Jump to content

Probleme Cu Instalatia De Franare


alexandru16
 Share

Postare recomandată

ar fi bine sa nu fie shake desi daca inainte a fost lichid dot4.Eu ma refer la furtunul care face legatura dintre supapa unisens si motor.Am patit-o de a trebuit sa franez ca la vechile dacii(fara servo) pentru ca s-a dus de tot furtunasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    43

  • b-66-six

    17

  • floryn_zdv

    17

  • paul_ral

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma poti ajuta cu o poza? Sa stiu unde sa caut...nu prea ma pricep. Deci sa inteleg ca lichidul s-a amestecat cu ce era inainte...are vreo treaba daca lichidul e peste maxim?Ca am vazut ca mecanicul a lasat lichid peste maxim...

Maine o sa ma uit sa vad furtunul de care ziceai si o sa mai scot din lichid sa il aduc la nivel normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate din lichid ca oricum ai ceva pierderi. Masina are o varsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai vezi la supapa unisens de pe furtunul care vine de la pompa de frana la pompa de vacuum sa nu ai capacelele alea cazute (la mine erau 2 verzi). La mine erau coapte si tot asa am patit; am franat ca la dacia veche.

Aerisirea la sist. de franare cel mai bine il faci la cineva care are o scula speciala de aerisit. Se vede diferenta foarte mare intre aerisirea clasica (dai la pedala si cineva aeriseste) si aerisirea cu pompa.

bafta

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea ar trebui sa schimbi tot lichidul de frana. Sa fie tot nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine ce cantitate de lichid are sistemul de franare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

750 ml iti ajung daca faci aerisirea manual. Daca o faci cu pompa cred ca ajung si 500 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu frana de mana. Ieri cand am tras-o intr-o panta ca am uitat sa o las in viteza si o lua la vale...am tras-o un pic mai brusc ca sa nu ii daram portile unui prieten...si numai tine. Se duce pana sus de tot . Eu cred ca s-a rupt cablul. A mai patit cineva? Cat costa un cablu de frana de mana? E greu de schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca frana de mana merge usor pana sus, e clar ca s-a rupt.Desfa plasticul dintre scaune si arunca o privire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos scrumiera aceea dintre scaunde (din spate) si am vazut ca frana de mana are doua cabluri. Cel din stanga e foarte slab pe cand cel din dreapta e asa cum ar trebui sa fie. Trebuie sa dau roata , apoi tamburul jos....nu? Ca sa vad despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitate in aria cu diy si o sa vezi acolo cum se schimba cablul.Good luck!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!am si eu o intrebare pentru cei care sunt mai priceputi in domeniu...golfuletu meu nu are abs si am gasit la cineva pompa cu senzori si partea electrica pentru abs...se poate monta pe masina mea? ce modificari ii trebuie aduse?ce se schimba la ea pentru a avea abs ?va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pompa de frana, conducte + repartitoare diferite + partea electrica. Cel putin asta am observat la un benzinar cu ABS. Sunt niste repartitoare sub bancheta din spate in plus. De montat cred ca se poate monta dar e de munca si iti trebuie un mester ca lumea. Eu unul sunt multumit si fara :D. Pana la urma daca esti sofer si sti sa franezi nu cred ca o sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea problemei de pe pag precedenta. Am urmat instructiunile, am fost in service,am ridicato pe elevator,si am depistat o fisura la conducta dreapta ce duce pe spate, am sudat-o cu argon si gata. Toata operatiunea 40 lei cu lichid de frana inclus=1L. Oricum vreau k pe viitor sa schimb conductele. Stiti un pret estimativ la pachet, comandate? Va salut! Mersi pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, cred ca am ceva probleme la sistemul de franare.

Simteam de cand am luat masina (vreo 3 luni) ca si cum ar racai ceva, dar asta simteam eu in pedala...de auzit nu se auzea nimic iar franele tineau cum trebuie si abs-ul functiona.

Acum cateva seri dupa un drum mai lung, opresc sa-mi iau tigari, ma sui in masina, ma pun pe frana s-o pornesc si ma trezesc ca se duce pedala in podea.La a2a se intarea....iar in mers la fel. Dar nu a durat decat vreo 2-3 km dupa care si-a revenit si a disparut si racaitul. Am ajuns acasa iar dimineata i-am completat lichidul care era pe minim de cand am masina . Asta s-a intamplat acum 2 zile, inca tin ok franele doar ca azi dimineata cand am pornit-o mi-a ramas abs-ul aprins, am repornit-o si nu a mai facut figuri toata ziua.Pe fata pare totul ok, lichid nu pierde...pe spate nu stiu ca nu am apucat sa desfac tamburii.

Cineva mi-a zis ca umbland cu lichidul pe minim e posibil sa-mi fi prins aer.

Dar de ce si-au revenit singure? Si de ce mi-a disparut si racaitul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu strica sa-i faci o aerisire completa. Vezi cum se comporta dupa aceea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post #290 ...ma pun pe frana s-o pornesc ...

Cu motorul oprit pedala e tare, daca dai cheie, pedala cade (pana intra servofrana in functiune). Asta daca ai stat cu picorul pe pedala.

Teoretic cand pornesti masina e bine sa stai cu piciorul pe ambreiaj nu pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca r.alex are cutie automata.asa se pornesc cele automate:cu piciorul pe frana.din ce scrie el asa reiese -ca are cutie automata.cred ca si poza e sugestiva-cea de la user.scuze daca am intervenit inoportun.

respect :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ceva. Cand iau piciorul de pe frana scartaie ceva pe spate. E de fapt un chitait mai mult. De la ce sa fie? Cand e frana de mana actionata la maximum numai chitaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, nu am obeservat... tx cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iau piciorul de pe frana scartaie ceva pe spate.

Vezi ca s-a mai discutat. Rezolvarea o gasesti aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post #290 ...ma pun pe frana s-o pornesc ...

Cu motorul oprit pedala e tare, daca dai cheie, pedala cade (pana intra servofrana in functiune). Asta daca ai stat cu picorul pe pedala.

Teoretic cand pornesti masina e bine sa stai cu piciorul pe ambreiaj nu pe frana.

Pai e automata...

Stiu cum se simte frana cu motorul pornit/oprit.Eu cand am pornit-o mi s-a lipit pedala de podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va povestesc. Dupa ce am spalat masina urmatoarea zi am schimbat capetele de bara. Dupa asta mam plimbat cu masina si frana imi este tare si prinde foarte sus am cursa de 30% maxim. Mi se incing foarte tare jantele(aluminiu) si sistemul de franare. Am verificat sa vad daca face vacum, am dat pedala cu motorul oprit pana sa intarit betot am tinut apasat am pornit motorul si pedala coboara. Frana imi tine bine dar nu stiu ce ar putea fi, si daca ar fi vreo legatura cu ce am facut eu, desi ma indoiesc. Aveti vreo idee? Orice sugestie e bine venita. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutatima si pe mine cu problema trebuie sa plec in concediu. Am ridicato pe cric am invartit de roata cu mana se invarte dar dupa ce iau mana de pe roata se opreste, la ambele roti e la fel, ambele se incalzesc la fel de tare. E normal sa se invarta asa rotile? Pe spate am tambure si se invart mai usor. Am curatat cu sprei de frane mam uitat la camasa de cauciuc a pistonului din etrier si arata k. Etrierii nu se incalzesc. Se incalzeste discul de frana cu totul pana unde se strange rota in prezoane, practic peacolo se transmite caldura la janta (aluminiu). De exemplu daca merg 5 min prin oras seara se incalzeste. Tamburii pe spate sunt mai reci. Ciudat e ca pedala e destul de tare maxim 30% am pedala. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se incalzeasca. Toata energia masinii se revarsa in discuri. Tot ar trebuii sa verifici placutele sa se miste in suportul lor sa nu fie blocate si sistemul de culisare de la etrier sa mearga usor. Masina cand ruleaza se simte ca ar merge infrinata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!