Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

nu mai am logul dar am fost la mecanic si sa uitat la vestita supapa n75 cat si la turbo la actuator tija nu lucra cum trebuie si a constatat ca este dereglata si asa a fost...a fost desfacuta piulita, dereglata si nu urca tija de actuator cat trebuie si dupa ce a reglat urca tija cum trebuie. am fost cu mecanicu la o proba si parca era alta masina, dupa ce am plecat de la mecanic am facut 60 de km doar forja si nu a mai cazut sau sa aiba pierdere de putere. se pare ca la mine aceasta tija a fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sunt nou si as vrea sa va intreb pe dvs, daca cumva vi s-a intamplat vreodata, am un passat 2003-2004, 1.9tdi, 74kw(101cp), cand ajunge la 100km/h ( uneori si la 80-90km/h ) mi se aprinde becul acela galben de la motor si nu mi se mai tureaza, am fost la 2-3 service-uri, nu i-au dat de cap, unii spun ca egr-ul trebuie schimbat altii ca nu e de la egr...ce ar putea sa fie? tin sa mentionez ca turbo merge, deoarece astest lucru nu mi se intampla mereu, ci uneori...uneori masina trage normal si ajung la 180-190 de km fara probleme, alteori la 100 mi se aprinde acel bec si nu se mai tureaza... daca cineva este in cunostinta de cauza, v'as ruga sa-mi dati add pe idul haidennn@yahoo.com sa ma ajutati. Multumesc.

PS: tin sa mentionez ca acea supapa de la egr-u sau ce este, care deschide si inchide cand masina este pornita sau oprita, mie nu imi funcioneaza. ramane inchisa asa cum e si cand o pornesc si cand o opresc.

ah da, si atunci cand mi se intampla sa se aprinda acel bec MIL am vazut ca se numeste, imi da in gat asa ca si cum as oprii motorul in mers, numai am peda...

Sau sa fie de la MAF? ( am mai citit undeva pe net chestia asta si am incercat sa-l desfac, dar nu am putut:) )

Modificat de HAIDEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Scaneaza masina si fa nu log cu vag comul. Altfel sunt multe cauze probabile

Daca se intampla uneori poate agata geometria, etc etc

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e si ideea ca pe calculator, chiar si cand este acel bec aprins, nu da nicio eroare, arata ca totul merge bine, dar eroare este aprinsa in bord.

Si cum as putea sa-i fac log? NU stiu....daca m-ai putea ajuta..

Modificat de HAIDEN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul se aprinde de la EGR.

Logul - se face cu VCDS-ul, pe MVB 003, 010 si 011 - in tr 3, intre 2000 si 4000 rpm - acceleratia apasata 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salutare ,sunt si eu nou pe aici am citit multe defecte pe care le poti intilni la o masina...eu dispun de un VW passat b5.5 2002 1.9 tdi 130 hp, problema este ca nu trage la deal pe drum drept merge dar la deal scade puterea motorului si scade binisor din ce cauza asta poate sa fie?? ce trebuie sa controlez?? ma poate ajuta cineva cu un sfat,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe de verificat pt problema ta (filtre imbacsite,MAF defect, circuitul de vacum, etc.)dar ca sa fi cel mai sigur e bine sa faci un log ca sa te putem ajuta.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cum se face acest log?? toate filtrele am schimbat acum 4 zile in urma....poate imi scrii aici o lista ce sa controlez daca stii.Oricum ms mult de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"log-ul" se face cu un cablu de diagnoza si programul aferent ( vcds - vagcom), cu masina in mers.

Este singura varianta pt a depista ( " cel mai la sigur") ce nu functioneaza bine la motor.

Modificat de kuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vagcom am auzit , bine voi face aceasta si voi vedea ce defect are,ms mult de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postezi logul si rezultatul scanarii si ne vom uita pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu o problema cu limp-ul.Am pus vagcom-ul si imi da urmatoarea eroare :

17563/P1155/004437 - Manifold Abs.Pressure Sensor (G71): Circ. Short to B+

Am schimbat MAP-ul cu altul bun si nimic.

Am masurat tensiunile la mufa fata de masa masinii si am:

masa-pin 1----0 V.

masa-pin 2----5 V.

masa-pin 3----0,05 V.

masa-pin 4----0 V.

pinul 1 cred ca este masa iar pinul 4 ar trebui (cred ) sa fie alimentarea cu 12 V

Ce trebuie sa fac caci masina merge fara turbina si nu vreau sa mai stric si altceva ? Multumesc

post-29377-0-36609300-1343893846_thumb.j

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pin 1 e liber.... mufa are 5 pini, nr.1 e liber.... incepi de la pin-ul 2

Pin 2 - este alimentarea - cu motorul pornit, masoara pin2 si cu o masa - trebuie sa ai 12v. Daca nu ai, pleaca pe circuit - alimentarea se face prin siguranta S231, merge in T10d/5 (pin 5 - mufa maro cu 10 pini, din cutia ECU) si mai departe pana la debitmentru

restul pinilor, duc la ECU, respectiv

- Pin 3 debitmetru - la T121/49

- Pin 4 debitmetru - la T121/30

- Pin 5 debitmetru - la T121/68

masoara cum ti-am zis, verifica cablajul si sa speram ca ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre MAP(G71) care are 4 pini , MAF-ul are 5 pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze..... Uite conexiunile pentru G71 - MAP

Pin 1 MAP - T121/52

Pin 2 MAP - T121/73

Pin 3 MAP - T121/31

Pin 4 MAP - T121/71

Verifica cablajul pana in ECU. Daca totul e ok, senzorul e de vina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de vina senzorul caci l-am inlocuit cu unul de pe o masina ce functiona.Am sa verific cablajul pana in calculator.Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar atunci. Verifica cablajul.... si tubulatura turbo sa nu ai pierderi de presiune pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut cablajul pana la calculator,am sunat firele de la senzor si sunt ok,apoi am dat pe toate contactele,inclusiv pe cele de la calculator cu spray de contacte .Se pare ca buba era de la releul ce alimenteaza calculatorul caci nu intra tensiune pe unul din pini,bornele releului erau putin oxidate.Acum merge perfect!

Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt posesorul unui Passat 1.6i 101 CP, cod motor AHL, an fabricatie 1997. De vreo doua saptamani am urmatoarea problema : pornesc motorul dimineata pe racoare, plec cu masina, iar cand ajunge la 80-90 grade, se opreste. Dau la automat vreo 4...5 secunde, porneste greu si merge foarte prost motorul, trage rau, se tureaza in maximum 5000 rmp, consuma mai mult. Azi am fost pe tester cu ea, a iesit ca ar fi sonda lamba putin defecta, dar in limite, insa debitmetrul de aer complet defect, iar la a doua scanare doar debitmetrul de aer defect. Mentionez ca daca scot mufa din debitmetru, motorul merge la fel de prost, dar precizez faptul ca acum 1 an de zile, motorul mergand stas, am scos mufa din debitmetru, si mergea tot bine, doar ca consuma mai mult. Acum cu mufa bagata, fara mufa bagata in debitmetru, cand e rece motorul merge bine, cand s-a incalzit, e un chin sa mergi cu ea. Astept niste raspunsuri vis-a-vis de problema masinii mele. Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, nu as vrea sa fac vreo gafa postand aici(sunt si mai nou pe forum) dar am o pb cu masinuta mea , un vw passat 2003, 1.9 tdi . 131cp, si anume. am fct u drum , nu prea lung, 350 km, iar pe la final am simtit ca nu mai trage motorul cum ar trebui, adica pe la 3000 de turatii cade "in cap" . Suparare mare , turbo dus , bani multi alea alea....a 2-a zi de curios ma-m uitat si eu pe la motor , mi-am bagat mainile aiurea p akolo, si am vazut 2 furtunase de vacuum care dansau in voie pe akolo. m-am uitat la ele erau cam crapate saracele de ele, eu bucuros ca nu e turbo si ca "am rezolvat problema" le-am schimbat. Buuun, pornesc la drum se aude un fasaiiit de aer de numa,ma uit mai atent pe akolo si vad un furtun mare si gros cat mana , de la turbo la intercooler , care avea si ala o fisura "mica" de vreo 5 cm. Acuma , as vrea sa stiu daca din cauza asta imi scoate un fum des si negru ca de locomotiva , si plus de asta am umblat cu ea vreo 20 km si apa mi sa ridicat la peste 120 de grade , ceea ce nu mi sa ridicat in 5 ani de cand am masina. As fi foarte recunscator daca m-ar ajuta cnv cu u pret bun pt acest furtun. la mn in oras(tg mures) am gasit cel mai ieftin 450 ron , din dezmembrari nici nu se pune problema , nu am gasit nicaierea in judet.mersi mult si astept sfaturile voastre .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da. Fumul negru de acolo venea, din cauza furtunului spart.

Vezi la dezmembrari , acolo sunt mai ieftine si le gasesti in stare buna.

Daca tot umbli la ele, verifica toate furtunasele de vacuum si cele de presiune (traseu egr- intercooler-turbina) sa nu ai rupturi, crapaturi, sa nu fie iesite,sa nu aiba joc in racorduri, etc. Asta ca masura preventiva. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de furtunasele de vacuum - cel mai sigur - schimba-le... au si ele o varsta - de cele mai multe ori, din cauza panzei de pe ele, nu se vad eventualele fisuri, pori ..etc.

Cumpara unele bune - OEM sau macar Gates - si nu o sa iti para rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar n-are nimeni nicio idee despre problema masinii mele? K ma dispera, nu stiu ce sa-i mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

badboy incearca sa faci niste loguri ca din spusele tale ar fi multi factori care ar putea influenta functionarea motorului tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile am dus-o la tester, prima data mi-a dat eroare ca fiind debitmetru de aer si sonda lambda defecte, a doua oara doar debitmetru. Anul trecut am mers un timp ( o luna ) cu mufa scoasa din debitmetru, masina comportandu-se aproape la fel, dar cu un consum enorm de benzina sau GPL, in final se dovedise ca erau fisele de vina. Deci chiar si cu debitmetrul defect, masina n-ar trebui sa se comporte asa. Iar cu sonda lambda defecta, ar trebui sa consume iarasi mai mult masina, dar sa mearga si la rece si la cald bine ! O fi catalizatorul infundat, si in momentul cand se incalzeste si incepe sa lucreze, sa-mi obtureze evacuarea ?

Modificat de badboy_buzau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!