Jump to content

Probleme Cu Instalatia De Franare


alexandru16
 Share

Postare recomandată

Salutari, Am si eu o problema. Pe partea stanga spate pe la varful conductei(surub) asemanatoare cu aceasta: http://img268.imageshack.us/img268/9339/466065.jpg

Pierd lichid. Am desfacut astazi surubul, am curatat putin locul pe acolo si apoi am pus la loc ... acum pierderea nu mai este asa mare dar tot supureaza. Intrebare: Se poate schimba acel surub? Se pot schimba saibele? Se poate schimba conducta? Va rog frumos sa ma ajutati deoarece vineri dimineata am programare la rar. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    43

  • b-66-six

    17

  • floryn_zdv

    17

  • paul_ral

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se schimba conducta,cumperi alta si o schimbi,daca nu te pricepi mergi la service,cu frana nu-i de joaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut , am urmatoarea problema , am schimbat placutele iar din cauza nepriceperii nu am reusit sa imping pistonasul de la etrier si am desfacut conducta , am facut asa la ambele rotii. Bineinteles ca dupa montare primul lucru m-am gandit la aerisit dau stutul de aerisire cu spray sa se desfaca usor il las ceva pun cheia pe el nimic , pun tubulara sa retezat de la baza etrierului . Curios este faptul ca desi se vedea gaura nu curgea deloc lichid , am calcat frana de nenumarate ori si cu motoru pornit si oprit , nici gram de lichid pe acolo , am pus totusi niste poxilina pe gaura sa fiu sigur :D ! Am incercat o aerisire pe la conducta dar nu mi-a reusit deloc :( pe partea stanga mi-e frica sa desfac surubul sa nu patesc la fel ! Franele tin jos de tot , iar cand fac pedala tine mai sus dar se duce treptat in jos ca si cand ar pierde presiune pe undeva , dar am verificat lichid nu pierd ! Inainte aveam o problema ramanea pedeala moale , mai calcam odata totul normal , am cumparat un set de garnituri pentru pompa centrala sa le schimb dar habar nu am cum , totodata as vrea sa schimb si tot lichidul din instalatie , dar nu am idee cum o sa fac aerisirea si cum scot lichidul din conducte la franele de pe spate ( acolo am tambure ) ! Astept ceva pareri , va multumesc

P.S Rog moderatori sa mute postul daca sa mai discutat ( cu scuzele de rigoare ) , eu la functia search nu am gasit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tambure pe spate ai aerisitori in spatele pistonaselor, ai grija si acolo sa nu le rupi, dai cu spray degripant si lasi o zi , pentru aerisitorul rupt, nu te juca, daca nu a ramas nimic inafara sa il poti lua jos, schimba etrierul, vezi la dezmembrari . Daca vrei sa schimbi lichidul, pune ceva tavite la fiecare roata si eventual un prieten sa tot completeze cu lichid in rezervor sa nu ia aer, cand nu mai curge lichid murdar inchizi aerisitoarele si " voila "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eee... asa se intampla cand vrem sa facem pe mecanici,dar nu aveam nici macar minime cunostinte de mecanica! Cand incerci sa te carpesti,te rupi mai rau!

Singura ta varianta in privinta aerisitorului rupt ,este schimbat etrierul (nou sau sh) sau un strungar bun (mai gasesti si asa ceva) sa-ti scoata bucata din etrier si eventual daca se strica filetul sa-i taie alt filet si pe urma aerisitor nou (nu gasesti decat OE).

Pedala este normal sa fie moale,deoarece ai aer la greu pe instalatie.

Bafta...si data viitoare cred ca ar fi mai bine sa apelezi totusi la un cunoscator,este doar un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La etrierul cu aerisitorul rupt desfaci conducta( sa fie cineva care iti pune lichid in vas), cu lichidul ce curge din ea umplii etrierul si apoi cand incepe sa dea pe afara incepi sa infiletezi conducta. O sa curga lichid si pe jos, dar asta e, nu ai cum sa faci altfel.

Daca nu merge sa scapi de aer asa, te duci la strungar sa scoata aerisitorul , sau cauti etrier sh. Aerisitoarele au de obicei un cauciuc pe ele ca sa nu lase apa si mizeria sa intre inauntru. Daca nu mai este de ceva timp capacul ala acolo rugineste si sunt sanse mari sa il rupi cand incerci sa il scoti.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu mai rupi aerisitoare pe viitor sau chiar conducte, sfatul meu este sa folosesti metoda cu "calduri", adica o lampa cu gaz (am atasat o imagine). eu folosesc asa ceva de fiecare data cand vad ca un surub sau piulita opune f multa rezistenta (am mai rupt si eu inainte suruburi). Daca vei folosi lampa cu atentie, totul se va desface foarte usor.

Partea cu aerisitul franei si a schimbarii lichidului, sper ca ai inteles din celelalte posturi, daca nu mai pune ceva intrebari suplimentare.

Problema cu aerisitorul rupt se poate rezolva si cu un extractor de suruburi rupte (poza atasata, se gaseste si pe la bricostore sau magazine de scule) si cu lampa de care ti-am spus. Cumperi aerisitor nou si treaba rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as recomanda lampa cu gaz la etrieri, risti sa topesti garniturile de la pistonase, iar mai apoi la o frana brusca sa te trezesti ca ramai fara frane ca a "explodat" garnitura. Zic si eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit si am desfacut restu de aerisitoare , iar la etrierul rupt am aerisit pe la conducta , frana tine chiar bine , dar tot daca stau la relantiu si apas pedala , se duce usor usor pana la fund , nu ramane teapana ! Am schimbat si lichidul si tot asa , curios este ca nu pierde lichid deloc ! Va multumesc mult pentru pareri , am sa incerc sa scot aerisitorul rupt daca nu alt etrier !

@ alex_87 : iti dau foarte mare dreptate , eu nu incercam sa ma carpesc din punct de vedere financiar , ideea e ca mie unu imi place mecanica si chiar vreau sa invat cat mai multe ! Am fst si pe la mecanici de cateva ori si m-am lamurit !

O zi buna tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau sa-mi schimb franele pe spate, am pe tambur, insa din greseala am comandat un kit dar pentru sistem ABS, insa eu nu am ABS pe masina, aveti idee daca se potrivesc ? N-as vrea sa-l returnez, kitul este de la ATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei sa schimbi?doar sabotii sau vrei sa treci pe discuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sabotii dar cu tot cu tambure.

Modificat de thorium232
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce schimbi si tamburii? De ce nu incerci sa ii iei la strung? Ai scapa mai ieftin si le-ai mai prelungi viata.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am observat eu, la G3 placutele de frana, discurile, sabotii si tamburii nu au legatura cu sistemul ABS. Am vazut si eu de ex. pe Autokarma unde scriau pt. sistem cu ABS si fara, dar nu au vreo legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci inseamna ca n-o sa am probleme.

Revin cu detalii dupa ce le montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Le-am montat si n-au fost probleme, s-au potrivit la fix, chiar daca au fost pt. ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.. am si eu o problema la franare, in mers la franari normale sau puternice, pedala mea este foarte tare, am schimbat etrieri spate acu vro 10000 de km (reconditionati) discuri fata noi placute noi. care ar fi problema. un sfat va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea să ai pierderi de vacuum. Verifică toate furtunaşele care pleacă de la pompa de vacuum (către electrovalvele ce comandă EGR şi turbina, către pompa de frână). Vacuumul este folosit de amplificatorul forţei de frânare. Dacă nu sunt probleme de vacuum, trebuie verificată pompa de frână.

vezi că scrie mai clar în poză

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am revenit cu o problema , sper sa ma puteti ajuta iar !

Dupa cum am scris mai sus pedala de frana se duce treptat pana la fund iar uneori nu raspunde frana deloc decat la a doua pedala !

Acum m-am hotarat am schimbat pompa centrala de frana , placute , saboti !

cand am montat pompa am pus-o pur si simplu , am pus borcanul si atat ( trebuia amorsata? ) .

Acum am pedala moale , am aerisit de foarte multe ori si nu tine deloc frana , este foarte moale tine putin undeva jos apoi se duce pana la fund !! 

Nu mai am nici o idee ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceara sa aierisesti prima data pompa,daca nu are ea aerisitor aeriseste pe la conducte,chiar acolo unde intra in pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mai multe probe am pus dopuri la conducetele care duc in spate ! si am lasat in pompa doar conductele din fata , tine frana perfect , asa ca am luat si cilindrii receptori aveau niplurile de aerisire rupte ! dupa ce am montat aerisit , face la fel ! am schimbat conductele , acum tine frana bine dar tot se duce pana la fund ! Adica.... apas frana tine 1 sec 2 e tare apoi pleaca treptat ( foarte incet) pana la fund ! Asta in conditiile in care stau cu masina pe loc si tin calcata frana f puternic ! este normal sa faca asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai repartitor pe spate?daca da in momentul cand aerisesti spatele trebuie sa actionezi sai repartitorul sau sa pui o greutate pe spatele masinii ca repartitorul sa fie pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu-ti mai tin garniturile din pompa de frana,ori ai o pirdere de vacuum la pompa de servo frana...

Modificat de Paulo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa centrala de frana  este noua , si daca este una din cele doua dece cand pun numai conductele de pe fata este tare ? si atunci cand pun si spatele se lasa? ms pt interes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!