Jump to content

Filtru benzina (schimbare)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

Pentro skoda mea ce filtru de combustibil am nevoie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este acesta, am fost sa il schimb.....e fara regulator integrat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa apare pentru motorizarea ta, cu regulatorul de presiune integrat.

Inseamna ca filtrul de benzina este cel pe care l-a prezentat Sergiu,  la # 202.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
sebastianbugan

in ceea ce priveste filtrul de benzina cu regulator detasabil sau incorporat,de la MANN,ordinea de montare a furtunelor este:                  

 -in exterior mufa neagra(de la alimentarea pompei)

  -pe centru mufa albastra(returul regulatorului)

 

Bogdan-iasi in postul 57 are perfecta dreptate,,acum 3 ore am schimbat filtrul de benzina cu unul de la MANN WK 69/1 si dupa indicatiile lui BLITZ nu a functionat,am pus furtunele in ordinea de mai sus si merge .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am schimbat si eu filtrul de benzina care este WK59 si am observat ca regulatorul de presiune este detasabil. Ma gandeam ca pe viitor sa il schimb si pe acela pt ca este acoperit de rugina. Se gaseste separat acest regulator de presiune? aveti vreun cod de produs sau ceva caracteristici tehnice?sau sa il las asa? mersi

IMG_20160226_142946b.jpg

Modificat de sory4u2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti cumperi filtru benzina cu regulator presiune incorporat si la montaj arunci regulatorul vechi de pe masina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat de simplu e? :) am inteles ca trebuie de 4 bari, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, stiu cum arata amandoua, dar nu stiam ca il pot schimba, adica ma gandeam ca daca este prevazuta masina cu filtru fara regulator inclus asa va fi mereu...>)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca se uzeaza si regulatorul, pentru faptul ca se schimba la ~30.000 si costa cam 70lei MANN, am ales cu regulator incorporat si astfel am totul nou, acolo unde se poate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna sa cunosti lucrurile astea!!! tin minte ca acum doua schimburi luasem un filtru cu regulator si l-am restituit cand l-a vazut mecanicul pt ca a spus ca nu se potriveste si trebuie sa cumpar fara regulator.... :) si de atunci am ramas cu ideea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Unii meseriasi si vanzatori privesc cu aere de superioritate pe cei care se informeaza prin intermediul internetului. Mai exact pe gugal cum mi-a zis mie unul plin de sine care nu a fost in stare cu programele lui de piese si codul mura in gura sa vada ca e compatibila o piesa pentru mine, eu cerusem doar pret la ea si el sustinea ca nu mi se potriveste piesa. Dupa ce m-a contrazis o buna bucata de timp se trezeste la realitate si imi da dreptate... :banghead: Ca mai apoi cu alta ocazie la alta piesa sa incerce sa-si ia revansa, imi arata ca e destept in cap fiindca programele lui de piese indica ca producatorul nu accepta retur daca piesa a fost desigilata, ma intreaba daca gugalu meu indica treaba asta, sanchi ca ma vede informat, eu neacordandu-i atentie (plictisit de oameni lipsiti de inteligenta si de bun simt). Ca urmare la predarea produsului imi arata si ma intreaba daca stiu sa citesc in engleza pe ambalajul piesei treaba asta... Say whaaaaat?? Poate stiam chineza F@#$% m*&^ lui de c%^%$ :251:

Imi cer scuze pentru offtopic ca am refulat online pe gugal, ideea e sa nu-i credeti pe toti din domeniu auto (vanzari sau prestari servicii)  ca sunt mai buni ca dumneavoastra la treaba asta. Unii sunt frustrati ca o au mica, la inteligenta ma refer, si incearca sa para zei... defapt cateodata sunt niste simpli vanzatori "ambulanti" sau maimute unsuroase. Binenteles cunosc si meseriasi guru sau vanzatori eleganti cu stofa de comerciant care isi cunosc bine domeniul de activitate.

 

ONTOPIC: Si eu aveam filtru cu regulator detasabil si am ales varianta sa-l schimb cu regulator incorporat in ideea ca ma feresc de probleme la regulator. Cred ca si regulatoarele se mai decalibreaza odata cu anii...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
tabacaru.mvlad

Salutare,

Am o Skoda Fabia 1.2 HTP din 11/2005 cod motor BMD, vin TMBPW26Y264645563 si imi merge prost motorul, neregulat. Dupa mai multe incercari ( bujii, supape motor ) vreau sa schimb filtrul de benzina. Nu l am schimbat niciodata de cand am luat masina (am facut 17k km) si cine stie de cand e. Probabil nu se va rezolva problema, intrucat imi taie alimentarea la un cilindru din cand in cand si suspectez injectoarele sau bobinele, dar oricum trebuie facuta si operatiunea asta . M am bagat sub masina si pe filtrul actual e stantat 3 bar. Intrebarea este, e bun cel ce l am acum ? Vreau sa fiu sigur ca iau exact ce trebuie, sa nu schimb alte chestii apoi mai costisitoare si sa fie de la filtru nou pus de mine care are alta presiune. Stie cineva ce trebuie pentru masinuta mea ? 3 sau 4 bar ?

Multumesc

 

Modificat de tabacaru.mvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija ca sunt de 2 feluri, cu regulator de presiune incorporat sau fara regulator. cele cu regulator incorporat sunt mai scumpe dar nu gresesti daca este sa cumperi unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tabacaru.mvlad

Da, al meu nu stiu de care e, nu mi dau seama daca are regulator incorporat sau extern. Oricum vreau sa iau unul cu regulator incorporat, si sa l elimin pe cel vechi. Intrebarea este , 3 sau 4 bari ? De care trebuie la masinuta mea ?

Modificat de tabacaru.mvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-ti dai seama ce fel de filtru ai acum pe masina, il privesti si observi daca se desface in 2 bucati (una este regulatorul cealalta este filtrul in sine).

Sper sa nu fie considerata reclama, dar de pe epiesa imi cumpar de obicei piese pentru masina. Am introdus modelul tau de Fabia si vad ca ofera filtrul asta de 3 bari (cu regulator incorporat):

http://www.epiesa.ro/filtru-combustibil-skoda-fabia-6y2-1-2-muller-filter-fb293/16944/10361/piesa-4319313/

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tabacaru.mvlad

Da, multumesc mult. Cred ca e identic cu ce am eu pe masina. Multumesc mult si ptr link ul la site, de unde iau eu de obicei e un pic mai scump. O sa l schimb zilele astea, poate se rezolva problema si era de la el, sa nu trebuiasca sa schimb si injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la motorul tau, dar la motorul meu exista o garnitura unde intra furtunul in rampa la injectoare, daca ai probleme la pornire de exemplu si trebuie sa amorsezi de mai multe ori (punand contactul de mai multe ori) ar putea fi de la garnitura respectiva, sa fie ciupita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tabacaru.mvlad

Nu, la mine alta este problema, nu la pornire. Merge ok masina, si la un moment dat ( random ) imi taie alimentarea la un cilindru si trepideaza f tare, tre sa pun avariile si sa opresc. Dupa aceea daca pornesc din nou motorul de obicei merge normal. Cred ca e de la injectoare, dar oricum primul pas e sa inlocuiesc filtrul de benzina, trebuie facut oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca nu e de la bobina sau de la bujii? eu am avut acelasi simptom si am mutat bobina cu probleme pe alt cilindru si s-au mutat si rateurile, mi-am dat seama ca e bobina cu probleme si am inlocuit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tabacaru.mvlad

Bujiile le am schimbat, nu i de la ele. Nu stiu daca i de la bobina, am fost cu ea la service si au zis ca mi le au verificat si nu i de acolo. Si mi au zis ca supapele la motor sunt arse. Acum, nu stiu daca nu cumva o fi totusi de la bobina, dar ei au preferat sa ia banii pe manopera de la supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la test de compresie se vede daca ai supape puscate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu stiu exact ce eroare este, a testat o un prieten de al tatalui meu si ii dadea niste erori pe cilindrul 1 si 3. Le a sters si mi a zis ca daca le poate sterge inseamna ca nu persista si nu i ceva grav, dar se pare ca nu e chiar asa totusi. E si prima mea masina, nu ma prea pricep. Oricum acum s a stins martorul , nu mai imi apare nici o eroare dar o simt eu ca tremura motorul si la viteze mici merge un pic in suturi asa ( in treapta 1 si 2 si in marsarier ) . Dubios ca imi face figurile astea cu oprit cilindrul dupa ce alimentez cu benzina un pic mai proasta, daca pun de la OMV sau MOL nu mi se aprinde nici un martor. Cred ca voi schimba filtrul momentan, pun benzina buna, si astept ... Sa vedem ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!