Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Am logat masina lui Emanuel, dar e ok logul. Nu e nimic ciudat in el. Presiunea e ok in parametri. Am mers si eu cu ea si se comporta bine, doar un pic de lag si e cam mult zgomot de la motor. Injectorul 3 fuge spre +1,4 iar restul stau bine. Furtunele de admisie insa foarte moi, o banda izoliera in 3 straturi ar face minuni sa nu le mai permita sa se umfle.

Aici e logul sa vedeti si voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mi-a facut logul ieri Vlad caruia ii multumesc pe aceasta cale(un baiat deosebit) dar eu observ si pe log ca la 1900rpm turbina baga mai putin decat trebuie abea de la 2200rpm se schimba situatia .

Am sa izolez conductele sa vad daca se schimba in bine situatia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu emanuel, ce zici tu e atunci cand ai apasat acceleratia 100% peste 2000 de ture. Ia de referinta cand aveai acceleratia 100% de la 1700rotatii :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Ok se poate , cert este ca nici la mersul real nu ma incanta . Daca o calc puternic huruie iar raspunsul la pedala (implicit urcarea in turatii ) nu este prompta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca nu mai e la prima tinerete si injectoarele cred ca fac zgomotul ala...cam obosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dar problema care se pune este de ce nu are destula presiune pentru a se umfla (intarii ) furtunele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am pus banda izolatoare imprejurul furtunului si asa cum ma asteptam nu a avut nici un rezultat pozitiv ,ba chiar mi se pare ca este mai puturoasa ca inainte .

Nu mai am nici o idee .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banda rigidizeaza furtunele si micsoreaza lagul traducandu-se intr-un raspuns mai rapid din partea turbinei, dar nu iti da putere in plus.

PS : Odata ce se umfla furtunele, presiunea ramane constanta cat timp i se cere turbinei. Apropo tot Lukoil bagi ? Si repet injectoarele sunt cam duse. Daca injectorul 3 e pe +1,4, iar toate celelalte injectoare se compenseaza dupa el, iti dai seama ca starea e similara sau mai rea si la celelalte. Daca injectorul 3 are +1,4, iar celelalte au valori cuprinse intre -0,4 - +0,4 care se calculeaza din valoarea de la injectorul 3(+1,4), inseamna ca 1,4 din care scazi 0,4 =+1,0 si tot asa la fiecare......

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sugestie.

Nu este posibil ca sa ai geometria prost reglata si nu se inchid destul vanele la turatie joasa? Si din cauza asta poti avea lag-ul mare. Referitor la injectoare si eu am la injectorul 4 corectia de +1,7 dar la 1800-2000 rpm cum am piscat pedala reactioneaza instantaneu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e cu corecţie mare pe injectorul 3 şi mici pe celelalte. Dacă e corecţie mare pe oricare alt injector şi la celelalte sunt mici nu e problema dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi posibil dar cum i-mi pot da seama de acest lucru ?

Cum pot verifica daca asa sta treaba ?

Eu am pe masina geometrie si ax noi noute axul fiind echilibrat pe aparat special .

Cert este ca nu am nici o eroare , logul spuneti voi ca este bun dar masina nu are viata la 1900 rpm ci abea la 2200-2500rpm de parca nu ar avea destul vacuum la turatii joase sa traga tija actuatorului (care apropos se duce pana jos undeva la 3500-4000rpm la ralanti) .

In legatura cu injectorul 3 o sa incerc sa-l curat la un service sa vedem dupa aceea cum merge masina .

Modificat de Emanuel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat in log valorile presiunii sunt aproximativ egale la coloanele Specified cu Actual cum credeti voi ca ar fi cazul unei reglari improprii ale geometriei :nono: . Faptul ca un unele cazuri pentru cateva fractiuni de secunda sau chiar si o secunda, aceste valori nu sunt egale, e normal, e asa zisul lag, nici de noi nu erau brici. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile spuneam ca dupa infasurarea furtunului in banda izolatoare nu numai ca nu s-a rezolvat nimic ba chiar trage mai prost masina .

Ieri dupa un drum mai lung m-am uitat sub capota si furtunul era sarit la un capat . Dupa remedierea defectiunii s-a schimbat combortamentul masinii .

Chestia este ca masina raspunde bine daca o calc usor , dar daca ii dau talpa nu mai are acelasi raspuns prompt .

Ma gandesc sa verific traseul de furtun de sub masina si intercoolerul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pisco tare dupa ce sare de 2000 rpm si o sa mai vorbim.

Si eu am intercoolerul spart...ti s-a parut ca nu trage ?

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este dar la mine nu raspunde bine la talpa la 2000rpm .

Poate fi de la debitmetru ca este Pierburg si nu Bosch? (erau unele persoane la care numai dupa ce au pus Bosch au scapat de probleme ).

Parca si la presiunea atmosferica apar diferente (sau gresesc eu ).

Modificat de Emanuel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor, tocmai ce mi-am luat passat 1.9 tDI si sunt aceleasi probleme mai sus descrise de la inceputul topicului, ce vreau sa va rog: vreau sa duc masina la testat, si mi-ar fi de mult ajutor daca mi-ati spune ce sa imi testeze tipul de la sevice, ca apoi sa le pot pune aici sa le vedeti si voi.multumesc, si astept un raspuns.

bafta!

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa-ti faca o scanare ca sa vada eventualele erori si sa-ti faca un log in mers, adica talpa de la 1500 pana la 4000 rpm pe grupurile 3, 10, 11. Metoda este valabila pentru testerul Vag-com. Cel mai bine apelezi la unul dintre baietii de pe forum ca sa-ti faca testul. Vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debimetru nu l-am schimbat la serpico, l-am schimbat la un service unde il cunosc cat de cat pe patron care este si mecanic. Pana acum la el am facut mai toate reparatiile si urma sa schimb capetele de bara, bieletele, distributia tot la el dar daca imi face chestii din astea ma duc la alt service. Aia la serpico imi iau 100ron k sa imi puna masina pe tester si de ce sa cheltui eu pt defectul piesei lor. Acum ma rog sa se arda ca sa vada si ei ca e defect si sa mi-l schimbe!!! treaba cu OPC`ul nu vreau sa ajung la asa ceva.!

Salut,

Cine poate sa-mi spuna si mie unde pot merge cu masina la un tester coplet sa aflu ce si cate probleme are? Mentionez ca sunt din Bucuresti si una dintre cele mai mari probleme ar fi aceea ca masina imi pare ca nu prea "trage" cum ar trebui find un motor de 92KW 1.8i si cea de a doua este aceea ca atunci cand vreau sa o pornesc dupa prima cheie face ceva figuri pana sa porneasca , ca si cand ceva ar da in gol dupa care moare si trebuie sa reiau operatiunea respectiv prima cheie pana se sting "martorii" si pe urma daca porneste bine daca nu inca o data si inca o data....si tot asa.

Cine ma poate ajuta respectiv un numar si un nume de service sau orice altceva.

Multumesc anticipat

Passat 1.8i 92KW 125CP 1998

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am alta problema cu Bara mea de 1,9, 90 cp. Merge foarte bine, trage bine in treapta 1,2,3,4 pana pe la 120 km/ora daca schimb a 5-a nu depaseste 2500 tur si nu mai are putere. Mentionez ca am un consum de 6 in oars si 4,5 in afara. La un test imi dadea probleme de genul ....INTAKE MANIFOLD....ceva sugestii?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

afla exact eroare... si poate faci si un log pe canalele 3 10 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*graf1x, am intampinat aceeasi problema la passatul meu acum 2luni, s-a rezolvat prin curatarea turbinei prin sablare, m-a costat 150ron, din fericire nu am descoperit piese defecte in ea. Tind sa cred ca ai aceeasi problema. Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sablarea a fost 150? In ce consta sablare(stiu ce e aia), cum au facut-o mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!