Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

Am mers fara ulei in ea (am fost nevoit) ... si sincer o iubesc si nu vreau sa ajung in situatia sa o vand

Cum ai putut sa mergi fara ulei daca o iubesti?

Daca introduci VIN aici ar trebui sa iti dea niste date si despre cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe parghii. Le-am si uns dupa ce am luat masina (la sfatul mecanicului) dar nici o imbunatatire.

O sa incerc si eu un schimb de ulei si apoi o reglare de timonerie daca nu constat imbunatatiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai putut sa mergi fara ulei daca o iubesti?

Am fost plecat cu ea pana in Olanda si a fost ok... Chiar am fost super multumit de cum sa comportat motorasul d 1,4 p autostrazi:P dar la intoarcere d prin arad a inceput sa imi sara din treapta3.. Bagasem benzina de toti banii care ii mai aveam si trebuia sa ajung cu ea acasa (eu sunt din Brasov)... Am crezut k e discul de ambreiaj si am zis k ii schimb tot chitul knd ajung dar defapt nu aveam ulei in cutie:((... Sa nu faceti k mine chiar daca nu aveti bani la voi si sunteti p drum mergeti la service si mai bine lasati actele garantie si ii dati omului p urma cu 100 Ron mai mult dekt sa ajungeti cu altele mult mai grave... Mie nu mi-a trecut prin cap asa ceva:((

Cu toate ca am gasit ceva serii la adresa pe kre mi-a dato Kitaro o sa merg acum la masina sa vad daca are seriile acolo in spate (pt siguranta).Va multumesc pt ajutor si mai astept pareri.

Modificat de taly83ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata.. AM REZOLVAT CU SERIILE!!!!! O luna de zile m-am chinuit sa gasesc seria de motor si de cutie... C nu au reusit sa faca toti mecanici si vanzatorii de la piese auto cu care am vb intr-o luna ati reusit voi in nici o zi!!!! FELICITARI SI VA MULTUMESC DIN SUFLET!!!! M-am uitat in spate sub mocheta si am gasit stickerul cu codul motorului, codul cutiei si culoarea asa cum mi-a spus VLADPO si sunt identice cu c date am gasit la adresa pe kre mi-a dato KITARO. Acum nu imi ramane dekt sa gasesc cutie sh.. Am vb astazi in mai multe locuri dar toti mi-au spus k nu stiu sa astept k o sa ma sune si ma simt inutil. Daca stiti cumva pe unde sa mai incerc va rog sa imi spuneti. Va multumesc de ajutor

Modificat de taly83ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu testul cu turarea la 3000 si scos din viteza , nu merge mai greu si nu se aude caraitul... treaba cu caraitul insa se aude daca nu misti schimbatorul mai ferm ( daca misti f.f. incet )sau daca initial ai vrut sa scoti din viteza ai miscat un pic schimbatorul din pozitie ( nu ai ajuns la PM ) si te razgandesti si impingi la loc , as acum explica @adrianTNT mai jos .

Astea sunt experimente care nu au mare relevanta , daca ai cursa precisa la schimbator si intra usor in toate treptele la RPM aferente , dar agata la scos din viteze cred ca nu decupleaza ambreiajul suficient ( chiar asa , cum se regleaza cursa ambreiajului la G IV ? ) nu cred ca e din CV , parerea mea.

nu ca merge mai greu, pur si simplu nu mai iese din viteza. daca o turez peste 3000, acolo ramane.

banuiesc ca e cutia pentru ca uneori, destul de rar, sare din viteza a doua.

Silcos tinand cont ca pe loc merge perfect. Nu o fi placa de la ambreiaj? Ma gandesc ca in mers se incinge si apar problemele. O parere.

nu cred ca e ceva de la ambreiaj, pentru ca in momentul in care ramane blocata si calc ambreiajul, nu se mai transmite de la motor la roti.

daca ar fi placa, nu ar trebui sa nu dereieze? de debreiat o fac perfect, si la cald si la rece. plus ca tot kitul de ambreiaj (inclusiv volant) e relativ nou (mnaxim 25000 km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut cu masina vreo 5000 km cu uleiul de la cutie schimbat si merge foarte bine.Adica... nu mai agata si intra cu 2 degete in orice viteza. Nu mai recomand nimanui spalarea motorului, dar daca s-a intanplat asa cum am mai spus, pulverizati fara sgarcenie spray Lubrit all sau altceva ce unge peste pagghiile care le vedeti miscandu-se cand cineva schimba in masina vitezele.

Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ca merge mai greu, pur si simplu nu mai iese din viteza. daca o turez peste 3000, acolo ramane.

banuiesc ca e cutia pentru ca uneori, destul de rar, sare din viteza a doua.

Si daca mai calci o data ambreajul reusesti sa o scoti din viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie sa mai astept vreo 5-10 secunde si sa mai calc odata, dar nu e obligatoriu sa calc, important e sa astept ca sa intre in viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplu off topic, dar On topic.

La un C-classe cu care am iesit eu de pe usa reprezentantei uneori intra in treapta I pana la jumatea cursei (asta era senzatia) si cand plecam de pe loc sarea din viteza, daca calcam a 2-a oara ambreajul intra fara probleme. Masina avea 15 km.

Am dus masina dupa o luna in service (avea 10 mii deja), ma gandisem eu ca poate e doar o problema de inceput si pe urma isi da drumu si am primit urmatoarele variante/verificari:

1. e prea mult ulei in cutie/presiune prea mare - verificat totul ok

2. este un cablu prea intins (pp ca la timonerise se refereau) - verificat, slabit, fara rezultat

3. defect de fabrica - schimbata toata cutia - problema rezolvata

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine, de o saptamana intra mai greu in viteza I si la mersul inapoi. La fel face si cand scot din acele viteze. Parca agata undeva. In celelalte trepte nu am probleme. O s-o programez saptamana asta la o revizie sa vad ce are. O sa revin cu amanunte cand iese de la verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Vw Golf 4, TDI 101 cp, din 2002. De curand am ceva probleme cu, cutia de viteze si anume: In treapta a 4 are tendinta si chiar sare din viteza. De asemenea nu mai intra in viteza asa cum intra o data, in sensul ca "agata" la intrarea in celelalte viteze, in special la viteze ceva mai mari. Puteti sa ma ajutati cu un sfat, ceva ? Voi ati patit asa ceva? Sper sa nu fie nevoie sa schimb toata cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Imi poate spune si mie cineva din ce cauza imi intra in viteze, secvential?

Adica nu intra dintr-o bucata, la fiecare treapta opune un pic de rezistenta, poate fi din cauza uleiului si cum se schimba acest ulei!

Multumesc!

Modificat de cypylica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa schimbi uleiul din cutia de viteze. Acesta in mod normal nu se schimba niciodata, dar ai sa ai suprize placute dupa ce vei face aceasta schimbare;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm...nu prea cred ca e din cauza uleiului faptul ca imi sare din viteza in a 4 a. Cred ca trebuie sa fie ceva legat de vreo siguranta pe acolo prin cutie, un sicron, nu stiu exact ce, ca nu prea am auzit multe discutii legate de cutiile de viteza la vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are tendinta sa sara din viteza sau chiar sare? Intra greu in viteza din cauza timoneriei, e boala la G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sare dar la viteze de la peste 70 km/h sa zic asa. Atunci cand accelerez brusc nu se intampla nimic, dar apoi cand iau piciorul de pe acceleratie si motorul revine la o turatie mica...sare:(. Am fost la un mecanic, si mi-a verificat atat cablurile cat si "repartitorul" (nu stiu exact daca asta e piesa) care vine deasupra cutiei de viteza si a spus k e ok...De aia cred ca s-ar putea sa fie ceva din cutie. Chiar ma oftica ca face "figurile" astea si sper sa nu fie ceva grav...sa nu ma apuc acum sa schimb toata cutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti intr-un manual Haynes de exemplu, sunt date distantele pentru pozitionarea schimbatorului de viteze. Verifica asta prima data ca nu e foarte greu. Daca in mai multe viteze a inceput sa nu intre si sa agate, poate asta si scapi ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni???????

Va rog mult, ca nu vreau sa pierd cutia!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform regulamentului este interzis bump-ul pe arii tehnice. Ai rabdare si cineva iti va raspunde.

Data viitoare ai Warning.

Iti recomand si studierea si celorlalte topic-uri in care se discuta problemele cutiilor G4/Bora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi b cand are tendinta sa sara din viteza? la gropi, cand accelerezi.....

Cand intra greu in viteza ? indiferent de situatie/ la rece, la cald, in toate vitezele, daca mai calci si a 2-a oara ambreiajul se intampla la fel?

Reason for edit: Cristi b ai mai deschis un topic pe tema asta si acel topic a fost inchis ! .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sare indifernet daca e la cald sau la rece, gropi sau nu. Cand calc ambreiajul ca sa schimb din a 3 a in a 4a pur si simplu tin cu mana schimbatorul in a 4 a pana dau druma la ambreiaj. Altfel nu sta acolo. Apoi cand accelerez nici o problema. Dar daca stabilizez viteza pe la 70-80, pe acolo sare :) . Am tot cautat pe forum pe aici probleme asemanatoare, dar nu prea am gasit. Se poate sa fie din cauza la sincroane?????? Ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi zica estimativ, cam cat m-ar costa o vizita la un mecanic, daca e din cauza sincroanelor????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincroanele nu au nici o treaba cu saritul. In general vorbind, la orice cutie de viteze, exista un mecanism de blocare, ala e stricat. Nu stiu specific la G4 daca si cum se schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de aia si scriu pe acest forum. A patit cineva asa ceva, sau ceva asemanator, astfel incat sa imi dea si mie un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...

treaba cu saritu din viteza eu am patit-o la o alta masina... era de la tampoanele ce sustineau cutia... verifica-le si vedem dupa aia ce ar mai putea fi... si intainte sa te gandesti ca ar fi ceva din cutie...

eu m-as gandi la timonerie in primul rand si apoi la tampoanele de sustinere...

succes...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!