Jump to content

Instalare Becuri Xenon Oem


Red
 Share

Postare recomandată

Saluatre la toti , am deschis acest topic pentru a va cere sfatul si ajutorul ...

de curand m-am hotarat sa imi pun Xenon pe masina after market .. 6000 de K pe la 150 de euro pt faza

scurta pe un passat b5.5 .. dar ... azi am primit o oferta de la cineva care vinde masini sa dau jos farurile si instalatia de xenon de pe

masina ( oem ) si sa punem farurile mele plus o diferenta de 300 de euro !

mie unul mi-se pare cam multicel .. plus ca mai intervine o problema .. SE POT LUA DE PE MASINA LA FEL DE USOR CUM SE MONTEAZA CELE AFTERMARKET ?!

ce zice-ti ?

p.s.

daca considerati ca acest topic ar trebuii concatenat cu un altul rog un moderator sa o faca !

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci diferenta intre farul Halogen (faza scurta in mijloc) si xenon din fabrica (faza scurta la margine) este de 7 milioane in favoarea celui cu xenon. Se potriveste perfect, nu trebuie alta modificare.

7x2 = 14 mil /34.000 (1Euro) = 411 Euro. Calcul pentru un far nou xenon vs. far nou halogen.

Concluziile le tragi tu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , cu pretul m-am lamurit e clar ok bussinesul

problema ramane instalatia .. !

se paote demonta .. usor ..? farurile oem unde au balasturile !?

in far ? demontez farul si-l montez la mine si gata am xenon ? sa fie asa de simplu ?

instalatia de autoleveling nu ma intereseaza !? sau ..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autoleveling te intereseaza pentru ca din cate am inteles in EU nu ai voie cu xenon fara autoleveling. Normal ar trebui sa iti puna si auto-leveling, de aceea ar trebui sa schimbi farurila tale cu cele noi. Daca ai banii respectivi, farurile respective sunt la fel cu ale tale (nu arse, inegrite, ciobite etc) merita sa iti pui OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu ar fi de bani , farurile sunt chiar mai bune ca ale mele .. si la pret cred ca mai pot negocia sau sa primesc in banii aia si proiectoare ... DAR NU ASTA E PROBLEMA MEA

problema e daca se pot lua usor si safe de pe masina ai si pune la mine pe masina

si asta din punct de vedere tehnic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici o sa rog sa ma corecteze colegii proprietari de B5.5 daca gresesc, dar din cate am inteles trebuie demonatata toata masca eventual si bara pentru a schimba farurile in sine. Posibil sa se mai puna ceva probleme de cablaje. Poate nu este o chestie de DIY, dar cine se pricepe probabil ca in juma de zi nu are ce face.

PS dar niste faruri xenon cu proiectoare de B5 nu are (eventual mai ieftin :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cablaje e si problema mea .. am citit pe undeva cum ca controlerul de la xenone ( nu stiu ce e ala ) trebuie legat la compul masinii ! de asta imi e frica si de senzorii de la autoleveling care sunt pe basculele masinii !

p.s .. cand am avut b5 si eu eram interesat sa imi shimb farurile de sticla si sa imi pun din alea cu lupa ..

si am gasit la 4 mil bucata marca hella si asta era acum un an !

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar oare daca as schimba numai farurile ar mai fii vreo problema !?

mi-ar mai functiona ajustamentul manual !? sau am nevoie neaparat de auto leveling ?

si ar mai fii o problema .. spalatoarele de faruri ....

alea le-as putea monta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu xenon au auto-leveling iar la celelalte intra un cablu in far, deci cu siguranta trebuie facute ceva adaptari. Cu spalatorul trebuie schimbata bara cu totul si in plus capacitatea bidonului de lichid difera de la unul la altul cu 1,5l - totusi nu stiu daca este o problema diferenta.

Ai putea sa mergi la un electrician si sa faceti manevra ca sa incerci daca merge sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ shimano e perfect adevarat ce spui tu .. problema majora e ca inca nu am gasit un electrician suficient de priceput in care sa am incredere ca poate sa faca treaba asta , am vorbit cu cineva si mi-a spus ca e extrem de complicat .. si e vorba si de diferente de cablaj ... dar nu mi-a inspirat 100 % siguranta ..

de aceea sunt tot cu capul la ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine pui kit xenon, il monteaza aproape oricine si nu costa o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu stiu cum e la Passat cu farurile OEM cu xenon , dar la Golf 4 , pentru a schimba farurile OEM cu altele cu xenon OEM iti trebuie intai de toate un adaptor de mufa ( de la 10 pini la 12 pini ) .

Apoi legat de instalatia de spalare a farurilor ... parerea mea e ca nu merita . Investitia e mult prea mare : bara noua , vopsea , instalatie de spalat faruri , bazin , electician , etc , ... toate te duc la cel putin 6 - 700 de euro .

Despre autoleveling iarasi nu cred ca merita investitia . O instalatie noua de autoleveling e undeva la 200 euro in DE .

La noi ... cine stie cat o costa . :)

Instalatia de autoleveling n-are nimic de-a face cu cea manuala ( adica electrica ) existenta deja pe masina .

Autolevelingul regleaza farurile prin intermediul calculatorului dar cu ajutorul motoraselor deja existente in far .

Motorasele sunt in faruri si daca pui noile faruri OEM cu xenon , o sa le poti regla din butonul de la bord chiar si fara autoleveling .

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aryes ... esti sigur ca o sa pot sa le reglez cu butonul de reglare automata ..

caci atunci lucrurile se simplifica un pic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in primul rand tot vad pe site-uri ce vamd masini anunturi de genul: VAND Passat ... bixenon. Care bixenon fratilor .. ca nu e nici un bixenon. Este xenon pe faza scurta si bec halogen H7 pe faza lunga... Nu exista nici o diferenta intre farul OEM cu xenon vs. cel fara xenon.

Diferenta este la partea de motorizarea a farului cu xenon oem ( cel cu semnalizare in mijloc ), mai exact prin faptul ca se leaga la instalatia de autoleveling a masinii.

Acum, despre autoleveling. Sistemul autoleveling functioneaza in functie de niste informatii care vin de la niste senzori ce detecteaza pozia masinii, informatii transmise catre calculatorul masinii care apoi trimite comanda la far de up or down.

Instalatia nu se monteaza deloc usor si nu cred ca merita investitia. Pe langa 350 de eur din ce stiu eu ca e pretul pentru Autoleveling, se mai percepe pe montj minim 100.

Cablarea si prinderea farurilor cu xenon este la fel ca cea a farurilor normale.

---

Acum. Eu pe masini am xenon Panasonic cu becuri Philips de 5000 de grade. Am pus masina mea paralel cu alt passat cu xenon din fabrica ... si supriza ... se pare ca ale mele vad mai bine. - ( test repetat si cu un Renaul Laguna )/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai ti-a spus si mircea dudu mai sus ca merge sa le reglezi fara instalatia de autoleveling . Deci suntem 2 care spun acelasi lucru ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ,gata m-ati lamurit .. cu reglarea ..

acum .. mai ramne .. intrebarea ..

balastruile sunt in faruri sau .. in alta parte ..

pe mine ma intereseaza si look-ul masinii .. adica sa am xenon dar cu look de fabrica ..

ce sa faci ..pitici astia de pe creier ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine pui kit xenon, il monteaza aproape oricine si nu costa o avere.

bamse stie bune!!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farul Xenon OEM ESTE diferit de cel cu halogen, are lacas pentru unitatea xenon, are alta mufa, etc. Insa dupa cum am spus mai sus poti opta pentru kit xenon mult mai ieftin. Poti regla farurile din temporizatorul ala sau cum se numeste. El misca interiorul farului, nu becu, deci nu ai probleme.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat un far la RPA Service de curand si domnul de acolo mi-a zis ca sunt perfect compatibile.

@bamse. Or fi mai ieftine cele off-market dar se vede complet diferit si orbesc. Este total altceva Xenon OEM. Parerea mea. Iti dai seama de la o posta un xenon OEM vs pus ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci oameni buni in primulrand pe mine nu ma intereseaza sa pun kit de xenon after market ci doar OEM :blink:

daca farul cu xenon cu semnal pe mijloc se potriveste doar sa-l demontez si s-al montez la loc

ma intereseza daca balastul se afla in far incorporat iar farul putand sa functioneze pe masina mea doar schimband mufele

si ma mai intereseaza daca vor functiona fara sistemul de autoleveling ele putanduse regla cu sistemul de reglaj care se afla la mine pe masnia acum , cel normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B-xenon pe 5.5: faza scurta xenon, faza lunga xenon (mai puternic) + proiector halogen. Faza lunga mai puternica verificata acoerind proiectoarele halogen si schimband fazele.

Auto leveling: obligatoriu in UE cu faruri Xenon, e o chestie de bun-simti si siguranta. Nu stiu cati din care isi pun kituri de xenon isi pun si auto leveling - probabil niciunul, si in opinia mea nu fac bine fata de ceilalti participanti la trafic.

In plus farurile Xenon originale sunt way cooler decat halogenele modificate - ma refer la designul lor. Daca poti sa-ti montezi faruri originale (cu auto leveling inclus) go ahead.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mircea dudu: Bixenon : folosire lampa xenon atat pentru faza mica cat si pentru faza lunga. In dreptul becului cu xenon inainte de lentila este un limitator din metal care atunci cand folosesti faza scurta obtureaza fascicolul de lumina pentru a nu orbi soferi care vin din sens opus, cand folosesti faza lunga acest limitator coboara si astfel permite luminarea mai buna. Pe faza lunga se aprinde si acel bec H7 pentru o vizibilitate mai buna, de asemenea si cand dati flashuri se aprinde H7 pentru a nu stresa balasturile.

Din cate stiu eu farurile OEM BiXenon au aceeasi mufa, operatiunea de schimbare fiind plug-and-play, doar ca trebuie sa schimbi sigurantele de la faruri de la 10A cat sunt pt farurile normale la 15A.

Auto-Leveling nu este neaparat necesar pentru functionarea farurilor, la fel ca si sistemul de spalare a farurilor. Acesta din urma poate fi adaugat oricand ori prin taierea barei din fata ori prin schimbarea acesteia (eu asta as alege, plus ca e OEM).

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Red..daca este vorba de electrician ti-as propune 2 (ca vad ca esti din Arad :() Unu este Adi (juju) care si monteaza kit-uri de xenon after market..si al 2-lea ar fi Cristi (Langa Petit Bistro a.k.a. "Creme de la Creme"). Ambii sunt in zona Intim. Ar trebui sa treci pe la ei si sa-i intrebi. Eu sincer am lucrat cu amandoi si sunt foarte multumit de treaba pe care o fac :(

Parerea mea este ca mai bine-ti pui kit de xenon..cu 200-250 euro..decat sa dai atat pentru o instalatie originala. Gandeste-te ca masina nu o sa o tii foarte mult..si investitia asta chiar nu se prea merita. La Juju din cate stiu eu ai si garantie un an sau 2 la kit-u de xenon..deci numa bine :( cred eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@echo nici nu nu ai dreptate. Faza lunga cu xenon nu am vazut pana acum

@extenzy perfect corect ce spui.

@red balastul se afla sub far. Mufele sunt la fel dar un far bixenon este aprox 15 mil fara balast si fara becuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!