Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

inainte am avut un Peugeot 406 2.0 Hdi care a mers 240.000 Km fara probleme de motor, electronica, cutie, frane sau alte aspecte importante.

Acum nu stiu daca putem sa generalizam. Tu ai avut un astfel de Peugeot care s-a comportat bine, dar am vazut, intamplator, pe un forum al celor de la Peugeot, o multime de posesori nemultumiti, cu o gramada de probleme (nu mai tin minte daca era vorba despre acest model, dar, oricum, era un model nou si din gama superioara, nu gen 206).

Doar ca un exemplu, si eu am avut inainte o Skoda Octavia 1, care are in prezent 110.000 km, merge perfect si, in afara de ventilatorul din fata radiatorului care scartaia si ma enerva si o scrumiera care nu se mai inchidea (si pe care cred, de altfel, ca mi-au rupt-o la spalatorie), in rest i-am schimbat doar consumabilele si o singura data placutele de frana. Dar am un vecin care, de asemenea, a avut acelasi tip de masina si a avut probleme destul de mari cu ea. Era chiar disperat.

Iar cu actualul Passat am 36.500 km si merge perfect. Singura problema notabila pe care am avut-o a fost ca am luat-o de la bun inceput cu o un defect la afisajul BC-ului, pe care l-am schimbat in garantie si gata. Dar atat. In rest nu i-am schimbat nici macar placutele de frana.

De aceea, ca sa poti trage o concluzie despre o anumita masina, cred ca iti trebuie foarte multe date, ca sa poti face o statistica si sa faci o afirmatie cat mai apropiata de adevar. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Geovadim: dupa ce schimb Passat-ul cu CLS-ul te invit la o plimbare... cam pe la anu' :winter: Da' daca iti iei CLS inaintea mea sa nu ma uiti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luc1an, sa nu uiti ce ai promis. :lol: Cu mare placere vin. Nu, nu e nici un pericol sa imi iau inainte, abia mi-am luat Passatul si il tin cel devreme pana iese din garantie, adica inca aproape 2 ani. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ca nu ma mira cererea redusa pe piata SH.

Din pacate cei care au de suferit o sa fie posesorii care o sa scape mai greu de masina sau o sa piarda mai mult la revanzare.

Cererea actuala redusa de B6 SH este explicabila prin faptul ca acum se cauta Audi-urile A4 din 2003-2004 care sunt mai ieftine ca Passat B6. Passat B6 s-a vandut din 2005 doar. Intr-un an, maxim un 1,5 ani vei vedea Passat-uri B6 cu numere zoll la fel de multe cum erau mai demult B5-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este un aspect pe care nu pot sa-l inteleg fata de cei de la VW... Daca se observa ca sunt probleme gerenale cu masinile, cum ar fi de ex cea cu farurile adaptive care se strica tot la 20.000 Km, de ce nu s-au refacut piesele ca dupa prima schimbare in garantie sa nu mai fie probleme. Eu am schimbat de doua ori, altii am inteles ca si de 4 ori... Este enorm pt o masina la clasa ei. Cei din service mi-au confirmat ca apar probleme comune la cam toate masinile B6, deci e clar ca producatorul putea foarte usor sa rezolve problemele legate de defectele de fabricatie ale primelor serii si apoi, la cele mai noi precum si la cele vandute deja, sa puna piesele refacute. Asta ma face sa cred ca cei de la VW sunt cam nepasatori la problemele clientilor sau poate doar ale celor din estul Europei...

In plus de asta, ca si un mic off-topic, azi m-am vociferat cu un amic care sustinea ca motorul 2.0 TDI este o maiestrie inginereasca si ca de aceea a fost si premiat si mai ales folosit de mai multi producatori pe modele foarte multe si variate. Parerea mea este ca acest motor este galagios (FOARTE), consuma mult, nu trage sub 2500-3000 ture (cam mult pt un diesel), scoate fum mereu la orice gest mai indraznet al soferului si are vibratii puternice la pornire/oprire. Deci, nu stiu cum acest motor poate fi considerat maiestrie inginereasca. Motoarele diesel cu care am mai fost - Honda, Peugeot, BMW - sunt de departe mult mai performante (la aceeasi cilindree si putere) si mai rafinate. Deci, poate ca totusi nemtii incep sa-si cam piarda din gloria TDI... Valabil si in cazurile Audi... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia e mai bun avensisu.. ca nu se strica farurile adaptive. (sarcasm pt cine nu s-a prins).

Nu va place vw cumparati audi sau bmw. Sau de ce nu Honda. Mi se pare cam "patetic" sa "tip" pe forum si sa nu fac nimic :lol:

Eu daca as fi REAL nemultumit de masina as schimba-o fara sa clipesc. Banuiesc ca cine si-a luat un passat de 20-30k are si 3-4E de "pierdut" la o eventuala schimbare, fara sa moara de foame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motormaniac - in mod cert aceste neajunsuri se vor corecta la facelift. Pana la urma asta e pretul pe care trebuie sa-l platesti pentru o masina "fresh". Indiferent de producator si model, masinile de dupa facelift sunt vindecate de marea majoritate a bolilor copilariei. Este mult prea greu si nu se justifica financiar sa opresti procesul de productie ca sa schimbi specificatiile de fiecare data cand apare un nou defect "cronic". Iar schimbarea de cele mai multe ori nu o poti face fara sa opresti procesul de productie. Cand se schimba genratiile, la facelift se modifica si ceea ce se poate modifica cu costuri acceptabile. Dar sunt si modele nascute cu o problema si care vor muri cu acea problema pentru ca ea nu merita, economic vorbind, sa fie corectata.

Diesel - este drept ca e un model proaspat dar si zvonistica legata de noul Passat lucreaza in defavoarea lui si a posesorilor. Pana una alta eu sunt convins ca nu e o masina foarte rea raportata la masinile anilor 2006-2007. Dar chiar posesorii (nu de pe forumuri, ca pe forumuri e normal sa apara discutii) isi fac singuri rau laudandu-se in stanga si in dreapta ce prost e passat-ul B6 fata de ceea ce au avut ei inainte. Si folclorul nascut la coltul blocului si langa gardul pietei poate pune 2000 de euro sau poate scadea 2000 de euro la un model pe piata SH ;). Personal, inainte de a citi pe forum, am auzit de la diversi posesori de consumul de ulei, de materiale putin durabile (exfolieri, cojiri) si de instabilitatea trenului spate. Si vorbele astea creeaza prejudecati de care f. greu se vindeca potentialul cumparator.Deja s-a format o imagine mult mai proasta fata de ce avea G4 sau B5.5 .

Omul, cand lua ziarul in mana sa-si caute masina deja stia ca frantuzestile sunt proaste, italienele sunt pe viata ca nu le mai vinzi, iar dintre nemtesti Passat-ul e Passat. In momentul de fata, cum bine ai observat, se orienteza inspre A4 fiindca au auzit ca B6 nu mai este ceea ce intelegeau ei prin Passat.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motormaniac "inainte am avut un Peugeot 406 2.0 Hdi care a mers 240.000 Km fara probleme de motor, electronica, cutie, frane sau alte aspecte importante." Da si eu am un prieten cu un Peugeot 407 SW 2.0 Hdi care a mers 50.000 Km si in acesti 50 mii km i s-a dus turbo a picat directia, sistemul de navigare l-a schimbat de 4 ori si acuma nu mai vrea sa auda de Peugeot, daca ii zici Peugeot te ia la bataie. Deci ???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutiile de genul asta lumea intelege ca Passat-ul e la fel ca si 406 (sau ma rog... 407) si se intreaba de ce sa dea mai multi bani pentru acelasi lucru la fel de fragil cu dotari mai slabe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 2.0 tdi la de la VW chiar este un motor reusit. Cita vreme l-au vindut si altor producatori. Stiu sigur de Mitsubishi Outlander ca are 2.0 de la VW cu ceva tweak-uri. Cum ar fi kick-down :blink: Si mai echipeaza si alte marci. E un motor ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-am vazut in pozele alea cu privire la vopsea e de-a dreptul uimitor! nu cred ca se poate asa ceva, doar daca au vopsit-o cei de la reprezentanta , intr-adevar aia fac treaba de mantuiala! eu am masina de 2 ani jumate aproape, 35k km, si in afara de butonul de la frana de mana care a cazut si s-a schimbat in jumate de ora, nu am avut probleme deosebite. Acum depinde si de noroc, cunosc baieti cu seria 7 care le picau cutia de viteze, sau le ploua inauntru'! multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutiile de genul asta lumea intelege ca Passat-ul e la fel ca si 406 (sau ma rog... 407) si se intreaba de ce sa dea mai multi bani pentru acelasi lucru la fel de fragil cu dotari mai slabe.

Nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta dar eu nu as schimba passatul meu pe un peugeot 407 nici in ruptu capului. Asa ca sa nu degeneram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pune asa problema... sa schimbi pe x cu y. Sau nu asa am gandit-o eu.

Treaba sta altfel:

Vrei sa vinzi Passat-ul , pentru ca orice are un sfarsit. Mai devreme sau mai tarziu tot il vei schimba in ca$h.

Cum il convingi tu pe Gigi care are in buzunar 12.000 de euro sa cumpere masina ta si sa nu ia 407-le lui Ion care are un motor CR, are mai putini km si dotari mai multe si e mai ieftin cu 500 de euro? Sau sa nu bage mai adanc mana in buzunar pentru un A4?

Pana acuma Passat-ul avea o rezonanta in urechile lui Gigi. Pozitiva, de masina robusta. Are si vecinu' si se lauda cu el. Dar la Passatu asta nou, cum il stie Gigi,se gandeste la consum de ulei, materiale putin rezistente, defecte de electronica care imobilizeaza sau nu masina- chestie de noroc lucruri stiute de la vecinul celalalt care are Passat nou si e nemultumit.

Stiu ca nu ceea ce gandeste Gigi e realitatea, dar prin replicile posesorilor asta e reputatia care i s-a creat noului Passat. Si pana la urma Gigi este cel care stabileste devalorizarea masinii.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D motormaniac. Asaceva chiar nu am mai auzit!!! Mai ales comparatia ta facuta intre 406 si passat. Nu poti compara 407 cu passat, ce sa mai zicem de 406!! I-ati logan frate si si de ala o sa zici ca ii mai performant decat passatul1!!!! :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 2.0 tdi la de la VW chiar este un motor reusit. Cita vreme l-au vindut si altor producatori. Stiu sigur de Mitsubishi Outlander ca are 2.0 de la VW cu ceva tweak-uri. Cum ar fi kick-down :D Si mai echipeaza si alte marci. E un motor ok.

Acelasi motor se gaseste si pe Dodge Caliber.

Pareri: This Volkswagen-sourced diesel engine is by far the best engine in the range. It delivers the best performance, the best fuel economy and the best refinement. (sursa: http://www.whatcar.com/car-review-equipmen...46&ED=49052 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@r&d da ai super dreptate atunci ce sa inteleg ca masina o sa o luam in functie de problemele vecinilor? Eu am doi prieteni cu Peugeot 407 unul detine un 407 2.0 136 cp fara standard fara optionale si celalalt 407 sw 2.0 136 CP full dar full de full. Ala cu 407 standard a avut primul si l-a convins pe cel care detine acuma sw full sa o cumpere ca e cea mai buna masina din lume ca trage ca impimge si ca rupe, si acuma sta prin servisuri cu ea. Si incercau sa ma faca pe mine sa nu imi iau passat cu aceleasi ideei ei pe vremea aia nu aveau probleme. Ideea e ca eu am luat ce am crezut eu ca e mai bun si iti garantez ca daca intri in passat nu o sa iti mai iei nicoidata 407, nu exista comparatie. Eu personal nu as face nici un schimb cu un 407 asta nici daca mi-ar mai da si bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drapar & all, lasati-i in pace ca nu le schimbi opinia niciodata, unora pe buna dreptate, fiind ei insisi stan patitul si avand nesansa unor probleme sacaitoare la masina, indiferent daca au aparut din productie sau din exploatare, celorlalti din definitie, din placerea de a fi gica contra :salut:

mai sunt si acei oameni care nu se pot abtine sa nu dramatizeze si sa generalizeze, de genul: dom'le, am dat intr-o groapa (mica, bineinteles) si s-a rupt o bucsa... ce proaste sunt bucsele pe passat, deci da, ce proaste sunt toate passaturile (dupa care inevitabilul: "nu mai sunt ce au fost" - chiar daca 80% n-au condus niciodata passaturi anterioare), bine ca n-aveam viteza si n-am murit, si am salvat si speciile aflate in cale de disparatie doar pentru ca sunt eu un sofer bun si voi toti sunteti niste prosti cu passaturile voastre, ca am eu un var care are bmw si va da fum cand va vede...

in citatul de mai sus adaugati voi greselile gramaticale si de ortografie, dupa gust :excl:...

dar am mai spus intr-un post anterior: atata timp cat un SEF de service din pitesti nu recomanda motorina EURO5 pentru ca este vezi doamne "prea uscata" ?!?!?! pe Passaturile cu DPF, cand scrie clar pe tot netul si mai ales in CARTEA TEHNICA care ar trebui sa fie Biblia lui de sef de service (care este, bineinteles, ca uitasem) ca e bine ca motoarele dotate cu acest filtru sa fie alimentate cu motorina cu continut scazut de sulf, ce mai poti sa te astepti de la utilizatorii finali...

Modificat de cocomic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r&d,

Pe forum sunt oameni impartiti, care scriu de bine sau de rau de Passat. Nu vad o tenta generala anti sau una pro, lucrurile sunt asa cum le vede lumea, in general obiective. Normal ca te superi ca ai probleme la un filtru DPF, dar asa cum scria si Maximusx_r te impusi daca la un BMW Seria 7 ti se strica cutia de viteze. Bube au toata masinile, de defectiuni nu mai vorbesc, la urma urmei sunt si vor fi niste mormane de fiare la care din ce in ce mai mult dicteaza reducerea costurilor.

Masini frantuzesti? Eu am pe cineva foarte apropiat in familie cu care am vorbit inainte sa iau masina. Mi-a spus clar: fara masini frantuzesti. Si din experienta. Lucreaza chiar la una dintre marile firme de astfel de masini, nu are sens sa dau numele companiei. A avut un model la care a picat de 5 ori climatronicul si se ruga de service sa ii puna aer normal, care sa nu fie automat cu speranta sa nu mai cada. Ii ploua si acum in masina si nu stie de unde. Mi-a zis ca a schimbat tot ce se poate pe ea. E 100% real. Vorbiti de Peugeot 407. Uitati-va pe strada sa vedeti cate sunt "chioare" la stopurile spate. E batator la ochi noaptea. Cate Passaturi vezi chioare? 407 este o masina care mi-a placut cand a aparut, ma refer la designul exterior. Acum nu imi mai place, m-am plictisit vizual de ea. Nu acelasi lucru pot spune despre Passatul B5 sau B6 sau despre Audi. Au un design care mie imi spune multe si care, cred, ramane frumos in timp.

Acum. Cati au Passat, cati sunt agenti de vanzare la Peugeot? Cati sunt agenti de vanzare la VW? Si asa mai departe. Nu stim. La urma urmei suntem pe un forum pe care fiecare scrie ce vrea. Sunt aici oameni reali pe care ii simt si majoritatea dintre ei sunt multumiti, ca si mine, de masina: Groove, Dany, Cocomic - pentru a da rapid niste exemple dintre persoanele cu care am interactionat aici.

Dupa mine, Passatul isi pastreaza reputatia unei masini solide, elegante. Are un interior pe care nu l-as schimba pe multe (cu scaune sport si piele). Unii sunt mai exigenti si critica masina, dar sunt sigur ca ar critica in egala masura si un Mercedes CL sau un Jaguar XF. Irinel Columbeanu isi critica Rolls Royceul pe care a aruncat o gramada de bani. Eu am citit acest forum inainte de a cumpara masina si, stiind exact cum e lumea, am mers fara ezitare pe Passat, pentru ca mi-a placut ceea ce este si ceea ce ofera. Eram convins sa imi iau Saab. Si acum, chiar daca o pot schimba sa zicem oricand, nu o fac si sunt sigur ca in conditii normale o sa tin lejer masina 2-4 ani fara probleme. Doar sa ma loveasca o pandalie sa imi iau Audi R8 sau o alta masina cu valente de supercar. :D Dar intai sa mai repare astia drumurile... In rest nu simt in sange nici o nevoie urgenta sa arunc banii pe un Audi A6 sau BMW Seria 5, acelasi sentiment neschimbat pe care l-am avut si cand am decis recent ce masina sa iau. :D

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: motormaniac. Asaceva chiar nu am mai auzit!!! Mai ales comparatia ta facuta intre 406 si passat. Nu poti compara 407 cu passat, ce sa mai zicem de 406!! I-ati logan frate si si de ala o sa zici ca ii mai performant decat passatul1!!!! :lol: :lol:

Sa o luam sistematic... Eu unul am "in atributie" pe langa dragul meu Passat B6, un Audi A6 3.0 TDI '06, un Logan 1.6 MPI, un Mitsubishi Lancer EVO9 gr.N, un Peugeot 206, un Mitsubishi L200, un BMW 320i si printr-o mica extindere, un Mercedes E55 AMG. Pe langa asta, particip in Campionatul de Raliuri al Romaniei, am o echipa tehnica de asistenta, personala, care face asistenta pt EVO9 de gr.N. Deci, am putin de-a face cu domeniul auto... passat-ul l-am "mostenit" in urma unui barter cu client de-al meu, deci nu a fost visul meu si nici macar dorinta de a-l cumpara, deci nu vorbesc doar de dragul de a-mi da singur in cap. Incerc sa fiu obiectiv si sa constat doar problemele care inevitabil m-au lovit frontal in timpul exploatarii masinii.

Despre Logan pot spune ca este masina noastra de recunoastere la rally pt etapele pe macadam si merge foarte bine. Acuma are 5000 Km si si-a dat drumul si motorul. In plus, inca nu s-a rupt nimica la ea si credeti-ma ca ar fi avut ce si cand... :Driver:

Comparatia cu 406 a fost pt ca am avut acea masina de noua si in primii 100.000 Km nu m-a deranjat deloc. Lucru care in 50.000 Km B6-le a facut-o mai mult decat cu nesimtire. Stiu ca industria auto mondiala sufera schimbari drastice, mai ales de costuri si implicit de calitate (in sensul rau), dar totusi... Pe de alta parte, in service la Mercedes stau cutiile de 400 CDI la rand sa fie trimise in garantie inapoi. Deci, situatie e nasoala peste tot... stiu. Dar totusi... :blink:

Macar sa nu mai laudam masina, daca oricum stim ca nu-i ce trebuie... iar cei care iau un B6 doar ca sa se plimbe de placere cu el si sa-l bibileasca mereu, aceia chiar nu au nevoie de passat si nici de 407/406, nici macar de un Logan... poate doar de un Trabant, cu remarca sa nu spele prea mult la el ca poate se inmoaie cartonul... :lol:

No offence... Incerc doar sa fiu putin ironic, dar ideea e ca masina nu este la nivelul asteptarilor si clar exista un trend descendent la VW. Sunt curios la A6 ce voi intampina in viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acuma Passat-ul avea o rezonanta in urechile lui Gigi. Pozitiva, de masina robusta. Are si vecinu' si se lauda cu el. Dar la Passatu asta nou, cum il stie Gigi,se gandeste la consum de ulei, materiale putin rezistente, defecte de electronica care imobilizeaza sau nu masina- chestie de noroc lucruri stiute de la vecinul celalalt care are Passat nou si e nemultumit.

Stiu ca nu ceea ce gandeste Gigi e realitatea, dar prin replicile posesorilor asta e reputatia care i s-a creat noului Passat. Si pana la urma Gigi este cel care stabileste devalorizarea masinii.

r&d, este o logica perfecta in ce zici tu. Totusi, trebuie sa aplici aceeasi regula egal si nediscriminatoriu si la celelalte marci. Exact acelasi lucru se va intampla si la Renault Megane de exemplu, ba chiar mai rau, unde la un moment dat, daca se descentreaza bine rotile pe spate trebuie sa schimbe toata puntea spate. Costa exact cat va costa un Passat B5 la second hand in 1-2 ani. Eu zic ca la opinia formata la coltul strazii va puncta mai bine un passat care doar consuma ulei si se exfoliaza vopseaua. By the way, asta cu exfolierea o sa fie o chestiune comuna de acum incolo la toate marcile, in UE vopselele auto vor fi pe baza de apa. Chestiune de protectia mediului. Legat de consumul de ulei, BMWurile noi consuma toate ulei. O spun in cunostinta de cauza. Se pare ca acest consum de ulei "devine" cu tehnologia si cu talpa data masinii.

Edit1: vorbesc doar de turbodiesel-uri.

Edit2: dovada ca B6 le nu e chiar asa prost este ca eu eram foarte aproape sa-l vand dar m-am razgandit. Nu am avut nici o problema cu el in 15 mii km, fac revizia, pun cauciucuri bune de iarna si ii mai dau un an chiar daca in acest moment, datorita unor conjuncturi de moment, imi permit o masina mult mai scumpa. Sin cand zic imi permit, chiar imi permit, adica nu arunc toti banii pe o masina. Am inceput sa ma obisnuiesc cu B6 -le, chiar nu-l menajez deloc si nu are nici o problema deocamdata, de ce sa risc cu un bimmer si din intamplare sa nimeresc unul cu care stau mai mult in service, chiar daca e nou. Mai bine stau pana incepe sa faca figuri passatul.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu ma pricep foarte mult la mecanica auto

Asta ai mai declarat in acest pool. Daca ai fii intr-adevar pilot de raliu, precum sustii, ar trebui sa ai cunostinte destul de mari in mecanica auto. Degeaba ai oameni priceputi care sa se ocupe de masina, daca nu stii ce sa le spui si ce sa faca. La raliu fiecare masina are alta setare, in functie de pilot. De ex. la F1 Montoya era un pilot destul de bun, dar nu a reusit sa aiba parte de succese datorita faptului ca in primul rand nu stia exact ce sa le spune mecanicilor ce sa faca la masina, iar in al doilea rand nu stia altceva sa faca, decat sa-si "bage" piciorul in masina cat poate. Este normal ca nu rezista masina! Iar un adevarat pilot de raliuri, sunt convins ca nu ar spune aceste vorbe pe care le-ai spus tu despre un passat. Si nici nu s-ar lauda cu "bogatia" pe care o detine in garaj (si asta daca este adevarat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei2000, sper ca nu esti nascut in 2000. Totusi, altfel nu imi explic postul tau. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un cuvant, titlul topicului spune tot si asta e....eu ma numar printre cei multi (sper) multumiti de B6

@andrei2000: ia vezi aici despre @motormaniac.....

http://www.autorally.ro/index.cfm/page/aut...mihailescu.html

http://www.rally.ro/?req=stiri&pag=5&cat=16

@motormaniac: poate nu vroiai asta, dar nu m-am putut abtine....bafta!

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparatia cu raliul mi se pare exagerata 1 pentru ca sunt masini care nu participa la raliuri (ma refer la WRC) si 2 pentru ca masinile de raliu sunt din greu modificate. Imi amintesc anii trecuti cand Citroen Xsara rupea in WRC, a simtit cineva nevoia sau dorinta arzatoare sa aiba acea masina? Din ce spune Motormaniac incepe sa imi para rau ca mi-am vandut Loganul, avea 30.000 de kilometri si chiar isi daduse drumul binisor. Daca tot vorbim de raliuri, ar fi interesant de luat un Q7 pe un traseu si apoi un VW Touareg sau un Porsche Cayenne. Cred ca primul ar termina in pomi, iar ultimele doua ar merge cu brio asa cum sunt ele echipate standard, nu preparate.

Nu vad Passatul ca pe o masina de raliu nici sa ma impusti. Oricum, am recitit ce a scris Motormaniac dupa ce a spus ca se ocupa de raliuri pe la noi. Nu am sesizat ca servodirectia sa mearga sacadat pe loc. Nu am avut ptobleme la motor. Si, ca o remarca generala la ce au scris altii, nici nu mi-a cosumat masina ulei in 5.000km. Habar nu am, poate fiecare masina are viata ei proprie. :D

Oricum, cine isi ia Passat si vrea o masina sportiva sa isi ia altceva. Am mai scris, daca ar fi sa iau o masina sport nu as lua Passat, nici macar R36. Mi se pare ciudat lookul lui R36 cu spoilere si asa mai departe. Nu prea se pupa. Dupa mine, Passatul e o masina decenta de familie, buna la toate, are si putina sportivitate, si putin lux, si putina clasa si putina eleganta. Are cate putin din toate. Asa cum multi ar prefera noul BMW M3 cu motorul de 10 clindri in locul unui Porsche GT sau al unui Audi R8 pentru ca M3-ul are putin din toate si are loc si de bagaje, asa prefer si eu Passatul fata de concurentele din clasa lui sau cele apropiate.

ps: Andrei2000, ai dreptate cu Montoya. La polul opus a fost Michael Schumacher si, acum, Alonso. Alonso este un fin pilot care stie sa explice ce nu merge si unde ar trebui lucrat. Uite ce bine a mers Renault cu el si in 2007 McLaren, lucru de care a beneficiat si Hamilton. Fara Alonso, Renault s-a dus in jos. Sa vedem in 2008 cand Alonso revine la Renault ce o sa mai faca McLaren si Hamilton.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!