Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Mare lucru senzor de calitate ulei? In Germania uleiul nu se mai schimba la un anumit numar de Km, ci la intervale variabile in functie de indicatiile senzorului. Au si ulei de 30.000 Km long life. Senzorul de calitate masoara permitivitatea uleiului care pe masura ce se invecheste se impurifica, devine acid si isi schimba proprietatile. Eu la masina nu am senzor de calitate, nici de nivel ulei, numai senzor de presiune ulei, dar poate altii au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Nu am vrut sa te supar si nici nu am spus ca nu exista asa ceva(din contra stiu ca exista)...doar ca la masina la care exista problema SIGUR nu are asa ceva.

Si subscriu si eu la aceasta problema cu un exemplu.Tot un AXP e in discutie.FIX aceleasi mofturi si aceeasi remediere.Masina fara BC,alarma,etc,foarte stock.A schimbat uleiul si nu a mai aparut problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca, pana la urma, singura rezolvare va fi schimbul de ulei. Oricum i-a cam venit timpul. :dry:

@zebrocksky, de unde stii sigur ca nu are senzor de calitate ulei ? Cum as putea sa-mi dau seama ? Multumesc. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti mai face figuri,ma tem ca e senzorul de nivel din baia de ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are prostul obicei sa se strice......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum zicea Ebi mai sus....ar trebui musai sa mai ai si BC sau alt mod de afisare a modificarii intervalului de schimb al uleiului in fctie de valorile date de senzorul de ulei.Si fara nici un fel de suparare...o astfel de optiune(care totusi vine standard la unele modele (BMW-)) ar costa ceva €.In concluzie...pana la senzor oricum uleiul tre' sa il schimbi.Dupa ce il schimbi daca mai apare,schibmi si senzorul si gata ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca ai dreptate. :)

Voi vedea daca dispare problema dupa schimbul de ulei. Daca nu, voi schimba si senzorul. Si asa, la mine a devenit ceva normal sa schimb diferiti senzori de pe masina in ultimul timp. -_-

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum zicea Ebi mai sus....ar trebui musai sa mai ai si BC sau alt mod de afisare a modificarii intervalului de schimb al uleiului in fctie de valorile date de senzorul de ulei.Si fara nici un fel de suparare...o astfel de optiune(care totusi vine standard la unele modele (BMW-)) ar costa ceva €.In concluzie...pana la senzor oricum uleiul tre' sa il schimbi.Dupa ce il schimbi daca mai apare,schibmi si senzorul si gata ;)

Nu trebuie sa ai nimic. Si pe masini fara BC exista senzor de calitate ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemamatoare, am o bora motor ALH din 2000 si martorul de ulei se aprinde galben si clipeste de cateva ori cand pun contactul dupa care se stinge si nu mai apare deloc in timpul mersului.

Am schimbat uleiul , filtrele samd...dar tot se aprinde din cand in cand dar nu de fiecare data cand pun contactul.Uleiul e la nivelul normal , nu se aud zgomote ciudate, si pot sa spun ca de la prima data cand s-a aprins am facut cateva mii de km cu masina si nu s-a intamplat nimik pana acum.Stie cineva cam ce ar putea fi? Senzorul de la baie sau?.....cam ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de pe baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau firele de la el sau siguranta care il alimenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, siguranta nr.5 - de 7,5A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sa aprins lampa galbena ulei si am mers circa 130 km pana am completat . Am completat cu ulei am luat borna timp de 15 min si totul a fost ok. Intrebarea mea este cati km pot merge cu acel martor aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui nici sa nu il lasi sa se aprinda. El trebuie verificat periodic si completat la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai completat circa 50 -100 ml ce am mai avut prin bidon. Acum masina consuma cam 500-700 ml de la un schimb la altul un bidon de 4 litri, mi se pare ok . Motorul este de 1.4 si in el intra cam 3,3 litri.

am uitat sa spun un schimb de ulei il fac la 10000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e foarte bun consumul de ulei, lumea de obicei se lauda cu consumuri de peste 1 litru la o revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, vin si eu cu o problema mai ciudata legata de martorul de ulei. :(

Pe scurt, mi se aprinde martorul galben de ulei, opresc masina, scot joja si o bag inapoi si dispare martorul. Daca nu scot joja, martorul nu se stinge. :blink:

Nu poate fi doar o coincidenta, deoarece am "testat" treaba asta de peste 40 de ori pana acum. Mai mult, am mai auzit de treaba asta tot la un motor AXP. La respectivul s-a rezolvat prin schimbul de ulei. Urmeaza sa schimb si eu uleiul, dar totusi imi poate da cineva o explicatie "logica" pentru ce se intampla ? :scratch:

Mentionez ca merg zilnic zilnic cu masina, insa treaba asta se intampla cam la 3-4 zile indiferent de turatie (mi s-a aprins si la ~3500 RPM in sarcina si la relanti cand stateam la semafor).

Multumesc.

Revin cu noutati. Problema a disparut odata cu schimbul de ulei. Am facut deja ~ 350 Km si nu s-a mai aprins martorul. Multumesc tuturor pentru sfaturi. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am si eu o problema  legata de ulei am un golf 4 1.9 cod AXR astazi a inceput sa imi afiseze maxidotul check oil... l-am verificat era sub nivel m-am oprit la primul magazin de piese am cumparat ulei castrol edge 5w40 TD am complectat dar martorul ramane aprins ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema Rezolvata era din cauza ca am pus prea mult ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu un Golf IV Variant din 2000, motor ALH, 245k km. De vreo 3 schimburi de ulei, odata pe saptamana, in mers se aprinde martorul rosu de la ulei si scoate si cateva secunde semnalul sonor(schimbul facut la 10k km, cu Castrol 5W 40).Opresc motorul in mers si il pornesc, si nu se mai aprinde martorul. Inainte aveam 5w30, tot Castrol. Am schimbat uleiul acum o luna si pana atunci cand porneam motorul mi se aprindea intermitent 10 secunde si cel galben. Atunci am schimbat si sensorul din baie, cel care costa app 150-200 Ron. Mentionez ca in 10k km, motorul mananca intre 300-700 ml ulei, in functie de caldura de afara, unde merge preponderent masina(oras-afara) si tipul de condus(mai tare-mai incet)Dupa ce am citit cele 15 pagini, ale acestui post am cateva intrebari.

1-Posibil sa fie de la ulei?

2-Sorbul de la ulei, daca ar fi probleme, sa il curat sau sa vad daca are mizerie trebuie data baia jos, si intr-un fel pierd schimbul de ulei?

3-Am citit ca martorul rosu nu pastreaza nici o eroare in computer. Ma gandeam sa caut pe cineva sa imi faca o diagnoza in mers, de cand pornesc masina la rece, si sa se plimbe cu mine jumatate de ora sa vad presiunea la ulei daca are variatii. In acelasi timp am vazut ca senzorul de presiune e undeva la 30Ron Febi. Sa il schimb preventiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Oameni buni, vin si eu cu o problema mai ciudata legata de martorul de ulei. sad3.gif

Pe scurt, mi se aprinde martorul galben de ulei, opresc masina, scot joja si o bag inapoi si dispare martorul. Daca nu scot joja, martorul nu se stinge. blink.png

Nu poate fi doar o coincidenta, deoarece am "testat" treaba asta de peste 40 de ori pana acum. Mai mult, am mai auzit de treaba asta tot la un motor AXP. La respectivul s-a rezolvat prin schimbul de ulei. Urmeaza sa schimb si eu uleiul, dar totusi imi poate da cineva o explicatie "logica" pentru ce se intampla ? icon_scratch.gif

Mentionez ca merg zilnic zilnic cu masina, insa treaba asta se intampla cam la 3-4 zile indiferent de turatie (mi s-a aprins si la ~3500 RPM in sarcina si la relanti cand stateam la semafor).

Multumesc.

Revin cu noutati. Problema a disparut odata cu schimbul de ulei. Am facut deja ~ 350 Km si nu s-a mai aprins martorul. Multumesc tuturor pentru sfaturi. icon_thumleft.gif

 

Se pare ca problema mea tot nu s-a rezolvat. :dry:

Pe scurt, dupa ~ 5000 km de la schimb mi se aprinde iarasi martorul galben de ulei. Trebuie sa deschid si sa inchid capota ca sa mai pot merge ~ 100 km fara martor, dupa care iarasi se aprinde (mentionez ca uleiul este la nivel). :tuktuk:

Sunt deja la al 3-lea schimb de cand a aparut problema iar ultima data am bagat Liqui Moly TopTec 4100 in speranta ca poate se rezolva (am zis ca poate e din cauza Castrol-ului contrafacut).

Insa, astazi iarasi mi s-a aprins si, culmea, am ~ 5000 km de la schimb.

Va rog, daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema, dati-mi si mie un sfat. Nu as vrea sa schimb uleiul din 5000 in 5000 de km doar ca sa nu se mai aprinda martorul.

Va multumesc. :unsure:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti s-a zis deja ca daca nu dispare e de vina senzorul de nivel al uleiului. Subscriu la asta. Dupa parerea mea trebuia sa faci asta din prima. In mod normal un senzor de nivel nu detecteaza calitatile lichidului ci doar cantitatea. Puteai sa ai si apa in baia de ulei, senzorul trebuia sa fie stins.

 

Deci schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, daca astazi schimb uleiul, sunt convins ca se va aprinde iar martorul doar dupa ~ 5000 km (am patit deja de 3 ori) si de asta mi se pare dubios. N-ar trebui sa faca figuri si pana in cei ~ 5000 km ? :tuktuk:

 

Oricum, daca asta ramane singura solutie, ma apuc de cautat senzor, numai sa dispara problema. :dry:

 

Merita sa cumpar unul SH ? Sau sa caut nou ? Multumesc.

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush in ce masura senzorul de ulei din baie,identifica calitatea uleiului.Din cate stiu senzorul respectiv este un senzor de nivel care atentioneaza ca uleiul din motor este sub nivel cu circa 600-700 ml.Cantitatea de ulei cu care trebuie completat difera de la o motorizare la alta.Am remarcat masini(g4)care aveau uleiul pisat si neschimbat de 20.000km dar senzorul nu a atentionat despre calitatea uleiului.

Senzorul din chiulasa care este responsabil cu citirea presiunii de ulei si care aprinde becul rosu....iti poate aprinde becul daca folosesti un ulei prost calitativ care vara la caldura se face pisat lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!