Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

posibil sa intre in limp mode.probabil sa fie debitmetru de aer (MAF).decupleaza debitmetru de aer si vezi daca merge mai bine sau asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e limp mode, geometria de la turbo murdara....cauta ca sunt niste topic-uri dedicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu o problema cu un passat din 1998 1.9 TDI 90cp...

de la 130 km/h deodata se taie puterea masinii...si nu mai urca mai sus de atat...

si nici putere nu mai are...

dar dupa ce opresc motorul si o repornesc....motorul functioneaza bn..(pana la 130 km/h)

poate sa ma ajute cineva?

Multumesc

am avut si eu exact acceasi problema de 2 ori

de fiercare data s-a spart cate in furtun la turbo sau posibil sa trebuiasca curatat.

salut sunt nou pe forumul asta ajutati ma si pe mine am un pasat din 97 si am intampinat o problema undeva la 120 km la ora se plafona i am facut un test motor si am aflat ca am debitmetru defect l am schimbat dar masina tot nu merge cum trebuie acum se plafoneza la 150 daca o opresc si o pornesc iar merge turbina e curatata egr la fel in plus de asta masina fasaie cand e in sarcina am verificat toate furtunele de la turbo de la vaccum dar sunt ok da ti mi o sugestie va rog mult

exact acceasi problema si la mn

ai o fisura la unu dintre furtune

p kre nu o vezi numai la turatie... daca iti fasaie sigur e asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o masurare cu vag-com la debitmetru la relanti 819 r/min si imi indica valoarea 255.e bine?in mers inca nu am facut ca e zapada si nu am unde sa merg cu 100km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irelevant.

Compara valoarea ceruta cu cea furnizata. Ambele pe debitmetru. Chiar si pe loc, accelerand motorul.

Dar din ce spui tu, cred ca EGR-ul are membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

valva n75 nu se mai alimenteaza cu curent de la ce poate sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data viitoare cand mai postezi in doua topic-uri, o sa stii de ce iei warning. ;)

Daca nu ai tensiune in mufa, probabil ai un fir intrerupt.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.am si eu o mare problema si sper sa gasesc raspunsu aicea.sunt din brasov ....acuma vro 3 sapt am cumparat o masina din targoviste.atuncia nu prea am avut cum sa o probez prea bn ca era urat pe afara ...ninsese si era si seara....am ajuns acasa se facuse frumos hai sa merg si eu cu masina...am ajuns la concluzia ca masina nu trage deloc.am fost cu ea la 3 testere nu iau gasit nimika...am schimbat toate filtrele ulei tot la ea tot la fel nu trage.pur si simplu nu intra turbo deloc si doar turbo vechi ce la schimbat omu il am in portbagaj,debitmetru la fel,o chestie ce e sub turbo si are 3 iesiri cu furtunase ce duc in tubo la fel a fost schimbat ca am originalu in cotiera.si tot nu trage:(.....la ultimu tester acuma ce mi la pus de 3 zile mia iesit nu stiu ce despre presiune....a venit un mecanic si sa uitat la motor asa odata si vine si imi zice,baiete masina iti trage..nu normal ca nu trage de aia am si aduso....la ce turatie iti taie pedala...daca o duc in 4 mii e bn....bun poi face cum sa iti traga masina si sa iti intre turbo daca u nu ai senzoru de presiune de pe furtunu de turbo ce pleaca din intercooler in turbo.ma uit acolo dau si desfac si intradevar am un dop sa nu prinda aer fals...dau sa caut mufa ce ar trebuii sa intre in senzoru ala si o gasesc dar ea e anulata si atarnata pe acolo de forma.tind sa precizez ca e motoru ala clasic fara pompe duzze....de 90 cp.ma puteti ajuta putin si pe mn cu un mecanic bun sau un sfat daca e din cauza la senzoru ala sau nu...mam uitat la un prieten la un audi a4 tot din 98 si am vazut ca are senzoru ala pe furtunu ala nu e dop ca la mn...as incerca sa ii scot mufa sa vedem ce reactie are...dar mie frica ca dup aia trebuie sa ii resoftez iara calculatoru ca sa inceapa sa ii citeasca din nou senzoru....ajutatima va rog frumos ca mam tot saturat sa umblu din service in service si sa nu ii dea nici unu de cap:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca motorul prietenului tau are aceeasi sigla ca al tau,apoi vezi ce sigla are pe senzor,cel care iti lipseste tie si comanda-l.Desi mai degraba pare ca ai probleme de furtune sparte sau prost montate.Cel mai simplu ca sa afli unde sunt pierderile de presiune e sa bagi aer comprimat cu un dop pe furtunul de la turbo(se desface de pe carcasa de filtrului de aer).NU depasi 2 bar de presiune.

In locul tau m-as duce totusi la un service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu o problema cu passatul meu B5 1.6 AHL. De la un timp, motorul nu mai trage rotund, parca e inecata cand o calc. Si la ralanti imi joaca turometrul foarte putin. Am dus-o pe tester, nicio eroare. Insa mecanicul meu sustine spusele lui dinainte s-o duc pe tester, cica ar fi debitmetrul de aer defect. Oare ? Ma omoara gandul ca nu stiu ce-are masina. Astept solutii. Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu stiu daca s-a spus, pt cei care au 1.9 tdi si motorul pierde puterea dintr-o data si isi revine dupa ce o opresc si pornesc, sa verifice furtunul care intra in turbina pe partea unde trage aer sa nu fie crapat s-au fisurat pt ca trage aer prea rece si deasta face asa, mie mi s-a intamplat si l-am lipit , si nu mai face.

Modificat de pustiukid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema cu puterea motorului in special la rece cand pornesc de pe loc. La scanare am doua coduri:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-00 - -

Am schimbat debitmetrul si bujiile dar face la fel. Debitmetrul este un Hitachi cu codurile 06A 906 461B - AFH60-10C

Am masurat tensiunile la mufa debitmetrului si am gasit doar 5V. Am inteles de pe alte discutii din forum ca ar trebui sa fie si una de 12V.

Poate cineva sa ma ajute cu configuratia (semnificatia) pinilor la acest debitmetru (4 pini) ca sa incerc o alimentare la 12V direct de pe baterie?

Am verificat si siguranta 32 dar e ok. Mai exista ceva releu pe traseul de 12V?

Am verificat cu VAG com-ul indicatiile de la debitmetru si in gol am 4-5g/s(nu sit sigur pe unitatea de masura) si urca in acceleratie pana la 150 si peste.

E posibil ca debitmetrul sa masoare daca nu e alimentat cu 12V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu nu trecea de 120 nici in ruptu capului,m`am gandit k ar fi turbo sau debitmetrul de aer.....pana knd intr`o duminica am scos`o pe nationala si timp de 25-30 min am scos plamani din ea am skimbat numai in 5000turatii si de atunci masina merge SUPER trage de rupe...:):):);

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Intake System Leak(s)

Possible Solutions

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Fuel Pressure Regulation

Check Fuel Pump

Check Injectors

Check Intake System for Leaks

Check Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air System for Leaks

Check Vacuum Pipes for Leaks

Mass Air Flow Sensor for VW(BOSCH NO.06A 906 461B)

Main technical parameters:

Input voltage: 12V

Work voltage: 8-18V

Outpt voltage: 1-5V

Response time: <20ms

Accuracy: <3%

Application temperaturer: -40 ~ +125

Electric current: ≤100mA

Work voltage: 12VDC

Fa un LOG in mers si data viitoare foloseste Goagalu.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii sigur ca am goagalit cum spui tu de mi-au sarit capacele. Daca tot ai parametrii aia de undeva poti sa-mi spui si mie de unde si daca nu ai si corespondenta lor cu pinii de la MAF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema daca poate sa ma ajute careva

Ieri la urcarea unei rampe cu inclinatie mare turometru s-a blocat la 2000 de ture,in bord arata 40 la ora da eu nu aveam decat 10-15 maxim,cu acceleratia apasata la fund Cu chiu si vai am urcat si eu rampa,am acceletat in gol de cateva ori si s-a deblocat

Specific ca am cutie tiptronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu cam aceasi problema, am mers zilele astea pana in Targu Mures, iar la un moment dat, masina nu mai tragea, eram in a 4-a si nu urca mai mult de 2500 si acceleratia era in blana, iar daca e sa urc o strada mai inclinata, face figuri, nu trage cum tragea inainte...ce ar putea fi? electrovalva, debitmetrul, trebuie curatata turbosuflanta ? specific ca am schimbat doar filtrul de ulei si filtrul de aer, filtrul de motorina inca nu l-am schimbat ,poate fi asta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ati facut cunostinta cu un LIM MOD, trebuie facuta o scanare si un log in mers , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma voi duce la un service pentru o scanare, multumesc pentru indrumari.

Modificat de ByCorLeoNe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru dublu post, am fost la un service si mi-au gasit 2 erori. 17958 si 17656. Mi-a spus ca pe bord imi indica temperatura de 90 grade, iar pe computer doar 17 grade si ca trebuie schimbat senzorul de temperatura. Referitor la problema mea cu 'limp mode' a spus ceva de geometria variabila si ca e blocata capsula vacumatica sau ceva de genu si ca e nevoie de o curatare a turbosuflantei. Asta ar fi problema? Multumesc.

Modificat de ByCorLeoNe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu este sa te duci la porsche sa iti faca o constatare si iti zice exact ce are.te costa 100 lei dar esti sigur de ceea ce zic ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum se traduc erorile tale si ce sa verifici.

17656/P1248/004680 - Start of Injection Timing Regulation: Control Deviation

Possible Symptoms

* Loss of Power at high Engine Speeds

* Engine difficult to Start

Possible Causes

* Start of Injection Timing Regulation not OK

* Injection Pump Control Range blocked/dirty (e.g. by Metal Particles)

* Engine has stalled / ran out of Fuel recently

* Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108) faulty

Possible Solutions

* Check/Adjust Injection Start. See TDI Timing Checker

* Check Fuel Supply

* Check/Replace Fuse(s)

* Check/Repair Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108)

Special Notes

* Might by stored with other codes like 17654/P1246/004678.

17958/P1550/005456 - Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation

Possible Symptoms

* Irregular behavior

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Charger Pressure Control defective

o Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

* Turbocharger defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Charge Pressure Control

o Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check turbocharger

Cu erorile astea, e normal ca ai ceva probleme si masina nu trage cum trebuie.

Daca intre Engine si Instruments, apar diferente asa mari, la temp lichidului de racire, trebuie schimbat G62-ul - sonda temperatura lichid racire.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
unSTOPpable

Astazi am venit de la padure dupa un drum prin praf,prin ierburi de 2m am ajuns in bucuresti , iar am observat ca masina nu mai imi tragea ....Trage doar in treapta 1 de viteza cand o bag in a 2-a , 3-a ,4-a si apas acceleratia la maxim , masina parca merge in suturi ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Poate s-a umplut filtrul de aer, de praf. Schimba-l, dupa care fa un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!