Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Corect dar la interior nu e diferenta intre A6 si B6. Am fost cu ambele si stiu ce zic. Pe latime este exact aceeasi mancare de peste. Diferenta este numai pe lungime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, se simte daca stai in spate, daca stai in fata nu se simte deloc. Eu nu stau in spate la masina mea asa ca nu ma intereseaza. Nu merita nici daca ai copil mic, decat daca acesta are 1.95 m inaltime. Singurul motiv pentru care as prefera un A6 unui B6 ar fi motorizarile diferite. 3.0 tdi spre exemplu. In rest din punctul meu de vedere A6 nu are nimic in plus. Poate finisajele dar nu sunt incantat nici de alea de pe A6 asa cum nu ma dau pe spate nici de cele din B6.:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan, prin clasa nu se intelege neaparat "calitate", ci mai degraba "categorie"... de exemplu: clasa compacta, clasa limuzina, medie etc... din acest punct de vedere passatul este in aceeasi clasa cu a6, phaetonul cu a8 iar jetta cu a4, fie ca esti de acord sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat are senzori de parcare si pe fata. Daca vrei, iti fac eu cunostinta cu ei. Cat despre spatiul din spate la A6 si B6 puteti citi foarte multe pe net. Am mers foarte mult cu A6 si stiu ce zic, insa nu vreau sa-mi impun parerea. Este doar o simpla discutie. Este si normal, ca unele dotari de A6 sa nu le gasesti la Passat, asa cum unele dotari de Passat nu le gasesti la Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de subiect, era o vorba ca neamtu' face lucru simplu si fiabil. Deoarece a evoluat atat de mult tehnologia si au crescut pretentiile clientilor, precum si datorita concurentei acerbe, nemtii construiesc acum complicat si defectuos. Si in alte domenii e aceeasi problema. Vezi orice fel de electronice, electrocasnice, ... Economia de consum isi spune cuvantul.

Ce nu-si scot din vanzarea masinilor recupereaza la piese de schimb. Seamana cu politica italienilor, masina ieftina cu piese scumpe (si proaste).

Ce este sigur, ca nu mai poti sa zici: E noua, deci nu-mi poate face probleme cel putin pentru 2 ani, sau macar 100k km.

Doar daca-ai calcat in c***t te tine vreo 5 ani si vreo 400k km.

Marfa proasta! Nu poti spune, ca doar nu rugineste, sau ies arcurile prin scaune, sau ai lufturi pe la usi si capote. Singura problema este cu pretul, care e destul de piperat, si e normal sa ai pretentii.

Cel putin e penibil sa ramai pieton cu o astfel de masina.

:(

Cand am spus "mai spatioasa" A6, nu m-am referit la o singura dimensiune a spatiului interior.

Daca Passatul are pe lungime 2.2 cm in plus, A6-le are avantajul celor 3.5 cm pe latime.

Nu se pune problema, in cazul A6-lui, ca pasagerul din spate sa stea cu genunchi lipiti pe spatarul scaunului. In schimb, pe latime intotdeauna e loc de mai bine. Mai degraba nu ai loc ca esti gras, decat inalt, la dimensiunilea acestea.

Nu de alta, dar sa mai dai si din maini (la manele mai ales :( )!

In general spatiul pe clase de masini:

Mini: nu ai loc nici pe lungime nici pe latime (in spate e "penal")

Compacta: ceva mai mult loc la picioare, pe latime nu prea

Medie: indeajuns loc la picioare, pe latime e acceptabil, dar e loc si de mai bine

Mare: indeajuns loc atat la picioare cat si pe latime

Lux: spatiu generos si la picioare si in lateral (in spate, spatiul e mai generos ca in fata, de..., sa aiba loc barosanu' sa-si ia masa, sau sa-si citeasca ziarul, sau sa-si ... sotia/ amanta/ etc. :(

Limuzine: no comment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fie ca esti de acord sau nu, clasele in industria auto sunt de mult categorisite astfel:

mica: polo, a1, clio, 207, fiesta, etc

compacta: golf, jetta, a3, seria1, clasa a, megane, 307, focus, etc

medie: passat, a4, seria 3, laguna, mondeo, etc

mare: a6, seria 5, clasa e

lux: a8, seria 7, clasa s, poate phaeton care a inregistrat un esec total

eu am jetta si golf si passat, si nu ca mi-ar fi rusine sa zic ca jetta e in clasa cu a4 si passatul cu a6, dar nu sunt din pacate :(

Noul Audi A6:

Lungime 4.796 mm

Latime 1.810 mm

Inaltime 1.453 mm

Volum portbagaj 551 l

Rezervor 70 l

Noul Passat:

Lungime: 4.770 mm

Latime: 1.820 mm

Inaltime: 1.470 m inaltime

Volum portbagaj: 565 l

Rezervor: 70 l

Fie ca esti de acord sau nu, ce ai pus tu mai sus sunt categoriile reminiscente de la seriile anterioare. Fa un pic comparatie, la 4 din cele 5 caracteristici de mai sus Passatul este superior sau cel putin egal (rezervorul), in timp ce la lungime 'sufera' cu doar 2-3 cm...

Concluzia nu poate fi decat una: in conditiile dimensiunilor noilor modele, Passatul si A6 FAC parte din aceeasi categorie...

Modificat de cocomic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia nu poate fi decat una: in conditiile dimensiunilor noilor modele, Passatul si A6 FAC parte din aceeasi categorie...

Asta am tot spus si eu, dar lumea compara vechiul Passat (care e cam ca si A4 ca marime) cu noul A6, care e mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A6 merita sa il iei numai daca vrei un motor mai mare. Passatul e tinut cred special cu aceste motoare, din ratiuni de marketing, pentru ca aceia care vor un 350cp sau mai sus sa apeleze la Audi. Noul Audi A6 e putin mai lung decat Passatul, cu 15cm. B6-ele era la fel de lung cu vechiul model A6. Personal mi se pare mic rezervorul de 70 de litri la un Audi A 6 de peste 350 de cai, la Passat e ok pentru un 140-170-200 de cai.

Iata cateva date tehnice:

Audi A6:

Pret minim CCP :29.228 €

Pret maxim CCP :53.992 €

Tip caroserie Sedan

Numar usi 4 usi

Lungime 4916 mm

Latime 2012 mm

Inaltime 1459 mm

Ampatament 2843 mm

Encartament fata 1612 mm

Encartament spate 1618 mm

Capacitate portbagaj 546 l

Capacitate rezervor 70 l

Greutate 1550 kg

VW Passat:

Pret minim CCP :16.213 €

Pret maxim CCP :23.324 €

Tip caroserie Sedan

Numar usi 4 usi

Numar locuri 5 locuri

Lungime 4765 mm

Latime 1820 mm

Inaltime 1472 mm

Ampatament 2709 mm

Encartament fata 1552 mm

Encartament spate 1551 mm

Bracaj dreapta 11.4 mm

Capacitate portbagaj 565 l

Capacitate rezervor 70 l

Greutate 1454 kg

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat CL 2.0 TDI 6 luni - 9200 de Km din care vreo 3500 extraurban consum 2 pe BC de 6,8% iar in oras mananca cam 7-8% cand merg o perioada mai lunga. Asa in 3-4 km de mers am scos si 10%. Consider ca e un consum bun cel total , pe toti kmii, de 6,8%. Ulei mi-a luat 1L pana acum. Cred ca e acceptabil din ce-am mai citit pe aici. In rest vechile probleme cu greierasii care ma dispera teribil ( zgomote venind de la roti cand merg pe piatra cubica si cred ca imi joaca tabla din spate, de sub luneta + bordul care scartaie la hopuri) .

Modificat de soulfan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soulfan, nu cred ca nici o masina in afara de suv-uri sau jeepuri adevarate nu a facuta sa mearga prin santierul care se numeste acum Bucuresti. Credeam acum cativa ani ca drumurile sunt nasoale. S-a demonstrat acum ca se poate mari rau. La tot pasul santuri, gropi, canale si asa mai departe. Iar noi aruncam ca prostii zeci de mii de euro pe masini si disputam aici care e mai bun, passatul sau a 6-le in timp ce astia isi fac afaceri de milioane de euro in oras pe spatele nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat CL 2.0 TDI 6 luni - 9200 de Km din care vreo 3500 extraurban consum 2 pe BC de 6,8% iar in oras mananca cam 7-8% cand merg o perioada mai lunga. Asa in 3-4 km de mers am scos si 10%. Consider ca e un consum bun cel total , pe toti kmii, de 6,8%. Ulei mi-a luat 1L pana acum. Cred ca e acceptabil din ce-am mai citit pe aici. In rest vechile probleme cu greierasii care ma dispera teribil ( zgomote venind de la roti cand merg pe piatra cubica si cred ca imi joaca tabla din spate, de sub luneta + bordul care scartaie la hopuri) .

cred ca mergi la drum numai cu 80-90 ....maxim, la consumul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Passat:

Pret maxim CCP :23.324 €

Nu stiu de unde ai scos-o ca asta e maximul... A mea sare bine de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde ai scos-o ca asta e maximul... A mea sare bine de tot.

Nu stiu de unde scot anumite persoane asa aberatii....pot spune ca am inceput sa ma satur sa ma cert zilnic cu toti cei care vorbesc fara sa citeasca intai ceva despre masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret maxim CCP :23.324 €

Mda, ma si intreb cum de au ajuns asemenea oameni, care nu stiu pe ce lume traiesc sa isi cumpere un Passat. Probabil ca au facut o casatorie/partida buna, altfel nu imi explic. Vai de capul ei nevasta. Chiar sa iti cumperi passat, 170 CP si sa nu stii cat ai dat pe el mi se pare incredibil. Geovadim asta nu a tinut niciodata in mana o lista de preturi de B6, altfel nu imi explic. Extraordinar, iti vine nu numai sa nu mai postezi pe forum dar nici macar sa mai citesti cand vezi ce scriu anumite specimene. Ce mai incolo incoace, e ingrozitor. Eu ma retrag, oricum nu are nici un rost. Bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret maxim de acum este 27.750 fara tva la motorizarea 3,2 varianta de echipare highline, si fara alte dotari suplimentare fata de ce ofera highline-ul. deci in concluzie poti sari cu usurinta peste 30.000. iar varianta R36 (chiar astazi am fost la reprezentanta vw pt a-mi lua cauciucuri de iarna, si am avut o discutie cu seful de vanzari), si mi-a zis ca va incepe de la 35.000 fara tva. asa ca nu mai postati astfel de aberatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, era gresita informatia cu pretul maxim. Si eu am dat peste 30 de mii pe masina, nu m-am uitat atent la preturi. Asa de mult conteaza?

Adi76, nu cred ca am jignit pe nimeni ca sa imi scrii asa. Retragere usoara. Sursa era masini.ro, un "supersite"... Crede-ma ca am tinut cateva luni lista de preturi in mana, insa am dat copy/paste de acolo si nu m-am uitat la preturi atent, am verificat mai bine dimensiunile sa fie ok. La urma urmei nu este un articol publicat intr-un ziar, ci pe un forum, iar observatiile fiecaruia in cazul in care apar greseli sunt bine-venite. Sa nu ne tragem totusi de sireturi. Nu a fost rea-vointa, oricum.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi76 > ai dat cu batul in balta incepand acele atacuri gratuite la adresa lui geo. a gresit, e omenesc. chiar daca nu gresea si insista pe cele spuse de el, ii spuneai pe alt "ton" "bai prietene, nu are cum" sau altfel, mai civilizat. inca o data, nu a fost sportiv cum ai pus problema( din pct meu de vedere).

faci cum vrei dar sincer mi se par copilarii faptul ca tu alegi sa pleci doar pt ca un coleg nu a fost atent si a dat paste la ceva gresit( ne luam jucariile si plecam).

succes

ps: nu ti-am atras atentia, nu te-am judecat pt ce ai zis, mi-am spus doar parerea, ca sa nu se inteleaga altceva

ps2: imi cer scuze de ot dar nu m-am putut abtine!

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate s-a deviat foarte mult de la subiect si astfel se strang multe pagini de comentarii fara sens (in cazul acestui topic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ontopic: Am ramas la baterie la masina. Am mers bine mersi, am lasat-o peste noapte, a doua zi pe la pranz am vrut sa plec si nu a mai pornit. Am luat curent de la un taxi si a fost ok. O sa ma uit in carte daca am facut ceva gresit (sa fi fost din cauza senzorului de ploaie ramas activ) sau pur si simplu bateria trebuie schimbata.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa ramana activ?din cate stiam la scoaterea din contact a cheii+armarea masinii duce la taierea curentului la toata(aproape) masina, mai putin cele necesare dezarmarii. s-ar putea sa ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat in carte sa fiu sigur. Nu scrie nicaieri ca senzorul de ploaie, scaunele incalzite sau instalatia de lumina sau clima (daca raman cuplate dupa oprirea motorului) pot duce la descarcarea bateriei. De fapt e si logic, dar am citit ca sa fiu sigur.

Nu am o explicatie pentru ceea ce s-a intamplat, decat calitatea slaba a bateriei.

Am citit si capitolul din carte dedicat bateriei si la final este marcata special o indicatie care spune asa: 'dupa reconectarea bateriei si punerea contactului se aprinde permanent lampa de control a ESP si servodirectiei electromecanice. Ele se vor stinge dupa parcurgerea unei distante scurte cu o viteza de 15-20 km/h". Astazi la pranz cand m-am dus sa pornesc masina si nu a mers aveam aprinsi pe bord acesti martori. Ei s-au stins dupa ce am reusit sa o pornesc in cele din urma si am mers 20 de metri. Problema este ca eu nu am reconectat bateria pentru ca acesti martori sa se aprinda. Nu inteleg de ce erau aprinsi. Poate bateria era atat de descarcata incat computerul de bord a vazut-o ca si cum nu ar mai fi fost. Nu am habar de partea tehnica, dar mi s-a parut ciudat atat treaba asta cat si descarcarea asta atat de mare a bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se stingeau si mai repede daca luai stanga-dreapta total

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta era pe 0 bateria ca sa zic asa....cand ai dat la cheie prima oara, ti s-au aprins martorii pe bord?a dat sa invarta ceva demarorul? totusi tind sa cred ca ai vreun scurt ceva pe undeva sau un device adaugat ulterior care "suge" curent. frig a fost de vreo 2 saptamani incoace..nu de ieri....daca era bateria, iti facea figuri pana acum, nu asa brusc...cam asa mi s-ar parea normal...

te-ai uitat si la acel "ochi" de pe baterie?daca da ce culoare are?

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am dat la cheie a dat sa porneasca, demaratorul a incercat. Martorii de bord s-au aprins ca de obicei. La a treia si a patra cheie bateria era aproape moarta. Cred ca 20 de minute am stat sa o incarc ca sa o ia.

Nu am montat nimic 'extra' pe masina. Am un navigator pe telegonul PDA insa nu il contectez niciodata la bricheta sau la prinza de laptop.

'Ochiul' de la baterie este rosu, asa cum era si cand incarcam bateria. Ai am facut un drum de 60-70 de minute si cand am ajuns acasa m-am uitat, tot rosu era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, trebuie sa fie verde. daca acest timp de 60-70min a fost gen trafic bucuresti nu prea ai cum sa incarci bateria...trebuie mers mai turat parca pt a incarca mai repede bateria. poate ai probleme cu alternatorul.

cred ca ai putea verifica cu un aparat de masura maine sa vezi valorile cu motorul pornit, daca aprinzi farurile ce se intampla etc..

le: daca nu stii cum, zi si detaliem procedura.

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!