Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

17958 - Charge Pressure Control Deviation P1550-11-10 - ControlLimit Not Reached- Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele de vacuum,actuatorul turbinei si n75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit toate furtunele de la toate electrovalvele, kit nou de reparatie la turbosuflanta, EGR nou, debitmetru. Ce sa ii mai fac? Porneste la rece si trage iar daca opresc motorul si il repornesc nu mai intra turbo. Trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc de citeva ori pina se cupleaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

E posibi ca Ecu sa nu comande n75,sau o face aleatoriu.

Banuiesc ca ai schimbat sau macar ai verificat n75-ul daca ai bagat atatia bani.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv problema! Electrovalvele sint bune. Am gasit membrana sparta la robinetul de apa care alimenteaza incalzirea de la filtru de motorina. Acolo se pierdea tot vacumul si de aceea nu mai lucrau electrovalvele. Nici un tester nu iti da aceasta defectiune. Testerul dadea defect debitmetru si EGR., Oricum multumesc tuturor pentru bunavointa si sfaturile pe care le-am primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,de 3 zile am cam aceeasi problema ca multi posestori de Passat-uri 3bg sau b5 din 2002 motor avb TDI 101cp

-am observat o acceleratia mai greoaie,sau ajung la 100km/h si deodata cade in gol...parca ii taie cineva gazu si se duce toata puterea...si pana nu trag pe dreapta s-o opresc si s-o repornesc nu-si revine cat de cat merge asa greu,eu accelerez ea se pune in cur tre s-o las sa mearga singura in functie de cum se tureaza incet

-am citit pe forum multe probleme...acum sa vedem le luam pe rand pacat de masinile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, fa o scanare si un log in mers. In functie de rezultate, vedem ce trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat problema ! era domnu senzor de vina,cel de e pe tubulatura ce pleaca de la valva EGR spre Intercooler

120320123530.jpg

Uploaded with ImageShack.us

acum cu el nou tot Bosh la 60 euro se simte diferenta numai cade in gol sau sa simti lipsa de putere !mersi pt topic asa am aflat problema de nu ma lasa sa dorm noaptea :D

Modificat de SirGabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP- ul - senzorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure

Tot asa arata si al meu MAP la Passat-ul din semnatura?

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da. Il gasesti pe tubulatura din plastic care pleaca din egr si merge la intercooler.E singurul senzor de pe tubulatura,nu ai cum sa- l ratezi.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un passat 2.0 din 2004 cu dpf cu aditiv...acum o luna s-a stricat turbina...a bagat ulei peste tot ..inclusiv in filtru de particule..am reconditionat turbina ,,mi-a pus-o inapoi ..mergea dar nu cu aceeasi putere...mergea pana la 2000-2500 rpm...dupa care se plafona..nu se mai accelera..ridicam piciorul de pe acceleratie..apasam imediat inapoi...si mergea..acum 2 zile s-a spart un furtun de la turbina..dupa care a aparut in bord eroare de la filtru de particule..am oprit masina cand am vrut sa pornesc si sa plec de pe loc se auzea un troncanit (ca si cum ai ramane fara motorina),,,,si s-a oprit ,,,incerc din nou la fel ...am dus-o la service si mi-au spus ca trebuie inlocuit furtunul si ca filtru de particule e infundat...si nu se mai poate regenera...Intrebarea mea este : Daca dpf este cu regenerare manuala ...cu rezervor de aditiv...se mai poate desfunda? :D:D:Dastept un raspuns! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii in legatura cu problema ''lipsa puterii din senin'' dupa ce tatal meu s-a pus pe schimbat piese la masina :

- a inceput cu senzorul de presiune (MAP) dupa a schimbat si N75 si toate furtunasele de vacum tot ce-a gasit si

s-au facut cateva ture cu masina parea totul in regula dar pe seara cand reveneam acasa dupa un mers normal cu viteza maxima de 120/kmH

la coborarea de pe un pod cu 90/kmH deodata iar cade in gol si se simte lipsa puterii...bag in treapta a doua si accelerez dar viteza nimic doar se tura...

inseamna ca o duc la service sa-i faca test in mers cu calculatorul sa vedem ca deja nu stiu ce sa-i mai fac !...Ceva idei?

Modificat de SirGabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza rezultatul testului in mers - log-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie pompa de vacuum maine va spun sigur !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu o problema. Am un Passat din 1999 1,9 TDI PD 116 CP Motor: AJM. Dupa o anumita viteza, aprox 120 km/h masina imi cade in bot si numai trage. Ca sa mearga din nou iau contactul jos si il pun inapoi la loc. Am mai observat cand trag tare de masina trepideaza motorul. Am mai schimbat 2 injectoare, 2 si 3 ptr ca la un injector mi sa rupt axul. Mentionez ca turbo este reparat. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

se pare ca iei limp mode. Fa-i o diagnoza sa vedem de care limp mode iei (pt suprapesiune sau presiunea prea slaba) ,posteaza erorile, pune un printscreen cu valorile injectoarelor cu motorul cald, si mai departe mai vedem. Intai posteaza codurile de eroare gasite in urma diagnozei. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea,

S-a mai scris pe aceasta tema dar eu nu am gasit ceva identic cu problema mea si m-a pus pe ganduri faptul ca nu am gasit acelasi cod de eroare:

Am un VW Bora 2000 1.9TDI de 115 cai si am probleme cu trasul motorului.

Problema: Daca motorul este rece trage foarte bine dar dupa 15-20km dupa ce se incalzeste si ajunge pe la 90grade nu mai trage, urca turatia ff greu pana pe la 3100 de ture si ramane acolo si asta pe loc drept ca de panta nici nu incape loc de discutie. Am ctit cu vacom si am urmatoarea eroare:

17958 Gharge pressure

P1550-11-10 control deviation interrupted

Tot am citit dar nu am gasit acelasi cod.

De 3 saptamani am curatat EGR, galerie de admisie, intercoller.

Am facut astea ca o verificare deoarece aveam probleme si cu alceva si atunci am zis sa rezolv si astea.

Daca ma poate ajuta cineva ar fi super. Mersi foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sper ca postez corect aici

am avut si eu problema cu limp mode-ul , prima data am schimbat senzorul acela ,a doua oara am curatat turbina care spre uimirea mecanicului (270.000km) se prezinta impecabil ,fara nici un pic de joc sau alte probleme,

Problema mea e urmatoarea,masina trage cum trebuie dar are o intarziere mare zic eu pana in 2000 de ture,de ex daca masina e subturata si calc brusc acceleratia practic nu se intampla nimic pana ce intra turbina la 1900-2000rpm

Are cineva o sugestie?debitmetru nu am avut unul bun sa il verific ,dar tind sa cred ca de acolo e problm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Fa un log in mers si vom vedea de unde ai turbolag-ul (acea intarziere pana la 2000) caci pot fi mai multe cauze. Lipsa vacuum, debitmetru,tija reglata prea lunga, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei aceeasi cu aceeasi problema ma confrunt si eu momentan, asa dintr-o data sub 2000 rpm are o intarziere destul de bunicica, in functie de cat apesipe pedala de acceleratie, inca nu imi dau seama dar as banuii n75, stiu ca a mai facut intro perioada si am schimbat n75 cu unul ce il aveam de rezerva si se vedea diferenta de la cer la pamant

Laurentiu incet incep sa iti dau dreptate despre n75, ne-am contrazis noi odata ca ar merge aleatoriu, in timp poate cauza probleme si va ajunge la defectarea totala

La mmine logul e perfect, presiunea in turbo nu mai are spike la wot cum avea pana acum ci constanta, valoare la debitmetru scade putin sub 850dar numai de la 3800 rpm pana atunci e super ok, geometria si actuatorul functioneaza usor, amandoua sunt schimbate de 1 an si verificate de mine , deci sunt ok nu agata nici unul, furtunele de vacum ok, dar in concluzie ceva il doare, erori nu are , dar are lag la pedala sub 2000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Eu nu m-am contrazis cu tine, doar mi-am spus parerea conform experientelor mele petrecute. Valva n75 e controlata si comandata electronic de catre Ecu,nicidecum vacuumatic. Faptul ca furnizeaza sau elibereaza vacuum prin membrana interioara asta e alta treaba.Deci daca bobina magnetica din interiorul valvei n75 e obosita atunci Ecu degeaba comanda bine caci tija din interiorul valvei nu se mai ridica sau coboara cu aceeasi putere ca la inceput cand era noua. In logurile in mers valva apare sub procentaj %. Dar acest procentaj e furnizat de Ecu dupa ce a transformat impulsurile electrice ale valvei. Cu alte cuvinte, Ecu comanda bine, impulsurile sunt convertite bine, tie iti apare ciclu normal al valvei in log si gata, crezi ca electrovalva buna. Dar de fapt tija aceea din interiorul valvei nu se misca corespunzator,vacuumul e blocat sau eliberat in filtrul de aer si atunci actuatorul turbinei sta pe loc sau se ridica putin, sau face curse sus jos aleatoriu cauzand limp mode.

nu am cu ce sa fac un log in mers

Cristi, consulta lista de aici si vezi ce membrii ai prin apropiere sau chiar din Ploiesti. Iei legatura cu respectivul coleg si il rogi frumos sa te ajute.Lista aceea e creata special pt asta, sa ne ajutam unii pe altii cu diagnoze. Succes

http://vwforum.ro/topic/38318-ofertecereri-pentru-diagnoza-vagcomvcds/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nota 10 Laurentiu pentru explicatie, recunosc la faza asta m-ai uimit, nu credeam sa ai dreptate si uite ca se pare ca pana la urma imi dau seama chiar pe spatele meu, oricum caut sa inlocuiesc valva si speram sa isi revina turatia pana in 2000 cae enervant maiales pe oras , inafara nu vede ea sub 2000 dar in oras ca vrei ca nu vrei tot in plaja aia te joci

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!