Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

crezi ca i-am facut eu ceva?

Uite cum arata

post-2108-1192567939_thumb.jpgpost-2108-1192567956_thumb.jpgpost-2108-1192567998_thumb.jpg

Crezi ca butonul ala a suferit vreo actiune exterioara? Se jupoaie pur si simplu.. se umfla

Modificat de imircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema cu suportul de ochelari o am si eu dar la mine daca il deschid nu se mai inchide.Tin sa cred ca probleme de fiabilitate si de calitate apar mai mult in Romania decat in tari prcum Germania,Olanda....

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nici o problema in afara de faptul ca panoul interior al usii din dreapta spate s-a slabit si cand muzica este mai tare, si mai ales daca ii bass mult scoate un zgomot deranjant

Exact cu aceeasi usa am si eu simpomele astea. Numai cand dau muzica tare. Desi multi de pe aici spun ca au foarte multe probleme, si chiar si eu am cateva - minore insa si nici una nu tine de motor - nu regret alegerea facuta.

Dar parca acest topic seamana din ce in ce mai mult cu unul de discreditare a passatului b6 :vaidecapulmeu:

Modificat de champion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masura ce citesc acest topic si il urmaresc cu mare atentie de cateva zile incoace am senzatia ca acest model de passat chiar are probleme mai mici sau mai mari dar care nu ar trebui sa existe la o masina a grupului VAG si la banii astia.Este inadmisibil cand platesti in jur de 30000 Euro pentru o masina sa-ti pui problema daca luna asta se mai strica ceva sau daca ajungi cu tot cu masina la destinatie.Problemele de exploatare caracteristice Romaniei exista si trebuie luate in seama dar pana la un anumit punct pentru ca nimeni nu este dus cu capu sa rupa masina in gropi sau sa-ai roada singur ornamentele sau vopseaua.Masina oricare ar fi ea trebuie respectata si ingrijita dar nici nu trebuie cazut in partea cealalta sa o cocolosesti toata ziua si sa conduci in "varful degetelor sa nu se stropeasca pe botosi".Eu am masina din semnatura de aproape 2 ani si 60000km si nu am avut nici un fel de probleme cu ea si vreau sa va spun ca la ora actuala are 240000km .Apropos am dat pe ea o treime din cat ar trebui sa dau pe un B6 pe care de altfel il doresc foarte mult sau il doream......Din ce am citit aici mai bine de jumate din opinii sunt negative si asta imi da mult de gandit.....decat asa mai bine mai stau dupa ceva bani si migrez la A6...Pacat :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvancana, migreaza tu linitsit la A6. Daca poti, ia motorul de 2.0 TDI si atunci o sa conduci exact un passat cu blana de Audi. Si daca e sa ramani cu el pe drum la fel o sa ramai ca si cu un B6, doar ca ai platit mai mult pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai dreptate dar in esenta nu asta este problema.Problema este ca a devenit o loterie sa-ti cumperi o masina noua de la VW si trebuie gandita foarte atent decizia finala.Ma repet poate sunt un mare iubitor de VW passat este masina in care ma simt cel mai bine din toate punctele de vedere dar nu pot sa nu iau in consideratie parerile forumistilor care deja au b6 .De fapt acesta este si rolul esential al acestui forum ,fiecare sa-si expuna parerile si opiniile vis-a-vis de un anumit subiect in asa fel incat sa putem invata toti din experienta celorlalti.Pana in prezent forumul nu ma dezamagit deloc prin informatiile care sunt prezentate.Binenteles exista si filtrul fiecaruia dintre noi pentru ca pe alocuri sunt si pareri neavizate sau amatorisme dar acestea sunt foarte putine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne ce pot citi aici. Daca s-a exfoliat lacul de ce nu ai cerut sa ti se vopseasca masina pe garantie. Vopseaua are cred ca 3 ani de garantie. Sau au spalat masina cu ceva super abraziv si ti-au refuzat garantia? Am mai spus si o mai spun inca o data cand expuneti problemele spuneti si in ce conditii conduceti masina si ce faceti cu ea si tot ce faceti rau si dupa aia dati vina pe masina si producator. Suportul de ochelari nu se mai inchide ? De cate ori lai fortat sau l-ai trantit sau ceva de genul asta. Daca facem curse cu masina , dam in toate gropile cu toata viteza si urcam pe toate bordurile dupa aia vrem sa merga masina fara sa scartaie nimic si sa nu sune motorul ca la o dacie. Cineva scria ca pune nu stiu ce tip de ulei de care nu am auzit in viata mea si ca castrol e prea scump si ca consuma ulei, pai daca o data cu masina ai primit un actzibild unde scria sa folosesti numai castrol de un anumit tip si ca asta e bun pt motor inseamna ca fabricantul vw stie de ce trebuie sa folosesti castrol si de aia e o versiune de ulei castrol doar pe vw. Nu inteleg pe unii si sper sa nu am probleme dar daca va uitai la raliuri sau la curse de turisme va asigur eu ca daca faceti la fel ar trebui sa schimbati si motorul dupa 2 trei curse exact cum fac si cei de la raliu sau te la cursele de turisme. Voi deschide un topic ci toti cei care au B6 si nu au nici o problema. Sunt curios cati sunt. rvacaru are super dreptate cu preturile si nu il mai contraziceti ca omu stie ce spune. L-am contrazis si eu o data si dupa aia mi-am cerut public scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan masina pe care o conduc in momentul de fata are 16000 de km facuti in 2 ani a fost practic foarte putin folosita si cat despre suportul de ochelari nu stiu daca l-am deschis de 6 ori de cand am luat masina de la PBN .Nu l-am fostat sau l-am deschis si inchis de mii de ori.Sunt o persoana care in ciuda varstei am foarte mare grija de masina nu-mi place sa imi bat joc de ea pentru ca sunt constient ca orice lucru costa.Am avut si un B5,5 si am observat ca pe masura ce avanseaza modelele noi scade si calitatea materialelor din care sunt facute.Inafara de suportul ala si o bataie pe care o am pe fata si de care mi sa spus la service ca sunt bucsele de la bara stabilizatoare si nu sunt de schimbat nu am mai avut probleme cu masina

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred pe cuvant. Suportul ala de ochelari l-am deschis cred ca de 100 de ori sau mai mult i prietena mea a vrut sa bage o data niste ochelari care nu incapeau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum masina pe care o am e u SH. E facuta in 2000 si azi implineste exact 2 ani in care am facut 50k km.

In tot acest timp nu m-a lasat niciodata in drum. Recent am facut 12000 km in 24 de zile fara probleme. Am fost in service in Germania dar pentru ca am vrut sa-i schimb farurile (lupele erau problema plus ca erau matuite), ca mai apoi sa ma decid sa-i schimb si amortizoarele, un cap de planetara (care dadea doar semne de oboseala), si placute frana spate. Mai recent am schimbat si doua bascule.

Una peste alta nu am avut probleme grave legate de motor si niciodata nu m-a lasat in drum. Nu sunt nici din categoria "numai ulei si filtre am schimbat", dar nici probleme mari nu am avut.

Ma ingrozesc sa aud cum masini noi fac tot felul de probleme grave. Tineti cont ca masina mea are 7 ani si x sute de mii de km si ca nu consuma ulei, porneste perfect si merge ireprosabil. Sa mai spun ca a costat cam o treime din pretul unui passat B6. Sunt convins ca inainte se faceau masini mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In privinta butonului nu zic nimic, dar bara, nu are cum sa se faca asa, doar daca a fost lovite si revopsita prost, sau aruncat ceva pe ea

Masina nu a fost lovita si revopsita... si nu a fost asa doar pe bara ci si aripile si capota si plafonul...

M-am tiganit timp de o luna cu Porsche (e un nesimtit, sef la garantii, Toanchina se numeste) ca sa accepte sa vopseasca masina in garantie. O tineau una si buna ca e vina mea, ca unde o spal, ca unde o parchez.... le-am spus ca masina o parchez si o spal exact cum scrie in manualul de utilizare.

Pana la urma, au vopsit-o pe garantie

Acolo nu vopseaua se cojeste ci lacul s-a umflat si se cojeste de pe vopsea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intr-adevar nu a fost lovita masina sau nu a fost aruncat cu nimic pe ea, cred ca esti un caz aproape unic. Desfoliatul la manere am mai vazut, dar sa se duca lacul jos de pe vopsea, nu am mai vazut si nici nu am mai auzit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar unic....am vazut Vw Tuareg(un vecin de-al meu) care a patit asa toata masina...deci e cam aiurea. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit cu baietii de la tinichigerie de la PBN si mi-au spus ca e o problema destul de frecventa, mai ales la masinile cu culori inchise... plus ca tabla e f f subtire (comparativ cu modelul anterior de passat) si se deformeaza f usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil este mai subtire, dar la protectie este mult peste modelul anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ! Voi ma speriati ! Exfolieri si altele. Pai eu frec zilnic de ceva ani butoanele de la geamuri si nu au nimic. Tot ce e zgiriat la mine sint minerele interioare de la portiere care au avut ghinionul sa faca cunostinta cu skiurile :(

Da eu nu am B6. Da sa nu spuneti ca touranurile sint putine si alea alea. Ca e plin Bucurestiul de ele mai nou :)

Acum, sincer, dupa 2004 s-au stricat nemtii. Noroc ca mai nou dau garantie mai umana. Sau nu ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheOne06 -> Recent am cumparat un Golf V din Germania, SH, aceeasi problema cu suportul ochelari.

Deci li se mai intampla si nemtilor.

Referitor la Passat, fratele meu a cumparat unul nou, highline.

Dupa 45.000 km probleme :

- 1 pompa motorina schimbata

- senzorul presiune roti ramane aprins indiferent de presiunea in roti

- climatronicul functioneaza doar o vreme dupa care se opreste singur, trebuie repornit (Cei de la service nu stiu ce are !!, desi e inca in garantie)

- schimabte cateva bucse originale (pe care spre surprinderea noastra scria made in Turkey)

Modificat de Ovidiu Cocis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un an de folosit Passat ul si 101.000 de Km facuti, am avut ceva probleme generate de....MINE:

Scimbat toti rulmentii-dar pt. ca am dat cu ea in gropi de am zis ca mi sar si rotile. :icon_thumright:

Schimbat placutele de frina de doua ori-dar pt. ca 90% din timp merg cu peste 160 Km/h.

Scimbat plasticele pe sub masina-de la diferitele lucruri de pe soselele patriei pe care nu le mai poti evita la viteze mari. :Driver:

Revopsita partial de doua ori-dar pt. ca am lovit masina de doua ori.

In concluzie zic ca defectiunile apar in general din vina utilizatorului, masina nu m a lasat niciodata in drum, nici macar pana de cauciuc nu am avut.

Si acum sariti pe mine :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voi sari bravo omule inseamna ca sti sa conduci. Cand ma refer la sti sa conduci nu ca sti sa iei curbe si sa accelerezi, ma refer ca sti sa folosesti motorul si ambreiajul in asa fel incat sa nu le fortezi. Sa ai 1000000 km si fara reparatii. bravo bravo bravo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca acest topuic deschis de mine a avut succes, in sensul ca nu ma simt chiar singurul "prost" care are probleme dureroase cu B6-le. Eu un ul cand am luat masina am crezut ca voi lua o masina cu renumele passat-ului pe care il cunoasteam de la prieteni ca o masina foarte fiabila. Pana acum,a nici gand de asa ceva... :)

Acuma am fost instiintat cum ca problemele cu pierderea apei din sistemul de racire sunt datorate fisurarii in conditii necunoscute (adica defect de fabricatie) a radiatorului de ulei care raceste apa si astfel uleiul a ajuns pana in vasul de expansiune al apei, iar apa a ajuns in ulei. Foarte tare... :) Urmeaza sa-mi schimbe radiatorul in garantie.

Sunetul din dreapta fata pe care il aud aprope de cand este noua masina nu a putut fi identificat inca de nimeni si cred ca voi ajunge sa ma impac cu ideea ca vom ramane vesnic impreuna... :P

In rest o masina foarte buna, consuma 11-12 in oras, merge ok, te lasa cand nu te astepti si nu imi mai trebuie nici daca mi se da pe gratis... :)

Bafta multa celor care inca mai vor sa-si ia Passat B6. Cred ca sunt masochisti sau vor sa testeze vitezele de reactie ale firmelor de transport auto cu platforma. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exagerari peste exagerari. Pe acest forum sunt cateva persoane care se plang de calitatea passatului. Probabil atatia sunt, incat poate reusesti sa ii numeri pe degete. Cel mai interesant ar fi daca toti posesorii de B6 din Romania ar avea acces la acest forum si sa isi dea cu parerea despre masina. Sunt sigur ca atunci balanta ar fi inclinata altfel. Din pacate sunt niste cazuri izolate care se intampla, de ex posesorii de aici care au avut ghinion de o masina "nereusita". Haideti sa ne uitam si la altii in ograda. De exemplu E-class cand a aparut, prin 2002 daca nu ma insel, si aici ma refer la ultimul model, au fost majoritatea rechemate in service pt a rezolva anumite probleme. Nu cred ca daca ar sta asa de prost la calitate, precum unii de aici vor sa sustina, ar mai cumpara cineva aceasta masina!! In continuare passatul ramane lider la vanzari in clasa ei, si asta nu cred ca se datoreaza proastei calitati pe care unii o afirma aici!

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii care costa si dotarile pe care la are, una peste alta eu zic ca nu este o masina chiar asa de proasta. E normal sa sa fie si probleme pentru ca altfel daca nu ar fi, ar costa, sa fiti siguri , mult mai mult de atat. Ce lasa in schimb de dorit sint service-urile din Romania , sau mai bine zis legatura acestora cu vest-ul, adica eu am stat 4 (patru) luni sa-mi soseasca un amarat de CD player....

Vreti marfa buna, dati 60000 de euro, adica dublu si luati A6....cu aceleasi dotari cu un Passat....

Dar romanu' asa e:vrea ceva sa fuga cu 250km/h, sa nu se strice vreo 200000km(daca s-ar putea nici placutele de frana sa le schimbe), sa consume sub 5% daca se poate, si...... Dumnezeu stie ce mai vrea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar romanu' asa e:vrea ceva sa fuga cu 250km/h, sa nu se strice vreo 200000km(daca s-ar putea nici placutele de frana sa le schimbe), sa consume sub 5% daca se poate, si...... Dumnezeu stie ce mai vrea....

Asa este! Ii place sa fie smecher, mai ales ca nici nu avem drumuri pe care sa circuli cu viteza, si dupa aia provoaca adevarate tragedii!! Si si daca nu poate sa mearga cu 250, macar trebuie sa se laude ca masina poate 250!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ce iti doreai? Sa scrie toata lumea ca B6 e masina masinilor? Sa fim seriosi fiecare a scris parerea lui, unuia i s-au intamplat destule dar o considera inca o masina buna, altuia doar ii scartaie un geam si gata e o pocnitoare. Adevarul este undeva la mijloc dar lasa-ne pe noi sa-l descoperim si nu ni-l explica tu.

De ce toata lumea vrea masini care sa tina 200.000km? Pentru ca sunt asemenea masini....e penibil sa ti se strice de 4 ori AFS, sau sa ai probleme cu chiulasa, radiatoare de ulei care se sparg etc. Da ....daca zicea lumea de articulatii nu era o problema la ce drumuri avem, dar alte probleme nu sunt normale. Si pana la urma tu ai deja masina, si esti multumit de ea, de ce te intereseaza parerea altora despre ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!