Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Nu pot sa ti deschid logul atasat(nu stiu de ce).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrysorr

Ti-am deschis si aranjat LOG-ul .Cum ai reusit sa aduci valoarea MAF-ului la 1249.5  mg/str ,la relanti? Da cateva pagini in urma sa vezi cum se face un LOG in mers.

Salutari Romi!

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Excalade.

In ultimul post i am spus lui petrisor sa faca un BS pt.ca spunea ca a umblat la tija(sa faca intai reglajul turbinei si apoi log in mers cum i ai spus si tu si eu.

Nu am putut sa i deschid ultimul log si gata(ala text da dar ultimul...).

Off.topic.

Catalin sa te uiti pe watapp ca ti am trimis niste poze cu ce m am"pricopsit"ultima oara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e  buna valoarea maf-ului? un log in mers nu am avut timp sa fac inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sarcina isi modifica valoarea. sa fie de la altceva? cobor pana la masina si fac o poza cu valorile in turatie

Modificat de petrysorr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eexcalade ai avut dreptate. ms mult. nu mi-am dat seama ca e debitmetrul. am cumparat de la un baiat care dezmembreaza passat un debitmetru si vad ca e bun. acum merge si egr-ul. inainte imi arata la egr 87,5 sau 4,8 in turatie, acum valoarea oscileaza si nu se mai ineaca. raman dator cu o bere   :)

Modificat de petrysorr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are ceva daca i-am pus debitmetru de 131cp a mea fiind de 101? vad ca sunt normale valorile. debitmetrul vechi a fost tiganit. era taiat si lipit cu silicon negru de motor:))

Modificat de petrysorr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are , daca codurile nu coincid .Furnizeaza parametri diferiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de fabricant - Pierburg merge la amandoua dintre cele doua motorizari.... chiar la mai multe.

 

posteaza codul la ce ai gasit tu, sa iti zic daca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

sunt nou aici si am o problema.am cumparat un passat b5 2.5 tdi 180 cp automatic si are o problema.Din cand in cand cutia se blocheaza in viteza a 3-a si nu mai trece de 80 km/h.Am incercat o diagnoza si scrie ca computerul cutiei a primit mesaj de la cel al motorului.Daca repornesc motorul merge un timp dupa care eroarea revine.Cel de la care l am cumparat mi a spus ca motorul a fost dat jos si au fost schimbate axele cu came.Am vorbit cu mecanici care spun ca e o problema de vacuum ca poate ceva nu a fost pus la loc cum trebuia si ca daca nu era cutia automata nici nu as fi remarcat.Daca las motorul sa mearga in ralanti se aude un barait scurt in evacuare si dispare vacuumul pe unul dintre furtunuri iar la diagnoza apare treaba cu mesajul trimis de computerul motorului computerului cutiei.Cateodata se intampla de 2-3 ori in 50-60 km alteori 2-3 zile de plimbari si nimic.Motorul porneste si trage perfect pana apare eroarea.Mi s a spus si ca avansul e mai mare decat ar trebui.stie cineva unde pot gasi o schema cu valvele si furtunurile de vacuum eventual sa verific daca intradevar sunt toate unde si cum trebuie?Sau daca a mai intalnit cineva aceleasi simptome si cum s au rezolvat?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare`rau nu  am reusit sa mi dau seama cum sa deschid un nou topic si am incercat asa si a iesit ... :tuktuk:  :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa spusele tale pare a fi vorba de limp mode,o scanare sa vedem eventualele erori si neaparat log in mers,gasesti procedura pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

sper sa ma poata ajuta cineva si cu problema mea care e comuna pe aici, mai exact simptomele masinii sunt urmatoarele:

in treapta 1 si 2 se comporta ca o bestie indiferent de turatie si sarcina(bineinteles ca dupa 2000 rpm e mai agresiva), daca schimb in treapta 3 cand masina e la 4000rpm si nu e in sarcina se comporta bine si in treapta data dar in treapta 4 la 3000rpm ii da in nas(limp mode),si nu se mai tureaza deloc. daca nu o urc la 4000rpm in treapta 2 pentru treapta urmatoare, ii da in nas la treapta 3 in jur de 3000rpm. deci ca un rezumat:

    treapta 1 - orice turatie, orice sarcina - comportament ideal

    treapta 2 - orice turatie, orice sarcina - comportament ideal

    treapta 3 - daca  e data la 4000rpm si nu e in sarcina - comportament ideal doar daca o tin turata peste 2500rpm

                   - daca e data la turatii mici, e in sarcina, turatii mici - limp mode si nu depaseste 3000rpm-120kmh

    treapta 4 - daca e data la 4000rpm si tinuta in turatii mari fara sarcina comportament normal (foarte rar pot ajunge aici)

    treapta 5 - nu mai tin minte cum mergea bine...

 

PS de vreo 2 ani am observant o problema la pedala de franare si citind aici pe forum am gasit rezolvare ,renumitul stut avea joc la pompa de presiune vacuum, si deci am schimbat pompa, nici inainte de problema cu stutul nu tragea mai tare de 160kmh, dupa schimbarea pompei ajungeam si la 190kmh indiferent de sarcina dar a inceput din ce in ce mai des sa intre in limp mode (intr-o perioada de 2-3 luni). am schimbat MAF, filtre, curatat EGR, schimbat furtunasele, sensor presiune turbo(eroarea cu senzoru o dadea la un log in mers, dar nici dupa schimbarea lui nu s-a rezolvat)

mentionez ca nu mai am posibilitatea sa fac testari VAG.

astept orice sugestie

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la simptomele descrise de tine trebuie să memoreze o eroare pe presiune turbo. care e aceea? poate fii geometria variabilă, actuator defect sau egr care inchide prea tarziu. daca de exemplu esti cu treapta a3a si ai dus pedala la mai mult de jumătatea cursei(nu la podea) si esti sub 1600 rpm, când atinge 2000rpm nu simţi o eliberare de putere?- acest simptom este de geometrie care agaţă sau egr care inchide cu întârziere. fa o diagnoza, listează eroarea, sau daca poti fa nişte loguri în treaptă 3 si 4 pe canalele 3-10-11 posteaza-le in tipicul dedicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obligatoriu log in mers, dupa care ne uitam pe el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am precizat mai sus ca la un log in mers imi dadea eroare la sensor pesiune turbo. am schimbat senzorul cu unu nou..dar nici o schimbare...

eliberare de putere se simte la peste 2000rpm dupa cum am explicat tot mai sus

log nu am posibilitate sa fac, nu sunt in tara....

Modificat de fireblade900
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunaziua am si io o întrebare care sunt valorile ce trebuie sa le arate un maf la relanti

Io am un vw passat don 2000 cu un motor atj si cu o cutie automat am fost nevoit sa schimb prea multe la ea si sunt cam satul va pot duce ca începând de la tuburile de vacumu la curățare turbo schimbat aenzori si reparat cutie automata cred ca imi luam un passat din 2008 cu bani ce iam chieltuit cu mașina asta dar știți cum sa zice ai intrat in hora acum dansezi :-))))) . Bun astea fiind zise sa trecem la subiect .

Io am o problema cu Trasu nu imi place are intârziere la acceleratie , dacă merg mai mult prin oraș bara la bara mai întâi trebuie sa o accelerez bine si scoate o grămada de fum si dupaia merge bine fără sa mai scoată fum ulei nu mănâncă da dupa ce mergi in oraș ați da senzația ca sa înfunda ceva la ea si încă ceva io vad ca trage mai tare in turații mai mari nu de odată cum accelerezi toate valorile cresc mai in turații mai mari aștept păreri si idei depinde sa mai încep si unde sa termin va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.scuze k postez aici.am si eu aceeasi problema.masina ia limp mode tot timpu.dar am o intrebare la voi care ati patit : daca sunt scot mufa de la debitmetru si sar dovedi k el e defect ar trebui sa intre limpu si cu mufa scoasa ? Intreb pentru k eu sunt in uk acum si nu vreau sa ma apuc de dat bani degeaba pt reconditionare turbopoate scap doar cu debitmetru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am aceeasi problema cu un Passat din 2004. Ce se poate intampla daca nu schimb MAF-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!