Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

salut sunt nou pe forumul asta ajutati ma si pe mine am un pasat din 97 si am intampinat o problema undeva la 120 km la ora se plafona i am facut un test motor si am aflat ca am debitmetru defect l am schimbat dar masina tot nu merge cum trebuie acum se plafoneza la 150 daca o opresc si o pornesc iar merge turbina e curatata egr la fel in plus de asta masina fasaie cand e in sarcina am verificat toate furtunele de la turbo de la vaccum dar sunt ok da ti mi o sugestie va rog mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare e stocata, positive deviation sau negative deviation?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. am si eu o problema la un passat din 2000, ATJ, 85KW V5,1.9 TDI....merg cu ea si e foarte puturoasa, de abia ajunge la 120, zici k nu are turbo sau nici caii care ii are, dupa jumatate de ora daca plec cu ea merge cat merge, iara face din nou. I-am facut un test si spune astfel: "reglare presiune supraaccelerare" si nu stiu sincer ce sa ii fac, am verificat mufa de la valva turbo, de la senzorul de presiune am dat cu spray de contacte pe ele si tot asa cand face cand nu face (apropo la tester zicea cum ca ar fi circuitul deschis).o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatiile tale sunt cam eronate. Posteaza aici EXACT eroarea ce o da testerul. Pare a fi limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta o dat la tester, mai mult nu pot sa spun, eraoarea era "reglare presiune supraaccelerare" - circuit deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee la ce am postat mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

primul meu post.

Am patit-o si eu cu debitmetrul.intr-o seara i-am dat pana la vreo 4500 de turatii si m-a lasat dintr-o data toata puterea.nimic neobisnuit.am mai patit asa cu turbina care ma mai lasa si isi revenea daca reporneam masina, iar apoi ii dadeam aditiv de motorina si nu mai aveam probleme luni la rand( P.S. nu se mai intampla de cand am renuntat la petrom).insa a doua zi dimineata am pornit masina si a inceput sa se tureze singura pana la 1500 si inapoi.cand am dat drumul si climei parca tusea masina.am oprit clima.am pornit la drum.

Simptome : masina nu reactiona daca ii dadeam talpa , nu avea putere pana pe la vreo 2500 de ture dupa care intra turbina si ma descurcam cat de cat.daca apasam pedala incet si constant masina mergea cat de cat si turbina intra.asta nu a postat nimeni , turbina intra totusi , asadar masina nu trage pana la 2500 tur.Toate indiciile ca era de vina debitmetrul avand in vedere ce ati scris si voi.

M-am dus la reprezentanta , nu de alta dar testerul costa 70 ron adica cu 20 de ron mai scump decat un tester dintr-acesta autohton.Raspuns: DEBITMETRU DE AER DEFECT -BLOCAT PE O SINGURA VALOARE.

Preturi : original 1200 ron , cu piesa veche dar originala la schimb 600 ron.insa nici pe masina nu era debitmetru original.

mi-am cumparat un bosch cu 270 ron cu piesa veche la schimb care era tot bosch.am gasit debitmetru complet adica nu doar senzorul acela pe care unii incearca sa il curete, ci si tubul acela de plastic in care intra senzorul.am gasit pierburg cu vreo 320 ron dar era doar senzorul.

merge masina perfect sau parca mai bine.poate mi se pare , avand in vedere ca am mers vreo saptamana asa fara putere.

imi cer scuze daca am gresit ceva.

Modificat de mishunator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am si eu belea cu debitmetrul

l-a schimbat un prieten mecanic acum aproape o luna dar acum a crapat iar

masina a redevenit puturoasa

unde pot face si eu o testare VAG-COM, stiti pe cineva priceput?

daca da, cam cat ma costa?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o "mica problema"... de ieri seara nu mai trage masina, se comporta ca un sdi sau chiar si mai rau. nu urca peste 3000-3100 de ture nici cum, prima data am crezut ca e debitmetrul, am pus vag-comul imi dade valori intre 250 si 450, am scos mufa de la debitmetru, parca mergea mai bina. am avut una in rezerva am schimbat, dar nimic. m-am dus la RedFighter am pus debitmetrul lui, care sigur e bun, nici o schimbare. Am facut un log in treapta a 3-a kickdown. Filtru de aer, filtru de motorina, au fost schimbati recent. m-am uitat si peste furtunasele de vacuum, dar nu am vazut sa fie iesit unu, dar o sa ma mai uit peste ele maine cand ma bag masina pe si pe canal. poate fi dusa turbina ?

recent schimbate la masina: tacheti, ax cu came, ulei, antigel, garnituri chiulasa + alte garnitui admisie

nu scoate fum, nu troncana, nu se aude nici un zgomot, numai dintr-o data nu mai trage.

nu am putut sa postez pe forum logul facut, asa ca l-am pus pe un site

linkul de unde se poate descarca: http://www.4shared.com/file/arZ0pUWD/LOG-01-001-003-011.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah:

OOOO,avem o noua fata a forumuluiii.Foarte interesant sper sa ma acomodez cat mai repede ca parca imi este strain acuma :)

Modificat de arhivistu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Olinno, verifica daca ai vacuum la EGR sau daca nu e sparta capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

am patit de curand sa-mi faca fente masina. mergeam lejer pe la 80km/h si ma bag in depasire...mai ia caii de unde nu-s. pe la 3000 de ture s-a taiat puterea motorului si cu pedala la fundcu greu am ajuns la 110 km/h. am pus testerul pe ea si a dat ceva de genul "lipsa presiune galerie admisie". am luat contactul, l-am pus si merge super. dupa 2-3 zile iar faza cu taiatul puterii. o sa ma ducsaptamana asta ori la Adam(ADCIEL) in Zarnesti ori la VW TESS. sa vad ce e ca ma streseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste limp mode. Ai probleme cu turbina. Vezi ca este topic in aria passat cu asa ceva. Cauta cu search.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers in grupele 3 10 11 , decacolo se vede cum lucreaza turbosuflanta, verifica actuatorul daca nu e intepenit si furtunele de vacum sa nu fie fisurate, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat EGR-ul, are vacuum, si se misca si tija, nu am vazut sa fie sparta capsula. altceva ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o "mica problema"... de ieri seara nu mai trage masina, se comporta ca un sdi sau chiar si mai rau. nu urca peste 3000-3100 de ture nici cum, prima data am crezut ca e debitmetrul, am pus vag-comul imi dade valori intre 250 si 450, am scos mufa de la debitmetru, parca mergea mai bina. am avut una in rezerva am schimbat, dar nimic. m-am dus la RedFighter am pus debitmetrul lui, care sigur e bun, nici o schimbare. Am facut un log in treapta a 3-a kickdown. Filtru de aer, filtru de motorina, au fost schimbati recent. m-am uitat si peste furtunasele de vacuum, dar nu am vazut sa fie iesit unu, dar o sa ma mai uit peste ele maine cand ma bag masina pe si pe canal. poate fi dusa turbina ?

recent schimbate la masina: tacheti, ax cu came, ulei, antigel, garnituri chiulasa + alte garnitui admisie

nu scoate fum, nu troncana, nu se aude nici un zgomot, numai dintr-o data nu mai trage.

nu am putut sa postez pe forum logul facut, asa ca l-am pus pe un site

linkul de unde se poate descarca: http://www.4shared.com/file/arZ0pUWD/LOG-01-001-003-011.html

Eu am patit ceva asemanator ca la tine ca dupa 80 km la ora nu mai tragea, si am fost la un meserias si mi-a gasit din prima problema. Era comanda turbinei, nu imi pornea turbina se pare. Si aceasta comanda consta intr-un furtunas care tragea aer fals. Era fisurat. A suflat acolo prin furtunele , a aflat unde era problema, a taiat portiunea, a inadit cu alt furtun, si acum merge k. Costuri Manopera 100 RON. Eu chiar m-am dus acolo sa-mi cumpar debitmetru, ca si ala arata rau si am crezut ca e din cauza lui. Si au insistat sa se mai uite si un mecanic de la ei. Si uite asa s-a rezolvat. Acum m-am uitat si la debitmetru si arata si ala la fel, dar sper sa nu fie el problema. La mine trage k in general, dar parca ajung prea repede cu pedala la fund. La mine am observat ca nu am decupeu la masca din fata pe unde se face admisia aerului, sper sa fie de acolo.

Ma uitam acum doua zile cu un coleg de pe forum la masina , si a facut o remarca , ca masca mea din fata nu are gauri ca la el, pentru admisia aerului, spre filtru. Atasez doua poze.

Credeti ca e normal sa fia la mine asa nedecupate fantele alea de admisie aer? Mai precizez ca acum doua zile la o diagnoza pe calculator, imi iesea ca nu functioneaza chiar corect debitmetrul (nu e in parametrii normali). Si parca mi se pare ca ajung prea repede cu pedala la fund. Parca stau mai tot timpul cu pedala la fund.

Ma gandeam ca ori e dus, ori sunt probleme ca nu are gauri acolo la masca.

Ma gandeam ca cei de la VW au facut o masca universala si pentru benzinari si diesel, si la diesel trebuie decupate. Poate posesorul anterior a schimbat masca si nu a stiut ca trebuie decupate.

Deja ma gandesc sa folosesc bormasina din dotare. :cool2: si sa incerc daca tot persista problema la debitmetru sa fac o proba cu a unui coleg de pe forum, sa vad daca trage tot la fel.

post-65931-0-23570100-1288560657_thumb.j

post-65931-0-77411800-1288560664_thumb.j

Modificat de raduleanovici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul meu post.

Am patit-o si eu cu debitmetrul.intr-o seara i-am dat pana la vreo 4500 de turatii si m-a lasat dintr-o data toata puterea.nimic neobisnuit.am mai patit asa cu turbina care ma mai lasa si isi revenea daca reporneam masina, iar apoi ii dadeam aditiv de motorina si nu mai aveam probleme luni la rand( P.S. nu se mai intampla de cand am renuntat la petrom).insa a doua zi dimineata am pornit masina si a inceput sa se tureze singura pana la 1500 si inapoi.cand am dat drumul si climei parca tusea masina.am oprit clima.am pornit la drum.

Simptome : masina nu reactiona daca ii dadeam talpa , nu avea putere pana pe la vreo 2500 de ture dupa care intra turbina si ma descurcam cat de cat.daca apasam pedala incet si constant masina mergea cat de cat si turbina intra.asta nu a postat nimeni , turbina intra totusi , asadar masina nu trage pana la 2500 tur.Toate indiciile ca era de vina debitmetrul avand in vedere ce ati scris si voi.

M-am dus la reprezentanta , nu de alta dar testerul costa 70 ron adica cu 20 de ron mai scump decat un tester dintr-acesta autohton.Raspuns: DEBITMETRU DE AER DEFECT -BLOCAT PE O SINGURA VALOARE.

Preturi : original 1200 ron , cu piesa veche dar originala la schimb 600 ron.insa nici pe masina nu era debitmetru original.

mi-am cumparat un bosch cu 270 ron cu piesa veche la schimb care era tot bosch.am gasit debitmetru complet adica nu doar senzorul acela pe care unii incearca sa il curete, ci si tubul acela de plastic in care intra senzorul.am gasit pierburg cu vreo 320 ron dar era doar senzorul.

merge masina perfect sau parca mai bine.poate mi se pare , avand in vedere ca am mers vreo saptamana asa fara putere.

imi cer scuze daca am gresit ceva.

Si de unde ai luat debitmetrul bosh, in caz de trebuie sa-l schimb si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la masca, al meu este gaurit dar am vazut altele care nu sunt gaurite si pareau ca sunt de fabrica. Logic ar trebui sa fie gaurita ca sa traga aer din belsug pe acolo.

Debitmetrul nu se blocheza pe o singura valoare, cand se strica ECU inlocuieste valoarea indicata de el cu o valoare constanta.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu problema mea: am constatat ca turbina era blocata, am dus-o la service, am facut rost de o alta turbina SH. cei de la service mi-au spus ca s-a dus turbina din cauza ca teava care alimenteaza turbina cu ulei era indoit intro parte si nu primea destul ulei. se poate asa ceva? am comandat o teava noua, astept sa fie livrat. cred ca baietii de la un alt service unde am dus masina sa-mi schimbe schimbe tachetii mi-au aranjat teava despre care este vorba.

@ raduleanovici: la B5 sigur nu este gaurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!am o problema mai veche la masina si cred ca e de la MAF.as vrea sa-l schimb, dar nu stiu de unde sa iau un pierburg, nu as vrea sa iau ceva facut pe vapor.sintome : raspunde greu la acceleratie, puturoasa, consum maricel,(am decuplat MAF-ul si ce-i drept merge mai rau dar nu mare diferenta la acceleratie.de la 120 in sus abia trage si 150 nu depaseste).de la turbina nu cred ca e deoarece nu am luat limp mode niciodata si imi intra normal la turatiile aferente.care e din Iasi si imi poate spune si mie de unde pot lua un debitmetru de aer Pierburg si daca ma poate ajuta cineva cu un log.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e Augsburg in Iasi. Eu de acolo am luat - tot Pierburg. Sper sa nu se considere reclama.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.multumesc mult!cat te-a ajuns?au avut pe stoc sau au adus la comanda?

Modificat de funKys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca m-am exprimat gresit. Am luat de la Augsburg din Bucuresti Militari. La vremea respectiva - cam doi ani in urma - era 270 lei si sunt convins ca este de calitate. Am cel putin 20k km si merge inca bine. Da, era pe stoc, cred ca si la Iasi pentru ca piesa se potriveste la foarte multe diesele VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu o problema cu un passat din 1998 1.9 TDI 90cp...

de la 130 km/h deodata se taie puterea masinii...si nu mai urca mai sus de atat...

si nici putere nu mai are...

dar dupa ce opresc motorul si o repornesc....motorul functioneaza bn..(pana la 130 km/h)

poate sa ma ajute cineva?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!