Jump to content

Martor ulei - probleme


BRUCE77
 Share

Postare recomandată

Verifica daca nu cumva ti-l scapa in lichidul de racire.Desfa busonul de la vasul de expansiune si uita-te daca este ulei in lichidul de racire.In acest caz e ciupita garnitura de chiulasa si trebuie inlocuita.

Esti convins ca nu il consuma sau il pierde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    37

  • F l o r i n

    36

  • cxr2test

    14

  • Deadly

    11

Nu este neaparat garnitura de chiulasa daca ai ulei in vasul de expansiune.Poate fi si racitoru de ulei de vina sau termoflotu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

SALUT CUM AFLU UNDE ANUME SE INTRODUCE CABLUL DE LA BAIA DE ULEI LA MOTOR...AM O O1 2002 DIESEL 110CP SI RESPECTIVUL CABLU LIPSESTE :P

MULTUMESC ANTICIPAT!!

Modificat de Marius
Renunta la majuscule si citeste Regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai pe baia de ulei un senzor, la motoarele ahw nu exista acest senzor, la bcb si axr e. De restu nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: Mi s-a aprins martorul ulei in bord (mi s-a cam terminat uleiul), dar deoarece firma de la care cumpar nu va avea pe stoc decat miercuri, am circulat cam 50 km cu el aprins. Mi s-a mai aprins azi ABGAS WERKSTATT sau cum e, impreuna cu martorul. Este 1)un efect al rularii fara ulei (adica ar avea legatura), sau 2) nici vorba, s-a defectat inca ceva :RO flag: din coincidenta ?

Ms mult anticipat si numai bine

P.s. motor AZD

Modificat de bogdinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coincidenta. 50 de km nu e mult. Iar cand uleiul e pe minim, inca mai e destul pentru functionarea in siguranta a motorului. Pentru cealalta eroare, gaseste pe cineva sa-ti faca un test.

Ai verificat macar unde ajungea uleiul pe joja? Pe viitor mai verifica si tu nivelul din cand in cand... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu scosul bornei nu este deloc dubioasa ..... este o chestie care o fac unele clustere ......deci go for it cei cu becul aprins (dupa ce verificati uleiul si eventual completati )... procedura sta in picioare .... ;)..... Acum sa va spun si pe aia tare ..... unele service-uri care au cate o sculita d-asta de modificat km taxeaza chestia asta .... cica asa se stinge dom-le .... ....dupa recalibrarea km procesorul face un soi de reset (se pot vedea acele tremurand putzin ) ........exact cum fac cand scoti borna ........daaaa...ce nu inventeaza romanu >? :flower: si mai ales ..... CE nu platesc clientii ?! .. succes !

apropo de scosul bornei...e un mod sigur de reset ! acum ceva timp am observat si eu ca masina nu mai indica viteza de deplasare...solutia am scos borna si succes!!! acum de ceva vreme mi se aprinde becul la ulei ,cel galben si ciudat mod de resetare ...cand deschid capota ,exact in momentul in care actionez maneta de deschidere a capotei becul se stinge instant, curios dar se reaprinde dupa ceva mers la viteze mai mari cand se incalzeste motorul mai tare si implicit uleiul...se apropie schimbul de ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd deschizi capota masina crede ca tu completezi cu ului, de aia se stinge, dar daca nu completezi se aprinde dupa 50 KM iarasi, nu mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu faza cu uleiul....sa aprins senzorul de ulei.si nu stiam dece.pan am aflac ca depasisem perioda de schimb de ulei cu 1000 de km.eu stiam ca am schimbat uleiul la alt nr de km.am schimbat uleiu dar se mai aprinde din cand in cand.banuiesc ca e senzorul murdar...sau stricat.masina merge super.la urmatorul schimb il schimb si ala.si apoi ii faco verificare cu testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si mie mi s-a aprins martorul din bord... am completat cu aprox 400 ml si nu s-a reaprins(n-am facut 100 km inca).

Offtopic:

Cine are manualul al unui golf 4 tdi si-mi poate spune un lucru:

Se verifica uleiul la cald sau la rece?

Sunt atatea pareri impartite pe forum incat nu m-am lamurit cum sa-l verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un golf 4 1.6 motor AUS oare este acest martor de ulei? Ca sunt pe minim dar nu s-a aprins inca nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

acum aproximativ o luna de zile, am facut un drum Pitesti Bucuresti si retur.

La dus, la intrarea in Militari, s-a aprins martorul de ulei in culoarea galben- nivel scazut al uleiului.

Am facut ultima verificare cu o luna inainte si era la semnul de maxim.

Ajun la destinatie, undeva pe soseaua Oltenitei, am completat iarasi pana la maxim.

La intoarcere, pe la km 85-90, s-a aprins iarasi in culoarea galbena. Am oprit, am fumat o tigara, am verificat nivelul-era la semn-cum il lasasem la ultima completare.

Mentionez ca s-a mai intamplat aceasta treaba, tot pe autostrada, la turatii constante de 3000-3500 rot/min, acum un an...

Ideea e ca prin oras, sau in afara orasului, spre Campulung unde merg cu 80-90km/h uleiul ramane cunstant...cum ies la autostrada...devine infometat motorul meu si imi ''papa'' ulei... Motorul trage, e ok, adica pentru

La schimbarea uleiului am pus un Castrol Sport 5w-60 parca sau 10w-60 nu mai stiu...am recipientul in masina...

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?cu simptome de genul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! S-a discutat mai sus de curatat senzorul de ulei... Stie cineva unde este? Eventual o poza ar fi excelenta!

Ideea este ca am ramas cu nivelul uleiului pe minim, am facut schimbul si becul insista cand pun contactul cu avertizarile de culoare galbene.

Intre timp am descoperit si motivul pentru care "dispare" uleiul din motor (cel putin in cazul meu, 1,4 AXP): in carte scrie clar tipul uleiului recomandat (climat rece - 5w, climat temperat 10w, climat cald 15w). Eu, romanul tipic, insistam cu 5w, ca e sintetic, e mai bun... pe timp de iarna sau primavara/toamna cand temperaturile erau decente nu era nici o problema... pe timp de vara cand temperaturile sareau de 30 de grade, daca turometrul mai sarea si el de 4000 RPM, uleiul disparea pur si simplu...cred ca se apropia cu succes de 1l/1000km. Acum folosesc numai 10w si nu mai este nevoie sa completez intre schimburi. Deci nu disperati daca vedeti ca mananca ulei, nu inseamna ca e motorul dus, nu stim noi sa-l ingrijim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall

senzorul de nivel de ulei este pozitionat pe fundul baii de ulei, e imposibil sa nu il vezi daca te uiti sub masina in zona motorului.

o sa vezi acolo un cablu cu o mufa care intra intr-o ''chestie'' trapezoidala...

dintre toti mecanicii pe care i-am intrebat, niciunul nu mi-a putut oferi un raspuns concret cu privire la disparitia uleiului, toti au ridicat din umeri.

La mine s-a intamplat cand afara nu mai era cald si intr-adevar, la turatii mai mari si sustinute...deci...ne resemnam cu ideea ca la drumuri lungi pe autostrada, va disparea uleiul...la urmatorul schimb o sa bag 10W...dar nu sunt foarte increzator ca imi va ramane ulei in baie dupa un dus/intors pe A1/ sau A2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a aprins martorul din bord... am completat cu aprox 400 ml si nu s-a reaprins(n-am facut 100 km inca).

Offtopic:

Cine are manualul al unui golf 4 tdi si-mi poate spune un lucru:

Se verifica uleiul la cald sau la rece?

Sunt atatea pareri impartite pe forum incat nu m-am lamurit cum sa-l verific.

daca ai completat nu ar trebui sa se mai aprinda, verifica-l si tu mai des k asta e boala lor si uleiul este viata motorului! nivelul uleiul din blocul motor se verifica inainte de pornirea motorului...cu motorul rece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi nu e vorba de indicatorul de motorina, am si eu o problema cu martorul de ulei, poate ma ajuta cineva!

dupa ce pun contactul se aprind toate becurile din bord (cel de ulei se aprinde rosu, cum e normal), apoi la stingerea lor, cel de ulei se mai aprinde intermitent de 5 ori, pe culoarea galben!

mentionez ca acest lucru nu se intampla pana acum cateva zile, cand am ramas inpotmolit, si a trebuit sa ma tracteze cineva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca se mai aprinde intermitent pe galben inseamna, in mod normal, ca nivelul uleiului este pe minim... Daca uleiul nu este pe minim, inseamna ca a patit ceva senzorul, la fel ca si in cazul meu. O sa incerc sa verific contactele la el, acum ca m-a lamurit Sorin unde este (multumesc, apropo) si te anunt urmarile... Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am gasit senzorul de nivel ulei, am desfacut mufa, am dat cu spray de contacte, am pus-o la loc si... supriza, nici o schimbare. Ma avertiza in continuare la punerea contactului cu galben intermitent...

Citisem undeva mai sus ca exista un senzor sau ceva de genu si la capota, asa ca l-am cautat (desi e destul de mic, se vede la o privire mai atenta), am dat si acolo si spray de contacte, am inchis/deschis capota de 2-3 ori si avertizarea nu mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa apara peste 100km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si eu am avut o problema...s-a aprins martorul di bord dar nu avea culoarea portocalie ci era rosie si scria mare STOP s-a intamplat cand incercam sa ies din ceva mocirla cu zapada(fiind la munte) si eram incaltat cu boots si nu aveam simt in piciare si mi-a murit motorul si atunci s-a intamplat evenimentul martor de ulei rosu si scria mare STOP...as fi fericit daca mi-ar explica cineva care-i smecheria...mersi fain :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! S-a discutat mai sus de curatat senzorul de ulei... Stie cineva unde este? Eventual o poza ar fi excelenta!

Ideea este ca am ramas cu nivelul uleiului pe minim, am facut schimbul si becul insista cand pun contactul cu avertizarile de culoare galbene.

Intre timp am descoperit si motivul pentru care "dispare" uleiul din motor (cel putin in cazul meu, 1,4 AXP): in carte scrie clar tipul uleiului recomandat (climat rece - 5w, climat temperat 10w, climat cald 15w). Eu, romanul tipic, insistam cu 5w, ca e sintetic, e mai bun... pe timp de iarna sau primavara/toamna cand temperaturile erau decente nu era nici o problema... pe timp de vara cand temperaturile sareau de 30 de grade, daca turometrul mai sarea si el de 4000 RPM, uleiul disparea pur si simplu...cred ca se apropia cu succes de 1l/1000km. Acum folosesc numai 10w si nu mai este nevoie sa completez intre schimburi. Deci nu disperati daca vedeti ca mananca ulei, nu inseamna ca e motorul dus, nu stim noi sa-l ingrijim!

salutare

revin cu o completare...am in motor ulei castrol sport 10w-60, deci precizarea lui klubber cade...

tin sa precizez ca a trecut destul timp in care am facut destui km pe drumuri nationale, niciunul pe autostrada si nivelul este la semn.

deci la turatii sustinute, peste 3500rpm, dispare uleiul...BIG ENIGMA...

numai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva care are manometru de masurare a presiunii uleiului. Asa ne putem da seama daca intr-adevar nu e presiune sau sonda e defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de presiune nu se pune problema

martorul se aprinde GALBEN-adica nivel scazut... si este nivelul scazut

am avut si problema presiunii, din cauza sorbului infundat de niste depuneri de la aditivi de ulei...asa am banuit eu si mecanicul, dar s-a rezolvat prin demontarea baii si curatarea sorbului.

Ideea e ca doar la turatii ridicate si sustinute am problema descrisa anterior...in rest, totul e super OK...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles acum, mananca ulei la turatii ridicate, eu credeam ca se aprinde rosu la turatii ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!