Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

salut, aveti idee de unde pot cumpara garniturile acelea din tabla, ce vin la prinderea egr ului cu conductele? Masina e 1.4 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

multumesc, intre timp le a confectionat cineva pentru mine. Acum am alta problema: la intervale de circa o luna, primesc eroare de egr insufficient flow. O sterg, apare la loc. EGR ul l-am curatat personal asta vara, l am verificat si adaptat cu vcds ul. Ce n am curatat este teava ce merge din EGR catre clapeta de acceleratie, acum va intreb pe voi, e necesar sa dau teava aceea jos si sa o suflu si pe ea cu spray de carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut , o rezolvare pentru eroarea aceasta , EGR nou sau .... ? Multumesc 

IMG_28032.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am schimbat , doar ce am pus testerul si a aparut aceasta eroare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , mersi , o sa verific . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 1/24/2020 at 3:43 PM, copanu said:

multumesc, intre timp le a confectionat cineva pentru mine. Acum am alta problema: la intervale de circa o luna, primesc eroare de egr insufficient flow. O sterg, apare la loc. EGR ul l-am curatat personal asta vara, l am verificat si adaptat cu vcds ul. Ce n am curatat este teava ce merge din EGR catre clapeta de acceleratie, acum va intreb pe voi, e necesar sa dau teava aceea jos si sa o suflu si pe ea cu spray de carburator?

ma citez tot pe mine, dar poate va ajuta si pe altii. Cand curatati egr ul si clapeta la benzinare, curatati si conducta ce merge din egr la clapeta. La mine era aproape complet obturata de calamina. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
FlorentinPavel

Eu la BCB 1.6 16 v am pus un egr nou deoarece cu cel vechi trebuia scoasa mufa ca sa stea normal la relanti dupa decelerare.

Cu motorul rece sau cu ac-ul pornit era OK.

Egr-ul nou a mers bine doar 5 minute.

Dupa ce s-a racit motorul, l-am reincalzit si pare ca egr - ul si-a dat drumul din nou.

Sa fi fost nerodat egr-ul nou si sa se fi blocat, dupa care deblocat prin racire?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florentin, s-a facut setarea de baza la egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cum se poate verifica cablajul de la EGR?? cu multimetru digital? daca da...cum si ce...ce trebuie sa verific? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti diagrama si verifici pana in mufa ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, exista posibilitatea sa imi dea eroare ( deviatie reglare - intermitent) cu egr si valva noi, de la benzina de slaba calitate ( alimentare Bulgaria ?)? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa se vada... Egr nou si valva presiune noua, schimbate acum vreo 4 luni. Ms 

IMG-20200920-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

buna seara , am si eu un seat leon varianta din 2001 de 1.6 16 v si de ceva timp am aprins in bord check engine dand codul p0402. intre timp am schimbat: egr, clapeta acceleratie, toba si catalizatorul, am si refacut motorul (schimbar cuzineti de biela, segmentat, facuta si rectificata chiulasa) am tot sters codul, dar la max 10 km dupa ce il sterg, eroarea reapare. ce as putea sa fac? care ar putea fi problema? multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi o  problemă de conectică. Ai făcut adaptarea EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu am facut-o si majoritatea spuneau ca nu se face adaptare egr la masina asta. poatye imi dati o sugestie ca atunci cand vb cu ei sa le spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După schimbarea EGR se face adaptarea lui. Intri pe Engine în Basic Settings în grupul 074. Acolo în ultima căsuţă o să apară ADP ON după care dacă totul este ok o să apară ADP OK, dacă sunt probleme o să apară ADP ERROR. În acest ultim caz  dacă în primele două căsuţe  valoarea este 0 atunci poate fi o problemă de cablaj sau ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La al meu golf 5 1.6 fsi, am un sunet aiurea la relanti, de la motor ca si o bataie gen dâc dâc. Daca fac pedala frana si tin apasat se opreste acel sunet cu o zmucitura usoara in scaun si miscarea usoara a turometrului... Iar daca scot mufa de la EGR motorul merge perfect. EGR-ul a fost inlocuit acum 7 ani si am parcurs 60000km. Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa tevile metalice de recirculare gaze de la sistemul EGR si verifica daca sunt colmatate, mai ales partea care intra in admisie

(desi ar fi trebuit sa ai eroare de Insufficient flow in cazul asta).

 

Daca nu, problema nu e de la EGR ci de la faptul ca e posibil sa ai precatalizatorul sau catalizatorul putin infundat, debitul de aer recirculat fiind astfel putin mai mare decat ar trebui, chiar daca ECU comanda corect procentual deschiderea valvei EGR si presiunea pe admisie e in parametri. Acest lucru duce la un amestec prost.

 

 

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se proceseaza daca e infundat precatalizatirul sau catalizatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.09.2021 at 12:17, vwmkv a scris:

Desfa tevile metalice de recirculare gaze de la sistemul EGR si verifica daca sunt colmatate, mai ales partea care intra in admisie

(desi ar fi trebuit sa ai eroare de Insufficient flow in cazul asta).

 

Daca nu, problema nu e de la EGR ci de la faptul ca e posibil sa ai precatalizatorul sau catalizatorul putin infundat, debitul de aer recirculat fiind astfel putin mai mare decat ar trebui, chiar daca ECU comanda corect procentual deschiderea valvei EGR si presiunea pe admisie e in parametri. Acest lucru duce la un amestec prost.

 

 

Dar daca scot mufa de la EGR, merge bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!