Jump to content

Probleme Cu Instalatia De Franare


alexandru16
 Share

Postare recomandată

Astazi am observat ca mi se incalzesc rotile de pe fata ! oare ce sa fie ? Ma gandesc ca atunci cand am shimbat placutele de frana nu mi-a impins pistonasele la etrieri inauntru si acum i-mi sta infranata si deasta se incalzeste. maine ma duc cu ea la mecanic sa vad ce are , si tot i-mi scartaie

Modificat de floryn_zdv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    43

  • b-66-six

    17

  • floryn_zdv

    17

  • paul_ral

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

rotile se incalzesc de la franare.Daca nu am impins pistonasul, atunci etrierul intra destul de greu, deoarece noile placute sunt mai groase.Posibil sa fie pistonasele intepenite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si este normal sa se incalzeasca asa tare ? Am zis si mai sus, am ridicat-o pe cric si am invartit de roata si nu se invarte decat atat cat este actionata cu mana .. din inertie nu se misca deloc . Este normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este norm.Trebuie sa se miste si din inertie.Cand te-ai urcat in masina, nu te-a pus mecanicu sa faci pedale pana se aseaza din nou placutele pe disc?Eu de fiecare data cand le-am schimbat asa am facut pentru ca daca pistonasul este impins, trebuie sa faci pedale ca sa revina la pozitia lui si sa prinda franele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si este normal sa se incalzeasca asa tare ? Am zis si mai sus, am ridicat-o pe cric si am invartit de roata si nu se invarte decat atat cat este actionata cu mana .. din inertie nu se misca deloc . Este normal ?

schimba etrierul. Aceeasi problema am avut-o pe amandoua rotile. Mi se incintau asa de tare ca atunci cand o duceam la spalatorie pocneau urat de tot. Nu incercati kituri de reparatie sau altceva. Cumparati-le de la dezmembrari si se rezolva problema. Noi sunt foarte scumpe :offtopic:

Cat despre pistonase nu vad ce legatura ar avea. Din moment ce le-a impins cand a introdus placutele cele noi cum pot ramane blocate ? Eu le-am pus singur si nu am avut probleme.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut nici-o pedala , m-am urcat si am plecat si aveam frane bune dar la o sapt sa bulit pompa de frana si cred ca deasta ca nu mi-a impins pistonasele si nu vreau sa o bulesc si pe asta sau sa ovalizez discurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa incerci sa rezolvi problema iti recomand urmatoarele :

1= dai rotile jos ( perfect ar fi sa ai capre , sa lasi masina suspendata cu fata ), departezi ( cu o surubelnita dreapta folosita pe post de pana ) placutele ( daca ramin departate e bine , daca revin cind scoti surubenita ai aer in instalatie ) . Dupa asta urci la volan si dai pedale pina se lipesc inapoi toate placutele de discuri.

2= aerisesti instalatia cu simt de raspundere ( mai ales ca ai umblat la pompa )

Daca rotile se incing in continuare inseamna ca e de vina pompa . Nu cred ca pistoanele etrierilor se blocheaza de pe o zi pe alta ( mai ales daca nu ai umblat la ele si au garniturile de protectie intregi .

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, nu stiu daca e bine aici sau sunt off topic. Din cand in cand mi se aprind becurile de la ESP si ABS. Iau contactul si dispar. Iara dupa ceva timp se aprind. Nu pot sa imi dau seama din ce cauza. A mai avut cineva probleme asemanatoare sau are vreo idee ce ar putea fi? Nu prea m-as duce la mester sa faca varza prin masina si sa-mi zica ca nu stie ce are. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 3 nu are ESP. Incearca pe aria Passat.

In legatura cu ABS-ul ii poti face o scanare. Banuiesc ca are legatura si cu ESP.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp mi se intampla ceva ciudat ! Cand calc frana cateodata tinde sa moara motorul ba chiar odata cand am facut un drum de bucuresti am scos pe liber, am calcat frana si mi sa oprit motorul apoi nu a mai vrut sa porneasca decat pe gaz direct (GPL) apoi nu am mai avut probleme . Acum nu se mai opreste dar totusi cand este motorul rece si calc frana da sa se opresca si chiar daca stau pe loc si calc frana se simte o usoara scadere de turatie... aaaa si i-mi porneste inecat cateodata mai ales cand este motorul cald .Ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa scape aer pompa de servo.

Porneste mai greu de la gaz. Asa face si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! baieti la apasarea pedalei de frana motorul scade din turatie si automat motorasul pas cu pas trebuie sa si faca treaba asa ca ?.parerea mea. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care motoras pas cu pas ? Stiam ca motoras pas cu pas este numai la injectie monopunct si al meu este multipunct si nu cred ca are... si daca are arata si tu o poza cu locatia lui ca avem acelasi motor GEO6 ! Eu ma gandeam mai degraba la supapa unisens de la pompa de frana ca mi-a mai zis cineva in alt post de ea. Si pornirea greoaie o aveam si inainte sa bag gazul asa ca nu cred ca este de la gaz ba dimpotriva dca o pornesc numai pe gaz nu mai face deloc deci eu cred ca este de la altceva

Modificat de floryn_zdv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care motoras pas cu pas ? Stiam ca motoras pas cu pas este numai la injectie monopunct si al meu este multipunct si nu cred ca are... si daca are arata si tu o poza cu locatia lui ca avem acelasi motor GEO6 ! Eu ma gandeam mai degraba la supapa unisens de la pompa de frana ca mi-a mai zis cineva in alt post de ea. Si pornirea greoaie o aveam si inainte sa bag gazul asa ca nu cred ca este de la gaz ba dimpotriva dca o pornesc numai pe gaz nu mai face deloc deci eu cred ca este de la altceva

Cum ramane cu motorasul pas cu pas ? Are sau nu motorul asta ? Am observat ca daca in timp ce stau pe loc accelerez la o turatie oarecare acul nu sta fix la acea turatie oscileaza usor in jurul acelei turatii si eu nu misc piciorul de pe acceleratie . Oare sa aiba legatura cu motorasul pas cu pas ... asta daca am !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce legatura are cu frana? Ti-am zis mai multi ca e posibil sa traga aer fals. Verifica intai furtunul de la servo si apoi leaga-te de altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de offtopic dar eram curios sa aflu daca am acel motoras pas cu pas pt a il verifica dar cred ca unii posteaza doar ca sa se afle in treaba ! Am verificat si furtunul in sensul ca l-am scos de la capatul unde intra in motor si am suflat pe el si nici nu se ducea aer cand suflam dar nici nu iesea cand trageam.... nu am incercat sa il scot din pompa de frana ca mi-a fost frica sa nu stric ceva pe acolo dar nu pare sa fie spart e un furtun destul de gros.... am observat ca are un orificiu unde intra un furtun de aer care intra in masina si tind sa cred ca este de la inchiderea vacumatica dar stiam ca inchiderea are un compresor in portbagaj si nu vad dc s-ar alimenta de la motor. Sa fie pt altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Iar am o problema si sper sa ma ajutati din nou.Am plecat la tara si dupa o ora de mers am auzit un scartait la roata din partea dreapta fata . :Driver: Am oprit si am vazut ca aceasta era fierbinte.Am asteptat sa se raceasca,iar la pornire scartaitul nu se mai auzea,dar dupa o vreme a inceput din nou.Cand ne-am intors de la tara,chiar daca am coborat 6 km,nu a mai scartait .Am verificat roata si aceasta nu mai era fierbinte.Mentionez ca afara era frig si ploua.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste roata dupa fiecare drum si vezi daca ai scurgeri de vaselina in zona butucului ( rulment ) si daca se mai incinge, cind e fierbinte ridic-o pe cric si vezi daca e blocata de la placute ( scapi usor) sau se invirte dar scirtiie ( rulment ) . Una din astea doua sint cauzele : placute blocate sau rulment ,,dus" ( cu span sau ramas fara vaselina )

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu am aceeasi problema scartaie cand apas frana.Se aude pe dedesupt undeva.Se aude cand masina sta pe loc....in mers park nu...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu , scartaie cand iei piciorul de pe frana trebuie uns la saboti locurile unde freaca pe platou. O sa gasesti rugina acolo bagi niste vaselina si nu se mai aude asa am patit si eu nu trebuie sa dai sabotii jos doar departezi putin cu surubelnita si bagi vaselina , asta dupa ce ai desfacut arculetele alea. E simplu parca s-a discutat in topicul asta sau in altul nu mai stiu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Capsula servofrana inclusiv rezervorul si insasi pompa centrala au un aspect murdar de ulei pe toata suprafata, nu pot sa inteleg cum naiba se murdareste de lichid. Nu se vede nicio urma de scurgere plus ca stratul de jeg uleius acoperit cu praf e perfect uniform, nu e nicio urma de prelingere.

De parca s-ar spreia lichid pe ele. Se evapora vapori (!) de lichid din rezervor in mod obisnuit? parca am mai vazut si la altii.

Modificat de taz21
Mutat post. Nu trebuia deschis topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am o franare ineficienta la masina in sensul ca la apasarea pedalei de frana am senzatia ca aceasta nu se mai opreste.Am avut masina in service timp de 2 zile printre care am spus si mecanicului despre aceasta problema.Simptomele care sunt ar fi ca la apasare pedala de frana este tare si tine sus dar franarea este foarte slaba,mentionez ca nu am ABS.Instalatia a fost aerisita corect,lichid de frana la nivel,fara pierderi pe la roti sau la imbinari.Banuiala mea se indreapta catre pompa de frana,aceasta nereusind sa mai faca presiune in sistem.Daca aveti si alte pareri sau v-ati intalnit cu situatii similare orice parere este binevenita.Bafta!

Modificat de robert28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunul de la servo frana.Cand se scoate furtunul de la servofrana, pedala devine tare si frana nu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa imi schim sabotii la un golf 3 1.9 TDI ma puteti ajuta cu o schita sau ceva imagini ? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!