Jump to content

Probleme Cu Instalatia De Franare


alexandru16
 Share

Postare recomandată

Incearca sa schimbi lichidul de frana si sa reverifici tot traseul spate ....Dupa simptome pierzi presiunea de pe spate prin furtune,imbinari,garnituri sau lichid de frana contaminat cu apa ce la temperaturi ridicate degaja aer in sistem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    43

  • b-66-six

    17

  • floryn_zdv

    17

  • paul_ral

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, a mai  montat cineva discuri pe spate in locul tamburilor? Am aerisit instalatia si parca este tot moale pedala cu motorul pornit, cu motorul oprit dupa 2-3 pedale este f tare pedala (exact ca inainte). Franele tin dar trebuie sa apas pedala mai mult. Asa este la cele cu discuri ? sau o fi pompa de frana diferita la cele pe discuri? ps: nu am repartitor pe spate si nici masina de pe care am luat franele de pe spate nu avea.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am simtit nici o diferenta la pedala dupa schimbare. De fapt nu e o mare diferenta nici la franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rodat discurile noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile nu au fost noi, le-am luat second, au avut ceva rugina pe ele dar s-a dus repede. Placutele sunt noi insa. Si frana de mana trebuie sa o trag destul de mult sa tina, este stransa la maxim si tot nu tine f bine (cablurile sunt noi). Etrierii au fost desfacuti si reconditionati deci nu sunt blocati.


eu nu am simtit nici o diferenta la pedala dupa schimbare. De fapt nu e o mare diferenta nici la franare.

Ai repartitor pe spate? Masina de pe care am luat sistemul de franare nu avea, in schimb avea ABS modelul nou (cel cu ECU pe pompa de abs) Din cate am citit pe ici pe colo modelul asta nou de abs ar tine si locul repartitorului intr-un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pompa de frana,la conductele care duc la rotile din spate nu ai niste reductii in jur de 7 cm,vin infiletate in pompa si din ele pleaca conductele la puntea spate?Daca ai acele reductii ele tin loc de repartitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am avut si eu dar cand mi-am montat abs le-am dat jos si am pus repartitor,modelele mai vechi au acele reductii care regleaza forta de franare pe spate in functie de cat de tare se apasa pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu un golf 3. Imi scapa pedala de frand, de duce in jos si prinde farte greu frana, iar daca ii dau un picior calumea in pedala isi revine si e tare. Scaparile acestea nu sunt tot timpu, dar cand o apuca incepe sa scape.

 

Servo Frana am schimbata ca mi-a spus un mecanic sa o schimb caci sunt duse garniturile, dar face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andriangolf

Va salut !A  mai schimbat cineva pistonasele pe fata masina este un vw mk 3 ,mentionez ca nu i dau de cap cum se pune garnitura de praf :).Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pui pe piston si o tragi peste.On the tip and roll it :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andriangolf

Salut ! nu este asa usor deoarece are un sant pe etrier si dupa ce bagi pistonasul (al meu este de 5,4 cm) protectia de praf intra foarte usor pe piston dar pe etrier are un santulet unde trebuie bagat si nu mi pot imagina cum mama masii intra .Daca bag protectia de praf inaintea pistonului intra fara probleme  dar nu mai pot baga pistonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune intai pe piston, dar cat mai la baza lui. Apoi cu ajutorul unei surubelnite se baga garnitura pe santul din etrier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andriangolf

Multumesc frumos! :RO flag:  am rezolvat-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,as vrea sa ma apuc de o treba dar inainte de asta as dori cateva pareri legate de inlocuirea discurilor normale q unele ventilate pentru golf 3.sunt foarte multumit de frana pe care o am sa nu se inteleaga gresit dar as dori discuri ventilate,ce ma sfatuiti sa fac daca merita sau nu,daca este costisitor,daca necesita si inlocuirea etrierilor si a placutelor,ce spuneti?stima tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil vei avea nevoie de etrieri, alte placute si discuri daca vrei sa pastrezi marimea de 239mm a discului.Poti sa faci conversie la discuri mai mari ce s-au pus pe Gti sau Vr6, insa acolo probabil vei avea nevoie si de fuzete. Vroiam sa trec si eu la discuri mai mari ventilate dar a fost demult si am mai uitat din detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu ar trebui sa schimbi etrierii doar discurile sa fie de acelasi diametru si placute mai inguste, evident. Daca te intereseaza, eu am discuri ventilate, ma uit la mine si iti dau niste cote, eventual poze daca vrei ca oricum tre sa dau jos jantele sa le vopsesc. Daca e asa cum ma gandesc eu, nu cred ca te costa mai mult de 400 lei daca faci tu manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am o problema cu rotile infranate - ca sa spun asa, alt termen nu am gasit. Rotile spate se invart liber daca le pun pe cric, cele din fata mai greu, adica se invart dar nu fac o rotatie completa. Asa e normal sau e o problema acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie vreo problema placutele oricum freaca usor pe disc fara sa actionezi frana. Daca nu se incalzesc jantele la drum intins e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roţile de pe spate sunt ca roţile la trotinetă, sunt puse pe rulment şi atât, pe când cele de pe faţă, în afară de uşoara frecare de disc,  sunt în permanenţă legate de pinioanele din diferenţial aşa că nu au  cum să se învârtă tot aşa de liber precum cele de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna/  ce lichid de frana e indicat la Golf 3 an 1997 motor 1,4? Am Castrol Dot 4 , e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOT 4 trebuie, capacitatea 2 litri, să mai ai  un litru pt. că se mai pierde la aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am cateva intrebari:

1. la un vw golf 3 variant, pe spate, pot pune frane pe disc in loc de cea pe tambur ? specific ca este modelul de tranzitie intre golf 3 si golf 4

2. ii pot pune motor si cutie de vw golf 5 sau 6

3. ce trebuie sa fac pt a pune roti mai mari ? as vrea sa-i pun roti pe 15" dar in talon nu este decat o dimensiune si aceea este: 185/60R14 82T

Multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Se pot pune.Iti trebuie punte completa cu discuri si etrieri. Cauta pe forum pentru ca unii colegi cu facut aceasta conversie si vei gasi tot ceea ce iti este necesar.

Ce vrea sa insemne model de tranzitie?

3. Dimensiunile date de producator pentru golf3 sunt: 175/70/13, 185/60/14, 195/50/15. Daca pui alte dimensiuni risti sa iti indice viteza eronat sau sa iti frece in aripi. Poti sa ceri la RAR sa iti treaca dimensiunea de 195/50/15 in talon. Discutii pe tema aceasta gasesti pe forum, trebuie doar sa cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!