Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

ok. dar imi poti spune ce s-a intamplat cu masina, de a ajuns asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS ar trebui schimbat, senzor temperatura exterioara, senzor temperatura motor, Motorasele de la clima sunt praf, de verificat daca nu are apa sub picioarele soferului la modulul de confort si la punctele de lagatura ale firelor de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar eu zic sa ne poveasteaca intai daca asa a luat masina, s-a intamplat ceva cu ea, etc... in felul asta aflam daca e de schimbat/inlocuit/verificat/reparat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De aproximativ un an am achizitionat un Vw Passat B5 1999 110 CP AVG, hidramata in 5 trepte.

Probleme:- Imi apare senzorul de la placute, insa acestea is schimbate personal de mine si tot am aceasta eroare.

                - Are momente in care merge impecabil trage nici-o problema,insa sunt momente in care nu trage cum ar trebuie si mi-a facut fite cand motorul se tura si nu vroia sa fuga ii dadeam pedala la maxim si nu fugea.

               - Stiu ca in podea unde este acceleratia are un buton care,teoretic ar trebuii sa fuga mai tare insa nu merge.
Daca stie cnv ce are rog a raspunde.
STIMA!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kick down switch[edit]

One of the most common inputs into a TCU is the kick down switch which is used to determine if the accelerator pedal has been depressed past full throttle.[3] When activated the transmission downshifts into the lowest permissible gear based on current road speed to use the full power reserves of the engine. This is still present in most transmissions though is no longer as necessary to use as the TCU uses the throttle position sensor and rapid rate of change to determine whether a downshift may be necessary, thus there is no need to use the kickdown feature in most circumstances.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din cauza lui sa fie toata tarasenia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..masina de cand am luat-o a avut probleme la injectoare...a fost si accidentata..in fine reparata..ma rog..la ea am schimbat injectoarele..in rest...totul mergea bine...a fost accidentata din  nou recent...a fost lovita in fata..masina nu a fost chiar asa rau...am schimbat tot ce era stricat la ea..gen bara, faruri, bratele..si am reparat-o..ok toate bune..de cand am luat-o imi tot arata senzorul ala de la ABS ..si nu trage..apropo..senzorul de temperatura g62 l-am schimbat recent si tot nimic...am curatat si debimetrul de aer si tot la fel...ma gandesc sa nu fie din instalatia electrica..voi ce parere aveti?P.S masina a fost luata de la un nene care mergea cu ea mai mult pe camp..dar nu asta e problema..ca o am de 2 ani..si manca chibrite..dar acum te rogi de ea..voi ce sfaturi imi dati?multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil sa iti fie si de la instalatia electrica, cablaj, mufe injectoare, etc.

 

cel mai sigur, fa o diagnoza sa ma uit pe erori. Daca nu ai erori stocate, se verifica compensatiile injectoarelor si se face un log in mers cu VCDS-ul, ca sa identificam problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu o problema: am schimbat electrovalva n 18 pentru ca era blocata pe inchis si dupa ce am schimbat-o motorul meu merge foarte rau. egr-ul a fost curatat acum o luna. dimineata merge parca in 3,( am si o problema ceva cu motorul pentru ca scoate mult fum la rece) merge in suturi  iar dupa ce se incalzeste trage destul de greu pana pe la 1 700 de rot iar dupa se simte un zvac enervant parca as baga deodata picioru pe acceleratie. de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petrisor.

Citeste postul lui Florin de m ai sus e singurul sfat pe care ti l pot da, o diagnoza/log in mers/BS in grupurile de valori, fara ele nu putem stii nimic/nu te putem ajuta/sfatui.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. dupa ce am citit cele 44 de pagini fiind membru pe forumul ăsta din 27.05.2007 m-am hotărât sa scriu si eu despre off-ul meu cu passat-ul din imagine. 1.9 AVB 74kw 101cai. deci am ajuns la partea cu nu mai trage motorul la fel de bine. ajung relativ usor sa schimb in treapta 4a din a 3a pe la 80km/h pe la 3000turatii dar trece ff greu de 120la ora in a 4a tre sa o turez peste 3500turatii sa treaca de 120 si dupa aceea in treapta 5a trage destul de greu pana pe la 140, dar cu turații mult mai mari decât eram obișnuit de aceea nici n-am mai accelerat-o,probabil trebuia sa trec de 4000 rotații sa ajung pe la 160 la ora . Înainte sa am problema asta, pt ca nu mai pornea la automat,din cauza unui injector pe cilindrul4 blocat, am schimbat toate 4 injectoarele cu un set second la fel cu cele de pe motorul meu (BC-uri cu literele mici aj)care au mers impecabil, valorile pe VagCom apropiate de 0, cu un consum pe ruta Vatra Dornei - Buzău de 4,7 pe computerul de bord, trăgea ff bine, pornire la sfert..deci excelente pt mine. Si am ramas si cu 3 injectoare bune de rezervă. Am mers cu ele aprox 2000 km , am fost foarte entuziasmat până când după ce a pornit din fața blocului s-a oprit motorul la primul semafor la relanti și n-a mai pornit sub nici o forma ( la automat, împins, sprey de pornire). ok, tractată la service în Buzău, mecanicii unde am schimbat injectoarele mi-au spus ca ar fi dusă pompa tandem, bagă pilitura si a blocat injectoarele. Am schimbat-o cu alta de la dezmembrări de pe o Bora...alta nu am gasit si au zis ca e buna. Am pus cele 3 injectoare de rezervă si am lasat unul de pe motor si merge așa. nu mai am probleme cu pornirea...chiar si înghețată bocnă cu vremea asta dar dupa cum am spus la inceput masina nu mai trage la fel. Din cate am citit , o sa merg mâine sa verific ştuțul de la tandem poate e din cauza asta. sper sa pot da de Cipos sa fac un log in mers daca nu remediez problema sa vedem daca e vb de altceva...debitmetrul si turbina le.am mai schimbat o dată noi , acum aprox 100k km in urma...in bord am 270k km..sper sa nu se fi dus asa repede.

Mulțumesc daca ați citit mesajul meu...fiind prima data am scris mai mult ☺ sper sa fiu mai concis data viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu o problema: am schimbat electrovalva n 18 pentru ca era blocata pe inchis ...

Cine ti-a schimbat-o n-a pus la loc tubulatura turbo. Asa se manifesta cand sare vreun furtun turbo de la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat turbina, cat despre tubulatura e la locul ei. acum problema e daca las furtunul de vacuum de la egr scos merge bine, daca il pun merge aiurea pana pe la 1700 rot. ma gandeam sa ii fac un fel de duza pentru furtunul de vacuum ca sa nu mai traga atat. eu suspectez arcul de la membrana egr, cred ca e slabit si deschide supapa prea mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina cand a fost montata...a fost reglata corespunzator?

Asa am patit si eu...am schimbat in acelasi timp...actuatorul si EGR-ul...si de atunci numai probleme...si fiind ambele schimbate in acelasi timp...nu stiu exact de la ce este :))

Verifica instalatia de vacuum...este foarte posibil sa nu ajunga destul vacuum la actuator si sa deschida geometria corespunzator

Masoara vacuum-ul inainte de toate...

LE. ai si falfaitul asta cand schimbi viteza?

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petrisor.

Decat sa te chinui mai bine fa un log in mers pe grupurile 003/010/011 si un BS pe 003/010 si o sa te lamuresti daca EGR/turbina e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost reglata turbina. am umblat eu putin la reglaj si am mai lungit tija. oricum fata de inainte merge mai bine acum dupa ce am umblat. voi face un log dar nu prea am timp. trebuie si un log in relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In relanti trebuie BS pt.a vedea EGR si turbina, logul in mers e pt.EGR/MAF/turbina.

Cauta pe forum despre log in mers/BS pt.ca sunt informatii suficiente pt.a construi si o masina(vorba unui coleg). Te salut Sorin pe aceasta cale.

Pt.ca ai umblat tu la tija si banuiesc ca si la surubul de stop..nu cred ca e OK.

Faci toate astea cand stii exact ce ai de facut/cum e de facut(BS te lamureste).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. dupa ce am citit cele 44 de pagini fiind membru pe forumul ăsta din 27.05.2007 m-am hotărât sa scriu si eu despre off-ul meu cu passat-ul din imagine. 1.9 AVB 74kw 101cai. deci am ajuns la partea cu nu mai trage motorul la fel de bine. ajung relativ usor sa schimb in treapta 4a din a 3a pe la 80km/h pe la 3000turatii dar trece ff greu de 120la ora in a 4a tre sa o turez peste 3500turatii sa treaca de 120 si dupa aceea in treapta 5a trage destul de greu pana pe la 140, dar cu turații mult mai mari decât eram obișnuit de aceea nici n-am mai accelerat-o,probabil trebuia sa trec de 4000 rotații sa ajung pe la 160 la ora . Înainte sa am problema asta, pt ca nu mai pornea la automat,din cauza unui injector pe cilindrul4 blocat, am schimbat toate 4 injectoarele cu un set second la fel cu cele de pe motorul meu (BC-uri cu literele mici aj)care au mers impecabil, valorile pe VagCom apropiate de 0, cu un consum pe ruta Vatra Dornei - Buzău de 4,7 pe computerul de bord, trăgea ff bine, pornire la sfert..deci excelente pt mine. Si am ramas si cu 3 injectoare bune de rezervă. Am mers cu ele aprox 2000 km , am fost foarte entuziasmat până când după ce a pornit din fața blocului s-a oprit motorul la primul semafor la relanti și n-a mai pornit sub nici o forma ( la automat, împins, sprey de pornire). ok, tractată la service în Buzău, mecanicii unde am schimbat injectoarele mi-au spus ca ar fi dusă pompa tandem, bagă pilitura si a blocat injectoarele. Am schimbat-o cu alta de la dezmembrări de pe o Bora...alta nu am gasit si au zis ca e buna. Am pus cele 3 injectoare de rezervă si am lasat unul de pe motor si merge așa. nu mai am probleme cu pornirea...chiar si înghețată bocnă cu vremea asta dar dupa cum am spus la inceput masina nu mai trage la fel. Din cate am citit , o sa merg mâine sa verific ştuțul de la tandem poate e din cauza asta. sper sa pot da de Cipos sa fac un log in mers daca nu remediez problema sa vedem daca e vb de altceva...debitmetrul si turbina le.am mai schimbat o dată noi , acum aprox 100k km in urma...in bord am 270k km..sper sa nu se fi dus asa repede.

Mulțumesc daca ați citit mesajul meu...fiind prima data am scris mai mult ☺ sper sa fiu mai concis data viitoare.

Te pot ajuta eu cu un log in Buzau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat azi electovalva care actioneaza turbo...parcă se vede o diferență ...motorul trage mai bine...te cineva in Buzău sa ma ajute cu un log in mers ?

am schimbat azi electovalva care actioneaza turbo...e cineva din Buzausa ma ajute cu un log in mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petrisor.

Nu log ne intereseaza ci un BS pe grupuri.

Cauta cum se face pt.a nu umple si topicul asta cu o alta explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!