Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Normal ca merge bine, ai eroare pe EGR si ECU comanda arderea dupa o harta de injectie prestabilita, EGR fiind complet inchis, deci niciun debit de gaze arse recirculate. Citeste cu atentie ce am scris mai sus.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/11/2021 at 12:03 PM, lalutcosmin said:

La al meu golf 5 1.6 fsi, am un sunet aiurea la relanti, de la motor ca si o bataie gen dâc dâc. Daca fac pedala frana si tin apasat se opreste acel sunet cu o zmucitura usoara in scaun si miscarea usoara a turometrului... Iar daca scot mufa de la EGR motorul merge perfect. EGR-ul a fost inlocuit acum 7 ani si am parcurs 60000km. Aveti vreo idee?

Alt egr.

Posteaza erorile complete, de pe egr 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu EGR-ul. L-am curatat (am avut eroarea P0402 - excessive flow), dar nu ma lasa sa-l adaptez. (Valoarea la max ar trebui sa fie 2.9 minim, insa eu primesc numai 2.73. Din cate stiu, fiindca in primele 2 casute am valori, inseamna ca cablajul si ECU-ul e OK. Inseamna ca trebuie sa-l schimb EGR-ul?

20210912_184322.jpg

20210912_184421.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce canal ai incercat sa faci adaptarea? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce eroare primesti la finalul adaptarii? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17847 - Potentiometer for EGR (G212): Error in Basic Setting
P1439 - 35-00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, F l o r i n a scris:

Alt egr.

Posteaza erorile complete, de pe egr 

Nu am erori...

în urmă cu 17 ore, vwmkv a scris:

Normal ca merge bine, ai eroare pe EGR si ECU comanda arderea dupa o harta de injectie prestabilita, EGR fiind complet inchis, deci niciun debit de gaze arse recirculate. Citeste cu atentie ce am scris mai sus.

Am citit, dar nu am eroare pe EGR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvi nimic cu alt EGR daca nu ai erori pe el. Fa verificarile pe care ti le-am mentionat, la un service bun, inainte de a schimba ceva.

Citeste atent ce am scris, cand SCOTI mufa, ai eroare pe EGR si ECU comanda arderea dupa o harta de injectie prestabilita, EGR fiind complet inchis, deci niciun debit de gaze arse recirculate. 

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare grup, am si eu cam aceiasi problema cu EGR, am pus 3 EGR din dezmembrari si unul nou si tot nu merge, imi da eroare 16786 excesive flow(debit excesiv) , am schimbat si galeria de admisie ca aveam de aluminiu de pe AUS ca nu imi statea capacul de la motor pe clapeta si se tot misca in mers, eu avand AZD si am pus de plastic de AZD si acum sta capacul fix pe clapeta si tot nu merge, i-am schimbat si mufa la EGR ca avea 2 pini indoiti si tot nu merge, cand ii pun mufa incepe si oscileaza la relanti si am vazut ca nu mai are putere sa traga, cand scot mufa nu mai oscileaza si merge rotund insa nu mai are zvac, putere si forta, cand apas acceleratia ma rog de ea, zici ca e sufocata si nu merge ceva bine, a rezolvat cineva problema asta? Masina in cauza Golf 4 1.6 16v AZD, 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul de la egr pana la ecu, l-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă să vezi cum se comporta cu mufa băgată, dar cu țeava care aduce gazele în EGR obturată (slăbești șuruburile si introduci o tăbliță) sau partea care intră în motor, cum îți este mai comod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n cred ca e ok pentru ca valorile la EGR sunt bune cu mufa pusa si se si adapteaza de fiecare data, daca nu era ok nu cred ca se adapta sau sa fie valorile bune, @lupo_bv nu pot sa ma abtin, trebuie sa o repar odata... :)) chiar m-am saturat, o sa incerc toate posibilitatile, e posibil sa fie si catalizatorul partial infundat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert RoDa este posibil sa fie catalizatorul partial infundat, asa ca idee, recent am inlocuit catalizatorul la passatul B5.5 din semnatura pt ca nu mai ieseau gazele la itp si in VCDS la testul catalitic iesea nok, desi nu erau probleme in functionarea motorului, cand am dat calizatorul vechi jos, era partial infundat si fisurat. am ales varianta unui catalizator nou aftermarket, i-am facut test de gaze la o statie itp si au iesit bune.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Salut, eu nu pot sa ma abtin, trebuie sa o fac sa traga ca nu mai pot merge asa cu ea, imi sta pe creier, am un fix sa mearga bine si sa traga cum trebuie, o sa incerc si varianta ta, cat e unul nou aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, xmisterx a scris:

@Robert RoDa este posibil sa fie catalizatorul partial infundat, asa ca idee, recent am inlocuit catalizatorul la passatul B5.5 din semnatura pt ca nu mai ieseau gazele la itp si in VCDS la testul catalitic iesea nok, desi nu erau probleme in functionarea motorului, cand am dat calizatorul vechi jos, era partial infundat si fisurat. am ales varianta unui catalizator nou aftermarket, i-am facut test de gaze la o statie itp si au iesit bune.

costa pe marca Asso ,la masina lui @Robert Ro850lei la targuldepiese, motoru 1,6 16v azd.El decide ce face mai departe

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Și eu nu reușeam să adapteze EGR și problema era mufa. A cumpărat una nouă de pe episa am scos firele că are și fire le-am scos de pe mufa veche cu tot cu piciorușe unul era un pic îndoiat și am scăpat de problema cu adaptarea. Până mi-a venit mufa am legat-o. Nu stătea bine cînd o puneam la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!