Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

Cred ca ai o impresie gresita ca esti tratat altfel pentru ca ai Ibiza. Eu am fost atat cu Ibiza, cat si cu Leon de mai multe ori si pot sa spun ca am fost "tratat" mai bine cand am fost cu Ibiza decat atunci cand am fost cu Leon. Crede-ma ca nu are nici o importanta.

Problema e alta cand vine vorba de "ucenici". Nu am nimic impotriva sa faca "training on the job" pe masina mea, cu toate ca nu e absolut normal, dar macar sa vina cineva sa verifice ce a facut "ucenicul". Ca sa nu ma mai trezesc cu filtrul de polen pe la picioarele pasagerului la o zi dupa revizie. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WarDog- la chestiunea cu schimbatul filtrului de aer, baietii cred ca au insistat in favoarea ta (a cheltuielii tale). Si eu am avut cumparat filtrul (18.000km) si tot asa mi-au sugerat/recomandat sa-l mai las pe cel vechi(suflat).Cred ca nici in service-plan nu este trecuta schimbarea filtrului de aer la 15000km (parca asa stiu). Nu cred ca acesta este un motiv de suparare; cred ca fiecaruia i se intampla sa insiste cu un sfat bun/prietenesc dar, daca interlocutorul nu-l accepta...asta este :P - in final, inteleg ca ti-a fost indeplinita dorinta :lol: .

Legat de petele de ulei (multa rabdare ai avut sa le numeri - 10.000.000 :D) ai dreptate dar, cred ca ai avut ghinion cu ucenicii. Daca i-ai semnalat acest lucru lui Barbato (daca nu, va citi el aici) sunt convins ca respectivii si-au primit "urecheala" cuvenita, astfel ca, pe viitor sa fie mai atenti.

In rest, asa cum spune si Lawrence, nu ai fost tratat dupa tipul masinii. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca am intrebat telefonic cat costa revizia pentru 2.0 tdi si mi s-a dat un rasp de genul 8-9 milioane as vrea sa stiu exact cat a platit un posesor de 2.0 tdi revizia la alto. De asemenea care este exact tipul de ulei folosit de ei ca nici asta nu a stiut sa-mi spuna baiatul de la telefon. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cred ca-ti spun un pret mai mare (estimat), sau mai exact scenariul cel mai pesimist. Si mie mi s-a transmis un pret estimat mai mare decat a fost factura finala. Mi se pare normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la telefon daca frunizati toate datele si colegul de la receptie poate da un raspuns apropiat de realitate.revizia la tdi : raspuns x lei.daca spui am 30.000 km si am un 2.0 tdi si mai am poate si 2 ani atunci vine si raspunsul: rev cu inloc lichid frana aprox 750 ron si aveti grija ca e posibil ca la acesti km sa fie nevoie si de placute frana care nu intra in revizie si al caror cost separat este de aprox x lei.la fel de adevarat este si faptul ca receptionerul trebuie sa va descoasa la telefon si sa-si adune toate informatiile necesare comunicarii unui raspuns corect.

cu destele murdare nu e in regula , si daca s-a intamplat v-as fi ramas recunoscator daca mi-ati fi sesizat atunci cand ati preluat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin :)) dar m-am lovit de rea-vointa la Po-Ro.

Domnul Barbato am si eu o Vw Bora din 2000, motor 1.6 akl si ma intereseaza daca se poate sa mi se schimbe la dvs. chederul de la geamul soferului. Este taiat de un binevoitor si as vrea sa il schimb.

Se poate face la dvs. aceasta operatiune?

Va multumesc, Vlad Pelinescu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma aprecierilor in marea majoritate pozitive despre acest service, m-am programat si eu cu al meu toledo pentru o verificare a senzorului de apa, care se pare ca nu prea ii place frigul, iar dimineata imi aprinde martorul in bord.

marti o sa va spun cum a fost.

......ce ma fac ca nu am sticker :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajman: Verifica nivelul la antigel mai intai si daca este nevoie mai completeaza!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin :D dar m-am lovit de rea-vointa la Po-Ro.

Domnul Barbato am si eu o Vw Bora din 2000, motor 1.6 akl si ma intereseaza daca se poate sa mi se schimbe la dvs. chederul de la geamul soferului. Este taiat de un binevoitor si as vrea sa il schimb.

Se poate face la dvs. aceasta operatiune?

Va multumesc, Vlad Pelinescu.

2094020 ; 2094021 - Pentru maine eventual daca aveti piesa noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma aprecierilor in marea majoritate pozitive despre acest service, m-am programat si eu cu al meu toledo pentru o verificare a senzorului de apa, care se pare ca nu prea ii place frigul, iar dimineata imi aprinde martorul in bord.

marti o sa va spun cum a fost.

......ce ma fac ca nu am sticker :D

vezi ca alt caz a fost pt ca antigelul era cam vechi. Stii ca dupa cativa ani se recomanda inlocuirea lui in totalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoria spune dupa 3 sau 5 ani la antigel, depinde de care tip e, din cate stiu eu.

Din pacate cu ucenicii din service-uri e cam la fel ORIUNDE in lume. E unul destept care pune degetul si inca 5 care intreaba "unde?" si dau cu ciocanul, sau "care" si strang/destrang...

Problema e ca nimeni nu pune dinamometru sub tricepsul/bicepsul de la mana cu care dau ca sa stie cat dau de tare si cat strang de tare....

Eu am ras de m-am spart cand eram langa un coleg cu un Cielo care si-a facut service in garantie si ucenicul a golit uleiul dar a uitat sa toarne uleiul nou. A strans busonul si a vrut sa porneasca motorul, care nu vroia sa porneasca. Noi eram cu spatele,dar auzind tentativele de pornire ne-am intors si am vazut bidonul de ulei nedesfacut :D :D ..S-a scuzat bietul si a zis ca asa ceva nu i s-a mai intamplat niciodata sa uite sa puna uleiul nou...Ce sa zici...

Realitatea e ca singura situatie unde nu risti sa te afli in situatia asta e cea in care duci masina la un mecanic priceput care lucreaza PERSONAL.

In momentul in care exista ucenici exista risc. Omul gandeste ma duc in service ul x ca acolo lucreaza faimosul mecanic y. Insa Y de multe ori nici nu atinge vreo cheie.

De partea cu vaselina nu mai zic nimic, insa si daca lucrezi la masina ta si tot mai patesti una alta legat de pete de ulei/vaselina....

Personal, mi-am turnat 4 litri de ulei ars pe picioare, vrand sa ii duc in pivnita ( ca norocul ca era pivnita) si mi-a fost lene sa intru in casa murdar si sa mai aprind lumina.....Ca sa nu murdaresc intrerupatorul :D Am reusit sa fac varza pe jos in mai putin de o secunda.

Cu alte cuvinte amabilitatea celor de la service e totdeauna binevenita, insa nu va putea inlocui acei ucenici-maini de aur niciodata. Sa nu mai vorbim de greselile lor nu din nestiinta, ca doar oameni suntem toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am montat la altro un set de praguri si ornamente usi

baietii sunt ok

cred ca am sa fac si revizia tot la ei

apropo : am devenit membru altro si beneficiez de reduceri la revizie si piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sugestii si idei. am mai completat cu antigel si acum sa astept sa vad maine dimineata......poate scap de service.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu azi de dimineata revizia de 15000 km, la Alto. Masina a intrat cu o mica intarziere in service, dar a compensat cu viteza de lucru si amabilitatea celui care s-a ocupat de masina.

Per ansamblu, o bila alba din partea mea. Urmatoarea revizie tot la Alto o fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am fost si eu la revizie la Alto Syncro unde m-am intalnit si cu 03_cep ocazie cu care-l salut!

Acum impresii:

In primul rand oamenii de acolo sunt chiar ok. De mecanici ce sa mai zic. Mi-au raspuns la toate intrebarile si mi-au indeplinit toate doleantele fara a da vreun semn de "sictir".

Cu aceasta ocazie s-a constatat la precizarea mea un zgomot suspect ce ar putea fi de la volant dar nu este inca concludent. Mi s-a spus sa mai merg asa si daca se accentueaza sa revin oricand ca se schimba cu tot cu ambreiaj pe garantie. De asemenea s-a scris undeva de aceasta problema. OT: masina are 15000 km ...sa dea dracii in volantele VW bimasice.

Revizia a costat 4600000 cu filtru de aer si ulei de la mine.(pe care am dat 750000).

Mi s-au pus 4 l ulei castrol 505.01 si un litru la cererea mea in portbagaj.

Mi s-a schimbat filtru de habitaclu cu unul cu carbon.(tot intrebat in prealabil daca vreau)

Mi s-au gresat balamalele si oglinzile.(nefacturat pentru balamale)

Mi s-a lipit o banda dublu adeziva la fetele de la boxe si nu mai zdrangane absolut deloc.(nefacturat)

Verificare VAS.Verficat concentratie antigel. Verificat placute, articulatii, esapament, strans ceva suruburi.

Mi s-a inlocuit imediat un suport de numar pe spate (nefacturat)

Toate astea au beneficiat de reducere 10% la manopera si 5% la piese pt ca masina e cumparta de la ei.

Per total sunt foarte incantat si am plecat satisfacut de acolo si nici prea chelit la buzunare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A treia revizie la Leon, 34.500 km. Timp de lucru: 1h si 20 min.

Ma bucur ca de data asta s-a terminat repede. Lume amabila ca de obicei la receptie service, per total sunt multumit in continuare de acest service.

A, era sa uit. Cost total: 564,33 lei (schimb ulei, filtru ulei, filtru polen, bec pozitie stanga spate, 2 l de ulei in portbagaj, manopera). Reducerea de 5% la piese si 10% la manopera, pauza de data asta. Probabil ca trebuia sa ma manifest in vreun fel (am beneficiat de aceasta reducere la primele doua revizii pt. ca numerele de inmatriculare cu insemnele Alto).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu dupa 2 luni la fisa de service (Lista de intretinere cum o denumesc ei) si am observat ca s-au bifat o multime de operatiuni unele dintre ele nu s-au efectuat. Voua v-au verificat presiunea la roti, lamelele stergatoarelor si pozitia duzelor, functionarea instalatiei electrice, v-au umplut vasul cu lichide de parbriz, sau v-au uns bolturile de la usi? Mie nu, desi acest lucru este bifat pe acea fisa.

Acum, nu este mare lucru si nici n-am verificat daca aceste lucruri au fost facturate, ci este putin vorba de principiu. Nu am nicio nemultumire majora fata de Alto, dar imi pun totusi intrebarea de ce?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveti astfel de nedumiriri, de ce nu intrebati la service???

crede-ti ca aflati vreun rasp pe forum????!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare/mirare oarecum pertinenta, de altfel, chiar daca cu prea multe semne de ? si de !, precum si cu o cratima ce doare rau limba romana. Crede-m totusi ca se mai primesc raspunsuri si pe forum.

Modificat de AIX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi amintesc ca mi-au fost verificate cele mentionate de tine. Nu mi-au umplut vasul cu lichid de parbriz, pentru ca o facusem eu inainte. Oricum, am fost intrebat daca vreau sa mi-l inlocuiasca si am refuzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma plang, tot ce am scris mai sus erau niste observatii, lucruri pe care le-am remarcat cand m-am uitat din intamplare pe fisa respectiva,

Intr-adevar si eu aveam lichid de parbriz, dar totusi de ce au bifat acele lucruri?

Nu neg faptul ca la cererea mea au desfacut o roata din spate, pt ca i se parea ceva ciudat prietenei mele... S-a dovedit a fi doar o parere :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De data asta chiar nu am stat nici un minut langa masina, habar nu am daca s-au executat toate operatiunile care s-au bifat in fisa aceea tehnica. Eu le acord prezumtia de nevinovatie... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare/mirare oarecum pertinenta, de altfel, chiar daca cu prea multe semne de ? si de !, precum si cu o cratima ce doare rau limba romana. Crede-m totusi ca se mai primesc raspunsuri si pe forum.

scuzata sa imi fie lb romana, nu a fost cu intentie........

cat despre raspunsurile care se primesc pe forum, acestea nu sunt pertinente din cauza ca nu vin de la cei ce le sunt adresate intrebarile.....daci, sunt doar vorbe.......si atat.

asa ca........intrebati la sursa mai oameni;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

;) Am avut si eu placerea de a merge intr-un service modern si serios cum este cel de la AltoSyncro. Jos palaria pt amabilitatea celor de la biroul 'intampinari'si programari. Iar despre ucenicii si un mare mecanic pe care am omis sa il intreb cum il cheama ... o sa va povestesc numai de bine. :(

Acum 2 saptamani mergand cu Cupra, drumuri romanesti cutreierand, am luat o bordura care era aruncata pe langa o statie de tramvai din dreptul statiei de Metrou Mihai Bravu (sensul spre Dristor), 60 la ora, mers lejer, noapte, ploaie in draci, camioane peste tot... ideea e ca nu am putut sa evit bordura si am preferat sa ma urc cu masina pe scuar ca sa nu rup spoilerul si radiatoarele, pagubele nu au fost chiar asa serioase, janta stanga fata indoita + cauciuc sfartecat iar cea din spate doar julita. Acum, am fost si eu ca tot omul de rand la asigurare ... etc ... service AltoSyncro pt programare. Nu aveau pe stoc nici jante si nici pneuri si am mers cu roata de rezerva cam 2 saptamani... pana mai ieri. < Scuze de off topic>

Am fost programat pt Miercuri (19-dec-07) la ora 13:00 sa imi schimbe jantele si un cauciuc.

Sun un prieten sa ma ajute cu masina pt ca eu am permisul suspendat ... se invoieste tipul de la servici pt 3 ore ... ne gandeam ca nu are cum sa dureze mai mult de o jumatate de ora schimbatul de jante la 2 roti.

Ajungem la ora 12:45 in service unde fac si predarea masinii cu inventarul si semnatura de rigoare:

- la ora 13 urca masina pe rampa.

- 13:10 dat jos jantele de pe partea stanga

- 13:20 spalat roata de rezerva (o chestie pe care pe mine m-a impresionat profund)

- 13:30 incepe operatiune de carat jantele din depozit si anvelopa noua

- 13:45 se termina operatiunea de transfer a pieselor de schimb

- 14:00 incep sa dea jos anvelopa de pe janta din spate (pe fata aveam doar roata de rezerva)

- 14:10 pune janta in menghina

- 14:12 ucenicul cheama un vecin pt ca nu se descurca cu anvelopa ... nu stia care este fata care se pune in exterior

- 14:13 incep sa se urce amandoi pe anvelopa sa o intre pe janta

- 14:15 cheama inca un 'vecin', acum toti trei stau cocotati pe janta

- 14:40 dupa lungi incercari reusesc sa monteje prima anvelope pe janta

- 14:50 termina si cu a doua janta

- 15:10 masina iese din service

Acum treaba misto este in felul urmator ... una din jante era rulabila doar ca necesita echilibrare si o polisare de suprafata pt ca era zgariata rau... L-am intrebat pe tipul care s-a ocupat de masina mea daca pot sa iau janta buna. El foarte vesel imi raspunde ca janta trebuie sa ramana la ei pt ca este platita de asigurator iar ei trebuie sa justifice ca au schimbat cele doua jante.

Intrebare pt cei de la AltoSyncro --- ce naiba justificati voi daca mi-ati lasat una din jante in portbagaj (este aceea care este ovalizata si nu mai poate fi folosita, lucru confirmat chiar de catre tipul care s-a ocupat de masina)

Concluzia pe care o trag eu de aici este ca baietii trebuie sa 'manance' si ei ceva?!??

Imi cer scuze daca am fost nesimtit prin comentariul meu dar mi se pare normal sa te enervezi (putin si echilibrat) si sa iti impartasesti experienta de la un service in care dureaza 2 ore sa iti schimbe 2 anvelope.

Multumesc.

Toate bune si va doresc sa aveti cat mai putine incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

As dori sa intreb aici daca la service-ul alto syncro s-ar putea face o insonorizare suplimentara pentru masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!