Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Astazi am scos furtunele de la cele 2 electrovalve, cea de langa filtu de aer are vacum iar cea de langa vasul de expansiune nu trage nu baga nu face nimic ...e normal asa?

Logul in mers trebuie sa il fac atunci cand masina nu functioneaza in parametrii normali?

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,Am un Audi a4 b5 motor de 1.9tdi AJM.Am facut log in mers si valorile arata chiar foarte bine dar masina are momente cand trage foarte foarte bine si momente cand doar trage.Se poate sa fie din pompa tandem?

 

Am citit de aceea smucitura cand lasi acceleratia la turatie de 3000 si peste 3000 dar nu este mare.Actuatorul de la turbina se misca foarte usor,nu este blocat,ce poate sa fie?

Modificat de C o s m i n
moved
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razzvi.

Pune si tu logurile ale din mers in topicul dedicat, altfel nu poti sa primesti un rasp.ci doar presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu primesti pe tester cumva "positive deviation"? e posibil sa agate geometria..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si deviatie negativa, de aceia am spus sa posteze logurile in mers/BS dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste este logul,merg mult inafara cu masina si nu cred ca are cum sa dea deviation.Turbina a fost noua originala pusa in 2012.

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne ajuta logul in format text(transforma l in csv)si posteaza l in topicul dedicat, pt.ca aici suntem off topic demult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a fost mutat comentariul in topicul acesta.

 

Am gasit pe topicul acesta ca cineva a mai avut o problema asemanatoare cu amea,pe log se vede ca in jur de 2100 rpm am un varf de putere,adica debitmetrul de aer arata foarte mult si apoi incepe sa coboare,se poate ca debitmetrul de aer sa nu mai fie in parametrii?

 

post-111731-0-14469700-1429086035_thumb.

Modificat de Razzvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. am si eu o problema cu un passat 101 cai AVB. nu trage deloc si are si un consum cam mare zic eu. am atasat un log sper sa fie bun. Multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma lasa sa uploadez fisierul. zice k nu sunt autorizat sau ceva de genu

Wednesday,15,April,2015,16:48:02:62939,VCDS Version: Release 12.12.0 (x64),Data version: 20130910 038 906 019 GL,,1.9l R4 EDC G000SG  1495,   ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP ,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,800-1100,sensor -f96-,1900-2150,100%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75% Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.35,3297,850.0,779.1,4.8,0.70,764.4,969.0,1958.4,100.0,0.00,3213,1948.2,1948.2,64.5 ,1.42,3507,850.0,735.0,4.8,1.78,725.2,969.0,1897.2,100.0,1.06,3444,1948.2,1938.0,65.3 ,2.49,3696,850.0,730.1,4.8,2.86,735.0,969.0,1938.0,100.0,2.14,3612,1948.2,1907.4,64.9 ,3.58,3906,850.0,725.2,4.8,3.93,739.9,969.0,1999.2,100.0,3.21,3843,1948.2,1948.2,65.3 ,4.66,4095,850.0,715.4,4.8,5.01,715.4,969.0,1989.0,100.0,4.29,4053,1938.0,2009.4,68.5 ,5.74,4263,850.0,651.7,4.8,6.09,627.2,969.0,1856.4,100.0,5.38,4221,1917.6,1968.6,69.7 ,6.81,4389,850.0,622.3,4.8,7.18,607.6,969.0,1825.8,100.0,6.45,4368,1866.6,1846.2,66.1 ,7.89,4494,850.0,612.5,4.8,8.25,602.7,969.0,1815.6,100.0,7.53,4452,1825.8,1815.6,64.9 ,8.94,4557,850.0,588.0,4.8,9.29,583.1,969.0,1764.6,100.0,8.61,4557,1795.2,1785.0,65.3 ,9.99,4641,850.0,558.6,4.8,10.32,563.5,969.0,1723.8,100.0,9.65,4620,1764.6,1754.4,67.3 ,11.02,4641,850.0,558.6,4.8,11.36,548.8,969.0,1723.8,100.0,10.69,4641,1754.4,1723.8,65.7 Wednesday,15,April,2015,16:49:34:62939,VCDS Version: Release 12.12.0 (x64),Data version: 20130910 038 906 019 GL,,1.9l R4 EDC G000SG  1495,   ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP ,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,800-1100,sensor -f96-,1900-2150,100%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75% Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.72,3150,850.0,769.3,4.8,0.00,656.6,969.0,1458.6,100.0,0.36,3087,1948.2,1876.8,68.1 ,1.80,3339,850.0,735.0,4.8,1.08,754.6,969.0,1917.6,100.0,1.44,3297,1948.2,1907.4,65.3 ,2.88,3507,850.0,720.3,4.8,2.16,710.5,969.0,1866.6,100.0,2.52,3444,1948.2,1866.6,62.2 ,3.96,3612,850.0,739.9,4.8,3.24,744.8,969.0,1927.8,100.0,3.60,3591,1948.2,1958.4,64.9 ,5.04,3738,850.0,720.3,4.8,4.32,730.1,969.0,1958.4,100.0,4.68,3717,1948.2,1968.6,66.1 ,6.12,3885,850.0,725.2,4.8,5.40,730.1,969.0,1968.6,100.0,5.76,3843,1948.2,1978.8,66.9 ,7.20,4053,850.0,715.4,4.8,6.48,725.2,969.0,2009.4,100.0,6.84,3990,1948.2,1999.2,68.5 ,8.28,4158,850.0,695.8,4.8,7.56,700.7,969.0,1968.6,100.0,7.92,4137,1927.8,1968.6,70.1 ,9.38,4284,850.0,627.2,4.8,8.64,686.0,969.0,1948.2,100.0,9.02,4242,1907.4,1927.8,70.1 ,10.46,4368,850.0,632.1,4.8,9.74,632.1,969.0,1846.2,100.0,10.10,4347,1876.8,1836.0,67.7 ,11.54,4410,850.0,622.3,4.8,10.82,622.3,969.0,1836.0,100.0,11.18,4410,1846.2,1836.0,65.7 ,12.62,4452,850.0,612.5,4.8,11.90,622.3,969.0,1836.0,100.0,12.26,4452,1836.0,1836.0,65.7

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau fa un printscreen de pe ecranul tau.... altfel nu avem cum sa-l citim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa ilocuesc debitmetrul de aer de pe un avb 101 cp cu unul de 116 cp?passat 2002 avb.scz.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am tot cautat topic legat de piese de vw daca are cv aici pe forum si nu am gasit stiu ca este off topic... Am si eu probleme cu senzorul de la pedala de acceleratie are momente cand nu mai raspunde la "comanda " sa zic asa ramane turata la 1200 si opresc motorul ii dau la automat si isi revine am bagato pe tester si mi-au zis ca trebuie pedela de acceleratie schimbata are cv de vanzare ? Vreau sa iau de la cv de incredere ca la dezmembrari...

Astept raspuns multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de sigur esti ca e senzorul de la pedala?La scanare cu VCDS ce eroare da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am tot cautat topic legat de piese de vw daca are cv aici pe forum si nu am gasit stiu ca este off topic... Am si eu probleme cu senzorul de la pedala de acceleratie are momente cand nu mai raspunde la "comanda " sa zic asa ramane turata la 1200 si opresc motorul ii dau la automat si isi revine am bagato pe tester si mi-au zis ca trebuie pedela de acceleratie schimbata are cv de vanzare ? Vreau sa iau de la cv de incredere ca la dezmembrari...

Astept raspuns multumesc.

 

vezi in aria cu anunturi, la colegii care se ocupa cu dezmembrari.

 

in rest, daca ai verificat si e de la pedala - atunci trebuie inlocuita. Se poate incerca curatarea/repararea acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ms am crezut ca ma poate ajura cv.

Inca o intrebare merge orice pedala de 1.9 de 101 cp conteza ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te pricepi incearca sa o desfaci si sa o cureti, sufli cu aer praful de la grafit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am o mica sau mare problema

am un pasat b5.5 131 cp, cinci trepete, 2004, 1.9 tdi,

porneste perfect si imi da celebra eroare emission workshop

apoi saraca turbina tot cupleaza, decupleaza, smunceste, ma scoate din sarite ii dau ceva pedala, scoate fum apoi totu se linisteste

nu mai smunceste, nu mau scoate fum

merge frumos, doar ca nu merge ca un disel cu turbina,,,,zici ca e sdi

vreau sa spun ca inainte am avut un pasat 1.9 tdi, 110 cp, 1997,,,,tragea de rupea....asta de 130 e pistol cu apa

ce vreau sa mai zic e ca fostu prorietar e o femeie,

am cautat furtunele mari de duc la turbina si intercooler,,,,st ok

am luat furtunasele mici de vacuum de duc leam gasit piscate,,,,,le-am rezolvat

si tot asa face

cum opresc motoru si pornesc  povestea de la inceput revine

un sfat ceva.

maine curat debitmetru si egr,,,,ar mai fi ceva de facut?

Modificat de dobrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i un search dupa ''limp mode''. Ai destula lectura...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am o mica sau mare problema

am un pasat b5.5 131 cp, cinci trepete, 2004, 1.9 tdi,

porneste perfect si imi da celebra eroare emission workshop

apoi saraca turbina tot cupleaza, decupleaza, smunceste, ma scoate din sarite ii dau ceva pedala, scoate fum apoi totu se linisteste

nu mai smunceste, nu mau scoate fum

merge frumos, doar ca nu merge ca un disel cu turbina,,,,zici ca e sdi

vreau sa spun ca inainte am avut un pasat 1.9 tdi, 110 cp, 1997,,,,tragea de rupea....asta de 130 e pistol cu apa

ce vreau sa mai zic e ca fostu prorietar e o femeie,

am cautat furtunele mari de duc la turbina si intercooler,,,,st ok

am luat furtunasele mici de vacuum de duc leam gasit piscate,,,,,le-am rezolvat

si tot asa face

cum opresc motoru si pornesc  povestea de la inceput revine

un sfat ceva.

maine curat debitmetru si egr,,,,ar mai fi ceva de facut?

 

fa un log in mers cu VCDS-ul... nu o mai lua babeste, ca mai rau te chinui, te va costa mai mult, pierzi timp si nervi.

 

debitmetru - nu-l curata pt moment - il poti deteriora.

 

asa cum ti-am recomandat - scanare si log in mers, sa ne uitam pe ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut revin si eu cu o problema am fost la un service auto sa imi bage si mie tester-ul pe masina ca acum am obsetvat ca imi face niste figuri masina doar cand vrea ea nu mereu are momente cand imi intrerupe motorul si nu mai vrea sa traga deloc ceva de genu ca si cum nu ar functiona turbina dupa ce iam facut diagnoza a zis ca are deviatie la turbina,pedala de acceleratie ok bun am schimbat pedala de la acceleratie a curatat omu turbina am schimbat si igr-ul parca asa se numeste ca ala al meu avea membrana sparta si pistonasul blocat dar partea mai naspa este ca tot la fel face cand vrea ea nu mai trage am lam sunat pe nenea mecanic si iam zis si el imi zice ca sa il sun peste 2 zile sa se mai consulte cu cineva va rog ajutati-ma cu un sfat stiti de la ce este a mai patit cv asta ?

Dupa asta am mai facut o diagnoza cu masina in mers mia zis baiatu ca este electrovalva parca se numeste aia care intra niste furtune de vacum in ea este pozitionata jos langa radiator si turbina asa ca ii arata lui acolo ca masina la 3000 r/m imi face o presiune de 2800 in turbina daca nu ma insel si ca normal trebuie sa fie maxim 1500 am schimbato si tot la fel face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw.passat, schimba frate mecanicu'. Du.te la cineva priceput in vacuumuri,turbine. Masina ta poate sa aiba un furtunas de vacuum gaurit si iti da limp mode cand vrea ea...ai pe forum colegi care se ocupa numai cu asa ceva...ia legatura cu ei si cu siguranta te rezolva. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!