresti pe trafic oribil si nu mi s-a aprins(sper sa nu cobesc) deloc DPF-ul. ieri de ex am facut vreo 10-12 km in aprox 2 ore bara la bara..sa nu zic ca am avut un consum de 18,7% :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei 2000,

Sunt multi aici care scriu numai atunci cand au probleme la masina, cred ca de aici si senzatia ta de "anti-reclama". Nu e asa. Si eu am avut probleme la DPF si am scris atunci. In rest ce sa spun, ca am 5.000km si masina merge perfect? Pentru ca asa este. Sa scriu zilnic "Doamne, ce multumit sunt de masina?". :icon_cool: Cred ca nu e o motivatie de scris. E normal sa se gaseasca unele defecte si sa se comenteze, poate le fac si cei de la VW mai bine pe viitor, desi slabe sanse (si asta e valabil pentru orice producator din marea industrie auto).

Passatul e o masina buna si aspectuoasa atat la interior, cat si la exterior. Am avut ocazia la SIAB 2007 sa ma sui in mai toate masinile si sincer daca acum as avea buget pentru o masina noua mi-as lua un CLS pentru designul exterior sau un R8 pentru un supercar prietenos. Dar, din pacate, Mercedes se numara la noi printre masinile rau famate din cauza posesorilor majoritari de dupa 1989, insa asta e alta discutie. Nu imi pare rau pentru alegerea facuta si nu as da masina de acum pe un BMW, pe un Volvo sau pe orice alta masina japoneza.

Multi sa plang aici de Passat decat m-am plans eu de Logan in 2 ani de zile. Nu am avut la el nici o problema, la Passat e la fel. Nu asta e diferenta dintre cele doua masini, ci ceea ce ofera. Iar ghinioanele, defectiunile (cauzate de uzura sau nestiinta de a conduce) pot aparea la oricine, la orice tip de masina.

Vorba lui Jeremy Clarkson, o masina care nu are nici o problema, nu derapeaza nitel, nu scartatie nitel si asa mai departe nu are nici o latura umana si nu prea te atasezi de ea. Eu cred ca Passatul este o masina reusita, agreabila, puternica si pe care zilnic iti face placere sa o conduci. Nu e nici o masina scumpa care sa te faca sa stai 'drepti' in ea si asta o face cu atat mai prietenoasa.

Iar legat de serviceuri, treaba sta rau in Romania, mai ales in Bucuresti. Daca faceti un pas insa pana la Ploiesti, chiar daca e la ceva distanta de Bucuresti, sa vedeti ca lucrurile se mai schimba. Iar treaba cu serviceurile la VW nu e numai la noi, cititi ce se intampla si prin cele din SUA, sunt forumuri pe care americanii se plang de indolenta de acolo. Insa, macar acolo masinile intra repede nu ca la noi sa stea cu saptamanile sau lunile la programari, ceea ce mi se pare jalnic si de tot rasul pentru o firma mare si care are showroomuri de mii de metri patrati.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor... Sa fim realisti putin. Eu unul nu ma pricep foarte mult la mecanica auto, dar am cunostintele necesare pentru a simtii daca o masina este sau nu cu probleme tehnice in timp ce o conduc. Sincer, Passatul B6 imi da permanent senzatia ca ceva nu este in regula cu ea. Sunetele, comportamentul diferit al motorului, directia care se pare ca are nevoie de un ulei nou in servo pentru ca merge sacadat la rotirea pe loc (si nu am optional directie adaptiva...), toate acestea PLUS problemele pe care deja le-am explicat pe acest topic conduc la o stare de discomfort care ma face sa nu mai vad faptul ca masina e spatioasa, ca sta bine pe drum, ca are frane buna, ca motorul trage bine (atunci cand merge...), ca dotarile sunt bune si ajuta comfortul in masina. Din pacate, VW a reusit sa ma faca sa nu mai vad cu aceeasi ochi masina pe care am considerat-o una medie atat ca pret cat si ca performante, dar in niciun caz una slaba ca si calitate. Se pare ca m-am inselat... Este o masina slaba calitativ si sincer nu cre ca o sa mai am curajul sa ies din oras cu ea mai ales daca trebuie sa merg undeva unde trebuie sa ajung la ora fixa... ;)

Cat despre comentariile cum ca cei care se plang sunt mai "destepti" aici pe forum... tin sa mentionez ca nu m-as fi plans deloc daca problemele acestei masini ar fi fost provocate de catre mine prin stilul de condus sau daca ar fi fost legate de drumurile noastre sau de calitatea motorinei. Dar din pacate niciuna din aceste probleme nu au fost cauzate de aceste aspecte ci doar de calitatea masinii si de defecte de fabricatie. Poate ca multi posesori de B6 sunt mai indulgenti cand vine vorba de probleme aparute la masina sau poate ca multi nu au B6 ci modele mai vechi, care oricum cred ca sunt mai bune calitativ decat astea. noi... sau poate ca inca nu au ajuns la suficienti km ca sa vada problemele. Eu sunt la 50.000 deja si pot spune ca inainte am avut un Peugeot 406 2.0 Hdi care a mers 240.000 Km fara probleme de motor, electronica, cutie, frane sau alte aspecte importante. Nici macara amortizoarele nu le-am schimbat decat dupa 180.000 Km. Acea masina valora 70% din pretul de passat, doar pt ca era masina frantuzeasca, dar sincer, s-a comportat de 100 de ori mai bine decat passatul in 50.000 km. Asta ma face sa fiu suparat pe aceasta masina. Cred ca in curand va fi de vanzare, la un pret promotional si voi astepta pe cei care au doar pareri bune despre B6 sa ma sune si sa cumpere masina, ca tot e revizuita total acuma... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!