Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

Depinde la ce parti ale masinii vrei sa aplici materialul fonoabsorbant. Cred ca ar fi mai interesant pentru tine sa citesti topicul:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=22672

Materialele fonoabsorbante care se folosesc pentru tratarea din punct de vedere acustic al usilor se pot folosi si la podea, tavan si alte parti ale caroseriei masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu Cristi am citit!

Merci mult de ajutor. M-ar fi interesat niste solutii deja aplicate sau cunoscute intr-un service al marcii. Dar o sa incerc si la o firma de specialitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Acum 3 saptamani am fost lovit din spate de un taximetris. In urma impactului bara spate a fost facuta praf si hayonul indoit. Am decis sa ma duc cu dosarul de daune la Alto sa efectuez reparatia. Pana aici toate bune....piesele au fost comandate...au si venit ( toate mai putin luneta) dar mi s-a spus ca masina va sta la ei in service 3 saptamani :icon_thumright: ..termen care mi se pare foarte mare avand in vedere ca trebuie schimbate doar cateva lucruri. E normal asa ceva..ce-i face in 3 saptamani..de ce dureaza atat de mult? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt drw 99 :

o mangaie , o spala , o tesala si o raftureaza..ca pe cai ,asta ii face

acum ca sa atingem miezul problemei ,eu nu am vazut masina si nici comanda ,dar o sa ma interesez sa vad :

daca are programare si la cat timp a fost programata (din cate stiu eu noi nu programam noi primim pe loc !)

daca la momentul primirii in service erau piese comandate sau deja sosite-ce discutie s-a purtat pe aceasta tema intre client si repr alto

daca lovitura in spate e atat de usoara incat e nevoie si de luneta(pun pariu ca hayonul este praf)

daca constatatorul a acoperit totul in nota si nu va fi nevoie de reconstatare suplimentara

daca

daca

daca

ce simplu este :ce i-o face de dureaza 3 saptamani

pai va zic eu :

azi o las daca vrea clientul daca nu il programez cand am sosite piesele prinse in nota de agent asigurare

piesele vin in 5 zile de la data comenzii

daca reconstat a doua sau a treia zi si alte repere mai adaug 5 zile

tinichigerie 2 zile

3 zile vopsit bara ,hayon

inca o jumate de zi echipat

pun marja de eroare 1 zi ca sa ii fac control final la lucrare ,sa nu ma fac de ras despre calitatea reparatiei

le adun si am termen de livrare dupa 16 zile lucratoare ,prind minim 2 sfarsituri de saptamana si iacata cum se fac 20 zile

acesta este cazul fericit in care merg toate snur

ca poate sa mai apara intarzieri:

nu rasp[unde agentul la mail la reconstatari ca nu are chef

nu raspunde agentul la acceptul de plata ,ca asa e politica firmei sa intarzie

mai uita clientul stampila ca sa pot completa cererea de despagubire

daca

daca

daca

Daca ar plati clientul toata lucrarea si apoi sa se lupte el cu soc de asigurare ,atunci nici la service nu ar dura mult ,s-a face cat ai zice peste

Voi aici pe forumul asta o cam ardeti aiurea ,aveti pretentii de rols royce ca su zic altceva.

Totusi maine ma voi implica personal in cel mai direct mod in reparatia masinii ,sa vad daca este justificata nedumerirea dvs ,iar daca nu ,o sa va dau telefon din ora in ora sa va tin la curent despre cum decurg lucrurile

poate am noroc si nu imi sterge postul niciun moderator care nu suporta critici si ironii mai voalate...

de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt drw 99 :

o mangaie , o spala , o tesala si o raftureaza..ca pe cai ,asta ii face

acum ca sa atingem miezul problemei ,eu nu am vazut masina si nici comanda ,dar o sa ma interesez sa vad :

daca are programare si la cat timp a fost programata (din cate stiu eu noi nu programam noi primim pe loc !)

daca la momentul primirii in service erau piese comandate sau deja sosite-ce discutie s-a purtat pe aceasta tema intre client si repr alto

daca lovitura in spate e atat de usoara incat e nevoie si de luneta(pun pariu ca hayonul este praf)

daca constatatorul a acoperit totul in nota si nu va fi nevoie de reconstatare suplimentara

daca

daca

daca

ce simplu este :ce i-o face de dureaza 3 saptamani

pai va zic eu :

azi o las daca vrea clientul daca nu il programez cand am sosite piesele prinse in nota de agent asigurare

piesele vin in 5 zile de la data comenzii

daca reconstat a doua sau a treia zi si alte repere mai adaug 5 zile

tinichigerie 2 zile

3 zile vopsit bara ,hayon

inca o jumate de zi echipat

pun marja de eroare 1 zi ca sa ii fac control final la lucrare ,sa nu ma fac de ras despre calitatea reparatiei

le adun si am termen de livrare dupa 16 zile lucratoare ,prind minim 2 sfarsituri de saptamana si iacata cum se fac 20 zile

acesta este cazul fericit in care merg toate snur

ca poate sa mai apara intarzieri:

nu rasp[unde agentul la mail la reconstatari ca nu are chef

nu raspunde agentul la acceptul de plata ,ca asa e politica firmei sa intarzie

mai uita clientul stampila ca sa pot completa cererea de despagubire

daca

daca

daca

Daca ar plati clientul toata lucrarea si apoi sa se lupte el cu soc de asigurare ,atunci nici la service nu ar dura mult ,s-a face cat ai zice peste

Voi aici pe forumul asta o cam ardeti aiurea ,aveti pretentii de rols royce ca su zic altceva.

Totusi maine ma voi implica personal in cel mai direct mod in reparatia masinii ,sa vad daca este justificata nedumerirea dvs ,iar daca nu ,o sa va dau telefon din ora in ora sa va tin la curent despre cum decurg lucrurile

poate am noroc si nu imi sterge postul niciun moderator care nu suporta critici si ironii mai voalate...

de bine !

Masina inca nu am adus-o in service...luni o aduc si eram doar curios de ce dureaza atat...oricum va multumesc pentru explicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am facut revizia de 30.000 de km la Alto. Per total sunt foarte multumit. S-a lucrat profesionist si cu foarte multa grija. Ca bila neagra, s-a gresit destul de grav la estimarea (prin telefon) a costului total (3 milioane diferenta fata de costul estimat si cel "din teren"). Adica am intrebat ca de obicei cat costa revizia si mi s-a spus 8 milioane cel mult, costul total fiind de peste 11 milioane. Am intrebat pe un ton politicos de unde este aceasta diferenta (bine ca avea bani la mine) si mi s-a explicat ca a fost o eroare a estimarii etc. Mi s-a facut o reducere si pana la urma toata lumea a iesit multumita. Asa ca au pus inalbitor in bila neagra, e acum gri :rolleyes:. Oricum am ramas impresionat de grija pe care o are acest service fata de clienti. Domnul de la receptie chiar a fost super intelegator cu situtia creata.

Ma declar satisfacut si sunt sigur ca pe viitor estimarile isi vor reveni la normal (de obicei ti se spune la telefon un pret mai mare decat ce urmeaza sa platesti, tocmai pt a se evita o situatie neplacuta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dre, ne poti spune si ce ti s-a schimbat la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, desigur. S-au schimbat toate filtrele mai putin cel de benzina, uleiul, placutele de frana. S-au verificat antigelul, bucsele, s-au gresat balamalele, s-a inlocuit un bec din trusa de rezerva (il folosisem eu cand mi-am schimbat un bec de stop). Manopera la schimbatul placutelor de frana a inclus si punerea masinii pe standul de verificare a franelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu schimbatul placutelor de frana pretul mi se pare relativ ok, pentru ca placutele si manopera de schimbare sunt cam 400 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am zis ca nu ar fi OK. Problema cea mare este ca intrebi prin telefon cam cat ar costa revizia si de obicei se spune un pret mai mare, tocmai pt. a nu avea surprize. Daca aveam doar 9 milioane la mine? Mi s-a zis telefonic ca ar costa maxim 8... Dar din fericire situatia a fost rezolvata amiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deranjez si eu cu o intrebare

vreau sa fac revizia de 15000 la un seat leon fr tdi model nou si ma intereseaza daca pot sa cumpar eu filtrele si uleiul si doar sa fie facut schimbul la Alto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti cu siguranta. Nu este absolut nicio problema.

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT:drw99 am o curiozitate deoarece am fost si eu lovit din spate f tare dar nu mi s-a spart luneta! tie ti-au flambat aripile spate in dreptul montantilor C? Mie asa mi s-a intamplat. La pex ploiesti a durat tot 3 sapt reparatia. Eu nu m-am agitat si nici nu am pus presiune pe cei de acolo. So..relax si mai bine o treaba facuta bine si cu cap decat facuta pe graba!

D-le Barbato...v-as ruga daca se poate un raspuns la intrebarea me cu cateva post-uri mai sus legata de insonorizare. Multumesc.

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am efectuat revizia de 15 mii de km la alto. in principiu sunt multumit, masina a fost gata in aproximativ o ora numai ca am mai asteptat pe urma inca vreo ora pentru predarea actelor si efectuarea platii. s-au inlocuit uleiul, filtrul de ulei, filtru de polen care era plin de frunze si s-a curatat filtru de aer. balamalele au fost unse, s-a remediat si problema cu hayonul care fusese montat cam aiurea...in partea din dreapta aveam mai mult spatiu decat in stanga. pretul a fost de 450 ron

Modificat de drw99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu le dau o mare bila alba...am rezolvat rapid problema dar pentru facturare si plata a durat cam mult! Plus ca mi-au gresit datele de pe factura de 2 ori...factura care trebuia introdusa la dosarul de dauna la casco si bineinteles ca daca nu corespunde numele.... :D Pana la urma s-a rezolvat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Se apropie reizia de 40k la leonu meu....care a si iesit din garantie..:icon_cool:

Cam cat ma costa placutele de frana?/?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in jur de 100-150 ron daca le iei din alta parte. Gen volkparts. Contacteaza-l pe volksman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu le dau o mare bila alba...am rezolvat rapid problema dar pentru facturare si plata a durat cam mult! Plus ca mi-au gresit datele de pe factura de 2 ori...factura care trebuia introdusa la dosarul de dauna la casco si bineinteles ca daca nu corespunde numele.... :huh: Pana la urma s-a rezolvat! :lol:

E o greseala scuzabila. Unii au primit autorizatie de reparatie de la politie cu termenul de 30 februarie :(

http://www.protv.ro/stiri/divertisment/ram...-februarie.html

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in jur de 100-150 ron daca le iei din alta parte. Gen volkparts. Contacteaza-l pe volksman.

Multumesc de informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Alto Syncro never again!

O scurta descriere:

De la 6.000 km (cam 3 luni de la livrarea masinii) am observat un consum exagerat de ulei. (deja 1l era dus). Am mai cumparat 2l ca sa ajung la liman la 15000. Povestea a continuat cu consumul exagerat de ulei si la urmatorul schimb (3 litrii)

Ma duc sa reclam la Alto Syncro (service pe care de altfel l-am recomandat pt. revizii - sunt cativa mecanici f. buni pt. asa ceva).

De cand am mers prima oara, mintea lor ingusta era calata pe un singur lucru: sigur eu merg cu masina ca nebunul sau am chip-tuning. Incercam sa le spun calm ca sunt in eroare sa verifice ce are masina - ei nu si nu.

Repetau ca niste papagali (cred ca si un copil care a terminat 4 clase are un vocabular mai variat) ca un consum de ulei sub 15 l la 15.000 km este normal (vezi detalii produs - voiau sa-mi arate ca totusi citesc din cand in cand :o :o )

La intrebarile mele ori raspundeau cu fraza de mai sus ori imi spuneau ca conduc eu ca un disperat. Cu consilierul m-am mai inteles cat de cat (macar avea bunul simt sa ma lase sa vorbesc) dar despre Mihai Barbato am o parere f. proasta (cea mai proasta din tot service-ul mai exact).

Poate nu isi da seama ca este platit din banii clientilor care cumpara masini si vin in service. Pe un ton de tzatza vine si imi trancane aceleasi tampenii pe care le auzisem de la consilier de inca 5 ori. Spre deosebire de consilier daca incercam sa vorbesc ceva vorbea peste mine cu un ton mai ridicat (probabil ii placea sa se auda vorbind).

Am reclamat consumul de ulei de 5 ori. De fiecare data am fost plimbat cu presul (ca sa am rabdare pana spre sfarsitul garantiei cand problema va fi rezolvata) Si asa ajung in ultima luna de garantie.

In urma unei divergente de opinie cu consilierul ajungem in sfarsit la concluzia ca ar fi bine sa cuantificam consumul reclamat de mine de ulei (el spunea ca il cuantifica cu ajutorul experientei lui ;) ;) - lucru f. amuzant din punctul meu de vedere; parea proaspat-absolvent si lucra de < 1 an la service)

Ajungen la un test cu motorul sigilat - consumul pe 1000km echivala cu un consum de ulei de 4,5l / 15.000. Pentru a justifica consumul mai mare fac o observatie: eu conduc in 99% din cazuri f. ponderat (fara trecut de 3000/ture; fara acceleratii cand motorul e rece etc). In perioada testului nu am rupt masina in doua. (probabil ar fi consumat 7-8l de ulei daca ar fi fost condusa sportiv. Tot intre 2000-3000 ture am schimbat dar am mers un pic mai in forta.

Ca sa nu o mai lungesc imi fac un test de chip-tuning, test de compresie (a durat pe ceas 2,5 ore - mi-am dat seama ca toti cei de acolo sunt prost pregatiti daca ii scoti din revizii; nu au scule; nu stiu sa le foloseasca) VAS etc. Nu m-am suparat ca au facut testul de chip-tuning dar m-am enervat ca au avut tupeul sa mi-l factureze spunand ca e spre binele meu :rolleyes: :( De parca eu aveam nevoie de testul lor sa aflu dacamasina are chiptuning sau nu.

Mi-am dat seama ca sunt dusi cu pluta - aflasem multe informatii intre timp; stiam ca au apucat-o pe cai gresite; nu mai aveam neuroni de consumat aiurea - am platit si am plecat.

Mai aveam 3 saptamani de garantie; Ma prezint la PBA - tot 5 ore am stat si acolo; diferenta e ca 4 ore a stat masina in parcare si <1 ora in atelier.

Consilierul de garantii de acolo nu are nimic in comun cu "profesionalismul" celor de la alto syncro. A printat o nota interna data de fabrica pt. consumul exagerat de ulei - de la A-Z (cum se cuantifica coonsumul - cei de la alto il calculasera dupa norme numei de ei stiute; cate grame e considerat normal etc)

Pt. toti va informez ca un consum > 3l / 15000 este considerat anormal si fabrica solicita inlocuirea piesei defecte. Tot acolo scria ca dupa inlocuirea piesei defecte se reface testul pt. a vedea daca sevice-ul a inlocuit piesa corecta. (nu doar turbina poate fi inlocuita). Ca sa nu o mai lungesc - in decurs de 2 saptamani au trecut prin toate procedurile solicitate de fabrica si au inlocuit piesa defecta.

PS: pt. a vedea unde poate duce taranismul unora mentionez ca asta-iarna am mers la ei (Alto Syncro) cu un proiector "inecat" (apa stransa la baza si condens la greu); Au scos proiectorul l-au uscat cu feonul si l-au pus la loc.

Nu cred ca astfel de pozitii fata de clienti sunt de tolerat... Si nu ma voi opri la acest post; Vreau sa piarda si ei macar o zecime din timpul pe care l-am pierdut eu cu incompetenta lor.

Concluzie: puteti sa folositi Alto pt. revizii - daca aveti ceva complicat pierdeti vremea daca mergeti acolo (am vorbit si cu alti forumisti si au renuntat si ei sa mai reclame probleme acolo vazand ca nu sunt rezolvate; Ca sa raman impartial am inteles ca se poate si mai rau)

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...tot nu ne-ai spus despre ce piesa este vorba.....sigur ca pe cei cu TDI i-ar interesa ( si pe mine :soare: )

PS. ..si eu am experiente pozitive cu PBA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si tot n-am aflat care e piesa defecta.............?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabrica spune ca in principal sunt 2 motive:

1. turbina

2 segmentii

In cazul meu a fost schimbata turbina, desi eu personal inclin sa cred ca ar fi segmentii.

Sper pt. binele tuturor sa aiba dreptate ei.

Una e sa faca motorul bobite si sa il puna la loc - alta e sa schimbi o piesa din exterior. Tot fabrica sugereaza sa se faca inca un test dupa inlocuirea piesei defecte. Amiabil am stabilit sa tin eu sub observatie nivelul uleiului fara sigilii sau ceva de genul...

Asta in conditiile in care sunt indeplinite criteriile de mai sus. (consumul sa fie > 3l la un stil de condus normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de 2 ori in ultimele luni la Alto pt verificarea unor probleme in baza garantiei prima oara si pt revizie a doua oara.

- la prima verificare se recomanda inlocuirea bileletelor antiruliu - la revizia de la 35.000 km mecanicul de acolo le-a verificat amanuntit, chiar le-a si desfacut si mi-a zis ca nu au absolut nicio problema,

- masina scotea un "fluierat" la plecarea de pe loc, in partea de sus a cursei ambreiajului. Verdictul la prima verificare: auto lovit pe dedesupt - flexibil evacuare + tampoane prindere. La revizie m-am bagat si eu pe sub masina si nici eu nici mecanicul n-am vazut nicio lovitura... dar nimic, absolut nimic, mai ales in partea din fata unde se aude acel fluierat. Si apoi nu prea inteleg ce legatura are acel "fluierat", care nu este un fluierat propriu-zis, cu ambreiajul care scoate acel sunet ca si cum ar patina. Nu mai stiu ce sa mai cred.

Cel mai probabil o sa revin pt inc-o verificare pt ca nu-mi permit sa revin dupa expirarea garantie cu aceeasi problema pt care subit sa se gaseasca rezolvare (nu zic ca este cazul, dar...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!