Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor. In primul rand as vrea sa-mi cer scuze daca postez gresit,insa sunt nou pe forum si nu ma pricep foarte bine. Am un passat din '98 motor 1.6 benzina 101cp problema la el era de cand l-am cumparat,si anume la pornire oscila putin turatia iar cand depaseam 100km/h incepea sa aiba intreruperi. Fostul proprietar mi-a spus sa nu imi fac probleme ca e doar o fisa "piscata" si intradevar chiar era. Zilele trecute mi-am schimbat fisele si acum problema e mai grava parca. Dupa ce trece de 3000rpm incepe sa intrerupa si nu pot depasi 100-120km/h... Va rog daca puteti sama ajutati cu un sfat poate careva s-a mai confruntat cu astfel de problema... Multumesc! Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de benzina, din rezervor - filtrul de carburant, e schimbat de curand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari revin cu noutati,vam spus data trecuta ca am rezolvat problema cu eroarea 17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed (piulita destrinsa la supapa de turbo)am reglat tija acea si 600km nu am avut probleme pana cand am alimentat de la o sursa de motorina eftina si din nou mia aparut eroarea 17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed am crezut ca ai dau foc la masina 600km nu am reusit sa ma duc mai mult de 120km/h am ajuns acasa si am alimentat din nou de la un peco de incredere si 3 zile la rind mai intra citeodata in limp mode dar din ce in ce mai rar, pana cand am golit rezervorul si am hotarit ca nu mai alimentez de la sursa eftina ,si va spun cu bucurie ca am facut deja 1200km si pot sa zic ca masina sa schimbat complet si rupe pamintul numai sa ma tina caucicurile asa ca eu am muscat rau cu motorina eftina faceam un plin si schimb de un injector (ca noroc ca am gasit injector bun cu 3 mil)asa ca sa aveti grija de unde alimentati ca de va zgarciti la motorina buna va costa mai mult reparatia masini ,care nu doresc la nimeni ,va multumesc la toti pentru ajutorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log si a dat cod: 17965

adika :

creşterea de presiune

Presiunea colectorul de admisie este prea mare

cine imi poate zice ce treb sa fac ... mss

creşterea de presiune

Presiunea colectorul de admisie este prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Corecteaza profilul, ca nu exista Passat B5,5 de 1,9, cu 91 cp.....

revenind..... ori ai probleme cu N75, ori geometrie turbina, murdara.

Fa un log in mers si posteaza rezultatul, sa ne uitam peste el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am unde face Log in mers,pt ca sunt in Germania si nu stiu la cine sa merg aici,caci la care am fost nu aveau..ms Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! in urma cu 2 luni, ca urmare a pierderii de putere a motorului si a unui consum crescut ( 10-12 in oras si 6-7 exterior) am fost cu masina din semnatura la verificat.. pusa pe tester da urmatoarea eroare - charge pressure control positive deviation.

Ca si posibila cauza mi se spune ca ar fi supapa N75 care se inlocuieste; tot atunci se da jos turbina si se curata (la deschidere mi se spune ca nu arata rau, depunerile fiind minime iar geometria variabila e ok).

Dupa reparatie masina trage la fel de prost iar consumul este la fel de mare. Merg din nou la ei dupa 2 saptamani, o pun pe tester si eroarea data implica debitmetrul. Mi se spune ca trebuie schimbat. Refuz sa-l schimb, neavand incredere deja in ei. Sterg eroarea si merg in continuare asa. Masina tragea tot prost iar consumul la fel de mare.

Ma hotarasc si merg la Cardinal Motors. O pun pe tester si obtin aceasi eroare care implica debitmetrul. Plec acasa si pana sa ma hotarasc daca sa-l schimb sau nu incerc sa vad cum merge masina fara el. Scot mufa si rezultatul a fost un consum si mai mare - 18-20 litri pe BC.

Intrebarile sunt: daca ar fi fost debitmetrul defect, nu ar fi trebuit sa scada consumul? Sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca e debitmetrul - si ai scos mufa - nu o sa te ajute la consum.....

Daca deja doua verificari ti-au zis ca e debitmetrul, eu zic sa-l schimbi. Eventual, daca ai pe cineva pe langa tine, cu motorizare similara, fa o proba cu debitmetrul lui, sa fii sigur.

Daca aveai un log facut, ne uitam pe el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns Florin. Nu am deocamdata unde sa-i fac log. Am scos insa (cu greu) debitmetrul si l-am curatat cu un spray de contacte. Rezultatele sunt destul de satisfacatoare comparativ cu cele precedente - 5.5/5.8 pe exterior si 9-10 in oras.

Totusi cred ca voi incerca sa schimb debitmetrul.

Ce mi-au mai gasit cei de la Cardinal si au zis ca trebuie schimbat - supapa de la valva EGR. Era putin murdara de ulei. Credeti ca e necesar? Am tot auzit ca e o problema frecventa si ca reapare dupa schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca s-ar schimba toate EGR-urile care scapa putin ulei... ar plange mai mult de trei sferturi din posesorii de Tdi-uri....

Daca lucreaza bine, nu ai treaba.... cel mult sa-l cureti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-ar schimba toate EGR-urile care scapa putin ulei... ar plange mai mult de trei sferturi din posesorii de Tdi-uri....

Daca lucreaza bine, nu ai treaba.... cel mult sa-l cureti...

cum imi pot da seama daca lucreaza bine? ar fi dat vreo eroare pe tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in primul rand, vezi sa nu aibe sparta capsula. Verifica cu un furtunas, daca tine vacuum-ul. Dupa aia, il poti da jos, spala si atunci vezi cel mai bine daca si cum lucreaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetrul vechi, Bosch cu unul Pierburg. Masina trage mult mai bine. Acum imi ramane sa verific capsula de la EGR. Daca nu este sparta il curat si il pun la loc. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

imi cer scz daca sa mai discutat insa am o dilema..la cei 90 cai ce ii are passatul meu nu fuge m mult de 130..nu simt nici o zvancnire dupa o anumita turatie..cand imping pedala pana la fund turometrul urca normal, masina creste in viteza normal insa nu se simte acea zvacnire specifica masinilor cu turbina..e ceva normal? sau am o pb cu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca nu merge mai mult de 130km/h, e clar ca ai o problema. Poate sa fie din N cauze - pana nu faci o scanare si un log in mers - se pot face doar supozitii.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

Florin observ ca majoritatea raspunsurilor le dai tu..esti un baiat de nota 20..multumesc ca ai rabdare pt noi astia mai 'pe din-afara'..ajung pe la reprezentanta miercuri o sa postez ce si cum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunday,20,May,2012,22:34:55 038 906 019 CD ,,1.9l R4 EDC 0200SG 1042, ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP ,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95% MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.42,1659,250.0,480.2,4.8,0.82,480.2,979.2,1132.2,0.0,0.00,1722,1101.6,1152.6,39.0 ,2.82,1512,250.0,475.3,56.6,2.02,475.3,979.2,1111.8,0.0,2.42,1533,1101.6,1111.8,35.1 ,4.00,1491,255.0,303.8,72.5,3.22,333.2,979.2,1101.6,6.7,3.62,1533,1162.8,1081.2,33.9 ,5.21,1575,850.0,607.6,4.8,4.40,480.2,979.2,1050.6,61.2,4.80,1533,1948.2,1162.8,25.1 ,6.41,1722,850.0,744.8,4.8,5.61,661.5,979.2,1407.6,84.7,6.01,1680,2050.2,1540.2,32.7 ,7.61,1932,850.0,862.4,4.8,6.81,784.0,979.2,1764.6,87.5,7.20,1848,2091.0,1856.4,48.6 ,8.81,2163,850.0,926.1,4.8,8.03,906.5,979.2,2080.8,88.2,8.41,2079,2091.0,2162.4,61.4 ,10.06,2394,850.0,818.3,4.8,9.23,882.0,979.2,2101.2,88.2,9.65,2331,2091.0,1999.2,57.8 ,11.28,2604,850.0,867.3,4.8,10.48,793.8,979.2,1897.2,88.6,10.88,2541,2091.0,1907.4,50.6 ,12.48,2814,850.0,901.6,4.8,11.68,896.7,979.2,2060.4,89.4,12.08,2730,2091.0,2101.2,54.6 ,13.68,2982,850.0,891.8,4.8,12.88,901.6,979.2,2111.4,89.4,13.28,2919,2091.0,2131.8,56.2 Sunday,20,May,2012,22:36:48 038 906 019 CD ,,1.9l R4 EDC 0200SG 1042, ,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP ,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,850-1050,sensor -f96-,2000-2200,100%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95% MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.40,1449,850.0,509.6,4.8,0.80,553.7,979.2,1203.6,85.5,0.00,1428,1081.2,1101.6,33.9 ,1.58,1554,850.0,637.0,4.8,1.98,681.1,979.2,1499.4,86.3,1.20,1533,1958.4,1295.4,25.9 ,2.78,1722,850.0,749.7,4.8,3.20,788.9,979.2,1795.2,86.3,2.40,1659,2040.0,1611.6,33.1 ,3.98,1890,850.0,842.8,4.8,4.40,891.8,979.2,2050.2,86.3,3.60,1827,2091.0,1876.8,47.4 ,5.21,2100,850.0,935.9,4.8,5.63,921.2,979.2,2182.8,86.3,4.80,2016,2091.0,2142.0,59.0 ,6.45,2310,850.0,828.1,4.8,6.86,803.6,979.2,1917.6,86.3,6.03,2247,2091.0,2091.0,60.2 ,7.66,2499,850.0,813.4,4.8,8.06,847.7,979.2,1968.6,86.3,7.26,2436,2091.0,1876.8,50.6 ,8.86,2667,850.0,872.2,4.8,9.28,872.2,979.2,2080.8,86.3,8.46,2604,2091.0,2029.8,55.0 ,10.06,2835,850.0,882.0,4.8,10.48,882.0,979.2,2111.4,86.3,9.66,2772,2091.0,2091.0,55.4 ,11.29,2982,850.0,882.0,4.8,11.69,872.2,979.2,2131.8,86.3,10.88,2940,2091.0,2121.6,56.6 ,12.53,3150,850.0,862.4,4.8,12.93,862.4,979.2,2121.6,86.3,12.11,3087,2091.0,2142.0,59.0 ,13.74,3276,850.0,852.6,4.8,14.14,852.6,979.2,2091.0,86.3,13.34,3234,2091.0,2121.6,60.6 ,14.94,3423,850.0,833.0,4.8,15.34,823.2,979.2,2080.8,86.3,14.54,3360,2091.0,2091.0,60.2 ,16.14,3528,850.0,813.4,4.8,16.54,813.4,979.2,2050.2,85.5,15.74,3486,2091.0,2070.6,61.0 ,17.34,3633,850.0,798.7,4.8,17.76,612.5,979.2,1927.8,0.0,16.94,3612,2091.0,2060.4,59.4

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B0 920 822 A

Component and/or Version: B5-KOMBIINSTR. VDO V25

Software Coding: 00145

Work Shop Code: WSC 71079

Additional Info: IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X2172372

3 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01321 - Control Module for Airbags (J234)

49-00 - No Communications

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 CD

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 1042

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

3 Faults Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

18044 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller

P1636 - 35-10 - - - Intermittent

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-00 - -

Gafincu Adrian ma numesc, de curand mi-am luat un passat din 2000 motor 116 cai, pd, cu d si i rosu, l-am prins la un pret destul de mic, cu toate ca se vedea ca masina nu prea era in regula, eu sunt din suceava si am luat-o din bistrita. De la Bistrita pana la suceava nu am avut turbo , aveam maxim 40 km/h la deal in viteza a doua.

In fine am ajuns acasa, si am bagat-o in reabilitare, am schimbat prima data valva cred ca N75 este, cea care e prinsa pe tubulatura care vine de la intercooler, am schimbat pompa de vacum ca nu aveam vacum pe furtune, a pornit turbo, am mers la diversi mecanici care mi-au spus ca turbo se aude bine , se schimba geometria deci nu trebuie curatat.

Masina acum merge , dar nu trage cum ar trebuii sa traga, astazi am fost sa iau alt debitmetru de proba, merge la fel ca si cu cel vechi.

Diagnoze i-am facut , le aveti atasate mai sus, nu am nici o eroare cu privire la motor, toate injectoarele arata bine pe vag com, au o corectie foarte mica, distributia la fel e pusa la punct, motorul merge rotund nu se "balbaie", am niste erori dar alea sunt cred de la lipsa unor senzori, de la niste fire rupte cred, daca ma puteti lamuri si cu asta e bine daca nu tot bine,

Primordial ar fi motorul, cum sa il fac sa mearga la cuplul si caii pe care i-a avut odata, am facut si un log in mers , l-am pus mai sus, sper sa se poata citii ca altfel nu l-am putut atasa. Eu unu nu stiu sa interpretez valorile ce sunt date acolo, habar nu am ce este cu ele, poate cineva cu mai multa experienta stie despre ce e vorba, deocamdata aici in suceava nu a reusit nimeni sa afle ce are la serviceurile la care am fost , fiecare spune ca poate sa fie aia , poate sa fie cealalta da nu e nimic nici 10 % sigur.

Sunt deschis la orice sugestie din partea tuturor.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Log-ul ala nu se poate citii.... refa-l si pune-l atasat postului.

In rest - nu-ti merge senzorul de temperatura exterioara, calculatorul de airbag-uri.

Vad ca nu-ti comunica nici pe ABS....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa il atasez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nu stiu daca postez bine, am un passat din 1999 85 kw 115 hp si banuiesc ca as avea ceva probleme cu turbo, pe o portiune intinsa de drum drept merge foarte bine fara nici o problema cand ajung in ceva loc unde tre sa urc o panta sau da de greu la un moment dat masina ramane fara putere nu mai trage dar cand ajung in varful pantei isi revine si sare ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, aceste pierderi de putere se intampla undeva in treptele 2 si 3 in a 4 nu am incercat, turbo a fost curatat acuma 9 luni, egr-ul la fel curatat nu stiu ce ar mai putea fi...


Address 01: Engine (038 906 019 BJ)

13:45:46 Group 001: Injected quantity
2457 /min Engine speed 820-900
37.9 mg/str Injected quantity 3.0-11.0
16.3°KW Spec. Inj. duration 5-7 °Ck.
80.1°C Coolant temp 80-110°C

13:45:46 Group 002: Idle Speed (See label file for #3)
2394 /min Engine speed 820-900
59.2 % Throttle pos 0%
0 0 0 Operating Cond/AC speed/throttle/AC
80.1°C Coolant Temp 80-110°C

13:45:46 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
2436 /min Engine speed 2850-3150
2091.0 mbar Spec. intake press. 2000-2150
1550.4 mbar Actual intake press. 2000-2200
33.5 % D.cycle MAP 40-95%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Fa un log in el, sa vedem ce iese. Altfel, putem emite supozitii, fara numar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ma gandeam ca a mai patit cineva asa ceva si sa stiu la ce sa ma astept cand ma ma duc la mecanic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pot sa fie multe cauze - asa ca, cel mai sfant e sa ne uitam pe un log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu o problema cu un VW Passat '97 1.9 TDI 110 CP, CUTIE AUTOMATA. In comparatie cu un Audi A4 aceeasi motorizare si an cu VW meu, diferenta facand-o doar cutie manuala care este montata pe Audi, masina mea trage considerabil mai slab decat A4-ul... probleme posibile? V-as ruga mult daca are cineva vreo idee...posibil debimetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log ,altfel ne dam cu parerea degeaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!