Jump to content

Probleme Cu Instalatia De Franare


alexandru16
 Share

Postare recomandată

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    43

  • b-66-six

    17

  • floryn_zdv

    17

  • paul_ral

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi pe aici, sper ca am nimerit tipul masinii, daca nu da mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi recomanda cineva niste firme de saboti si discuri ventilate bune si la un pret cat de cat modest, pe masina am acum discuri pline neventilate si pe poiana intr-o zi cand am coborat de la belvedere la a 3 franare intr-o curba aproape ca nu mai aveam frane si viteza aveam in jur de 50 km cand am franat :| precizez ca mai aveam inca 3 tovarasi cu mine, am folosit si frana de motor in scopul de a nu prea folosi frana de picior.. si era sa uit, nu am nici ABS :vaidecapulmeu: cand am oprit am observat ca iesea putin fum din zona etrierilor, se poate sa am probleme cu sistemul de franare ?

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa pui discuri ventilate decat daca faci modificari asupra sistemului de franare.Ai folosit prea mult frana si din aceasta cauza discurile s-au incalzit prea tare, fenomen de fadding.Daca conduci mai sportiv sau folosesti mult franele iti recomand discuri brembo max.Acestea prind cel mai bine dupa ce s-au incalzit, este putin invers decat cele obisuite.Eu am asa ceva pe masina si merita.Cu discurile stock, imediat se incingeau si ramaneam fara frana.Cu brembo max este diferenta foarte mare la franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un Golf 3 fara ABS. Problema e ca nu reusesc sa scartai rotile de asfalt, frana nu tine suficient incat sa imi inghete rotile - pe pietris sa taraie-. Asta iarna a prins bine dar acum ca drumurile is curate s-ar putea sa am nevoie de o frana brusca si chiar si asa cand merg cu viteza mare tin distanta mare fata de cel din fata pt ca stiu ca nu ma opresc asa usor.

Intrebarea mea e : de la ce ar putea fi? Va intreb pt ca vreau sa ma duc la service si nu vreau sa "schimb toata masina" ca astia de la noi asa fac. Am cumparat lichid Dot4 si vreau sa fac o aerisire -dar daca asta ar fi problema nu ar ingheta roata care are aer ,dar la mine toate fac la fel. Placutele is bune, de la ce ar putea fi?

Modificat de Cl!cKeRR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepi verificarea cu placute, discuri.Apoi lichidul de frana, care trebuie schimbat odata la 2 ani.Pompa poate sa nu mai realizeze presiunea necesara.Verifica furtunul de la servofrana.

1.Ai pedala tare la franari?

2.Daca apesti pedala pana in capat si o tii acolo, simti ca se duce de sub picior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala e ok. Nu e ca la Logan foarte sensibila dar e buna - am inteles ca asa e la golf 3. Cursa pedalei e buna doar ca nu tine frana destul, sincer nu cred ca e de la pompa sper sa se rezolve cu o aerisire si un schimb de lichid.Cam cat ar costa manopera la asa ceva sa am si eu o idee?

Masina o am din august anul trecut si nu stiu cand a fost schimbat licihdul ultima data. Se poate ca din cauza lichidului frana sa nu tina foarte bine sau care ar fi simptomele? Daca pompa ar fi de vina ar trebui sa imi fuga pedala? sa se duca la fund? - la mine nu se intampla; tine bine doar ca nu infraneaza rotile la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa ar fi de vina, atunci la apasare puternica, pedala se tot duce in podea.Dar dupa ce ai descris tu,cel mai probabil un schimb si o aerisire ar trebui sa rezolve totul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce lichid de frana este recomandat pentru golf 3? Sau nu are mare importanta? Si ce cantitate de lichid intra in toata instalatia?

Modificat de Fydo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOT 4.

Asta cred ca scrie si la tine pe capacul rezervorului de lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dot 4 , am schimbat de curand garniturile la etrierul stana fata si mecanicul mi-a spus sa cumpar lichid de frana Dot 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Trebuie sa-mi schimb discurile si placutele de frana pe fata la masina mea AAM. Stie cineva daca daca se potrivesc discurile de frana de 256 mm si placutele aferente pe etrierii existenti care pot fi pentru discuri de 239 mm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ai sanse.Din cate stiu, treuie schimbat cam tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se potrivesc , trebuie schimbati si etrierii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

konstantynus

Salutare....am observat ceva dubios atunci cand trag frana de mana...roata dreapta spate nu tine deloc....am strans surubul din dreapta de la maneta dar degeaba...sa fie cablul rupt pe partea aceea sau este de la saboti?Parca si roata se misca mai greu decat celelalte...o idee sau un sfat pana sa o duc la mecanic si sa inceapa cu lista???Mss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca tine cu frana de serviciu apasata, daca tine atunci e cablul de vina, daca nu atunci problema este pe la saboti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa ramana cilindrul blocat .. asta verifica mai intai ..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridica roata pe cric si roaga un prieten tina frana calcata si tu verifica daca se mai invarte roata sau nu. daca se invarte roata inseamna ca ai cilindrul de frana blocat pe acea roata. dar nu asta ar fi problema(bine trebuie rezolvata si asta pt ca este o problema dar nu una care sa afecteze frana de mana) fiindca frana de mana nu are legatura cu cilindrul de frana la puntea cu tambure (presupun ca nu ai discuri si pe spate), cel mai sigur este sa dai roata jos si apoi desfaci piulita care tine rulmentul exterior si apoi dai tamburul jos si vezi exaact care este problema dar daca nu te pricepi te sfatuiesc sa mergi la un service.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca pot sa spun ca este o problema, dar totusi creeaza emotii pentru siguranta.Am schimbat placutele de frana si de atunci am facut 1000 si ceva de km.Azi am folosit mai mult franele(le-am incins putin) si am ramas fara ele;cand am apasat pedala s-a dus pana in fund, fara prea mare efect(noroc ca era liber drumul).A iesit un fum de toata frumusetea din placute.Acum, dupa toata treaba asta pedala de frana prinde simtitor mai jos(pedala se tot duce la podea) decat inainte si nici nu mai am aceleasi frana.

Chiar asa sunt de sensibile franele golfuletului la fadding.

P.s. am pus placute LPR.Stiu ca rodajul este aprox200-300km.De ce sa fi facut asa sistemul de franare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc in legatura cu franele vezi ca ti a ramas un cilindru blocat ,s a incalzit si s a dilatat garnitura din etrier si de aia ai ramas fara frane ia sa vezi ca rece ai frane

Scoate etrierii si curata mizeria de pe cilindri si o rezolvi ,am patit si eu

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca franele incep sa isi revina in sensul ca pedala prinde sus, iar placutele nu mai aluneca pe disc.Oricum o sa le fac o verificare pentru ca nu mi se pare sa cedeze asa usor.Intr-adevar ca am abuzat de ele,dar mai eram cu un prieten cu golf5 care a fost ok,nu i-a iesit fum din placute.Eu cred ca partea din placuta care a atins discul s-a incins asa tare incat s-a facut ca sticla(alunecos) si nu a mai facut priza buna.Acum dupa mai multe franari cred ca acel strat s-a dus si observ ca vreau sa isi revina la normal.

Este posibil sa se fi ars placuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus un prieten (eu unul nu am patit) ca daca in urma unei franari violente se formeaza stratul ala sticlos pe placuta, nu se duce prin franari ci trebuie indepartat prin polizare (sau cu smirghel, nu-mi mai aduc acum aminte ce mi-a zis exact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie asa mi se pare ca s-a format acel strat,iar acum simt ca placutele incep sa prinda asta inseamna ca stratul sticlos se duce.Eu am discuri brembo max(cu striatii) http://www.nikiboy.com/images/Brembo_Max.jpg si se curata mult mai bine si mai repede placutele.O sa mai circul putin cu masina si daca nu isi revin complet trecem la smirgheluit placute.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca de azi si-au revenit franele.Sper sa si ramana asa.Cred ca singura explicatie este cea de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!