Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Aveti idee de ce motorul trage mai prost cand ajunge la temp optimă? Adica la o temp exterioară constanta de 10 grade. Cu motorul rece trage mult mai bin. Cum se încălzește si merg putin cu ea nu mai are sprint. Am o eroare la G62 open or short to plus. Poate sa fie de la senzorul de temp?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.tin sa mentionez ca maine duc masina sa o puna pe tester. Problemele ar fi următoarele: acum un an imi fluiera in accelerație. Mi au skimbat garnitura de la colectoare, doar ca mecanicul mi a spus ca in timp s a deformat colectorul foarte putin si garnitura nu mai etanseaza perfect deci problema va reveni. Imi spunea sa iau in calcul varianta skimbarii turbinei.in plus intre timp s a mai adaugat ceva.in autostrada dupa o perioada mai lunga de mers intre 140/150 mi se aprinde martorul de la bujii de imi scade puterea, ramane pe undeva la 120.opresc pentru 2 minute , repornesc si mai fac alti kilometri( kiar si vreo 100/200) dupa care problema poate reveni.acum vreo luna am skimbat un cap de planetara si am descoperit in spatele motorului o pierdere de ulei de la un tub rosu destul de gros.ce parere aveti?problema din autostrada poate fi de la turbina sau e doar o protectie a vreunui alt defect.mentionez ca martorul se aprinde galben intermitent. Mulțumesc.

Inviato dal mio GT-I9195 utilizzando Tapatalk

Inca ceva.se întâmplă sa merg si cu 180/200 si problema sa nu se prezinte.Iar toate astea doar in autostrada.

Inviato dal mio GT-I9195 utilizzando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pierderi de presiune,e sparta conducta de plastic,cea de dupa furtunul rosu.


Pe acolo ies vapori de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna! Am si eu un Passat din 2002 1.9 tdi de 101 cp, cutie automata. Nu se tureaza mai mult de 4000. Am fost cu ea tester si nu mi-au gasit nimic in neregula, toate sunt in parametrii normali. stie cineva ce poate fi? va rog sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa descrii problema mai bine.

Cand nu se tureaza mai mult de 4000? In mers? La relanti?

La ce tester ai fost?  Da-ne mai multe detalii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se tureaza nici in mers nici la relanti mai mult de 4000, mai mult de 140km/h nu fuge. am fost la mai multe service-uri din ct si toate sunt ok dar masina nu merge cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci un log in mers folosind VCDS sa vedem daca totul e ok cu turbina si senzorii. Sunt destui colegi prin Constanta dispusi sa te ajute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut si log in mers si turbina intra bine, merge bine toate merg super bine dar masina nu trage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ar merge toate "super bine" cum zici tu atunci ar trebui sa traga si peste 4000. 

Posteaza logul aici sa vedem si noi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea ti-am recomandat sa faci un log in mers, sa vedem si noi. Pana atunci putem doar presupune pana la infinit.....fara nici un rost.

Fa logul,posteaza-l aici si vedem care e problema.

Stii sa faci diferenta intre un log in mers si o scanare? Ca banuiesc ca ti s-a facut doar scanare si nu ti-a aparut nici o eroare.

Ori cel care ti-a facut si interpretat logul in mers nu se pricepe si te-a aburit cu " totul e in parametrii, merge super" doar ca sa scape de tine.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari la toti, am si eu o nelamurire in legatura cu sonda lambda si sistemul de functionare, daca este cineva pe aici in masura sa ma completeze si sa ma corecteze daca este cazul.

     Sonda citeste cantitatea de oxigen din gazele de  evacuare, calculatorul primeste informatia de la ea si impreuna cu informatia de la debitmetru de aer , mareste sau micsoreaza timpul de deschidere al injectoarelor pentru a mentine raportul aer combustibil in parametri . intrebare: in ce context apare eroarea p0171 system to leean ?? de ce caculatorul nu regleaza cantitatea de combustibil  ca sa dispara acea eroare?,scuze daca pare banala intrebarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa mi analizeze valorile la MAF daca sunt ok? Raporatat la temperatura motorului si turatie.

 

819 /min   Engine speed 790-870
  6.0 mg/str   Injected quantity 3.0-9.0
  92.7°C   Coolant temp 80-110°C
  250.0 mg/str   MAF (specified) 230-310
  254.8 mg/str   MAF (actual) 210-350
  59.4 %   EGR duty cycle 40-75%
  72.0°C   Fuel Temp ~Amb.Temp.*C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile sunt relevante, doar daca faci un log in mers.... asa, la relanti, nu ajuta cu nimic....

 

deci, log in mers si posteaza-l sa ne uitam pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare...

 

intr-un final dupa schimbare electrovalvei nu mai intra limp...

insa ar mai fi ceva de adaugat...165 km ar fi viteza maxima atinsa. in tr 4 trage bine insa cand ii dau a 5 a se opreste turometrul pe la 3800; e ceva normal??

 

nu am pus tester-ul sa vad daca am vro eroare, si nici timp prea mult sa fugaresc masina, insa rog un coleg ce are sau a avut tot un ahu/ahh sa imi spuna asta e viteza atinsa de acest model???in carte scrie 187 km/h max speed..

 

offtopic pt florin: am mers cu un afn din 99 310k  km.....220 a fugit si numi venea sa cred; si imi pare rau ca nu am facut o poza sa vedeti cum trece de 220 si nu mai avea kilometraj sa indice....asa mare sa fie diferenta intre 90 cai si 110??motoarele sunt aproximativ la fel, doar turbina lui e variabila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, AFN se opreste pe la 260-280 kmh..... :lol:

 

FanE.... masinile astea au 16 ani.... nu mai ii da pana nu mai poate sa iti bati joc de ea. Fierul e fier.... si nu stie carte. Te va lasa, cand iti e lumea mai draga.... uite asa ajungi sa schimbi garnitura de chiulasa, etc.

 

Nu avem voie sa discutam pe forum, despre viteze care depasesc viteza legala - daca vb de vreo autostrada din Germania, fara limita de viteza - poate a ta pe la un 170-180 pe ceas.... poate sa ajunga.

 

in rest, depinde de multe lucruri, acest lucru.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AFN-ul este al unui mecanic...mestereste la ea toata ziua...cand nu are clienti mai cauta chichite...la viteza respectiva eram pasagerul ascuns din portbagaj, schimband la fata vro 3 culori si cu naduf, asteptandu-ma sa-i sara vro roata, sau vro portiera...spre uimirea mea masina s-a comportat extraordinar...doar fasaiala de afara..

 

si cand ma urc la mine si abia se taraie cu 160 imi vine sa mor de 2 ori...

 

si sa stii ca eu chiar tin la masina..doar ca imi place la drum lung sa merg cu cat duce...

 

Ms FLORIN!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur avea facut chip tuning. Avea in jur de 140 cai

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanE - viteza constructiva a AFN-ului, e mult mai mica decat ce ai vazut tu pe ceas.... la B5-ul meu (care l-am avut) - motor PD - AJM - 115cp - era 193kmh... parca.

 

e posibil sa fie cipuit, etc... dar la cip, castigi putere, cuplu... dar nu iti mareste cu mult viteza maxima..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca mai sunt si oameni secretosi...sau mincinosi...

 

multumesc baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine parca nu trage motorul liniar parca are momente cand se plafoneaza, i-am facut si log eu banuiesc maf 

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu e log in mers..... am mai pus procedura realizarii unui log in mers, chiar ieri.... da un search si o sa o gasesti. Dupa ce faci log-ul, il postezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahhhaaaa :tuktuk: , o sa incerc sa vad ce reusesc mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!