Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

imi cer scuze daca prin ultimul meu post s-a inteles gresit o dorinta de etalare a "arsenalului" din dotare... Nici vorba... Si nici nu compar in vreun fel passat-ul, o masina mare si grea, cu un motor diesel destul de cuminte ca performante, cu o masina de rally. Faptul ca am pomenit de activitatea mea sportiva nu are legatura cu passat-ul ci doar cu faptul ca stiu cu ce se mananca o masina. Culmea este ca in traficul cotidian nu simt nevoia de a merge tare, si deci si passat-ul a fost destul de protejat de catre mine, nefiind supus unor umilinte sportive... Asa cum se zicea, este o masina de familie, decenta... Dar asta nu inseamna ca daca mergi cu ea normal trebuie sa se strice. Eu atat am avut de comentat fata de aceasta masina si oricum vad ca subiectul divagheaza aici. Unii sunt mult mai cuprinsi de fenomenul passat decat credeam eu. Oricum, multumesc dm76ro pt ca ai oferit informatii valoroase colegilor de forum. In acitivitatea pe care o am zi de zi, passat-ul este o masina potrivita, de aceea am si acceptat sa o iau in utilizare. Pacat insa ca nu mi-a oferit siguranta de care aveam nevoie si la care ma asteptam. Atata tot... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu vad treaba putin altfel. Noul passat e o masina plina de noi solutii si tehnologii. Aparitia acestor solutii a fost ajutata in primul rind de magistralele de comunicatii de banda mult mai mare CAN in speta. Comunicatia de banda mare a permis sisteme de lumini adaptive, frina de mina automata corelata cu centuri, autohold, pozitii cutii de viteza robotizate.

Sistemele mult mai complicate in mare parte mecatronice nu sunt intelese nici de soferi nici de cei din service-uri si mult mai predispuse la defectari . Nu poti compara noul passat cu o masina clasica cu un motor diesel simplu fara artificii (DPF, injectoare piezo, etc) pentru ca si performantele sunt altele dar si problemele care pot aparea sunt mai multe. Pe un sofer normal il deranjeaza ca i se aprinde un bec de DPF si trebuie sa urmeze o anumita procedura si nu trebuie sa ia motorina de la orice pompagiu dar faptul ca in mii de km el a produs mult mai putine pulberi nu-l inereseaza personal . Dar la scara mare inseamna enorm

Cred ca VW au vrut sa faca o masina prea buna si au reusit o masina buna in clasa de automatizare in care este . Dar nu putem compara cu un B5 care era o masina clasica. Alti producatori nu au intrat in aceasta gama de nivel de automatizare care de obicei era apanajul masinilor foarte scumpe. Passat-ul B6 este o masina care isi depaseste clasa raminind in acelasi timp la un pret rezonabil. Asta a dus la sacrificii in plasticaraie si greierii de care ziceti desi eu nu i-am intilnit inca si poate si la alte componente.

Personal singura chestie care ma deranjeaza la passat este comportarea la ruliu a puntii spate . In rest este o masina foarte buna, cu performante deosebite ale motorului, stabila care iti da incredere, generoasa la spatiu interior si portbagaj cu finisaje corecte pentru gama ei .

Modificat de Paul_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Paul_L: ai perfecta dreptate :P

@motormaniac: cu mare placere... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu Paul_L... dar totusi... :( :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul_L : singurul care a spus cel mai corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul_L, este posibil sa ma insel, dar B6 cred ca nu are punte pe spate. Iar ruliu ul de care pomenesti, l am intilnit numai la viteze de peste 150 de Km/h combinat cu o frina brusca si/sau schimbare de directie. Oricum suntem pe aceiasi linie in privinta calitatilor pe care le are Passatul. S a mai afirmat aici ca VW este pe un trend descendent. Sunt convins ca asta vine dintr o documentare riguroasa. :) Opinia mea este ca Passat iti ofera exact ce ai platit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca stiam ca ansamblul suspensiei se numeste punte. Poate ma insel. Oricum nu are punte rigida ci are suspensie independenta pe rotile spate. Ruliul care ma deranjeaza sa simte si la viteze mici la curbe strinse in intersectii cind mai sunt gropi ( nu foarte greu de gasit in .ro) . Atunci masina se comporta neomogen fata e stabila pe cind la spate e un ruliu important. Imi da o senzatie ciudata. Altfel la drum bun m-am jucat cu el cu miscari relativ bruste la viteze mari si nu am simtit nici o problema de suspensie stabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce a patit Clarckson este inca un exemplu clar de trend descendent general la toato producatorii auto... Si asta doar din dorinta de a scadea costurile. Ce porcarie. Sincer, dupa toata povestea cu passat-ul si dupa inca alte probleme auzite si vazute pe la altii, am ajuns in situatia de a nu mai stii ce masina sa-mi cumpar. Cred ca singura varianta viabila ramasa in cursa sunt masinile japoneze. Acolo inca nu am auzit chestii grave, cel putin nu in primii 5 ani de viata a masinii... :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai auzit de probleme tehnice la masinile japoneze? :tomato: Atunci uite aici material de studiu (ai de facut ceva scroll): http://www.consumeraffairs.com/automotive/toyota_engine.html

Si niste recalluri: http://www.internetautoguide.com/auto-reca...yota/index.html

Si eu raman la parerea ca scaderea costurilor duce si la scaderea calitatii. Paradoxal tehnologia masinilor creste. Iar indiferent ce masina voi avea voi fi constient ca e susceptibila sa crape, este doar un fier asa cum a fost de la modelul numarul 1 facut de Ford.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Geo. Chiar acum citeva luni americanii au dat citeva masini de perete cu 10 mile la ora. Unele de cea mai noua generatie si altele vechi. Nu ti poti inchipui ce deformari la masinile noi. Cele vechi s au ales cu bara deformata, atit. Si acum vine paradoxul. Masina noua, printre care si Passatul, sta mult mai bijne la securitatea pasiva si activa decit alt model anterior, mai multa putere cu un consum mai mic, mai multe facilitati date de sistemele electronice. Si parca vad o discutie aici, a posesorilor de B7 cit de bun era B6, peste 5 ani. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca acest motor este galagios (FOARTE), consuma mult, nu trage sub 2500-3000 ture (cam mult pt un diesel), scoate fum mereu la orice gest mai indraznet al soferului si are vibratii puternice la pornire/oprire.

Poti sa imi spui si mie de unde ai inventat toate astea? ;) Eu pot afirma contrariul la TOATE afirmatiile tale de mai sus, conform cu comportarea masinii mele si a celor de la firma.

Apropo, un coleg conduce acum un B6 2.0 TDI de firma si o birjaleste mai rau decit nea Gheorghe o amarita de Dacie de 50 de euro. Da cu ea prin toate gropile, o porneste fara sa se stinga martorul de bujie, o accelereaza la peste 3,000 cind motorul e rece (la vreo 50 m dupa ce porneste cu ea, iar masina a stat peste noapte nepornita) etc. Masina se comporta EXEMPLAR pina acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, un coleg conduce acum un B6 2.0 TDI de firma si o birjaleste mai rau decit nea Gheorghe o amarita de Dacie de 50 de euro. Da cu ea prin toate gropile, o porneste fara sa se stinga martorul de bujie, o accelereaza la peste 3,000 cind motorul e rece (la vreo 50 m dupa ce porneste cu ea, iar masina a stat peste noapte nepornita) etc. Masina se comporta EXEMPLAR pina acum.

De curiozitate, cati km are colegul tau cu acea masina condusa in acest mod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

320 Nm/1750 rpm. Asa ca afirmatia ca nu trage sub 2500-3000 de ture , este o simpla afirmatie cu care sa mai duca un argument ca passatul este "marfa proasta". Cei care au passat 2.0 TDI stiu f bine ca nu este adevarat!

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina noua, printre care si Passatul, sta mult mai bijne la securitatea pasiva si activa decit alt model anterior, mai multa putere cu un consum mai mic, mai multe facilitati date de sistemele electronice. Si parca vad o discutie aici, a posesorilor de B7 cit de bun era B6, peste 5 ani. :lol:

Hehe, asa este. Nu m-am suit intr-un B5, insa interiorul mi se pare peste, cel putin la design, nu vorbesc de materiale pentru ca nu am pus mana pe ele la modelul anterior. Citeam niste reviewuri pe un site spaniol in care am mare incredere ca este obiectiv. Ei ziceau ca B6-le este peste B5 la manevrabilitate, fara dubiu. Apoi despre suspensii le puneau sub semnul intrebarii pentru ca MacPherson ar putea fi mai slabe decat cele anterioare mult mai bine sudate in 4 puncte. Apoi spuneau de materiale ca ar fi un minus la unele (exemplu plasticul negru de sus de la portiere), insa ziceau ca rezista mai bine la intemperii. Etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer.. poate ca totusi am luat eu o masina cu ghinion... Asta ca sa nu mai continuam la nesfarsit contradictiile aici... Andrei2000, sper sa ai parte de VW cat mai mult timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer.. poate ca totusi am luat eu o masina cu ghinion... Asta ca sa nu mai continuam la nesfarsit contradictiile aici... Andrei2000, sper sa ai parte de VW cat mai mult timp...

Nu doar eu sa am parte de ea cat mai mult timp, ci toti de aici! Eu sunt incantat de ceea ce imi ofera masina la acest pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer.. poate ca totusi am luat eu o masina cu ghinion... Asta ca sa nu mai continuam la nesfarsit contradictiile aici... Andrei2000, sper sa ai parte de VW cat mai mult timp...
Sau se poate ca tu fiind "pilot de raliu" sa ai impresia in momentul in care conduci un passat ca esti pe EVO. Sa nu faci asta nene ca nu e bine. De asta passatul e pentru cei care poarta contum si EVO pentru cei cu tendinte de derapaje frane de mana si demaraje cu scartaieli de roti desi daca ma gandesc bine era sa imi rupa gatul intr-o curba Passatul si spre surprinderea mea masina a fost super stabila.
Citeam niste reviewuri pe un site spaniol in care am mare incredere ca este obiectiv. Ei ziceau ca B6-le este peste B5 la manevrabilitate, fara dubiu.
Imi zici si mie te tor site-ul ca vreau sa citesc si eu. Ciar ma intereseaza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

320 Nm/1750 rpm. Asa ca afirmatia ca nu trage sub 2500-3000 de ture , este o simpla afirmatie cu care sa mai duca un argument ca passatul este "marfa proasta". Cei care au passat 2.0 TDI stiu f bine ca nu este adevarat!

Eu am passat 2,0 tdi si nu trage sub 2500 de ture si credema ca stiu foarte bine ca passatul este marfa foarte proasta

Modificat de marius323
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am passat 2,0 tdi si nu trage sub 2500 de ture si credema ca stiu foarte bine ca passatul este marfa foarte proasta

Eu am passat 2,0 tdi si trage de rupe peste 2000 ture. Si crede-ma ca stiu foarte bine ca passatul este marfa foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirmatia ta este un pic deplasata. Stii tu sigur ca passat-ul este o marfa proasta. Pana acum nu prea am intervenit, dar deja lucrurile iau o turnura gresita. Inteleg sa zici: mi se pare ca..., am impresia ca..., parerea mea este ca..., dar sa ajungi sa spui ca stii tu foarte bine ca Passat-ul este marfa proasta mi se pare prea mult. Nu degeaba a fost premiata masina asta, nu degeaba sunt atatia posesori multumiti, nu degeaba se vinde inca in numar mare.

Incepe sa devina amuzant acest topic. Sunt probleme, nu contest, dar sunt probleme care se intampla la toate marcile mai scumpe uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa intru in polemici cu cei incantati pana peste cap de aceasta masina poate este o masina de vis pt uni dintre voi dar pt mine personal nu este nici macar de calitate medie si daca este cineva interesat ai pot da nr meu de tel sa-i spun cel putin 20 de lucruri care nu au voie sa se intample la o masina de 34000 euro care dupa mine nu este o masina ieftina o masina ieftina este un Logan sau un Polo, si doar 14mii de km voi intelegeti ce zic nu am facut nici prima revizie si motorul face ca toti dracii si nimeni nu gaseste ce are plus o gramada de defecte de calitate.DECI PT MINE PERSONAL ESTE O MASINA DE PROASTA CALITATE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau se poate ca tu fiind "pilot de raliu" sa ai impresia in momentul in care conduci un passat ca esti pe EVO. Sa nu faci asta nene ca nu e bine.

Nene, am explicat in posturile anterioare, ca nu am pretentii de masina sport de la passat, pt ca ar trebui sa fiu absurd. Nici macar R36 nu cred ca poate fi numita o masina sport, ci doar varful de gama passat... Nu utilizez si nu am utilizat masina mea cu scopuri sportive, iar de cand am patit-o cu opritul motorului in depasire (cand s-a ars pompa de motorina), crede-ma ca nici macar nu mai fac manevre la limita de frica sa nu se intample iarasi ceva.

Ca fapt divers, momentan ma plimb de vineri cu Peugeot 206 pt ca passat-ul este in service sa-i schimbe centura dreapta fata si radiatorul de racire + curatare sistem de racire de mai multe ori... Nu stiu de ce nu se putea doar o data si bine... da ma rog... :) Deci chiar si cand scriu aceste randuri, masina mea este in service si nu cred ca are vreo legatura cu condusul sportiv, chiar si daca ar fi fost sa fie condusa sportiv...

All the best...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni e a 2-a oara cand vin cu platforma acasa anul asta(prima oara pompa "a obosit" si era sa mor intr-o curba,iarna la munte,si acum un injector "s-a sinucis" )si altele mai putin grave dar suparatoare........SUCCESE NEBANUITE :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!