Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

luc1an, nu transform in nimica, nu eu pun posturi cu judecati gratuite care nu intereseaza pe nimeni, posturi de genul "e rau ca se strica", "pe om nu il intereseaza ca se strica si la altii" si alte povesti de oameni care se plictisesc. Pana una alta nu eu sunt cel care scrie de o "asa zisa fiabilitate" ca asa a auzit el ca o fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ingrijorator ce aud pe aici mai ales ca sunt tentat sa cumpar si eu unul.E drept ca am mai auzit niste feedbackuri negative la adresa passatului B6 dar le-am pus pe seama ignorantei proverbiale a romanului.chiulasa fisurata la 5000km este inadmisibil.....si atatea probleme la masini pana in 100000km.Sa fie oare adevarat acel zvon ca masinile pentru estul Europei nu sunt la fel de fiabile ca cele destinate vestului.....Oricum se pare ca trebuie sa-mi reconsider pozitia vis-a-vis de schimbarea passatului b5.5 cu b6.Mai vedem, mai citim....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca depinde de mai multe criteri nu numai de motor si alte parti ale masini. Sa punem si in considerare ca poate cel care ii scartie masina da cu ea in toate gropile sau la care i se duce turbina ii da talpa la 1100 rot/min sau la ala care suspensia e varza face recesamantul gropilor de unde traieste. Asa ca prima data trebuie investigat cum s-a condus masina inainte si in ce conditi si dupa aia vorbim. Am un prietem aici in spania care are un B6 exact ca al meu dar il conduce nevastasa si la 4500 km sa dus nu stiu ce la suspensie. Acuma va intrebati de ce , nu ? Pai va spun eu ca nevastasa asa de bine conduce ca ia toate bordurile in curbe. A dat cu sarac masina in toate bordurile. Dupa aia la 4700 i s-a aprins becul rosu de la nivelul de ulei si se intreba de ce consuma masina atata ulei, pai va zic eu ca merge cu masina numai prin oras si schimba vitezele la 3500 4000 de rotati. Pai saraca masina cred ca isi doreste moartea. Daca nu spunem si adevarul privind conditiile in care e condusa masina normal ca tot ce apare aici pe forum pare de domeniul SF. Pot sa zic si eu ca dupa 15000 lamelele de la gurile de aer au sarit de la locul lor si ca e masina de tot c***ul dar daca specific ca prietena mea i-a dat un genunghi de toata frumusetea se schimba aspectul problemei(vorbesc de gurile de aer din spate). Fiecare stie perfect cum a condus masina si ce poate sa intervina daca masina nu e condusa normal. Masina e super buna si asta e parerea mea personala si daca sunt probleme din fabrica apar sub 15000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate conteaza enorm cum este exploatata masina dar din ce am citit aici pe forum nimeni nu a pomenit nimic despre o exploatare defectuoasa.Nu cred sa minta membrii forumului sau sa omita un lucru asa de important ......ce rost ar mai avea forumul atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei cauta bine vei vedea ca sunt uni care mentioneaza ca au consum de domeniul SF (adica super mic), dar nu mentioneaza ca merg in panta. Asa pot sa zic si eu ca am avut consum in austria la 180km/h de 4,7. Ma vei crede pana nu voi mentiona ca era in panta ? citeste posturile celor care stiu ce vorbesc si care au treaba cat de cat cu mecanica si care inteleg cat de cat conceptul de condus normal. vei vedea ca nu au nici o problema cu masina. Eu am plans in romania in vacantza asta din vara can am merg pe drumurile din roamania. Mi se parea ca merg cu dacia. De ce ? Pai nu puteam sa evit toate gropile si normal ca masina facea ca dracu. de ce? pai eu am pe a mea am suspensie sport si e super dura suspensia. Cel mai bine testeaza tu masina si vezi daca iti place si dupa aia mai vezi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta cu consumul te contrazic. Pentru ca toata lumea se plange de consum la motorul de 170 cp. Ei bine, mie imi ia 9 in oras, in conditii de mers mixte. Atat aglomeratie bara la bara cat si mai liber. Despre celelalte probleme...ar trebui sa vedeti cum e si la celelalte marci. Am infinit de multe intamplari cu masini mult mai scumpe si cu mai mari pretentii decat cele ale Passat-ului.

Mie Passat-ul B6 mi se pare o masina extraordinara, care face fata cu brio conditiilor inumane din Romania, de la trafic la calitatea drumurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de economia de consum. Pacat ca au intrecut masura. Iti vine sa-ti dai foc la palarie cand ai probleme grave in primii 100k km la o masina de talia asta.

Hai sa fim realisti si sa nu ne imbatam cu apa. Masinile fabricate in ziua de azi sunt la limita bunului simt. Aici ma refer la fiabilitate. Singurele plusuri sunt la capitolul dotari si design. Pacat ca e si un plus in pret dealtfel.

Unde e sentimentul ala de siguranta pe care il avea pana si un "proaspat" posesor de Dacie noua prin anii '80.

Cica acum sunt mai complicate si de aia se strica. Eu unul nu accept motivatia.

Problema e ca decat sa testeze si ras-testeze un nou produs pierzand timp pretios in care concurenta isi arata coltii mai bine accepta riscul sa-l scoata pe piata si sa-l testeze "live" pe cumparator oferindu-i service in caz de probleme, desigur. Pacat ca si acolo, la service-uri, sunt probleme; mai ales pe la noi. Si tot de aia asiaticele castiga teren pe zi ce trece. Nu zic ca si acolo nu se mai intampla probleme dar nu in halul asta ca la VW, Audi, Mercedes si BMW care se vor niste etaloane in industria de automobile.

Nu pot sa nu-mi aduc aminte de cate probleme a avut un coleg forumist cu un RS nou in primele mii de km. Sincer am ramas uimit la ce te poti astepta de la varful de gama al sportivitatii de la Audi. Acu' "stand stramb si gandind drept" ce se poate astepta un client de la o masina de 8000-15000 de euroi?

Scuze de "scris mult". Stiu ca nu m-am referit strict la subiectul Passat. Am vrut doar sa spun ca se intampla pe la toate "casele mari" mai ales din Europa, si ca acelasi lucru ni se poate intampla de la orice marca vestica.

Eu oricum imi asum riscul deocamdata, si asta doar pentru designul germanelor si nu pentru altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ingrijorator ce aud pe aici mai ales ca sunt tentat sa cumpar si eu unul.E drept ca am mai auzit niste feedbackuri negative la adresa passatului B6 dar le-am pus pe seama ignorantei proverbiale a romanului.chiulasa fisurata la 5000km este inadmisibil.....si atatea probleme la masini pana in 100000km.Sa fie oare adevarat acel zvon ca masinile pentru estul Europei nu sunt la fel de fiabile ca cele destinate vestului.....Oricum se pare ca trebuie sa-mi reconsider pozitia vis-a-vis de schimbarea passatului b5.5 cu b6.Mai vedem, mai citim....

Mai asteapta cu achizitia pana la aparitia face-liftului. Oricum nu mai e mult. De obicei, la facelfit se rezolva problemele cronice inerente in cazul unei masini complet noi. Cel mai probabil odata cu faceliftul o sa apara si motoarele diesel bune, care nu mai beau apa si uleiul. Scapi de pompele injector din chiulasa...

Iar cu achizitia, poti sa o faci din Germania f. simplu daca o cumperi cash, si ai sansa sa o cumperi mai ieftin decat din Romania. Garantia e aceiasi, calitatea sigur este echivalent cu ce poate face mai bun VAG. In rate e mai dificil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta cu consumul te contrazic. Pentru ca toata lumea se plange de consum la motorul de 170 cp. Ei bine, mie imi ia 9 in oras, in conditii de mers mixte. Atat aglomeratie bara la bara cat si mai liber. Despre celelalte probleme...ar trebui sa vedeti cum e si la celelalte marci. Am infinit de multe intamplari cu masini mult mai scumpe si cu mai mari pretentii decat cele ale Passat-ului.

Mie Passat-ul B6 mi se pare o masina extraordinara, care face fata cu brio conditiilor inumane din Romania, de la trafic la calitatea drumurilor.

Sunt deacord cu tine. A mea consuma 11 in oras. De ce ? Pai merg mai putin de 10 km cu ea cea ce inseamna ca motorul nu se incalzeste si mai e o problema aici trecerile de pietoni sunt ridicate la nivelul trotuarului si trebuie sa franezi pana la 20 km/h ca sa nu lovesti masina cand treci peste trecere. Asa ca, comsumul meu in oras asa de mare e normal. In schimb cand am fost in romania am scos in oras 9 ca si tine. dar inafara nu am scazut sub 6 l decat daca mergeam cu 100 in a 5. Cand am mers spre ro si cand am revenit la madrid am scos consum de 6,3 cu viteze de 130 maxim 140 constant si masina incarcata. Cum sa comportat masina ? Pai super bine , chiar nu ma asteptam sa pot conduce atat timp intr-una fara sa obosesc. Consum de ulei pai a consumat 800 ml. Am adaugat si gata. De moment nu consuma nimic dar vom vedea anul viitor in vacantza cand ii voi face 12000km dintr-o data.Dupa doua drumuri spania romania dus intors voi putea sa va spun parerile despre o masina care acuma mi se pare perfecta. Am avut posibilitatea sa aleg intre A4 si Passat si am ales Passat ca pentru mine e o masina mult mai mare si mult mai frumoasa. Parerea mea HAC HAC HAC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...mie imi ia 14...io ce sa mai zic...

tu ai 4x4 :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania nu vei lua un Passat nou mai ieftin decat aici, ci dimpotriva mai scump! Iar Bogdan are dreptate. Conteaza enorm de mult modul de exploatare a masinii! Toata lumea acum ar zice ca nu isi bate joc de masina, are grija de ea, si ii face service-ul la timp. E adevarat, dar fiecare are alt stil de condus, mila mai mare sau mai putina fata de masina, si aici ma refer la cei care parcheaza masina peste niste borduri peste care nici cu un jeep nu as urca. Si eu am putin peste 15.000 km, si nici o problema. Iar in legatura ca consumul de ulei nu imi fac griji, deoarece cunosteam acest lucru inainte de a cumpara masina. Mai am un B 5.5 1.9 TDI, si la fel mai trebuie completat cu ulei in intervalul dintre servce-uri. In concluzie sunt multumit de masina!

Cand apare face-lift la passat? stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceliftul apare la ~ 4 ani de la lansare. Poate fi grabit sau amanat in functie de concurenta si vanzari.

In Germania poti sa cumperi un Passat (sau orice alat masina) practic nou (50-1000km la bord) de la reprezentanta la un pret comparabil, sau in unele situatii chiar mai mic decat in Romania. Si asta in conditiile in care vezi masina pe viu si nu mai trebuie sa astepti x luni ca sa o primesti. Normal, trebuie sa te multumesti cu culoarea si varianta de dotare care o gasesti atunci pe stoc. Normal, daca alegi preturile de pe configurator iese mai scump.

Se practica f. mult acest tip de achizitii, in special la modelele mai scumpe.

VW Passat Trendline 2.0 TDI DPF Kategorie: Limousine

EUR 20.470

MwSt. ausweisbar

Daten:

Gebrauchtfahrzeug, 10 km,

103 kW (140 PS), Diesel, Schaltgetriebe, Erstzulassung: 04/07, HU: 04/10, AU: 04/10, Klimaautomatik, shadowblue blau, 4/5 T

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iei o masine de peste 26.000 Euro, te mai zgarcesti la 1000 in plus sau in minus? Plus ca mai este si drumul din Germania, actele ce trebuie facute acolo, si oricum este deja o masina utilizata, nu mai are 0 km. Eu prefer noua, si imi pun ce vreau pe ea, ce culoare, etc. Iar la final nu regreti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici in spania se mai practica o modalitate. De exemplu sunt aduse masini la casa VW care au fost fabricare pentru cineva si acesta a renuntat. E cazul meu. Eu asa am cumparat masina. Iar casa mi-a facut o reducere de 2000 euro, plus un weekend cu prietena oriunde si la ce hotel vreau eu in spania + un ghid super tare de la national geographics cu trasee din spania (e super cartea) + un set de becuri si rezistentze + un triunghi separat de cel care vine cu masina. Masina a costat 29540 euro e un HL si mai are alarma + 6 cd charger + mp3 + volan multifunc. In pret a intrat si inmatricularea + transport + tva + taxa la stat + tot ce era de plata si toate hartiile le-au facut ei eu am mers doar sa imi ridic masina. Daca trebuia sa imi configurez eu masina iesea mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum masina este noua si cu aceiasi garantie. Cei care fac aceste achizitii sunt de obicei oamenii care s-au convins sau care cred ca exista diferenta de calitate intre masinile livrate in tarile codase si cele fruntase. Si 2600 de euro reprezinta 10% din pretul unei masini in conditiile in care obtinerea unei alarme de 100 de euro sau a unor presuri gratis este prezentata la achizitia din Romania ca fiind o victorie rasunatoare.

Este o alternativa... nu neaparat pentru oamenii comozi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai citit bine. Ce a postat r&d sunt masini NOI cu 10 km la bord, asa numitele Tageszulassung (masini inmatriculate 1 zi de catre dealer pentru a deveni second hand si pentru a putea avea pret "negociabil"). E cunoscut faptul ca in Germ poti obtine fara probleme 10-12% negocieri la pretul de lista la multe marci.

LE: Reply la postul 46 :offtopic:

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am facut un secret ca am luat masina de 10.000 KM la aproape 60% din valoarea ei de noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce credeti ca masinile pt Europa de E sunt mai slabe? Nu sunt facute pe aceeasi platforma? Chiar ar risca oare VW sa isi piarda clientii, daca ii chiar asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea nu a fost inmatriculata inainte. Si tot am primit o reducere cred eu super mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai incercat aflarea raspunsului la aceasta intrebare. Singura solutie sa stim adevarul este sa rapim niste sefi de la VAG si sa ii gadilam la talpi pana ne marturisesc. Restul cred ca sunt divagatii :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai incercat aflarea raspunsului la aceasta intrebare. Singura solutie sa stim adevarul este sa rapim niste sefi de la VAG si sa ii gadilam la talpi pana ne marturisesc. Restul cred ca sunt divagatii :offtopic:

eu nu cred ca sunt de o calitate inferioara cele pentru europa de est. Tind sa cred ca, conditiile in care sunt folosite masinile in europa de est sunt mai dure decat cele din vest.

Modificat de bogdancu24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R&D fi sigur ca asa am sa fac pentru ca o iau cu bani cash.Eu personal am o sensibilitate deosebita la acest model de aceea cateodata raman masca cand aud de probleme caracteristice Loganului la Passat.Sper si eu ca odata cu faceliftul sa se termine si cu celelalte probleme sau macar in mare parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!