Jump to content

Probleme Cu Instalatia De Franare


alexandru16
 Share

Postare recomandată

salutare...am si eu o problema cu sistemul de franare...deci cand ii fac 4-5 pedale la frana pedala se intareste si numai franeaza aproape de loc pt cateva secunde,,,ca si cum ai face pedale la rece...si apoi isi revine...stie cineva ce este de vina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    43

  • b-66-six

    17

  • floryn_zdv

    17

  • paul_ral

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aceiasi problema a aparut si la mine la golful III si am rezolvat-o simplu!!

Este un furtun cu o valva mica care intra in servo!! Ei problema era la acea valva dar si la cauciucul care creea etansitate intre furtun si caseta servo!!

Am schimbat furtunul cu valva si franele au inceput sa mearga ca noi!

Stiu ca postul asta e din 2004, dar cred ca am aceeasi problema (pentru ca am incercat aproape tot si inca franele nu prind cum trebuie) si nu stiu sigur care e acest furtun cu valva ca sa il inlocuiesc. Ma poate ajuta cineva cu o poza si eventual un cod ?

Modificat de criStyian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit acest topic si vreau sa intreb daca este normal ca pedala de frana sa se duca usor la fund cand tin apasat ? franele tin sunt multumit cat de cat nu am abs , servo cu tambure pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit acest topic si vreau sa intreb daca este normal ca pedala de frana sa se duca usor la fund cand tin apasat ? franele tin sunt multumit cat de cat nu am abs , servo cu tambure pe spate

nu este normal, vezi sa nu fie membrana de la servo fisurata , asa am patit acum cativa ani la Dacie si era fisurata membrana.

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este normal, vezi sa nu fie membrana de la servo fisurata , asa am patit acum cativa ani la Dacie si era fisurata membrana.

Unde gasesc membrana asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu eu se schimba tulumba cu totul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am cautat pe forum, dar nu am gasit topic in legatura cu partea din spate a sistemului de franare. Azi am schimbat placutele, sabotii si am vazut ca scurge lichidul de frana pe la cilindrul, deci trebuie inlocuit. Intrebarea mea este, eu am din fabrica cilindru frana de 17 mm, se poate monta de 19 mm fara sa am probleme? Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marirea diametrului cilindrului are drept efect o cursa mai mare pentru pedala la aceelasi efect de frinare . Adica, ca sa umple cilindrii pompa trebuie sa bage mai mult lichid, adica sa faca o cursa mai lunga... asa ca s-ar putea sa tina, s-ar putea sa nu aiba unde sa fac cursa sau lungirea cursei sa aduca garniturile pompei intr-o zona neutilizata pina acum si cu ciupituri aparute de-a lungul timpului( in interiorul pompei ) . Oricum, pedala se va misca si va avea alt efect de frinare.

Am facut un calcul : ai nevoie de 12 - 15 % mai mult lichid pentru trecerea de la 17 la 19 mm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt de acord cu afirmatia colegului, Lucian.1950.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai creste un pic forta aplicata sabotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspunsuri. Intr-adevar mi-a trebuit mai mult lichid...si parca a-s avea frana mai buna pe spate, dar cred ca e din cauza sabotiilor noi :D . Concluzia pt. ceilalti colegi este ca se poate monta in loc de cilindru cu marimea 17 mm, cilindru cu marimea 19 mm.

Toate cele bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee de cati metri este nevoie pentru a schimba conductele de frana la un Golf III 1.8 GT?

Am inteles ca se vand la role la care se adauga adaptoarele si ceva piulite.

aveti vreo schema a instalatiei cu tot cu traseul conductelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am un golf 3 1.8 ABS cu frana tambure pe spate si nu prea sunt multumit de frane, desi am vazut si masini cu frane foarte bune pe tambure. In fine , m-am hotarat sa pun discuri pe spate la primavara, eventual sa le schimb si pe cele de pe fata in speranta ca o sa am o frana mai eficienta. As vrea sa stiu in primul rand daca merita investitia, masina mea nu are abs deci ar trebui sa fie mai simpla operatia nu?

As fi curios sa aud o parere de la cei care au schimbat puntea spate, sa ma conving ca e bine ce vreau sa fac.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi model,tot cu tambure pe spate.

Cand am luat masina nici eu nu prea eram multumit de frane.Ca sa descopar mai tarziu ca sabotii mei erau tociti pana la nituri.

Placutele erau unele din cele mai proaste si discurile erau trecute de mult de limita minima indicata.

Am schimbat sabotii (nu mai stiu de cine erau facuti), placute + discuri (Ferodo) si acum ma scoate din scaun, sunt foarte multumit de frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa treci de la frana de pe tambur la frana pe discuri, te duci la dezmembrari si cumperi o punte completa cu discuti (GT/GTI)

de montat se monteaza usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r.Alex cam cat te-a ajuns toata afacerea? Si eu ma gandesc sa schimb discurile pe fata, as vrea sa iau unele mai mari. Merita oare? Avand in vedere sa tre sa schimb si etrierii...

Eu am descfacut tamburii pe spate si am un cilindru care scapa putin lichid, in rest mecanicu a zis ca is buni sabotii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sa incep cu inceputul

Acum 2 zile m-am apucat sa imi repar toba la masina pt ca era sparta , am dato jos am reparat ce sa pututea iar cand sa o pun la loc am lovit un ,,furtun''sau o teava subtire de la instalatia pt frana care pleaca din fata si ajunge la rotile din spate la tambur.Am observat ca curge ulei dar foarte putin.Exista vreo posibilitat sa o pot repara sau trebuie schimbata pt ca pot ramane fara frane in orice moment.

Daca stiti si a-ti avut probleme asemanatoare imi puteti spune un pret pe acea instalatie sau se gaseste si pe bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu trebuie schimbata teava sau furtunul,cu franele nu-i de joaca,si ce curge acolo e lichid de frana nu ulei,deci oricand poti ramane fara lichid de frana si implicit fara frane asa ca mare grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

De vreo luna imi tot scartzaie ceva pe spate la viteze mici sau cand plec de pe loc, cand am urcat masina pe cric si am invartit de roata, se invarte foarte greu. Dupa 5-10km de mers tamburul se infierbanta, daca tin mana pe el 3-4 secunde ma frige insa janta nu e infierbantata.

Cam cum e normal sa se incalzeasca un tambur?

Multumesc anticipat!

Nu era nevoie sa deschizi topic nou.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La coborarea unei pante lungi este normal daca nu vei putea tine mana pe ea, insa daca doar te plimbi (fara frana de mana ridicata ori cu piciorul pe frana - asa preventiv) nu are de ce sa se incalzeasca asa. Desfa tamburul si vezi ce are pe acolo, eu suspectez griparea mecanismului (poate doar parghiile, poate cablul de frana de mana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar plimbare, nu cobor nimic, doar franele normale in oras, la un semafor, intersectie.... Am incercat sa scot tamburul insa nu reusesc, sabotii apasa pe tambur din moment ce invart de roata si merge greu la mana, pe partea dreapta se invarte foarte usor si nici nu se infierbanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge greu la mana s-a blocat unul sau ambii saboti pe tambur. Daca nu reusesti sa-l scoti atunci du-te la un mecanic. Mecanismul trebuie uns ca daca e gripat se incalzeste tamburul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am mai dat drumul din consola de la sufele de la frana de mana, ca la inceput nu puteam sa invart deloc roata. Am fost la mecanici insa ma pune sa schimb tot(tambure, saboti, cilindri frana...), as putea spune ca nu mai exista mecanici ci inlocuitori de piese. Tocmai de asta vreau sa-mi repar eu problema ca pe baza lor......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este necesara schimbarea tuturor pieselor decat daca sunt foarte uzate.Asa am patit si eu, dupa ce am mai strans cablurile la frana de mana.Tamburul stg spate se incalzea, iar dupa drumuri mai lungi se infierbanta.Am descfacut tamburul si la toate articulatiile am pus putina vaselina(cu atentie sa nu ajunga pe saboti sau pe tambur).

Acum problema este alta si anume:am strans la maxim cablurile de la frana de mana, iar acum dupa aceasta operatie nu mai tine frana de mana pe roata stg spate(se poate invarti mai greu, dar cu mana).Vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!