Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Apreciez promtitudinea de care sa dat dovada pe cest forum si cu siguranta maie la prima ora chem mecanicul sa imi verifice masina sarbatori fericite si astept in continuare pareri si sugesti legate de problema mea si in cel mai scurt timp ce voi remedia acest defect al masini voi aplica pe forum rezolvarea ca cei care intampina aceeasi problema sa stie ce e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat suportii de la motor sa nu aiba joc foarte mare si trebuie verificat si toata timoneria sa vezi daca ai vreo tija uzata excesiv etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

 

am si eu o problema cu,cutia de viteze de la un vw golf 4 1.4 16v intra si iese greu din viteze (toate vitezele), iar cand se incalzeste dupa cativa km de mers iese foarte greu din viteze,iese mai greu din viteze dacat de intrat!

daca ma poate ajuta si pe mine cineva!

 

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa aerisesti pedala de ambreiaj si vezi daca se schimba ceva.Dar din simptomele descrise de tine,cred ca placa de presiune este gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am o problema cu cutia de viteze(asa cred). de ceva timp intra cam greu in viteza a 1-a, dar ma descurcam. ieri, cand am vrut sa mut masina, nu a mai intrat in marsarier deloc si nu mai intra nici a 1-a si nici a 2-a. cand bag marsarier intra in viteaza a 1-a. cineva mi-a zis sa strang cablul de ambreiaj. daca puteti sa ma ajutati cu o parere, apreciez. multumesc!

Modificat de Rafy22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
andrei.mihalcea1990

Se pot schimba sincroanele de la a-5a cu altele de la alta cutie? motor 1.6 sr .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am vazut azi un cauciuc rupt la cutia de viteze si bara transversala care se indoaie de la jumatate are un joc in capatul unde e indoita , asa trebuie ? sau s-a dereglat ceva? 

post-146762-0-11502900-1427056215_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a uzat acel brat, bucsa sa mai exact.

Acolo trebuie sa existe si o garnitura ce previne patrunderea mizeriei in acea articulatie.

Sfatul meu e sa cumperi alt brati cu garniturile aferente si sa le schimbi.

Nu inainte sa cureti toata timoneria si sa umgi articulatiile cu veselina speciala rezistenta la temperatura si la mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ar trebui sa schimb bucsa , bucsa e acel brat nu ? garnitura este acolo doar ca este rupta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba bratul acela cu totul, care are in capete bucsele.

Uite aici parti componente, cum se demonteaza si ce se uzeaza in timp:

 

http://vwforum.ro/topic/62354-reglajul-timoneriei-mk4/page-5

si

http://vwforum.ro/topic/39075-schimbator-de-viteze-probleme/page-7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru z_a_c si nu numai ,reglajul cablurilor de comanda ale cutiei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de filmulet. Deci posibil sa am uzura acolo...si totusi intra greu in treapta 1 dupa schimbarea kitului de ambreiaj. O fi incercat sa mai regleze ceva pe la timonerie poate. Inainte mergea mai usor...sesizabil bine.

La punctul mort merge usor fara probleme. Am sa intreb mecanicul, acum nu se pune problema de mers in service pentru asta din lipsa de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate au dereglat cablurile cand au dat cutia jos .incearca sa faci un reglaj ca in filmulet ,il poti face si in "fata blocului" nu trebuie sa te duci neaparat la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sunt unele schimbatoare care nu au nuca de aia de teflon ci un sistem de parghii, tot asa se blocheaza? Ma refer la partea din habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi poate spune si mie cineva cum se verifica nivelul uleiului din cutia de viteze si cum se poate completa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

trebuie sa fie pana la nivelul busonului de umplere lateral. Busonul de desface cu un imbus de 17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius , poti face o poza la acel "sistem" ,ca m-am tot uitat pe net  dar nu am gasit nimic fara "nuca de teflon" ;cred ca sistemul la care te referi e ceva gen "racing" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc am sa verific astazi :) in caz de ceva revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am si eu o problema cu masina din semnatura. La schimbarea vitezelor 1-2 si 2-3 in mers a aparut un zgomot de frecare metalica, asta la turatii de peste 2000 RPM. Ambreiajul este schimbat de 6000 km. Un rest nu are nici o problema, nu agata nu face alte zgomote. Zgomotul poate veni din alta parte decat cutie?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura se aude un scartait cand dau de schimbator stanga-dreapta,un sunet cred eu dintr-un loc unde nu este lubrifiant,ceva idei de ce apare acel sunet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unge timoneria si o sa dispara acel scartait

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos husa de la schimbator si unge bila aceea din plastic.

Eu am folosit o vaselina la spray pe baza de litiu ("White lithium grease" facuta nu mai stiu de cine, cumparata dintr-o benzinarie) si de 7 ani incoace nu am mai avut pbme.

Oricum nu folosi vaselina de rulmenti sau chestii prea vascoase, care sunt de fapt pt metal.

 

Cauta solutii dedicate, Wurth are produse exceptional de bune.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .. Am si eu o problema ...Masina e VW GOLF 5 1.9 Tdi 105 Cp Cod BKC , 5 trepte !

Azi am schimbat Kit ambreiaj LUK asa a fost gasit pe masina , problema e ca acum imi agata treapa a 3-a si a 4-a , dar cand si cand , a 3-a mai mult . Daca s-a mai ivit cineva de problema asta ??? Astept un raspuns ce as putea face ....? Masina are 16000 KM acum reali , sa schimb si uleiul in cutie sau ce sa mai verific ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!