Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

r7oe2c.jpgda mersi mult de ajutor am sa fac azi log in mers sa vedem daca e bolnava sau nu  :D , a stai ca am gasit ceva salvat de aseara,oricum mai fac si azi un log, cum inserez csv ca nu stiu?

Modificat de adita 82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am observat si eu ca nu e in limitele prescrise,o sa mai fac log de la 1700rpm pana la 4000rpm ca eu nu am facut decat de la 3000 i-am dat blana pana pe la 3600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face 2 loguri in treapta a 3`a si a 4`a dar  de la 1800-2000 rpm baga talpa maxim in acceleratie si cauta o portiune de drum libera si indicat pe cineva sa te ajute la log sa nu iti distraga atentia de la condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. am si eu un passat 3bg 2003, motor AVB, 101 hp si care de ceva timp, nu mai are aceeasi forta pana la 1800 rot, dupa care pleaca normal.Asta s-a intamplat instantaneu in mers la viteza de 120-140 mk/h, in sensul ca masina a facut cateva suturi scurte ,si apoi a mers normal, pentru ca eram in turatie, apoi la primul semafor cand am plecat de pe loc am observat ca masina este puturoasa, demareaza greu , apoi pe pa 1800 rot parca intra in functiune alti cativa cai in plus.Am mers la diferite serviceuri si am scanat-0 de mai multe ori cu vag com ul, dar nu da nici o eroare.In final am inceput sa o iau la ghici si am schimbat aproape toata mecanica si electrica -adica am schimbat turbina, cele 2 electovalve ,valva EGR, senzorul de pe tubulatura turbo, toate fiind noi si originale.Mentionez ca am probat mai multe MAF uri de la mai multe masini care nu au nici o problema, si nu am constatat nici o diferenta, mai mult am pus maf ul meu la alta masina si nici o schimbare.Am verificat de asemenea si furtunasele de vacum.Mentionez ca intr-o zi , mergand putin mai repede pe un drum denivelat, masina si-a revenit ,pret de 10-12 km dupa care a intrat din nou in concediu.Sincer eu nu mi explic asta , nu stiu ce ar putea fi defect sau din ce cauza are intarzierea asta de putere. Va rog sa-mi impartasiti parerile voastre, pentru ca sunt sigur ca v-ati mai intalnit cu aceasta problema. Va multumesc!!!Am uitat sa mentionez ca toate filtrele sunt noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Raman recunoscator celui care imi poate da niste sfaturi. Am passat, motor AHU, recent mi-am reparat turbo. Turbina cu geometrie fixa. Problema e ca nu reusesc sa trec de 120 km/h. La diagnoza nu imi da nici un cod de eroare. Furtunele de admisie se "umfla" dar nu se deschide supapa de evacuare. Supapa pneumatica de la turbo. Am observat ca pe stutul care iese din turbo si care trebuie sa deschida supapa nu este suficienta presiune. Am testat supapa separat si se deschide pe la 1 bar presiune. Din turbo abea daca se face 0,1-0,2. Ce ma sfatuiti?

Modificat de nistmu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceasi problema la un passat 2001 avb 74kw iau limpmode dar asta se intampla o data la saptamana tinand cont ca de 2 ori pe saptamana fac un drum de 120 km si nu are probleme ultima data am luat limpmode pe o panta in treapta  3 la 3000 ture .am schimbat robinetul ala de racire conbustibil si o vreme a mers ok.nush ce sai mai fac. as vrea sa-mi precizati unde este amplasata mai axact acea vlva n97.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am si eu o problema   cu golful meu 1.6 16v  105 cai cod Azd  are momente cand trage ,si are momente cand nu trage cum trebuie . mentionez ca ajunge la 170-180 ,dar in timp!!! si timpul acesta e mult mai mare ca atunci cand masina mergea cum trebuie .i-am schimbat recent sonda lambda 1 si supapa EGR . ulei abia l-am schimbat de 100 km ,iar filtru de aer si benzina e schimbat de 9000 km . cineva m-a sfatuit sa schimb bujiile pentru ca nu stiu in ce stare sunt ,nu m-am uitat niciodata la ele ,nu le-am verificat . nu stiu ce sa ma mai fac cu ea ca si consuma mai mult fata de normal , ce ma sfatuiti? astept parerile voastre . cu respect o zi frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi si fa o diagnoza. Asteptam rezultatul ei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat insa sa mentionez ca am facut Diagnoza  si nu mia iesit nimic. tocmai de asta sunt atat de suparat pe masina si inebunit pentru ca pe diagnoza nu mia iesit nimic in legatura cu motorul ,doar o singura eroare legata de cheia 2 ,in rest nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema azi dimineata cand sa pornesc masina a pornit foarte greu mam gandit ca nu am tinut pe buji nu am bagat in seama dupa aceea am vazut ca nici nu mai trage am oprit motorul si tot asa greu porneste am facut o scanare cu vag si mia dat urmatoarele erori ma poate ajuta cineva va rog Multumesc

 

 

 

Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\038-906-019-AVF.lbl
                    Număr VAG: 038 906 019 DS
   Componentă şi/sau versiune: 1,9l R4 EDC 0200SG  1266
                  Codare soft: 00002
                Număr atelier: WSC 05311  
      Informaţii suplimentare: WVWZZZ3BZ1E043830     VWZ7Z0Y2764294
5  coduri de defecte 
 
17957 - Regulator presiune turbosuflanta -N75-  întrerupt /scurt la masă 
        P1549 - 35-10 - - - intermitent
17849 - Supapa recirculare gaze evacuare-N18-  circuit întrerupt /scurt la masă 
        P1441 - 35-10 - - - intermitent
16955 - Contact lămpi frână -F-  semnal implauzibil 
        P0571 - 35-00 - -
19466 - Releu pompa răcire combustibil-J445-  circuit întrerupt /scurt la masă 
        P3010 - 35-10 - - - intermitent
19561 - Ventil pentru clapeta galerie admisie-N239-  întrerupt /scurt la masă 
        P3105 - 35-10 - - - intermitent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai in gluma, mai in serios, eroarea suna a rozator care ti-a mancat niste fire.

Modificat de emm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil... sigurantele sa le verifici, daca nu ai facut-o pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema era switch-ul de la pedala de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi poti spune sau imi poate spune cineva daca este normal sa se aprinda stopurile pe frana fara contact pus? Am vazut ca la tine a fost butonul de la pedala de frana vinovat ca nu mai tragea masina cum trebuie, poti sa detaliezi ce ai gasit la acel swich , sau cum de ai ajuns la el? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu speranta ca o sa primesc un raspuns la problema mea o sa postez si in acest topic! Plec intr-o dimineata la serviciu, porneste totul ok! La intoaarcere, nu a mai vrut sa porneasca deloc. Se comporta ca si cum intrase imobilizatorul in functiune. Chem un nene mecanic sa ma ajute, imi spune ca pompa de injecie nu se mai alimenteaza cu curent. omul mi-o leaga cu un fir direct la + bateriei. MAsina porneste, dar merge foarte defectuos. Este in limp mode continuu, imi pare ca are un pic de zvac intre 2000 si 2200 de ture, in rest Aro diesel. De vreo 2 saptamani tot leg firul la baterie pentru a o porni. M-am tot documentat pe aici, ajunsesem la concluzia ca releul cu 219 ar fi raspunzator pentru problema mea. L=am schimbat cu unul de pe o masina identica care functioneaza in parametrii, nici o schimbare. Toate sigurantele sunt ok. Am schimbat valvele N109 si N 146, la fel nici o schimbare. Am scanat-o de cateva ori primesc aceleasi 7 erori tot timpul. Le sterg insa cele legate de valvele n109 si 146 reapar instantaneu. Am dat cu spray de contacte pe tot ce inseamna contac la motor si in cutia de la ecu. Ajutati=ma ca nu mai stiu ce sa ii fac. Postez aici erorile poate cineva are un raspuns. Masina in cauza este un passat 1.9 tdi AHU

 

 

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 018 N
  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC   00SG  1631
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00028
7 Faults Found:
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
        18-10 - Upper Limit - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
        27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01266 - Glow Plug Relay (J52)
        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
        P1570 - 35-00 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai masurat si primesti 12v la componente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce componente te referi?nu am masurat nimic pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de genu, la un passat 1.9 tdi 131,cp, tip motor avf. Masina este resoftata si tragea foarte tare odata, pana am umblat la chiulasa pt ca incepuse sa manance apa, a fost schimbata garnitura de chiulasa rectificata chiulasa, schimbate garnituri de supate si facute supapale.Masina a avut pe ea garnitura chiulasa reparatie cota a 2 a,si dupa ce am rectificat chiulasa am pus cota a 3 a. Dupa aceasta interventie masina nu a mai mers ca inainte, adica nu mai trage sub 2000 de ture deloc, si dupa 2000 de ture nu mi are celasi nerv.   De curand am mai cumparat un passat din germania  acelasi tip de motor care merge mult mai bine ca amea cu toate ca amea are si cip tuning . Am schimbat debitmetru dupa una alta nici-o schimbare la masina mea , am schimbat turbina nici-o schmbare. am schimbat  N 75 la fel. Cineva mi-a spus ca ar fi problema la masina mea de la injectoare , unu din ele nu este in parametrii.  Altcineva mi-a zis ca garnitura de chiulasa  nu este potrivita si punand o garnitura mai groasa camera de ardere s-a marit si performantele masinii au scazut. Nu stiu ce sa mai fac dupa cine sa ma mai iau.  Ce sfaturi imi dati?

    Urmatoarea  incercare este cu injectoarele doar ca si la masina noua am un injector care nu este nici el ok. Sa incerc si asta sau este pierdere de bani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema ta sunt mecanicii care ti-au facut motorul. Nu sunt in stare sa puna totul la loc cum a fost. Nu mai spun de reglat injectoare. Nu mai lasa masina la oricine. Vb. cu baietii care se ocupa din forum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de genu, la un passat 1.9 tdi 131,cp, tip motor avf. Masina este resoftata si tragea foarte tare odata, pana am umblat la chiulasa pt ca incepuse sa manance apa, a fost schimbata garnitura de chiulasa rectificata chiulasa, schimbate garnituri de supate si facute supapale.Masina a avut pe ea garnitura chiulasa reparatie cota a 2 a,si dupa ce am rectificat chiulasa am pus cota a 3 a. Dupa aceasta interventie masina nu a mai mers ca inainte, adica nu mai trage sub 2000 de ture deloc, si dupa 2000 de ture nu mi are celasi nerv.   De curand am mai cumparat un passat din germania  acelasi tip de motor care merge mult mai bine ca amea cu toate ca amea are si cip tuning . Am schimbat debitmetru dupa una alta nici-o schimbare la masina mea , am schimbat turbina nici-o schmbare. am schimbat  N 75 la fel. Cineva mi-a spus ca ar fi problema la masina mea de la injectoare , unu din ele nu este in parametrii.  Altcineva mi-a zis ca garnitura de chiulasa  nu este potrivita si punand o garnitura mai groasa camera de ardere s-a marit si performantele masinii au scazut. Nu stiu ce sa mai fac dupa cine sa ma mai iau.  Ce sfaturi imi dati?

    Urmatoarea  incercare este cu injectoarele doar ca si la masina noua am un injector care nu este nici el ok. Sa incerc si asta sau este pierdere de bani?

 

1. fa un log in mers sa vedem ce valori ai

2. fa un log sa vedem valorile injectoarelor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu speranta ca o sa primesc un raspuns la problema mea o sa postez si in acest topic! Plec intr-o dimineata la serviciu, porneste totul ok! La intoaarcere, nu a mai vrut sa porneasca deloc. Se comporta ca si cum intrase imobilizatorul in functiune. Chem un nene mecanic sa ma ajute, imi spune ca pompa de injecie nu se mai alimenteaza cu curent. omul mi-o leaga cu un fir direct la + bateriei. MAsina porneste, dar merge foarte defectuos. Este in limp mode continuu, imi pare ca are un pic de zvac intre 2000 si 2200 de ture, in rest Aro diesel. De vreo 2 saptamani tot leg firul la baterie pentru a o porni. M-am tot documentat pe aici, ajunsesem la concluzia ca releul cu 219 ar fi raspunzator pentru problema mea. L=am schimbat cu unul de pe o masina identica care functioneaza in parametrii, nici o schimbare. Toate sigurantele sunt ok. Am schimbat valvele N109 si N 146, la fel nici o schimbare. Am scanat-o de cateva ori primesc aceleasi 7 erori tot timpul. Le sterg insa cele legate de valvele n109 si 146 reapar instantaneu. Am dat cu spray de contacte pe tot ce inseamna contac la motor si in cutia de la ecu. Ajutati=ma ca nu mai stiu ce sa ii fac. Postez aici erorile poate cineva are un raspuns. Masina in cauza este un passat 1.9 tdi AHU

 

 

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 018 N

  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC   00SG  1631

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 00028

7 Faults Found:

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01268 - Quantity Adjuster (N146)

        18-10 - Upper Limit - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01266 - Glow Plug Relay (J52)

        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

        P1570 - 35-00 - -

00668 - Supply Voltage Terminal 30

        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

 Vizavi de ceea ce am relatat mai sus inca nu am gasit o rezolvare, ba din contra. Azi dimineata cand am plecat la serviciu am pornit-o cu firul legat, dar dupa 200 m a smucit de 2 ori dupa care si-a dat drumul( a inceput turbina sa functioneze, masina tragea foarte bine),mai merg inca 500 de m si smuceste o data mai puternic si moare motorul. Nu am reusit sa il mai pornesc chiar cu firul legat, am schimbat din  nou releul 219 de la ecu fara efect. Daca pana acum cand legam firul se auze un fasait in pompa de injectie dupa deschiderea electrovalvei acum se aude doar electrovalva cum ticaie cand leg firul. De asemenea nici semnul caracteristic bujiei(sarmulita) nu se mai aprinde in bord cu firul legat. Acum vreo cateva zile am schimbat si n109 si n146 de pe pompa de injectie fara nici un efect, erorile fiind acelasi, neputand sa le sterg pe cele legate de valve. Dupa toata intamplarea de azidimineata am incercat sa fac o diagnoza, rezultatul fiind ca nu pot accesa engine ci doar imobillizer si abs brakes. Pe engine nu ma pot conecta, aseara spre exemplu mergand sa fac treaba asta. Ideea e ca nu prea mai am solutii si nici aici nu am gasit o problema ca a mea. De la ce sa fi fost smuciturile de azidimineata? S-o fi dus ECU? Ajutor fratilor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie scoasa mufa de la ecu si vazut daca acolo ajung tensiunile necesare. daca nu, tb mers pe cabluri conform schemei electrice si vazut unde e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!