Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

suna-ma, nu e bai.daca nu reusesti, week-endul viitor sunt in insuratei, daca e ma reped pana la braila sambata sa te ajut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , vanuiesc ca am si eu o problema cu switch-ul dar nu sunt sigur

acesta e log-ul ce l-am obtinut cu vag-com

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl

Part No: 1J0 959 799 AH

Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

VCID: 84030823BE73

Part No: 1J1959801C

Component: 2K Tőrsteuerger. FS0002r

Part No: 1J1959802D

Component: 2K Tőrsteuerger. BF0002r

Part No: 1J4959811C

Component: 2K Tőrsteuerger. HL0002r

Part No: 1J4959812C

Component: 2K Tőrsteuerger. HR0002r

5 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

ca si simptome vizibile cu ochiul sunt niste probleme cu aprinderea luminilor interioare

sunt momente cand nu se aprind daca deschid portbagajul sau o portiera din spate. daca deschid prima oara portiera soferului totul functioneaza ok.

geamurile functioneaza ok si cred ca eroarea stocata in privinta geamurilor e putin mao veche.

saptama trecuta am schimbat ambele macarale pe fata(cea de la sofer avea un surub ruginit si nu puteam sub nici o forma sa o reglez iar cea din dreapta avea dintii tociti)

maine am sa refac o diagnoza sa vad daca a mai aparut ceva nou.

si inca o nelamurire: am inteles ca exista doar un singur switch raspunzator de lumini sau exista cate unu pe fiecare portiera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate unul in fiecare portiera/broasca. La tine se pune problema si de lipituri reci, sau ...sau. Refa lipiturile din fiecare broasca, inlocuieste si switch-urile, si mai vezi pe urma ce mai ai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si firele din mansonul dintre usa si stalp la usile din fata, la tine e si eroare de cominicare intre usi si calc de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau chiar conectorii - deseori, de la umezeala - oxideaza la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ref la swiciul din portiera soferului, se pare ca la mine este intrerupt circuitul (firul )de dinainte de a intra in broasca !

I-mi puteti spune unde este urmatorul contact ( mufa ) unde pot verifica continuitatea firului, adica mai pe romaneste unde este legat firul responsabil cu swiciul usii in tabloul de sub bord ( nu stiu daca m-am exprimat bine ),eventual o culoare un numar unde i-l pot depista mai usor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca nu e din lipiturile yalei ?

ce an este masina ta ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modul connfort.... :icon_thumleft:

ti-am atasat tot ce ai nevoie. Prin switch, trece o masa - cand e usa deschisa, permite trecerea ei, catre lampa de usa si calculatorul de usa.

post-30007-0-04176200-1351930746_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos, sper sa rezolv, acum mai aman putin, astazi tocmai am bulit un cauciuc de iarna si se pare ca nu mai poate fi vulcanizat si nu are decat un an, anul trecut a fost achizitionat, alti bani alta distractie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai geamuri electrice, atunci firul merge la modulul din usa, daca nu ai geamuri electrice atunci e cum a spus F l o r i n.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus schema pt Golf 4 cu calculator de usa..... J386

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva codul de la acest switch, ca tot caut de ceva vreme, dar nu il gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V4NC..... de la Saia Burgess

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat si eu astazi 2 buc modelul acesta , le-am ridicat personal de la magazin 10,5 ron Buc

post-16436-0-24828900-1352133850.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal asa arata cel care ii schimbi doar capul...cel mai usor de schimbat :)

post-14266-0-81111800-1352134838_thumb.j post-14266-0-47755600-1352134840_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - V4NC

am cumparat si eu astazi 2 buc modelul acesta , le-am ridicat personal de la magazin 10,5 ron Buc

la cel luat de tine, trebuie sa-l inlocuiesti cu totul, chiar daca baza e buna....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine nu este doar din pricina Swiciului din portiera, l-am inlocuit , si am verificat inchiderea circuitului astfel :

Am inseriat aparatul de masura pe pinii 5 si 8 ai mufei de la broasca, la actionarea microcontactului de catre mecanismul brostei ( inchide circuitul pe usa deschisa)Inre pinii respectivi da valoare de circuit inchis !

Am procedat corect ?

Are cineva semnificatia pinilor ?

Mentionez ca am verificat si firele pinilor 5 si 8 de la mufa brostei si pana la intrarea in calculatorul usii, au continuitate !

Ce poate fi ?

In afara de asta de ceva timp ma mai confrunt si cu alta probl toat din broasca;in momentul cand inchid usile din int masinii toate se inchid mai putin usa soferului(ce-a de care vb la svici), daca o inchid de afara fie cu cheia fie din telecomanda totul e ok!

Oare tine una de alta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se separa partea electronica de partea mecanica la brosca de la sofer la golf 4, o explicatie mai pentru incepatori va rog

Eventual ceva poze indrumatoare

Va multumesc ! .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine nu este doar din pricina Swiciului din portiera, l-am inlocuit , si am verificat inchiderea circuitului astfel :

Am inseriat aparatul de masura pe pinii 5 si 8 ai mufei de la broasca,

Masoara intre 8 si 7, 5 e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mine nu este doar din pricina Swiciului din portiera, l-am inlocuit , si am verificat inchiderea circuitului astfel :

Am inseriat aparatul de masura pe pinii 5 si 8 ai mufei de la broasca, la actionarea microcontactului de catre mecanismul brostei ( inchide circuitul pe usa deschisa)Inre pinii respectivi da valoare de circuit inchis !

Am procedat corect ?

Are cineva semnificatia pinilor ?

Mentionez ca am verificat si firele pinilor 5 si 8 de la mufa brostei si pana la intrarea in calculatorul usii, au continuitate !

Ce poate fi ?

In afara de asta de ceva timp ma mai confrunt si cu alta probl toat din broasca;in momentul cand inchid usile din int masinii toate se inchid mai putin usa soferului(ce-a de care vb la svici), daca o inchid de afara fie cu cheia fie din telecomanda totul e ok!

Oare tine una de alta ?

Florin, refa lipiturile de pe placa electrica a yalei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am rezolvat dilema !!!!!!!!!!!!! :icon_thumleft:

Dupa indicatiile date de voi si comparand cu ce am facut eu, ajunsesem la un capat de unde nu mai puteam iesi, asa ca am pelat la sursa, mi-am sunat prietenii de la midocar si i-am rugat sa ma puna in legatura cu un electrician, ziz si facut, dupa ce iam recitat tot ce facut eu mi-a spus urmatoarele ....

Primul lucru ptr a scoate brosca din competitie, scoatem mufa broastei afara iar intre pinul 7 si pinul 8 se face strap, daca se aprinde plafoniera si apare in bord , e clar defect de brosca, daca nu avem nici un rezultat, mergem mai departe si verificam continuitatea firelor de la brosca spre calculatorul usii, zis si facut, cuntinuitatea am verificato cu aparatul de masura inre pinii mufei de la brosca si pinii mufei de la calculator.

cand termin masuratoril aici apare surpriza .......pinul 7 nu avea continuitate pana ma mufa calc, am identificat culoare afirului am dezizolat toate instalatia de inbracamintea aceea de panza ptr a avea acces mai lejer la fire si aici surpriza.......cand am departat toate firele intre ele conf asezarii in mufa firul cu pricina a iesit afara din sertizarea mufei fara sa opuna vreo rezistenta sau ceva de genul, se misca liber acolo :

Mam chinuit un pic cu ajutorul unui ac, penseta si alte scule ,in final am reusit sa scot afara din mufa papucul buclucas dupa care l-am sertizat din nou pe fir, iar cu putina chinuiala l-am pus iarasi in locasul lui din mufa !

Dupa am facut strapul cum mi-a explicat electricianul si a functionat, montat brosca si restul piselor conf algoritmului si acum merge !

Concluzie nu a fost din lipiturile placii.

Explicatia electricianului dupa ce am facut operatiunea ca e ceva ce se intampla rar dar probabil un dobitoc care a umblat pe acolo nu a stiut cum se scoate mufa calc afara ( plin glisare in jos) si a tras ca prostu de fire !

Acum merge !

Nu stiu daca s-a mai discut anteior despre verificarea circuitului fara brosca cu strap intre pinii 7 si 8, daca nu ramane si asta un lucu de tinut minte ( este valabil numai ptr swiciul responsabil cu plafoniera , usa deschisa in bord, buzzul, etc )

:beer: Multumesc tuturora ptr sfaturi in special lui Florin, Al Bundy si nu in ultimul rand lui Kelu, persone de la care am primit indrumare telefonic ori de cate ori am avut nevoie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, treba cu strap-ul, o practic si eu, pt a verifica yala.

La mufa, trebuia sa-i scoti siguranta - cea roz - dupa care cu depinatorul iesea mai usor pin-ul.

Bine ca ai rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!