Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

E debitmetrul de aer,verifica mufa si cablajul sa fie bun si daca e ok incearca cu unul de proba , imprumutat, sa vezi cum merge.Scoate mufa de la debitmetru si mergi asa in proba sa vezi cum face,dar cam 99% sanse sa fie nevoie de un debitmetru nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, cam asta am gasit si eu pe net dar nu eram sigur.O sa fac cum mi-ai spus.

Cum ar trebui sa mearga daca ii scot mufa?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va merge fara intreruperi, nu inseamna ca va merge bine, dar cel putin se demonstreaza ca este debitmetrul...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Am gasit pe net debitmetru la 350 lei , BOSCH.

O sa revin sa va spun ce am facut.

Multumesc pentru sfaturi.

 

Drumuri bune sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai pompa in rezervor.

Daca e ATJ are. Daca e AJM, nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e ATJ.

Credeam ca diferenta dintre ele este doar ca ATJ are 6 trepte si AJM 5 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, difera si cuplu - la ATJ este mai mare - si faptul ca sistemul de alimentare este suplimentat cu pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buun...Nu stiam asta.  :D

Stiu ca a mea(ATJ) are cuplu undeva la 310Nm.

Sau mai bin zis, avea  :lol:

Modificat de Mihai.Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM - 285Nm/1900rpm

ATJ - 310Nm/1900 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Revin cu problema cu debitmetrul pentru ca am o nelamurire.

 Ieri am scos mufa debitmetrului si am mers cu masina. Rezultatul -> nu tragea deloc,adica mult mai slab decat cu mufa bagata.

 In fine , l-am curatat cu spray de contacte si l-am montat inapoi.Nu mai trage cu intreruperi APROAPE deloc ( deci mai

are momente cand intrerupe atunci cand o accelerez mai tare ).

Acum intrebarea e: cum naiba e senzorul ala?Poate sa mearga doar partial?

Eu imi imaginam ca un senzor ori merge ori nu merge.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice senzor poate sa functioneze aleatoriu, sau... bine intr-o plaja, gresit in alta plaja de valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, fa un log in mers, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Cosmin, deci pe viitor va trebui sa ma pregatesc pentru un debitmetru nou sa inteleg.

Daca merg cu ea asa o perioada, exista posibilitatea sa se defecteze altceva?

(mentionez ca masina trage bine doar ca mai are uneori intreruperile acelea dar foarte rar).

 

Florin,

Din pacate nu am posibilitatea unui log in mers, pentru ca laptopul prietenului meu are bateria moarta.

Ceea ce am reusit sa fac am postat in pagina anterioara, si am facut cu masina pornita la relanti.(nu stiu daca e relevant ceea ce am facut).

Totusi, de curiozitate, in mers ce ar trebui sa apara in plus fata de ce am postat eu acolo, sau ar fi ceva de care sa iti poti da seama doar in mers?  ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La WOT se vede valoarea ceruta si cea masurata de debitmetru cat si presiunea maxima furnizata de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar nu stiu ce e WOT... :D

 

A..Am gasit ..E cumva graficul acela cu 4 variabile reprezentate cu linii de diferite culori?(rosu ,verde, albastru etc.)

Modificat de Mihai.Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic daca mai mergi asa cu el, avand in vedere ca nu e defect permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana ce urmeaza vreau sa ajung la Bucuresti sa rezolv o data pentru totdeauna problema cu masina , nu mai vrea sa traga deloc deabia cand ajunge la 30 rpm mai simti ceva in rest nimic. Nu stiu ce sa ii mai fac , am zis ca ma duc la reprezentata ma puteti ajuta cu cateva idei.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fugi la Cipos, reprezenta te usuca de bani si cam atat. Asculta sfaturile ca multi am trecut prin poarta japcarilor de la reprezentanta si suntem fripti deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o problema la passat '99 1.9tdi 110cp
Cand pornesc din loc si schimb mai repede 1 2 3 se aude un pasait daca slabesc usor acceleratia si o cakc din nou dispare ce poate fi.multumesc

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa pastrati subiectul topicului.

Am sters posturile offtopic. Pentru feedback exista arie dedicata.

 

Alex, e spart vreun furtun de la turbina (cele cu diametrul de 5cm) sau chiar intercooler-ul. Verifica-le vizual pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leam verificat si nui spart nici unul repet ca daca las un pic acceleratia dupa aia pot sai dau 4000 de ture si trage ok nu mai sufla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazuta masina live. Altfel... degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegi, am si eu o problema cu un passat 1.6 3BG 2002 achizitionat in urma cu cateva saptamani in sensul ca motorul nu trage chiar nu poti sa o faci sa plece cu demaraj , se manifesta in felul urmator..daca apas acceleratia pana la 1500 si o tin acolo acul cade pana la 1100 sau..daca o calc pana la 2500 si o mentin acul cade iarasi pana aproape la 1000 uneori are fluctuatii urca-coboara; abea dupa 3000 poti controla acul in timp real cu acceleratia, mentionez ca daca la plecarea de pe loc nu e turata suficient pedala este 0. La diagnoza mi-a iesit senzorul de pe axul cu came, l-am inlocuit si am aceeasi problema. Am permanent martorul engine aprins in bord. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai martorul "check engine" aprins atunci mai mult ca sigur ai si eroarea stocata. Fa o diagnoza si vezi ce erori ai stocate si la ce se refera. Pana atunci nu ne putem pronunta. La simptomele descrise de tine e posibil sa fie si sonda lambda de vina....insa e doar presupunere. Hai cu rezultatul de la diagnoza si vedem mai departe. Gasesti in Bucuresti o gramada de colegi de aici de pe forum disponibili sa-ti faca o diagnoza. Succes 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!