Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

barbato mihail

Referitor la problema lui motanul :

:lol:

Tzatza posteaza in nume propriu si nu exprima un pct de vedere oficial al Alto Syncro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gresit ca nu am facut scandal mai devreme - macar imi dadeam seama cu cine stau de vorba... la chestii de nuanta si de finete nu prea ii duce capul; Sau cei pe care ii duce capul, prefera sa taca, sau sa spuna ca utilizatorul a fost cumva de vina (probabil in mintea lor cred asta, ca eu alta explicatie nu am).

1. Eu nu zic ca tot ce se intimpla la masinile alea e numai din vina producatorului, sau a service-ului. Dar nici sa ai mintea ingusta sa crezi ca totul se intimpla este numai din vina clientului. Cand ai un proiector plin cu apa pe care il intorci pe toate partile si nu are nici cea mai mica ciobitura: Schimba-l frate nu mai cauta nod in papura!

2. Am uitat sa spun: ii acuz de furt-nesimtire. La toate reviziile am stat langa mecanic (tocmai pt. ca imi doream sa am toate suruburile la scut etc, etc (si de fiecare data au pus ptoate suruburile la loc - jos palaria) Exceptie a facut ultima revizie - cand satul sa stau dupa ei (un VAS a durat 1 ora, o compresir 2,5 ore si am plecat). La intoarcere masina era in parcare.

Cand am ridicat masina la PBA peste cateva zile surpriza (scutul mai statea in 4 sau 5 suruburi din 10-12 sau cate or fi. O sa le iasa suruburile alea furate pe nas (i-am rugat pe cei de la PBA sa imi dea scris cate suruburi sunt si cate lipsesc). Nu valoarea ma deranjeaza - doar ca imdeiat ce nu ii pazesti, lenea le dicteaza cat si cum se lucreaza la masini.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema lui motanul :

:somnmare:

Tzatza posteaza in nume propriu si nu exprima un pct de vedere oficial al Alto Syncro.

Ai mai spus asta!

Cred ca iti este caracteristic sa te repeti. :somnmare:

Idei putine si fixe.

Nici nu ai avea cum sa prezinti un punct de vedere oficial, pentru ca ar trebui sa consulti un pic dictionarul la cuvantul respect.

Ca sa nu pierzi timpul cu cautatul - o opinie personala ar fi ca nu prea ai aptitudini. Ca la masini :lol: oricum te pricepi!

PS: Si nu te mai enerva cand stai mult in trafic :unsure: Ai grija de tine!

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS2: Conteaza mai putin daca este punct oficial sau nu. Cred ca nu te avantajeaza din nici o pozitie un punct de vedere. Ca sa nu plictisesc pe toata lumea, am descris cam 60% din ce s-a facut gresit sau dupa ureche la Alto Syncro. Asa ca ar fi in dezavantajul tau sa incerci sa ai o pozitie.

Din pacate pt. tine aici va fi un dialog; nu monolog ca la Alto Syncro.

Am vazut forumisti cu traditie (care de obicei iti luau apararea) - care au inteles asta inaintea ta; Au venit, au citit si au iesit pt. ca sunt mai multe argumente contra decat in favoarea ta. (cel putin in acest caz particular). Si mai bine lasam lucrurile asa - nescormonite.

Spor la revizii ! :D :P

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail
auftrag_2008001100_1.080513_14061841.pdfmister B 111208Sa postez aici istoricul intrarilor in alto syncro ?Uite o sa pun acilea numai pe aia unde ai zis ca ti s-au luat bani pentru cip tuning si unde defapt ti s-au luat bani pt d/r bujii si masurat compresie, d/r tubulaturi admisie si verificat daca sunt acumulari de ulei pe ele sau in intercooler, in felul asta va vedea devizul si pila lumatale aia din porsche de care ai facut uz verbal de la prima intrare in service.Ah si uitasem :Toate verificarile facute ,mataluta le-ai vazut cu ochii tai,iar bani ti s-au luat pt o ora de manopera cand defapt si de drept dureaza mult mai mult daca nu triplu.Cat despre cel care a intocmit devizul este taranul ala sau copilul de la receptie care e student si a carui experienta nu merita decat sa fie ironizata.Te iubesc !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-le Barbato, de cele mai multe ori mesajul pe care vrei sa-l transmiti se pierde daca modul in care e transmis nu e corespunzator. V-ati gandit ca poate nu reusiti sa va impuneti punctul de vedere tocmai pentru ca modul in care scrieti lasa mult de dorit? Va rog sa faceti un efort sa folositi corect cuvintele, sa folositi semne de punctuatie, etc. Stiu ca nu suntem pe un forum de gramatica a limbii romane, dar totusi...

In alta ordine de idei, nu stiu daca e foarte bine sa atasati fisa de service a unei masini, in care sunt prezentate printre altele date personale ca nr. masinii, adresa proprietarului, etc.

PS: Nu mai priviti dialogul cu utilizatorii serviceului (serviceurilor) pe care dv. le reprezentati ca pe un razboi cu acestia. Nimanui nu-i place sa isi piarda timpul venind cu masina in service, mai ales atunci cand asta inseamna sa lipsesti de la servici pentru cateva ore. Cei care vin, o fac pentru ca sunt ingriorati de anumite probleme pe care le-ar putea avea masina lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

domnu' cristi si matale nu folosesti corect cratima, dar asa cum zici asta nu e un forum de gramatica.Nu am inteles pre bine interventia dvs, dar am postat devizul motanului tocmai pt ca a denaturat realitatea(ca sa nu zic altfel), practica pe care dealtfel am intalnit-o la majotitatea forumistilor vw.Celor care au fost obiectivi si au avut dreptate , le-am cerut scuze sau i-am ajutat.

Dl Motan care a fost angajat poro si care se pare ca a fost un bun coleg devreme ce fostii lui colegi il serveau pana in gard si uite asa a ajuns la alto, facea bine sa isi controleze putin emotiile.Voi posta tot istoricul masinii( asta daca nu ma banati) ca sa vedeti ce solicitari a avut dealungul timpului la alto,dar de data asta corect si imi cer scuze le voi posta fara datele dansului.Ce remarc eu e ca voi clientii aveti vopie sa ne faceti gratuit tzatze , tampiti , hoti si moderatorii nici macar wrning dela nu le da. Eu cand am luat la misto sau am ironizat un membru am fost banat si am fost mai voalat decat pisicimea sa.Iata un motiv sa primesc warning sau sa fiu banat .

Ce sa va zic de incheiere, ce vreti voi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca folosind o formula politicoasa de a ma adresa, voi obtine ceea ce nu am reusit pana acum, adica sa te fac sa intelegi ca forumul asta e al tuturor, nu al moderatorilor. Cat despre problema cu Motanul, inclin sa cred ca deocamdata adevarul e de partea lui, pentru ca nu i s-a remediat problema cu care a venit in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi clientii aveti vopie sa ne faceti gratuit tzatze , tampiti , hoti

Tzatza nu te-am facut decat pe tine. Si tot ce faci aici dovedeste inca odata ca nu am exagerat cu nimic. Ti-am sugerat ca te avantajeaza sa nu spui nimic pt. ca aici vei avea parte de un dialog.Pe consilier nu l-am facut tzatza, nici pe mecanici.

Ba am si afirmat ca sunt f. atenti la revizii fata de alte service-uri. (nu stiu daca asta s-a datorat faptului ca am stat langa masina sau nu). Ramane acest mare semn de intrebare pt. ca la prima ocazie la care nu am stat langa masina lucrile au luat o intorsatura urata. (nu grava - dar denota o anumita atitudine si lipsa de respect fata de bunurile altuia)

Ref. la factura - vezi ca ai postat o factura storno; factura asta nu a fost in mana mea niciodata. (poti sa te informezi care e diferenta)

Daca nu ar fi ajuns la contabilitate postam eu factura in care am platit testul respectiv -chip tuning (era trecuta la manopera).

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pila lumatale aia din porsche de care ai facut uz verbal de la prima intrare in service.Ah si uitasem :Toate verificarile facute ,mataluta le-ai vazut cu ochii tai,iar bani ti s-au luat pt o ora de manopera cand defapt si de drept dureaza mult mai mult daca nu triplu.Cat despre cel care a intocmit devizul este taranul ala sau copilul de la receptie care e student si a carui experienta nu merita decat sa fie ironizata.Te iubesc !

Timp de 5 vizite la service-ul vostru am avut pila pe cineva din reteaua skoda care nu are nicio legatura cu porsche (pot sa dau si numele; este inscris pe forum - dar nu iti ofer aceasta satisfactie); La PBA am apelat pe ultima suta de metrii cand voi ati refuzat garantia si eu stiam ca e un abuz (de la prietenul meu din reteaua skoda); pentru ca in reteaua skoda nu puteam sa obtin garantie la un seat :icon_thumright:

Copilul de la receptie are multe parti buna spre deosebire de tine. In general nu ma mai intelegeam cu el dupa ce mergea la tine in birou. (acum il inteleg mai bine decat la momentul respectiv)

Daca te incanta cu ceva munca in zadar - pe mine nu; e normal sa nu fie platita; Daca angajatii tai fac un test vas si o compresie in 3,5 ore (motiv pentru care am parasit service-ul) si in final imi spun ca masina nu are nimic (ca sa iti vand un pont metoda de cuantificare a uleiului consumat folosita la Alto Syncro - ochiometrica - e gresita cu ~50%) nu aveam de ce sa ii platesc. Repet - mecanicii nu au nicio vina; ei chiar si-au exprimat nemultumirea ca vor termina ziua nepontati. (si metoda de calcul sunt convins 90% ca a plecat de la tine-poate a venit momentulsa iti asumi si responsabilitatea un pic)

Sti f. bine dupa cine astepta tot service-ul cate 30-40 minute sa ia o decizie. (trebuie sa subliniez ca mai mult nu s-a lucrat in cele 3,5 ore.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl Motan care a fost angajat poro si care se pare ca a fost un bun coleg devreme ce fostii lui colegi il serveau pana in gard si uite asa a ajuns la alto, facea bine sa isi controleze putin emotiile.Voi posta tot istoricul masinii( asta daca nu ma banati) ca sa vedeti ce solicitari a avut dealungul timpului la alto,dar de data asta corect si imi cer scuze le voi posta fara datele dansului.

Nu am lucrat la PBA si nimeni nu m-a servit peste gard cum insinuezi (in 2 saptamani am facut ce nu am reusit la tine intr-un an); Asta tinind conta ca din cele 2 saptamani una nu am fost in tara. Si tinand cont ca totul s-a facut ca la carte - diferenta e mare pot sa iti explic fiecare detaliu daca vrei pe PM.

Nu a fost vorba de nepotism pt. ca nu era cazul.

Nu as acuza pe nimeni daca pe tine te-ar servi peste gard cand alegi alt drum (aveai pretentia ca toti angajatii sa iasa din service la fumat - si tu erai singurul care in repetate randuri ai fumat in mijlocul service-ului). Treaba cu respectul sa stii ca tine de reciprocitate.

Ref. la prezenta ta in service inclusiv unul din sefii tai s-a invartit dupa tine 15 minute dupa care a plecat. (apropo de nepotism ii cunosc pe amandoi si nu am apelat la nici unul; m-am salutat cu cel care a venit in service si am zis ca nu am nicio problema cu masina). Nu am crezut nicio secunda ca nu o sa fiti in stare sa rezolvati ceva atat de evident in ne-regula.

Vreau sa pastram dicutia la nivel tehnic (nu incerca sa distragi atentia cu incercari asa lamentabile - am pretentii de la tine)

Ref. la catalogari (hoti):

Cum ai numi tu un mecanic care iti pune doar 40% din suruburile de la scut? Te rog pe tine sa treci in pozitia mea si sa il cataloghezi. Si faptul ca nu ai rezolvat in garantie o problema, tot o forma de hotie este. (valoric mai mare, dar mai putin evidenta)

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aviz celor care isi duc masina la Alto-Syncro ptr tinichigerie: Masinile voastre nu se repara la Alto ci se repara la un service din zona Pantelimon!!!

Oare de ce fac asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil pentru rezolvarea mai rapida a problemei.

Oricum ar fi, clientul e atentionat de acest lucru si intrebat daca este de acord cu acest lucru. Cel putin in cazul meu asa a fost: mi s-a spus de mai multe ori ca masina va fi reparata intr-un service partener, dar ca Alto Syncro isi asuma raspunderea pentru lucrare. Mie mi-a convenit.

Daca nu eram de acord cu acest lucru, ar fi trebuit sa mai astept cateva saptamani, pentru ca masina sa fie reparata in service-ul Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la PBA s-a procedat la fel o perioada. Pana la urma e normal sa externalizezi un serviciu, pe care nu poti din diferite motive sa-l onorezi (reamenajari, volum prea mare de lucrari etc). Atata timp cat nu te pune pe drumuri si isi asuma raspunderea pentru orice greseala, nu ar fi o problema. (fie in incinta Alto Syncro, fie pe drum, fie in service-ul partener)

Evident ar fi o problema daca respectivul service nu lucreaza la standardul VAG. Standard care nu este atins nici de serviceul Alto Syncro in unele cazuri (cunosc eu un caz concret :icon_thumright: ). Eu unul, nu m-as inghesui sa vopsesc masina la Avia Motors (nu dezvolt pentru ca exista topic separat).

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motane, hai ca incepem toti sa exageram pe aici. Deja e aberant sa vad ca ti-ai pus si in semnatura link... Sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e bine ca mai afla si altii cu cine o sa stea de vorba cand se vor duce in serviceul respectiv si asa pot alege in cunostinta de cauza unde sa isi faca reviziile si reparatiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta a fost si intentia mea.

Cel mai tare vad a a fost atacat de faptul ca eu aveam informatii tehnice (pe limba lui se numesc pile) si nu cascam gura la tot ce se servea el acolo. Stiam care sunt pasii de urmat si asteptam din partea lor sa respecte procedura data de producator (daca se poate cu profesionalism). Nimic mai mult.

Linkul are menirea sa informeze alti colegi forumisti. E decizia lor ce aleg la final.

Poate ajut pe cineva sa nu piarda 5 zile din viata si sa-si faca nervi degeaba. Sa mearga acolo sa se lupte cu morile de vant.

Sa ne informeze si dl. Barbato, ce a facut din procedura indicata de fabrica, in cazul unui consum exagerat de ulei. (nu am copyright ca as pune eu documentul - si am bifa pe respectivul document, cu facturile in mana, cine are sau nu dreptate).

Din acel moment orice discutie ar fi de prisos.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit, am asteptat, dar pana la urma m-am hotarat sa postez.

Referitor la reparatiile facute in garantie de catre Alto, pot sa spun ca am avut o singura experienta, dar placuta.

Pe scurt, trebuia sa fac revia de 30.000 km, un coleg de birou mi-a recomandat Alto, m-am programat, m-am facut o lista cu ce as dori sa fie verificat, printre care si un joc la colana de directie (lucru aflat/dezbatut tot pe acest forum).

Am facut revizia, mecaniul s-a uita la acel joc, a zis ca trebuie schimbata colana de directie (piesa destul de scumpa), si l-a chemat pe Dl Barbato pt. constatre. Acesta s-a uitat si-a dat acordul verbal, dupa care am fost la receptie sa-mi deschida comanda de piesa. Sincer mi-am facut mari probleme pana in acel moment si ma gandeam ca o sa ma plimbe si ca nu o sa-mi dea garantie, mai ales ca masina este cumparata din Belgia, inmatriculata tot acolo, si decizia finala se ia tot la PoRo. Ei bine a fost contrar asteptarilor mele, le-am dat actele de care aveau nevoie sa-si faca copii, sa le ataseze la dosar, etc, si mi-au spus ca in maxim 10 zile va veni piesa.

Am fost sunat, m-am dus iar la ei in service, mi-au montat piesa, am plecat multumit fara sa ma coste minic si fara sa ma plimbe cu presul.

Una peste alta, comunicarea intre mine, mecanic si Dl Barbato, cred ca functionat cum trebuie, si lucrurile ai fost foarte clare. A fost prima si singura data cand am luat contact cu ei, si posibil sa o mai fac...pana la proba contrarie.

Legat de problema lui MOTANUL, nu pot sa cred ce s-a intamplat si sigur undeva veriga s-a rupt. Am citit posturile anterioare si vad multa lume multumita- e drept, mai mult de revizii se vorbeste. Dar cum nimic nu dureaza o vesnicie, lucruile se mai schimba uneori si in rau si probabil ca cei de la Alto sunt full de probleme si nu mai pot sa faca fata clientilor care sunt din ce in ce mai multi si evita alte Service-uri.

Sincer imi pare rau de cele intamplate, ma bucur pentru Motanul ca a rezolvat pana la urma problema, si sper sa nu mai citim astfel de incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a stricat un senzor la aerul conditionat de la un Toledo model 2006, masina luata de la Alto cu destule optiuni comandata. Nu au vrut sa il schimbe pe garantie pe motiv ca aceasta a fost facuta la 18.000km nu la 15.000 de parca ar avea vreo legatura cu senzorul respectiv...in fine a fost greseala mea ca eram in Germania si am facut mai multi km decat estimasem + ca nu m-am dus acolo la un service. Cred ca era o experienta mai placuta. Ideea e ca am platit eu senzorul 150 ron l si montajul + reumplerea cu freon in jur de 150 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum stiti, nerespectarea graficului de intretinere, stabilit de producator, a autoturismului duce la anularea garantiei, pe intreg autoturismul, fara vreo alta clauza sau derogare. In momentul achizitiei ati primit un certificat de garantie in care , printre altele, se specifica si acest lucru.

Dupa cum multi stiu, exista o evidenta centralizata accesibila dealerilor si producatorului, cu toate interventiile (fie revizii sau orice alta reparatie) in care se inscriu obligatoriu data si nr de km.

D.p.d.v al producatorului , datorita faptului ca ati depasit limita maxima de km pina la care trebuia efectuata revizia ,cu "numai" 3000 km autoturismul numai este in garantie. Daca d-n Barbato v-ar fi efectuat reparatia in TG era bun de plata facturii reprezentind contravaloarea reparatiei.

D-n Motanu', Barbato nu da piese de la el atunci cind se face o interventie in garantie dar le poate achita daca producatorul considera ca au fost inlocuite aiurea sau nu s-a indeplinit metodologia investigarii si repararii defectiunii, metodologie impusa de el. Piesele care depasesc un anumit prag al pretului se intorc la producator care investigheaza defectele reperelor respective. Daca se constata ca piesa respectiva a fost inlocuita degeaba se refuza decontarea pretului piesei si a manoperei aferente. Firma Alto Sincro trebuie sa recupereze banii de undeva si bineinteles ca platitori vor fi cei care au constat impreuna cu resp. de garanti.

Poate asa intelegeti de ce nu prea se ingesuie nimeni sa inlocuiasca repere in TG atunci cind cauza defectiunii nu este tocmai clara.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu dumneavoastra - in primul rand apreciez modul de exprimare-comunicare. Sunt de acord si cu faptul ca la prima vedere nu este o cauza clara (si eu am indoieli). In cele 2 saptamani am vorbit cu mai multi specialisti (dupa Alto Syncro) si parerile au fost impartite (pana la urma a primat parea responsabilului din service care a luat aceasta decizie).

La ultima masuratoare (nu cea ochiometrica efectuata la Alto Syncro) masina consuma real 6.7 l/ 15000 km. Banuiesc ca sunteti informata de valoarea de la care fabrica considera consumul de ulei o problema. Consider ca in acea zona este riscant sa schimbi o piesa. (tine mult si de competenta service-ului sa fie cea buna - e o mare responsabilitate)

In cazul meu limita aceea era depasita de multe ori... Si pe langa limita tehnica, mai exista si limita bunului simt. Pana unde pot eu sa ma intind, ca service, doar ca sa am spatele acoperit? Transferand prejudiciul la client cu buna stiinta ...

Asa cum nici eu nu am considerat normal sa platesc niste servicii care mi-au adus doar prejudicii, nici fabrica nu are de ce sa plateasca. Consider foarte corect punctul de vedere al fabricii. De ce sa plateasca fabrica, o greseala a unui angajat dintr-un service?

Imi pare rau ca s-a ajuns aici (am facut tot ce era omeneste posibil sa rezolv aceste probleme amiabil), dar pastrati pozele cu proiectorul plin cu apa pe dinauntru pentru ca o sa aveti nevoie de ele in curand...

Daca fabrica considera uscarea cu feonul o solutie, eu imi retrag pretentiile de schimbare in garantie.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu ca musca in lapte.

La mine in manualul de Leon scrie ca virgula consumul de ulei poate ajunge la 1L la 1000km in functie de stilul de condus. Mie imi papa cam 4L la 14.500km (asa am avut data trecuta) si nu pot sa zic ca merg batraneste.

Exista vreun link cu valorile maxime admise la consumul de ulei date de Seat? As fi curios sa vad ce scriu si astfel s-ar termina polemica in favoarea uneia dintre parti.;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Matrixu cred ca vrei sa zici 450g nu 4.5L nu? :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. 4.5L. Aproape ca nu s-a mai scurs nimic din baia de ulei. De fapt hai sa nu zic 4.5 considerand ca atata e capacitatea maxima. Sa zicem 4.2L in aproape 14.500 aproximativ.

Chestia e ca mie nu mi s-a parut ciudat din moment ce se inscrie in limitele pe care le da manualul de utilizare al Leonului 1p.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincera sa fiu, D-n Motanu' va inteleg perfect nemultumirea legata de consumul exagerat de ulei. Este revoltator ca, la o masina actuala, sa ajungi sa platesti suplimentar aproape un sfert din costul carburantului pe uleiul destinat ungerii motorului. Din pacate, la generatia noua de motoare Diesel din gama VAG s-a adoptat utilizarea unei turbine KKK in locul traditionalei turbine Garret , turbina la care consumul de ulei era in limite normale.

Se stie ca si turbinele Garret aveau probleme cu griparea actuatorului la motoarele asezate transversal , lucru rezolvat la cele KKK prin confectionarea actuatorului din otel inoxidabil.

Producatorul s-a pus intrucit-va la adapost inscriind in cartea de utilizare o limita de consum de ulei care pare ireala dar uneori se dovedeste a fi reala (1l/1000Km) :D (obiceiul acesta este adoptat si de alti producatori cu mai mult sau mai putine "pretentii").

Marirea intervalului de service la 15.000 de km da bine in calculele facute de cumparator cu privire la costul de exploatare al autoturismului , pe hirtie , dar in realitate se dovedeste a fi total neeconomic fata de efectuarea reviziilor la un parcurs de 10.000 de Km. Decit sa adaugi 9 sau mai multi litri de ulei la 30.000 de km (intervalul a doua revizii standard) mai eficient mi se pare sa inlocuiesti uleiul la 10.000 de Km si sa complectezi cu numai 1-1,5 litri pe parcursul celor 10.000 de km (refaci nivelul maxim al uleiului la 5000 Km iar la 10000 Km nu mai este nevoie pt ca oricum il inlocuiesti pe tot...Pe masura ce uleiul aduna mii de Km efectuati isi pierde din propietati si este si mai usor "papat" de motor).

Ca o parere personala : consumul excesiv de ulei se datoreaza in special turbinei. Ansamblul piston-segmenti-cilindru are o influenta neglijabila in producerea acestui fenomen tinind cont ca (,) calitatea executiei si materialele folosite respecta aceleasi standarde inalte cu care ne-a obisnuit grupul VAG. La un motor diesel influenta semeringurilor de supapa asupra consumului de ulei este de asemeni neglijabila deoarece in conducta de aspiratie nu exista vacum (ca la motoarele Otto), care sa favorizeze absortia uleiului in camera de ardere pe linga tija supapei.

Referitor la proiector ati fi surprins sa aflati ca procedura definita de constructor presupune uscarea elementelor optice prin suflarea cu aer , probarea lor intr-un recipient cu apa de dimensiuni corespunzatoare , curatarea garniturilor de etansare capace si remontarea la loc pe autoturism. Daca defectul reapare se procedeaza la inlocuire. Asta se refera la elementele optice aburite pe interior. Eu inca nu am vazut un element optic plin cu apa (adica sa faca apa valuri in el)si care sa fie integru d.p.d.v. constructiv.

Bineinteles asta nu inseamna ca nu poate exista o atare situatie.

Numai bine!

PS tare ma indoiec ca inlocuirea turbinei nu v-a rezolva problema consumului de ulei pt ca v-a fi inlocuita cu noua dar aceiasi marca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!