Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Sablarea lasa pori si in timp o sa ai probleme iar, ca se depune funingine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se foloseste un aparat cu nisip foarte fin, care curata turbina de funingine sau alte depuneri. Dupa ce au terminat baietii arata ca noua, ca se depune in timp asta e alta treaba. Eu stiu ca dupa sablare am scapat de probleme si masina a tras, asa ca nu pot decat sa vi-o recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar sa stiti ca geometria nu se blocheaza de la funingine :))))... asa ca exagerati cu sablarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Funingine ( calamina). Dar ma rog de la ce se blocheaza? Excludem actuatorul defect

Nu e exagerata deloc partea cu sablarea, o luam teoretic, corpul sablat nu mai e plan fin devine poros si cu timpu se depune funingine si calamina si cateii se blocheaza, sunt 9 bucati sau 11 depinde de turbina

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe o suprafata cat de cat plana e foarte buna sablarea. Nimic nu curata la fel de bine. Dar avand in vedere cat de stramt este locul prin turbina si mai ales in zona unde se depune calamina de blocheaza geometria, nu vad o curatare eficienta prin sablare.

Doar daca o desfaci bucati si apoi sa o supui la sablat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o problema,de mult eori patesc sa nu mearga mai mult de 90 km.h si sa se tureaze..dar sa nu urce viteza....si nu TRAGE,dar cand ii iau contactu si il pun iara,merge dinou!!!Ce ar putea fi?un furtun fisurat?nu stiu,un vacum,imi dati un sfat va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si..cam ce ar putea fii?piesa e scumpa? si ce...e ila LIMP MODE?

Modificat de LuCy_Medias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau inceraca sa verifici supapa EGR. eu acolo am avut o problema asemanatoare din cauza supapei care inchidea admisia cand opream motorul...poate ramane intredeschisa din diverse cauze :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca circul cu debitmetrul de aer defect,pot sa apara alte defecte?care ar fi acestea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Penibila intrebare. Pentru un debitmetru de maxim 100 EUR la motorizarea ta vrei risti si sa stii ce piese se pot strica + masina merge ca o caruta. Teoretic nu se strica nimic, ECU substituie valoarea MAF cu o valoare fixa parca 550 mg/str si motorul merge mai departe dar din cauza mersului subturat se depun funinginele. Nu te poate asigura nimeni daca mergi asa luni sau ani de zile nu se intampla nimic dar in cateva zile sigur ca nu pateste nimic motorul.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sunt un membru nou pe site, am un passat 1.8 T 150 cp, an 2003, am adus masina din germania acum o luna, inca de cand am cumparat-o mi se parea ca nu trage destul de bine, nu prea se simte ca are 150 cp, are cineva idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Penibila intrebare. Pentru un debitmetru de maxim 100 EUR la motorizarea ta vrei risti si sa stii ce piese se pot strica + masina merge ca o caruta. Teoretic nu se strica nimic, ECU substituie valoarea MAF cu o valoare fixa parca 550 mg/str si motorul merge mai departe dar din cauza mersului subturat se depun funinginele. Nu te poate asigura nimeni daca mergi asa luni sau ani de zile nu se intampla nimic dar in cateva zile sigur ca nu pateste nimic motorul.

eu nu cred ca este tocmai "penibila" intrebarea mea,poate tie si se pare astfel,dar sa nu uitam ca santem intr-o perioada de criza in care ne uitam la fiecare banut cheltuit,si sincer,acum nu masina este o prioritate.sant bugetar,un statut special acum in Romania ,si nu stim ce ne rezerva ziua de maine.100 de euro,poate sa insemne multe cand te gandesti ca poate luna urmatoare acesta iti va fi salariul din care trebuie sa iti asiguri cheltuielile familiare.poate voi parea prost,dar sant convins ca nu sant singurul in aceasta situatie,doar ca putini vor sa recunoasca acest lucru.oricum acum masina sta si din alte motive,cum ar fi de exemplu o volant defecta,si care insemna mai mult de 100 de euro :blah:

Modificat de Black Jack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba e penibila, pentru ca nu citesti nici macar cele 10 pagini ale acestui topic, daramite celellalte cate mii al forumului. Sprijinul se acorda in urma unei probleme deosebite, nemaintalnite, doar nu vrei sa reiteram la infinit o problema clasica si dezbatuta pe sute de pagini pe forum pentru fiecare nou membru care nu are timp de citit.

PS: fara nicio intentie de flame ia si citeste macar aici topicul si te lamuresti singur. Mai mult o sa creasca consumul, iar criza care te afecteaza acum se va amlifica prin consumul ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer chiar citesc si primele pagini ale fiecarei teme care ma intereseaza inainte sa postez,dar de ex la aceasta tema primul post este din data de Jan 16 2004, 23:41.de atunci s-au cam schimbat lucrurile :)

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au schimbat lucrurile, dar nu uita ca motoarele sunt aceleasi. Cel putin B5/B5.5 are aceleasi probleme ca si in 2004. :)

Asa ca... spor la citit si... nu mai da quote la mesajul anterior. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele sant aceleasi,dar alte preturi la piese,se gasesc mai greu sau altele mau usor :icon_thumright:

ma poate ajuta cineva cu o poza a filtrului de aer (partea de sus) montat pe masina,la un B5 TDI AVG?

multumiri

Modificat de Black Jack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

ori e supapa(actuatorul) dusa si nu mai actioneaza geometria sau trebuie geometria curatata,e imbacsita.in ambele situatii presiunea in admisie nu este corespunzatoare si de aceea apare fenomenul de care vorbesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica trebuie sa imi curat turbo`ul si ce mai trebuie p acolo? sunt tanar, prima masina nu ma pricep ft bine:| .... un mecanic destul de bunicel a zis ca trebuie curatat turbo si nush ce... si poate vor fi sanse sa mearga un timp... depinde de caz... masina a fost a unei femei inainte, probabil o alta cauza ...?

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Studiaza topicul asta si te vei lamuri.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.

Am un vw passat 1.9 tdi din 2004 motor 131 cp modelul motor awx masina cumparata din franta adica afisajul bord este in franceza si am urmatorul comportament: dupa o anumita turatie indiferent de treapta de viteza motorul "moare" si cu pedala la fund are maxim 120 km /ora.Din ce-am citit eu ar putea fi debitmetrul pentru ca turbina o aud cand intra in functiune.Ce ma deruteaza este ca pe bord imi apare ceva de genul :echappement atelier".Daca nu gresesc debitmetrul este amplasat undeva in stanga bloc motor montat pe un furtun si...era imbacsit de ulei:-de ce ? nu stiu.posibil sa fie asta cauza?Si sa nu uit :-daca opresc motorul in timpul mersului masina redevine vanoasa pana ajung cu ia in regimul de turatie respectiv si iara intra in "moarte clinica".

Daca ma puteti ajuta cu un sfat in cunostinta de cauza va multumesc anticipat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie debimetrul de aer, dar nu doar din cauza lui poate fi asta, se poate sa iti fi intrat masina in limp mode si atunci ar trebui o curatare de turbo sau poate sa mai fie si din cauza la supapa EGR, dar cel mai sigur mergi si fa o diagnoza la masina ca atunci iti spune imediat, decat sa te apuci sa le iei prin eliminare.Sau daca vrei ia debimetrul si EGR-ul si curatale bine si vezi cum se comporta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!