Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Cei care fac aceste achizitii sunt de obicei oamenii care s-au convins sau care cred ca exista diferenta de calitate intre masinile livrate in tarile codase si cele fruntase. Si 2600 de euro reprezinta 10% din pretul unei masini in conditiile in care obtinerea unei alarme de 100 de euro sau a unor presuri gratis este prezentata la achizitia din Romania ca fiind o victorie rasunatoare.

Este o alternativa... nu neaparat pentru oamenii comozi.

Gresit. Cei care fac aceste achzitii sunt de obicei oamenii care vor si nu pot. Sun cei care in loc sa se socoteasca cum sa faca sa castige mai multi bani ca sa ia masina noua sau sa se multumeasca cu cat le ajunge plapuma prefera sa faca compromisuri si sa ia masini de showroom sau masini de test in care a scuipat seminte tot mujicul fie chiar si in germania sau spania si care au deja manete rupte, butoane stricate sau zgariate si multe alte probleme. Este exact ca si cum ai merge la magazin sa iti iei pantofi si preferi sa ii ei pe cei expusi si incercati de toata lumea, ca sunt ceva mai ieftini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gresesti amarnic si poate altii te cred :)

Exista in Germania masini NOI cu 10 km la bord care costa cu 2-5mii sub pretul de catalog. Ca sa nu mai discut de reimporturi, etc. Masini in care nu a scuipat nimeni :)

O sa iti confirme si altii care vor posta dupa mine, mesajul din postul tau jigneste pe multi, e gratuit. Sper sa te taxeze colegii de forum si sa te determine sa "mai citesti" si sa te "mai informezi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rvacaru, nu jignesc pe nimeni, este un mod de a vedea lucrurile. Nu imi spune ca exista ceva pe gratis pe lumea asta ca nu te cred. Daca e mai ieftin e clar ca exista un motiv pentru asta. Daca nu ma crezi atunci nu traiesti in lumea reala.

Edit1: iar din povestea cu 5 mii euro mai ieftin trebuie putin taiat ca deja e mult prea mult. Abia un B6 second hand cu 1 an vechime si suficient de multi km se devalorizeaza cu 5 mii.

Edit2: rvacaru, nu mai suntem pe vremea lui ceausescu, lumea merge mai des prin germania aia si nu se mai cumpara asa usor gogosile alea cu reduceri de mii de euro doar pentru ca a tras un vant un neamt intr-o masina.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre Motorul 3.0 TDI (common rail) si 2.0 TDI (pumpe duse) e o diferenta f f mare.
Si asta crezi ca justifica cei aproape 12,000 euro dati in plus pe motor? :)
rvacaru, nu jignesc pe nimeni, este un mod de a vedea lucrurile.
Asta e modul TIPIC de gindire al unuia care nu munceste pentru bani...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Persisti in ignoranta. Pacat. Ne-ai jignit pe toti cei care am cumparat masini second hand, in care ati scuipat voi, cei care le-ati luat de noi.

Am sa incerc totusi sa iti explic, sper sa incerci si tu sa intelegi.

Fiecare dealer de masini are un procent de jonglat in pretul masinii. In Germania, piata cu volum mare de tranzactii, isi permit sa lase un 10-12% din pretul de lista. Toti colegii mei care au cumparat masini noi (nici una platita cash, sa zici ca a fost un avantaj) au beneficiat de aceasta reducere (la Skoda, Peugeot si SAAB).

O a doua sursa de masini NOI ieftine este Tageszulassung (wikipedia explica foarte clar si concis conceptul http://de.wikipedia.org/wiki/Tageszulassung). O inmatriculare de 1 zi in acte, care permite dealerului sa reduca pretul masinii.

O a treia sursa de masini NOI ieftine este reimportul din tari cu taxe mari (Danemarca, etc). Masinile sunt aduse "inapoi" din tara unde au fost exportate si se speculeaza diferente de taxe.

In concluzie exista lucruri care le poti "primi" gratis si care nu sunt doar un set de covorase si un odorizant.

Si nu, nimic nu e pe gratis. Doar ca la o masina pe care dealerul in RO o putea vinde cu 20mii, o vinde cu 26mii pentru ca clienti sunt cu gramada, dealerul german o vinde cu 22mii (pentru ca altfel poate sta cu ea in vitrina, sau se duce clientul 20km in orasul vecin unde obtine un discount mai bun).

Cam asta e felul meu de a vedea lucrurile :) Pe tine te-au orbit cu niste covorase, pe neamt il orbesc cu un 10% rabat. De fapt v-au orbit pe amandoi, pentru ca pretul real al masinii e MULT mai mic. Deci nimic pe gratis, totul se plateste la urma urmei.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e modul TIPIC de gindire al unuia care nu munceste pentru bani...

Asta e modul TIPIC de gandire al unuia care nu gandeste. Trebuie sa te socotesti ca cei care nu muncesc ori au muncit intens inainte si isi permit luxul sa nu mai munceasca castigand bani din chestii care nu mai necesita efort, ori si-au asumat anumite riscuri (chiar si cei care au furat de ex. si-au riscat libertatea).

Persisti in ignoranta. Pacat. Ne-ai jignit pe toti cei care am cumparat masini second hand, in care ati scuipat voi, cei care le-ati luat de noi.

Am sa incerc totusi sa iti explic, sper sa incerci si tu sa intelegi.

Ba nu, eu ziceam de cei care iau masini aproape noi, masini de test si pretind ca sunt masini noi noute dar se calicesc la 1000 euro cand masina costa 26000. Cei care iau masini second sunt cei care se intind cat le ajunge plapuma.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu a vorbit pe acest topic de masini de test, sau masini de la firmele de inchirieri sau masini foste de scoala sau taxi.

Exemplele date de r&d erau masini NOI.

In fond si cine cumpara masina noua se intinde _exact_ cat il ajunge plapuma, doar ca pierde niste bani _exact_ in clipa cand semneaza contractul si apare ca proprietar. Totul se rezuma la cifre si noroc.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia 12.000 nu sunt dati in plus doar pr motor... 3.0 TDI vine si cu quattro si cu alte lucruri...

Cand masina te lasa in drum prea putin te incalzeste ca si altii au probleme cu masinile lor. Mai ales ca unul dintre criteriile de alegere a masinii a fost tocmai asa zisa fiabilitate.

Eu am cumparat Passatul B6 in iulie 2005 si l-am vandut in August 2007. In timpul asta masina a stat in service cam 5 luni (pot dovedi cu cartea service si contractele de reparatii) cu diverse defectiuni, in asteptarea programarilor, a pieselor de schimb sau a aprobarii ca reparatiile sa fie facute pe garantie. In restul de luni am facut cu masina 75.000 km

Eu am nevoie de masina zilnic si merg destul de mult (am procese si clienti la Brasov, la Constanta, la Oradea, etc) de aceea am cumparat o masina noua, despre care se spune ca este fiabila si nu ai probleme cu ea insa 25% din timp nu am putut sa ma folosesc de ea, fapt ce mi-a adus o gramada de neplaceri. pe mine nu ma incalzeste ca si altii au probleme sau ca "pt asta e garantia". Daca masina are atat de multe probleme, nu trebuie pusa in vanzare.

Anul asta in ianuarie am ramas cu masina in drum. S-a oprit pur si simplu. A doua zi trebuia sa plec in Ungaria cu masina. Nu am mai ajuns (cu masina asta) iar masina a stat in service timp de 3 (trei) saptamani ca sa vina o amarata de pompa de motorina (cea din rezervor) care s-a ars. In iulie (tot anul asta), in Polonia, pe autostrada, s-a oprit motorul pur si simplu. Masina am adus-o cu un camion. S-au ars injectoarele. Apropo de "garantia internationala a VW"... nu prea e. Adica cei de la VW Polonia mi-au spus ca trebuie sa platesc si ca dupa aia sa vad cum fac eu cu VW Romania... drept pt care am adus-o cu camionul in Romania.

Este deosebit de frustrant ca masina (noua) pe care te bazezi sa te lase in drum si s anu iti poti face treaba. Eu am cumparat masina pt ca am nevoie d eun mijloc de transport, disponibil permanent. Daca masina ma lasa in drum, nu mai pot sa-mi fac treaba si pot cauza pierderi mari atat mie cat si clientilor mei. Cum ar fi ca avocatul oricui sa nu reuseasca sa ajunga la proces (sa zicem unul comercial, cu miza de milioane de euro) si sa nu iti sustina cauza pt ca un rahar de masina s-a stricat si a ramas in drum?! Eu am fost in situatia asta.

A6-le pe care l-am luat, (in August 2007) e fabricat in Noiembrie 2006 si l-am cumparat cu 5.300 km la bord. A fost masina de showroom la un dealer Audi. Aici gasiti descrisa "aventura" cumpararii: http://www.garajul.ro/forum/index.php?show...3851&st=160

Am platit pe masina 37.800 Euro (taxare inversa la TVA) si in Romania am mai platit 5.700 RON taxa de prima inmatriculare. Atat. daca as fi luat masina din Romania ar fi costat mult mai mult (comparati cu ce se gaseste la Weltauto - daca sunt masini cu nr asta de km). Ca vechi posesor de Passat (din 1999 am numai Passaturi) pot sa spun ca am putut sa am o parere avizata... cand am pornit la drum cu A6, prima impresie care mi-a venit a fost ca "Pasatul e masina de jucarie" (desi nu e asa)...

Parerea mea personala este ca Passatul B6 e mai prost decat Passatul 5.5 sau 5, cu care nu am ramas niciodata in drum si in care m-am bazat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cea mai proasta parere despre acest model nu mai vreau sa o vad :) eu o dau fara nici un regret daca este cineva interesat dintre cei care inca mai au o parere buna despre passat b6 ma pot contacta ,masina are 12300 km si am luat-o acum 4 luni full option neagra cu piele bej

Modificat de marius323
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' de ce te-a suparat asa? Pot sa te intreb ce necazuri ai avut cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut nici o problema ca doar era culmea sa mai am si probleme la 12 mii de km dar ea ca masina merge si este de toata jena din toate punctele de vedere.Parerea mea ca am luat cea mai mare teapa cu modelul asta iti ia okii cu tot felul de lucruri dar per ansamblu este o masina mai degraba franceza decat nemteasca daca intelegi ce vreau sa spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm ... sa mergi 12.000 k cu un Passat B6 fara sa ai nici o problema ... si totusi sa fii atat de nemultumit :)

De curiozitate, ce masina ai avut inainte?

Nu mi-o lua in nume de rau, da' nu te inteleg. Banuiesc ca atunci cand ai luat masina, daca nu ai facut un test-drive cum era normal, macar te-ai suit in ea, ai vazut-o din toate unghiurile ... si cred ca ti-a placut, ca doar nu ti-a pus agentul de vanzari pistolul la cap sa o cumperi. Si, deci, ai cumparat-o, presupun, in cunostinta de cauza si pentru ca ti-a placut. Si apoi ai mai si mers 12.000 km cu ea fara sa ai probleme (si mai e si cu motor de 2.0 TDI si mai e si 4motion :) ) Si cu toate acestea esti asa pornit impotriva ei (pentru mine este o EA :D ), incat esti gata sa o dai si maine oricui o vrea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius323, eu nu inteleg ce vrei sa spui. Zi si tu ce probleme ai cu ea? Imi imaginez ca nu te-a influentat discutia asta in asa hal incat sa te faca sa-ti vinzi masina. Ca daca e asa, e destul de grav. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul nu e o masina rea... mie mi-a placut f mult.. si imi place. Dar, cand te lasa in drum si nu imi poti face treaba... mai bine un Logan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am luat-o am fost foarte incantat pt ca stiam ca vw fac masini bune avand inainte un golf2 un golf4 si un passat b5 de care am fost incantat dupa passat am avut un audi iar acum passat de care nu sant multumit pt ca suspensia este galagioasa troncane si bocane ca dracu motorul troncane foarte tare plus cand pornesc scoate un fum albastru de toata jena materialele sant de proasta calitate nichelul se pateaza si se deterioreaza vopseaua este de toata jena adica se zgarie farte repede interiorul zdrangane ceasurile de bord sau zgariat de la praf farurile si stopurile la fel pielea sa scamosat vopseaua de pe manerele usilor se scorojeste si o asa pot sa continui pana dimineata si astea la doar 12mii km pai ce-o fii la 100 mii ?????

Modificat de marius323
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul nu e o masina rea... mie mi-a placut f mult.. si imi place. Dar, cand te lasa in drum si nu imi poti face treaba... mai bine un Logan

Afirmatie de 2 bani. E posibil sa fi avut ghinion cu masina sa prinzi una cu defecte, sau poate ai contribuit si tu la modul de utilizare. Dar cu afirmatia ca mai bine un Logan......ma abtin.....sa nu jignesc pe nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..ma abtin.....sa nu jignesc pe nimeni

Deja ai facut-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ai facut-o

Atunci inseamna ca si noi posesori de passat trebuie sa ne simtim jigniti de acea afirmatie. Cum sa zici asaceva? Chiar daca sunt persoane nemultumite de passat, tot nu poti face astfel de comparatii.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba lu' @Mama Omide: "Gizazzz!!!"

Hai sa ne intoarcem la subiectul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne intoarcem la subiectul topicului.

Din cate vad ai B6. Tu ce nemultumiri ai?

Eu vad unele nemultumiri pe aici care mi se par chiar exagerate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cati kilometrii ai mers tu cu Passatul tau. Mu am mers mult. Cum puteam sa contribui?! La ce?!

Masina a avut defect motorul si a crapat (A crapat blocul motor) la nici 10.000 km. La garantii m-au tinut o luna si jumatate blocat, santajandu-ma sa accept sa repare motorul, nu sa-l schimbe. A mai picat volant de doua ori, ocazie cu care am stat in service de fiecare data cate 3 saptamani. Masina are DSG deci nu ai cum sa bruschezi volant (ca la manuala, prin ridicarea prea brusca a ambreiajului). S-a exfoliat lacul de pe masina. A trebuit sa fa cmult circ sa accepte sa vopseasca masina. S-au jupuit butoaanele de comanda a geamurilor. Am ramas de doua ori in drum si nu am putut sa ajung unde aveam treaba. s-au stricat diferite parti electrice (lampa interior, iluminare oglinda, claxoane). S-a desprins si s-a rupt radiatorul de motorina de sub masina (iar masina imobilizata). ulterior au recunoscut ca nu e bine fixat din fabrica... toate astea la o masina noua.

Repet, chiar daca te deranjeaza: mai bine merg cu un Logan, decat cu un Passat care ma lasa in drum.

nu e normal ca la o masina NOUA pe care am platit 33.000 Euro sa imi pun problema ca "poate am nimerit eu o masina mai proasta". Pai am cumparat de la o firma care se presupune ca nu are variatii de calitate... am crescut cu legenda calitatii masinilor facute de nemti, care fac produse standardizate, toate identice, toate perfecte, dar se pare ca Passatul B6 este ca Daciile berline: daca ai noroc de una buna, f bine, daca nu, asa a fost sa fie

Modificat de imircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad ai B6. Tu ce nemultumiri ai?

Eu vad unele nemultumiri pe aici care mi se par chiar exagerate!

Pai o am de 13 luni si am cu ea 37.000 km. Singurele probleme au fost ca, inca de la inceput, afisajul computerului de bord mai palea uneori in intensitate (cam la 2-3 saptamani, de obicei), motiv pentru care am schimbat ceasurile de bord. Iar o a doua problema nu se mai inchidea suportul de ochelari, de aceea l-am si schimbat. A, si ca sa nu uit, in iarna trecuta mi s-a rupt o piesa de plastic de la stergatoare si a trebuit inlocuita. Dar atunci a fost vina mea, ca aveam parbrizul plin de zapada imbibata cu apa si m-am incapatanat sa fortez stergatoarele pentru a o indeparta.

Dar, in rest, multumesc celui de sus, nu mi s-a cojit nimic, nu s-a exfoliat nimic, nu s-a zgariat mai tare decat alte masini similare ... ca mai scartaie vreun plastic uneori ... la ce drumuri avem noi si pe ce hartoape am mers cu ea, chiar nu am pretentii din acest punct de vedere. In rest, bat in lemn, nici o problema. Asa ca, per total, pot sa zic ca sunt destul de multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o am de 13 luni si am cu ea 37.000 km. Singurele probleme au fost ca, inca de la inceput, afisajul computerului de bord mai palea uneori in intensitate (cam la 2-3 saptamani, de obicei), motiv pentru care am schimbat ceasurile de bord. Iar o a doua problema nu se mai inchidea suportul de ochelari, de aceea l-am si schimbat. A, si ca sa nu uit, in iarna trecuta mi s-a rupt o piesa de plastic de la stergatoare si a trebuit inlocuita. Dar atunci a fost vina mea, ca aveam parbrizul plin de zapada imbibata cu apa si m-am incapatanat sa fortez stergatoarele pentru a o indeparta.

Dar, in rest, multumesc celui de sus, nu mi s-a cojit nimic, nu s-a exfoliat nimic, nu s-a zgariat mai tare decat alte masini similare ... ca mai scartaie vreun plastic uneori ... la ce drumuri avem noi si pe ce hartoape am mers cu ea, chiar nu am pretentii din acest punct de vedere. In rest, bat in lemn, nici o problema. Asa ca, per total, pot sa zic ca sunt destul de multumit de ea.

Sa ai parte numai de bine cu ea. Eu o am de 6 luni si aproape 16.000 km cu ea! Foarte incantat de ea. Chiar nici o problema in afara de faptul ca panoul interior al usii din dreapta spate s-a slabit si cand muzica este mai tare, si mai ales daca ii bass mult scoate un zgomot deranjant, dar in rest, sunt foarte multumut. Treaba cu exfoliatul manerelor, si asta tine mult de ingrijire. Nici o problema si din punctul asta de vedere. Tin sa zic ca mai am un Passat B5.5 dus din Germania, la 70 mii km, iar acum are peste 100, si nu s-au exfoliat manerele. Totul tine de ce grija ai de ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un Passat 5 (care acum are 400.000 km si merge f bine - e la un prieten) si un 5.5 si niciunuia nu i s-a exfoliat nimic. Doar la B6 am avut problemele astea. Cu masinile anterioare nu am ramas niciodata in drum si nu am patit ce am patit cu B6. Calitatea scade la VW cu tiecare nou model.

Suspensia de la B5 si B5.5 era mult mai buna decat la B6... dar au vrut sa scada costurile, nu sa pastreze calitatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un Passat 5 (care acum are 400.000 km si merge f bine - e la un prieten) si un 5.5 si niciunuia nu i s-a exfoliat nimic. Doar la B6 am avut problemele astea. Cu masinile anterioare nu am ramas niciodata in drum si nu am patit ce am patit cu B6. Calitatea scade la VW cu tiecare nou model.

Suspensia de la B5 si B5.5 era mult mai buna decat la B6... dar au vrut sa scada costurile, nu sa pastreze calitatea

Majoritatea B 5.5 pe care le-am vazut la peste 100.000 km aveau manerele exfoliate. Este adevarat ca puteau fi de o calitate superioara, dar tine si de ingrijire. Si recunosc ca si mie lacul de protectie al vopselei mi se pare cam subtire. Se zgarie destul de usor masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!